MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
darkfall.mmorpg.pl - polski fansite https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=16771 |
Strona 38 z 41 |
Autor: | iniside [ 13 paź 2008, 11:47 ] |
Tytuł: | |
rafgate napisał(a): Shadhun napisał(a): Jak dla mnie to ta gra mogła by mieć grafike NwN 1, z takimi featursami. ta już to widzę a jak wyjdzie będziecie pizgać jaką to ma kiepską grafę jak na te czasy i wogulę jest beee podobnie jak to jest z warem:) War nie ma takich ficzerow jak DFO. No isad but true, wymagania wara sa nie proprocjonalne do tego co widze na monitorze :<. |
Autor: | konrador [ 13 paź 2008, 11:58 ] |
Tytuł: | |
Do tego namiastka fizyki w postaci zsuwania sie cial po spadach, o czym mowil Tasos i bylo widac w tailerze. Ragdoll z synchronizacja klient-serwer? gl. |
Autor: | sqall [ 13 paź 2008, 12:07 ] |
Tytuł: | |
Nie bardzo ragdoll... zwykle przesuwanie modelu w pozie lezacej po prostej, dla serwera tak jak marsz czy bieg, tyle ze wolniej i bez animacji... btw. wszyscy pracuja ze tyle ludzi online? |
Autor: | Aenima [ 13 paź 2008, 13:19 ] |
Tytuł: | |
To akurat jest zbedne, niech skupia sie na wydaniu tej gry a nie wrzucaniu przesuwania sie cial po spadach... |
Autor: | konrador [ 13 paź 2008, 13:41 ] |
Tytuł: | |
Tia, zbedny feature i do tego mega uciazliwy. Jesli dryloot bedzie zajmowal tyle czasu ile czasem zajmowal w UO, to co chwile corpsik bedzie out of range. :{ |
Autor: | sqall [ 13 paź 2008, 13:45 ] |
Tytuł: | |
to chyba normalne ze cialo ktore jest w ruchu i sie zsuwa jest ciezko przeszukac.. nie no zartuje... ale troche dziwnie problemu szukacie momentami, bedzie dobrze jest kolizja postaci wiec moze sie bedzie dalo corpsik zablokowac wlasnym charem |
Autor: | Sharub [ 13 paź 2008, 15:13 ] |
Tytuł: | |
tez mysle ze niektore osoby szukaja uparcie dziury w calym A co do grafiki na filmiku... Sadze ze poprostu nie mieli na max detalach, albo zmniejszyli jego jakosc na rzecz wagi (i tak zajmowal 668mb:P ). Najwazniejsza jest grywalnosc ! ;] I jeszcze takie pytanie, co powiecie na zalozenie polskiego kanalu irc na sieci darkfalla? ;] |
Autor: | konrador [ 13 paź 2008, 17:58 ] |
Tytuł: | |
To nie jest szukanie dziury w calym, tylko po prostu obawy i to nie calkowicie bezpodstawne. Jak feature ow bedzie obecny w grze i bedzie dzialal fajnie do tego stopnia, ze wszyscy beda zadowoleni z jego rewolucyjnosci (bo jeszcze nie bylo zsuwajacych sie z pochylych powierzchni cial), a do tego zaimplementowanie tego zajelo im pol dnia to fajnie... Jak zmarnowali na to mase czasu, a potem okaze sie, ze feature laguje serwery i sprawia problemy, bo costam i trzeba go bedzie scrapnac, to juz bedzie niefajnie, bo czas zmarnowany na zajmowanie sie takimi pierdolami mozna bylo spozytkowac w inny sposob. Szukanie dziury w calym to byloby doszukiwanie sie realizmu w grze fantasy. Ja chcialbym, zeby to przede wszystkim funkcjonowalo dobrze na moim komputerze i laczu, combat system byl wymagajacy i zbalansowany. Nie widze potrzeby wkladania do gry, ktora wychodzi od tylu lat i wyjsc nie moze takich bezuzytecznych pierdolek jak zsuwajace sie ciala. Podsumowujac, z mojego punktu widzenia ten "feature" moze powodowac problemy a w zaden sposob nie czyni gry lepsza. Co do jakosci filmu i grafiki w grze, to obawiam sie, ze mylisz troche pojecia, bo nadmierne kompresowanie filmu nie zmniejsza szczegolowosci obiektow, nie upraszcza animacji (chyba ze mowimy o filmie @ 10fps), efektow specjalnych itd. Grafika w DFO jest daleko w tyle za dzisiejszymi produkcjami - to jest fakt i nie ma sie co tutaj oszukiwac -jest jednak spora grupa graczy (do ktorej zaliczam sie ja), dla ktorych grafika to nie wszystko - dla mnie gra moglaby byc w izometrycznym 2D. |
Autor: | Sharub [ 13 paź 2008, 18:44 ] |
Tytuł: | |
Jestes pewien ze grafika z filmiku jest ta osteczna? Ja sadze ze nie, a bynajmniej mam taka nadzieje. Do poprawy napewno bylyby cienie i padanie swiatel:P Poza tym na screena wygladalo ladnie Ogolnie bardzo sram na grafike, ale spodziewam sie grywalnosci na bardzo wysokim poziomie. 5 lat grania w Ultime robi swoje. pozdro ;] |
Autor: | konrador [ 13 paź 2008, 19:31 ] |
Tytuł: | |
Fajnie by bylo jakby gra wygladala jak Crysis i dzialala na moim biednym C2D i 8800GTS jak gry na idTech3. Ale jak nie bedzie, to nie bede rozpaczal i zadowole sie tym, co bedzie, jesli nie dadza dupy w przypadku kluczowych kwestii takich jak combat, balans, wydajnosc, stabilnosc itp. Tak jak mowile, mi grafika ala UO nie przeszkadza - wrecz nadal mi sie w pewnym sensie podoba, a przynajmniej wszystko to, co pojawialo sie do momentu wsadzenia do gry watpliwej jakosci kreacji McFarlane'a (chociaz to chyba bardziej sentyment). Nadal bylbym w stanie grac w gry 2D z ladna, rysowana grafika w rzucie izometrycznym. Jestem pewien, ze jesli gra mialaby wyjsc jeszcze w tym roku, to na pewno jej oprawa wizualna nie przejdzie gruntownej przemiany. Gadki w stylu "wypuszczamy ten trailer promocyjny (majacy na celu zainteresowanie graczy wygladem), ale robilismy go w niskiej rozdzielczosci i z niskimi ustawieniami, bo nie chcialo nam sie instalowac klienta na fajniejszym komputerez" naprawde mnie juz oslabiaja. Mimo wszystko oslabiaja troche mniej niz ludzie, ktorzy slepo wierza w nie oraz w pojawienie sie miracle update'ow na 1h przed premiera. |
Autor: | iniside [ 13 paź 2008, 19:58 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): Fajnie by bylo jakby gra wygladala jak Crysis i dzialala na moim biednym C2D i 8800GTS jak gry na idTech3. Ale jak nie bedzie, to nie bede rozpaczal i zadowole sie tym, co bedzie, jesli nie dadza dupy w przypadku kluczowych kwestii takich jak combat, balans, wydajnosc, stabilnosc itp. Tak jak mowile, mi grafika ala UO nie przeszkadza - wrecz nadal mi sie w pewnym sensie podoba, a przynajmniej wszystko to, co pojawialo sie do momentu wsadzenia do gry watpliwej jakosci kreacji McFarlane'a (chociaz to chyba bardziej sentyment). Nadal bylbym w stanie grac w gry 2D z ladna, rysowana grafika w rzucie izometrycznym.
Jestem pewien, ze jesli gra mialaby wyjsc jeszcze w tym roku, to na pewno jej oprawa wizualna nie przejdzie gruntownej przemiany. Gadki w stylu "wypuszczamy ten trailer promocyjny (majacy na celu zainteresowanie graczy wygladem), ale robilismy go w niskiej rozdzielczosci i z niskimi ustawieniami, bo nie chcialo nam sie instalowac klienta na fajniejszym komputerez" naprawde mnie juz oslabiaja. Mimo wszystko oslabiaja troche mniej niz ludzie, ktorzy slepo wierza w nie oraz w pojawienie sie miracle update'ow na 1h przed premiera. Grafika 2D w duzej rodzielczosci jest ok. Ale musi miec chociaz podstawowe shadery, grafiki z starej ultimy bym nie zdzierzyl, jakby ktos jej nie przerysowal. Sa jakies granice imo. |
Autor: | Sharub [ 13 paź 2008, 20:57 ] |
Tytuł: | |
konrador Mysle ze grafika jak z Crysisa odpada, wiadomo ze gra powinna sie tez dobrze sprzedawac, a pamietac trzeba ze wiekszosc "klikaczy" nie posiada kompa ktory uciagnie Crysisa (moj uciagnie ^^ ). Ale gdybym zobaczyl grafike z Lineage 2 to napewno bym sie nie obrazil |
Autor: | sqall [ 16 paź 2008, 11:37 ] |
Tytuł: | |
wlasnie skonczyla sie konferencja nt Darkfalla trwajaca 1,5 godziny, czekajmy na jakies info |
Autor: | Mendol [ 16 paź 2008, 11:39 ] |
Tytuł: | |
data premiery - 2011. |
Autor: | sqall [ 16 paź 2008, 11:41 ] |
Tytuł: | |
2012 - wtedy beda mieli jeszcze w nadziei koniec swiata |
Autor: | Lee-Sek [ 16 paź 2008, 12:03 ] |
Tytuł: | |
zeby nie dali tylko ultimatum ze wydadza gre pod warunkiem ze polska wyrobi sie na euro ;p hiehie btw, mam nadzieje ze dadza dzis jakies konkretne info... pozdro L |
Autor: | Gerhardt [ 16 paź 2008, 13:23 ] |
Tytuł: | |
ktore? |
Autor: | Lee-Sek [ 16 paź 2008, 14:26 ] |
Tytuł: | |
"nasze" w 2012 ;p |
Autor: | Sharub [ 16 paź 2008, 15:03 ] |
Tytuł: | |
Na jaki temat niusow najbardziej oczekujecie?:P Ja czekam na dokldniesze wiesci co do premiery, screeny z gry i filmik;] |
Autor: | brazz [ 16 paź 2008, 15:21 ] |
Tytuł: | |
Sharub napisał(a): Na jaki temat niusow najbardziej oczekujecie?:P
Ja czekam na dokldniesze wiesci co do premiery, screeny z gry i filmik;] nie jestem aż tak wybredy by oczekiwać na jakieś konkretne info. wystarczy mi cokolwiek. |
Strona 38 z 41 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |