MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darfall - czy warto?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=35384
Strona 5 z 23

Autor:  coldzik [ 22 sty 2010, 10:39 ]
Tytuł: 

Ty bez kitu... ja pierdole jaki fail ;]

Autor:  tomugeen [ 22 sty 2010, 11:16 ]
Tytuł: 

Geez, mendol zepsules. Przynajmniej "krece kuleczka" nie jest editniete.
Dzisiaj chyba widzimy sie w dfo
o/

Autor:  Daktor [ 22 sty 2010, 11:27 ]
Tytuł: 

omg ;]

Autor:  bre [ 22 sty 2010, 11:30 ]
Tytuł: 

Ja od paru lat nie gram juz na standardowym WSAD, przerzucilem sie na TFGH. W ten sposob mam wiecej miejsca zarowno z prawej jak i z lewej strony klawiatury. Nigdy nie uzywalem i nie bede uzywal kombinacji klawiszy bo po prostu nie umiem. Jedyny powod, dla ktorego warto porobic sobie makra w DFO jest zmiana broni wraz ze zmiana barow. W ten sposob mozemy dublowac okreslony setup przyciskow (w moim przypadku jest to 1-8) dzieki czemu oszczedzamy sporo miejsca na klawiaturze.

Czesc spelli, mounta, gank, revive zbindowane mam pod konkretne przyciski dzieki czemu zawsze sa dostepne i nie musze sie switchowac zeby ich uzyc.

W DFO nawet G13 nie pomoze jezeli ktos nie ogarnia podstaw sterowania i combatu.

P.S.

Nie wiem jak was ale mnie posty lamoona bawia wiec prosze go zostawic w spokoju.

Autor:  noasz [ 22 sty 2010, 11:38 ]
Tytuł: 

tomu supa bo juz mi sie mounty koncza ;)

Autor:  Daktor [ 22 sty 2010, 12:19 ]
Tytuł: 

noasz napisał(a):
tomu supa bo juz mi sie mounty koncza ;)

wystarczylo zapytać ;) a juz prawie prawie i bede mogl bh robić

Autor:  tomugeen [ 22 sty 2010, 12:44 ]
Tytuł: 

Ja to mounty chyba tylko kradlem / craftowalem na AE. Sam chyba nie robilem nigdy.

Autor:  Havok [ 22 sty 2010, 14:33 ]
Tytuł: 

noasz napisał(a):
Spelle z domyslnym stafem znaczy ze do fire masz laske ktora ci dopala fire do earth itd.


no kumam, ale szczerze nim z naszym combatem będziemy w stanie wykorzystać takie niuanse jak kilka pkt dmg z powodu innego stafa to jeszcze wiele czasu minie ;). Na razie padam z jednym stafem, myślę, że 3 różne nie uratują mi dupy jeśli mam problem z trafieniem przeciwnika ;).

Autor:  noasz [ 22 sty 2010, 14:58 ]
Tytuł: 

przy wymaxowanych skillach + spellach ma to znaczenie zapewne.

Autor:  tomugeen [ 22 sty 2010, 15:03 ]
Tytuł: 

Nawet noob moze biegac z combo blackbolt/darkheart. Dla lepszych buffow i szybszych transferow.

I z jakim "naszym" combatem. Ja tylko z fire 90 / earth 60 mialem tyle spelli ze 4 bary zawalone przydatnymi + 3 staffy.

Autor:  Gilrad [ 22 sty 2010, 16:35 ]
Tytuł: 

Ja się w zasadzie przekonałem właśnie tym kraftem, który jest nie dla wszystkich :)
A co do skili, czy ludzie rozwijają kilka wybranych np 1 szkoła magii jedna broń czy pakują wszystko jak leci?
Jeszcze odnośnie Brokerów jest 1 AH dla całego świata czy w poszczególnych miastach są osobne, coś jak w Eve?

Autor:  noasz [ 22 sty 2010, 16:39 ]
Tytuł: 

1) Jak magie to kilka szkol, co namniej 2 elemental a dalej to uz ak kto lubi

2)Bron najczesciej 1 2h i 1 1h + parry, to sie na tyle mozolnie robi ze wiecej sie nie chce;)

3)Nie ma czegos takiego jak ah.

Autor:  lamoon [ 22 sty 2010, 16:40 ]
Tytuł: 

Stary rób wszystko jak leci. Ta gra nie ma czegoś takiego jak skillcap. Tutaj nie istnieje coś takiego jak build postaci. Dawaj wszystko. A co brokerów to nawet nie wiedziałem że takie coś jest :o Ogólnie nie ma czegoś takiego jak ekonomia w DFO.

Autor:  Havok [ 22 sty 2010, 17:18 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Nawet noob moze biegac z combo blackbolt/darkheart. Dla lepszych buffow i szybszych transferow.

I z jakim "naszym" combatem. Ja tylko z fire 90 / earth 60 mialem tyle spelli ze 4 bary zawalone przydatnymi + 3 staffy.

Noob to sobie może wziąć z 5 stafów r80 i tak gówno zrobi. Na tyle samo przyda mu się 2 hp więcej. Możemy zacząć rozmwiać jak ten noob będzie miał spele na 100 i powyżej 75 inta, tyle że to już nie będzie noob ;).
Sama idea ofk jest ciekawa ale skorzystają z niej ludzie naprawdę dobrze ogarniający gre.
Z "naszym" combatem to znaczy takim nieco większym niż noob ;). Chyba, że wywijasz jak helba ;).

@Gilrad. Co do szkół magi moje zdanie jest takie:
Na max rozwinąc min. jedną z sensownie rozwiniętymi SPELLAMI (tzn. 75-100).
Reszta szkół w zależności od potrzeb, ale są przydatne ze względu na self bufy, czy leczenie (witchcraft)
Broń 1h tylko jedna, jaka to zależy od rasy i tego co aktualnie najmniej znefrowane (najmodniejsze w tym sezonie GS, potem GA). 2h traktuj jako drugorzędną do używania tylko podczas walki na mouncie.
lamoon napisał(a):
Stary rób wszystko jak leci. Ta gra nie ma czegoś takiego jak skillcap. Tutaj nie istnieje coś takiego jak build postaci. Dawaj wszystko. A co brokerów to nawet nie wiedziałem że takie coś jest :o Ogólnie nie ma czegoś takiego jak ekonomia w DFO.

Lamoon marudo, weź sobie destroyera czy jakiś inny meele addon załóż płytę i masz build na meele. To, że nie ma tu klas nie znaczy, że nie masz wyboru.
Zresztą gdyby były klasy marudziłbyś, że każdy w danej klasie ma te same itemy i te same skile. Ekonomia to fail, fakt ale jeżeli mnie najdzie ochota na ekonomie to odpalę eve i polecę 15 jumpów żeby sprzedać kartofle 10 isk drożej ;). Być może z czasem coś się zmieni na plus również w ekonomii.

Autor:  Teo [ 22 sty 2010, 18:01 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Ekonomia to fail, fakt ale jeżeli mnie najdzie ochota na ekonomie to odpalę eve i polecę 15 jumpów żeby sprzedać kartofle 10 isk drożej ;). Być może z czasem coś się zmieni na plus również w ekonomii.

Ale to jest ignorancja i fanbojowanie, ekonomia powinna byc zwlaszcza w grze sandbox gdzie itemki nie dostajemy po uzbieraniu duzej ilosci dkp.
Nie piszmy o eve bo to nie ma tu wiele wspolnego ale regionalne banki, rozbudowany crafting i nawet glupie ah moze sprawic ze w grze bedzie wiecej ludzi lubiacych cos wiecej niz jest aktualnie.
Specjalizacja w craftingu powinna byc wprowadzona, jak widac bojowe spece to dobry pomysl, teraz pora na spec harvest i craft, mam nadzieje ze to sie pojawi.

Autor:  Havok [ 22 sty 2010, 18:16 ]
Tytuł: 

Nie do końca fanbojowanie, zgadzam się że jest ekonomia jest do dupy. Po prostu zbyt mocno mnie to nie uwiera. W dfo głównie "kręci" mnie pvp. A jeśli chodzi o lokalne banki to akurat w tej kwestii mam odmienne zdanie i jestem przeciwnikiem takiego systemu. W eve lokalne banki się sprawdzają ale... Tam masz możliwość beztroskiego zarabiania (i znaczna cześć pro pvp playerów ma alty którymi klepie np. misje w empire). Ale to akurat temat w którym ludzie mający różne poglądy nigdy się nie zgodzą.

Autor:  Mendol [ 22 sty 2010, 22:15 ]
Tytuł: 

ekonomia fail? hm jakos kazdy zarabia kase na crafcie wiec nie bardzo wiem o co chodzi. ale moze znowu was nie doczytalem :)

jesli chodzi o specjalizacje to ze wzgledu na wprowadzony cooldown nalezy miec 2xlvl50 nuke zrobione na co najmniej 75.
witchcraft, spellchanting, greater magic i jest si.
przydatnych czarow ofensywnych jest na dobra sprawe kilka, plus poltora bar'a buffikow, plus spelle praktyczne (launch, shrapnel).

(koles w plecy jebnal mi 4x 80-86dmg - archmage + itensify).

tomu av cos zjebalo i teraz wszyscy uzywaja jednego staffa :)

1h na mouncie mozna walic po 90dmg chyba.

Autor:  coldzik [ 23 sty 2010, 09:45 ]
Tytuł: 

nie no 2 staffy to minimum...

Autor:  lamoon [ 23 sty 2010, 10:18 ]
Tytuł: 

Tak jest taka możliwość żeby walić po 90 dmg na mouncie i powiem więcej. Istnieje knyfik żeby za każdym razem trafić praktycznie z mounta ;) Oczywiście nie mam na myśli żadnego hacka czy innego shita. Ot taki mały bug ;)

Autor:  Aenima [ 23 sty 2010, 10:40 ]
Tytuł: 

lamoon napisał(a):
Tak jest taka możliwość żeby walić po 90 dmg na mouncie i powiem więcej. Istnieje knyfik żeby za każdym razem trafić praktycznie z mounta ;) Oczywiście nie mam na myśli żadnego hacka czy innego shita. Ot taki mały bug ;)


Tez znam ten sikret, uwaga trzeba celowac!

Strona 5 z 23 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team