mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 11:47 
Cytuj  
rafgate napisał(a):
Shadhun napisał(a):
Jak dla mnie to ta gra mogła by mieć grafike NwN 1, z takimi featursami.

ta już to widzę a jak wyjdzie będziecie pizgać jaką to ma kiepską grafę jak na te czasy i wogulę jest beee podobnie jak to jest z warem:)

War nie ma takich ficzerow jak DFO. No isad but true, wymagania wara sa nie proprocjonalne do tego co widze na monitorze :<.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 11:58 
Cytuj  
Do tego namiastka fizyki w postaci zsuwania sie cial po spadach, o czym mowil Tasos i bylo widac w tailerze.

Ragdoll z synchronizacja klient-serwer? gl.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 12:07 
Cytuj  
Nie bardzo ragdoll... zwykle przesuwanie modelu w pozie lezacej po prostej, dla serwera tak jak marsz czy bieg, tyle ze wolniej i bez animacji...

btw. wszyscy pracuja ze tyle ludzi online?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 13:19 
Cytuj  
To akurat jest zbedne, niech skupia sie na wydaniu tej gry a nie wrzucaniu przesuwania sie cial po spadach...


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 13:41 
Cytuj  
Tia, zbedny feature i do tego mega uciazliwy. Jesli dryloot bedzie zajmowal tyle czasu ile czasem zajmowal w UO, to co chwile corpsik bedzie out of range. :{

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 13:45 
Cytuj  
to chyba normalne ze cialo ktore jest w ruchu i sie zsuwa jest ciezko przeszukac..

nie no zartuje... ale troche dziwnie problemu szukacie momentami, bedzie dobrze

jest kolizja postaci wiec moze sie bedzie dalo corpsik zablokowac wlasnym charem ;)


Posty: 24
Dołączył(a): 5.10.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 15:13 
Cytuj  
tez mysle ze niektore osoby szukaja uparcie dziury w calym :P
A co do grafiki na filmiku... Sadze ze poprostu nie mieli na max detalach, albo zmniejszyli jego jakosc na rzecz wagi (i tak zajmowal 668mb:P ). Najwazniejsza jest grywalnosc ! ;]

I jeszcze takie pytanie, co powiecie na zalozenie polskiego kanalu irc na sieci darkfalla? ;]


_________________
Obrazek

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 17:58 
Cytuj  
To nie jest szukanie dziury w calym, tylko po prostu obawy i to nie calkowicie bezpodstawne. Jak feature ow bedzie obecny w grze i bedzie dzialal fajnie do tego stopnia, ze wszyscy beda zadowoleni z jego rewolucyjnosci (bo jeszcze nie bylo zsuwajacych sie z pochylych powierzchni cial), a do tego zaimplementowanie tego zajelo im pol dnia to fajnie... Jak zmarnowali na to mase czasu, a potem okaze sie, ze feature laguje serwery i sprawia problemy, bo costam i trzeba go bedzie scrapnac, to juz bedzie niefajnie, bo czas zmarnowany na zajmowanie sie takimi pierdolami mozna bylo spozytkowac w inny sposob.

Szukanie dziury w calym to byloby doszukiwanie sie realizmu w grze fantasy. Ja chcialbym, zeby to przede wszystkim funkcjonowalo dobrze na moim komputerze i laczu, combat system byl wymagajacy i zbalansowany. Nie widze potrzeby wkladania do gry, ktora wychodzi od tylu lat i wyjsc nie moze takich bezuzytecznych pierdolek jak zsuwajace sie ciala. Podsumowujac, z mojego punktu widzenia ten "feature" moze powodowac problemy a w zaden sposob nie czyni gry lepsza.

Co do jakosci filmu i grafiki w grze, to obawiam sie, ze mylisz troche pojecia, bo nadmierne kompresowanie filmu nie zmniejsza szczegolowosci obiektow, nie upraszcza animacji (chyba ze mowimy o filmie @ 10fps), efektow specjalnych itd. Grafika w DFO jest daleko w tyle za dzisiejszymi produkcjami - to jest fakt i nie ma sie co tutaj oszukiwac -jest jednak spora grupa graczy (do ktorej zaliczam sie ja), dla ktorych grafika to nie wszystko - dla mnie gra moglaby byc w izometrycznym 2D.


Posty: 24
Dołączył(a): 5.10.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 18:44 
Cytuj  
Jestes pewien ze grafika z filmiku jest ta osteczna? Ja sadze ze nie, a bynajmniej mam taka nadzieje. Do poprawy napewno bylyby cienie i padanie swiatel:P Poza tym na screena wygladalo ladnie
Ogolnie bardzo sram na grafike, ale spodziewam sie grywalnosci na bardzo wysokim poziomie. 5 lat grania w Ultime robi swoje.
pozdro ;]


_________________
Obrazek

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 19:31 
Cytuj  
Fajnie by bylo jakby gra wygladala jak Crysis i dzialala na moim biednym C2D i 8800GTS jak gry na idTech3. Ale jak nie bedzie, to nie bede rozpaczal i zadowole sie tym, co bedzie, jesli nie dadza dupy w przypadku kluczowych kwestii takich jak combat, balans, wydajnosc, stabilnosc itp. Tak jak mowile, mi grafika ala UO nie przeszkadza - wrecz nadal mi sie w pewnym sensie podoba, a przynajmniej wszystko to, co pojawialo sie do momentu wsadzenia do gry watpliwej jakosci kreacji McFarlane'a (chociaz to chyba bardziej sentyment). Nadal bylbym w stanie grac w gry 2D z ladna, rysowana grafika w rzucie izometrycznym.

Jestem pewien, ze jesli gra mialaby wyjsc jeszcze w tym roku, to na pewno jej oprawa wizualna nie przejdzie gruntownej przemiany. Gadki w stylu "wypuszczamy ten trailer promocyjny (majacy na celu zainteresowanie graczy wygladem), ale robilismy go w niskiej rozdzielczosci i z niskimi ustawieniami, bo nie chcialo nam sie instalowac klienta na fajniejszym komputerez" naprawde mnie juz oslabiaja. Mimo wszystko oslabiaja troche mniej niz ludzie, ktorzy slepo wierza w nie oraz w pojawienie sie miracle update'ow na 1h przed premiera.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 19:58 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Fajnie by bylo jakby gra wygladala jak Crysis i dzialala na moim biednym C2D i 8800GTS jak gry na idTech3. Ale jak nie bedzie, to nie bede rozpaczal i zadowole sie tym, co bedzie, jesli nie dadza dupy w przypadku kluczowych kwestii takich jak combat, balans, wydajnosc, stabilnosc itp. Tak jak mowile, mi grafika ala UO nie przeszkadza - wrecz nadal mi sie w pewnym sensie podoba, a przynajmniej wszystko to, co pojawialo sie do momentu wsadzenia do gry watpliwej jakosci kreacji McFarlane'a (chociaz to chyba bardziej sentyment). Nadal bylbym w stanie grac w gry 2D z ladna, rysowana grafika w rzucie izometrycznym.

Jestem pewien, ze jesli gra mialaby wyjsc jeszcze w tym roku, to na pewno jej oprawa wizualna nie przejdzie gruntownej przemiany. Gadki w stylu "wypuszczamy ten trailer promocyjny (majacy na celu zainteresowanie graczy wygladem), ale robilismy go w niskiej rozdzielczosci i z niskimi ustawieniami, bo nie chcialo nam sie instalowac klienta na fajniejszym komputerez" naprawde mnie juz oslabiaja. Mimo wszystko oslabiaja troche mniej niz ludzie, ktorzy slepo wierza w nie oraz w pojawienie sie miracle update'ow na 1h przed premiera.

Grafika 2D w duzej rodzielczosci jest ok. Ale musi miec chociaz podstawowe shadery, grafiki z starej ultimy bym nie zdzierzyl, jakby ktos jej nie przerysowal. Sa jakies granice imo.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Posty: 24
Dołączył(a): 5.10.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2008, 20:57 
Cytuj  
konrador

Mysle ze grafika jak z Crysisa odpada, wiadomo ze gra powinna sie tez dobrze sprzedawac, a pamietac trzeba ze wiekszosc "klikaczy" nie posiada kompa ktory uciagnie Crysisa (moj uciagnie :P ^^ ). Ale gdybym zobaczyl grafike z Lineage 2 to napewno bym sie nie obrazil :P


_________________
Obrazek

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 11:37 
Cytuj  
wlasnie skonczyla sie konferencja nt Darkfalla trwajaca 1,5 godziny, czekajmy na jakies info

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 11:39 
Cytuj  
data premiery - 2011.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 11:41 
Cytuj  
2012 - wtedy beda mieli jeszcze w nadziei koniec swiata


Posty: 8
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 12:03 
Cytuj  
zeby nie dali tylko ultimatum ze wydadza gre pod warunkiem ze polska wyrobi sie na euro ;p hiehie
btw, mam nadzieje ze dadza dzis jakies konkretne info...

pozdro L


_________________
http://www.sklepjubilerski.com --> zapraszam :)

Projektuje biżuterie na zamówienie!! :)

*

Posty: 112
Dołączył(a): 13.03.2002
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 13:23 
Cytuj  
ktore? 8)


Posty: 8
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 14:26 
Cytuj  
"nasze" w 2012 ;p


_________________
http://www.sklepjubilerski.com --> zapraszam :)

Projektuje biżuterie na zamówienie!! :)


Posty: 24
Dołączył(a): 5.10.2008
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 15:03 
Cytuj  
Na jaki temat niusow najbardziej oczekujecie?:P
Ja czekam na dokldniesze wiesci co do premiery, screeny z gry i filmik;]


_________________
Obrazek

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 paź 2008, 15:21 
Cytuj  
Sharub napisał(a):
Na jaki temat niusow najbardziej oczekujecie?:P
Ja czekam na dokldniesze wiesci co do premiery, screeny z gry i filmik;]


nie jestem aż tak wybredy by oczekiwać na jakieś konkretne info. wystarczy mi cokolwiek.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 802 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.