MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

darkfall.mmorpg.pl - polski fansite
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=16771
Strona 39 z 41

Autor:  Sharub [ 16 paź 2008, 16:01 ]
Tytuł: 

w zasadzie to masz racje DVD :D

Autor:  sqall [ 16 paź 2008, 18:59 ]
Tytuł: 

Cytuj:
The videos of Darkfall that have been released on the Internet so far (the old gameplay videos etc) looked really bad compared to what I saw at the presentation. The graphics were more polished this time and looked much better.

There was a beta server (with a few people) for the presentation of the game.

In general, I would say that Darkfall Online is a hardcore game, with many interesting and unique ideas.

Whoever asks with the classic "is better than WoW ????", wins ban a day for me"


translatorem, dobrze prognozuje, na razie jedyny przeciek

edit:

Cytuj:
i only can tell they changed the logo of the game which i saw on the banners left there

Autor:  S@mael [ 18 paź 2008, 10:46 ]
Tytuł: 

(Julianne Greer) napisał(a):
: Blocking works by choosing to block, during which you cannot attack. You will often still take damage, usually reduced. You have to be facing your opponent to block. Parrying works the same way.


To co mamy parry stance? Trzeba byc zwroconym do przeciwnika i gra paruje za ciebie porownujac skill vs skill , w tym czasie nie mozesz atakowac , a sparowane ataki zadaja czesc dmg.

BLEH;/ na to mi wyglada. Szczegolnie ze nie widzialem w tych walkach parowania bronia,Gdzies tam w poprzednim filmiku ktos tarcza parowal....

Autor:  smeagollum [ 18 paź 2008, 10:53 ]
Tytuł: 

S@mael napisał(a):
(Julianne Greer) napisał(a):
: Blocking works by choosing to block, during which you cannot attack. You will often still take damage, usually reduced. You have to be facing your opponent to block. Parrying works the same way.


To co mamy parry stance? Trzeba byc zwroconym do przeciwnika i gra paruje za ciebie porownujac skill vs skill , w tym czasie nie mozesz atakowac , a sparowane ataki zadaja czesc dmg.

BLEH;/ na to mi wyglada. Szczegolnie ze nie widzialem w tych walkach parowania bronia,Gdzies tam w poprzednim filmiku ktos tarcza parowal....


jak wywnioskowales z tego cytatu, ze to gra blokuje za ciebie porownujac skill vs skill pozostaje dla mnie niezrozumiale.

gdybym mial bawic sie we wrozke, to poweidzialbym, ze skill blokowania bedzie decydowal o tym, o ile mniejszych obrazen doznasz blokujac. ale obliczanie skill (miecza) vs skill (tarczy) to jakis zart chyba, co? :) albo gry Ci sie pomylily. :P

Autor:  tomugeen [ 18 paź 2008, 11:04 ]
Tytuł: 

S@mael napisał(a):
To co mamy parry stance? Trzeba byc zwroconym do przeciwnika i gra paruje za ciebie porownujac skill vs skill , w tym czasie nie mozesz atakowac , a sparowane ataki zadaja czesc dmg.

To moze byc jak w DDO, atak i blok (czyli trzymasz tarcze uniesiona, a nie musisz kliknac blok w momencie swingu przeciwnika - bronisz sie), ma to sens jakby nie patrzec.

Autor:  S@mael [ 18 paź 2008, 12:01 ]
Tytuł: 

Tarcza oczywiscie ma sens , jezeli pokrywa czesc ciala i trzeba znalezc luke w obronie albo wykorzystac moment gdy postac sie odsloni .A co z parowaniem bronia? Nie ma parowania jest DPS a to prowadzi do bezmyslnego gank button mushing.

"you choose to block" jak wybierasz ze chcesz blokowac to znaczy ze nie robisz tego recznie , inaczej uzylby bezposredniej formy "you block by .."
Jak cos trzeba przelaczyc to nazywa sie to stance ;/
no chyba ze ma kwiecisty styl lol " i choose to kick your ass"

The point is : Dzialac to z pewnoscia bedzie ale nie bedzie to nic rewolucyjnego ani zajmujacego;< Wolabym zobaczyc prawdziwa szermierke , niz hack and slash.



PS: golum a jak myslisz po co sa te skille?

Autor:  Sharub [ 18 paź 2008, 14:15 ]
Tytuł: 

Jestem ciekaw jak wyobrazasz sobie szermierke :P
Fajnie by bylo gdyby wybor rodzaju ataku (a gory, dzgniecie, ciecie z prawe/lewej etc) mozna bylo wybierac tak jak w morrowindzie tj, przy pomocy strzalek ruchu;]

Autor:  konrador [ 18 paź 2008, 15:18 ]
Tytuł: 

Nie bardzo rozumiem jakby to mialo inaczej funkcjonowac. Proba wymanewrowania mieczykiem kolo niewielkiego shielda przeciwnika, zeby go dziubnac w nieoslaniany punkt, czy kolizja szabelek, ktorymi wymachuja gracze na razie lezy w sferze s-f jesli chodzi o gry MMO... Jesli bedzie mozliwosc aktywnego blokowania (np. jak w AOC) to juz bede zadowolony.

Autor:  smeagollum [ 18 paź 2008, 17:37 ]
Tytuł: 

S@mael napisał(a):
Tarcza oczywiscie ma sens , jezeli pokrywa czesc ciala i trzeba znalezc luke w obronie albo wykorzystac moment gdy postac sie odsloni .A co z parowaniem bronia? Nie ma parowania jest DPS a to prowadzi do bezmyslnego gank button mushing.

"you choose to block" jak wybierasz ze chcesz blokowac to znaczy ze nie robisz tego recznie , inaczej uzylby bezposredniej formy "you block by .."
Jak cos trzeba przelaczyc to nazywa sie to stance ;/
no chyba ze ma kwiecisty styl lol " i choose to kick your ass"

The point is : Dzialac to z pewnoscia bedzie ale nie bedzie to nic rewolucyjnego ani zajmujacego;< Wolabym zobaczyc prawdziwa szermierke , niz hack and slash.



PS: golum a jak myslisz po co sa te skille?


wiele osob na forumfall twierdzi, ze wygladac to bedzie nastepujaco - left click atak, right click - blok. szukalem jakiegos potweirdzenia w formie cytatu devsow, niestety nie znalalzlem.

co do Twojego pytania o te skille:
sadze, ze skill wladania tarcza, bedzie wplywal na to, ile obrazen mniej zostanie Ci zadane. niezaleznie od tego, czy bedzie to wyrazone w procentach czy w ilosc oszczedzonych hp, nie bedzie to zalezec od tego, jaki bedzie skill twojego przeciwnika w dowolnej broni jaka zaatakuje, wartosc ta bedzie stala. bo dotyczyc bedzie tylko Twoich umiejetnosci wladania tarcza. na przyklad skill na poziomie 10 to 5% obrazen mniej, skill 20 to 10% obrazen mniej i tak dalej.
badz tez skill tarczy 10 to 10 hp zabranych mniej, 20 to 20 hp mniej... i tak dalej.
skill wladajacego mieczem nie bedzie mial wplywu na powodzenie bloku badz tez jego skutecznosc, tylko na sile uderzenia, od ktorego beda odejmowane powyzsze wartosci.

oczywiscie tak to widze. cholera wie jak bedzie. :)
hehe, czyli wszystko co napisalem, mozna olac cieplym moczem, do czego namawiam. :)

tak sie zastanawiam, chodzilo Ci o to samo? :) bo podskornie wyczuwam jednak roznice.. mialem wrazenie, ze sugerowales porownywanie skilla atakujacego i blokujacego.

Autor:  Sharub [ 18 paź 2008, 20:09 ]
Tytuł: 

Ja sadze ze wlasciwosci tarczy + skill bedzie dawal procent na czesciowe lub calkowite zablokowanie ataku

Autor:  smeagollum [ 18 paź 2008, 20:39 ]
Tytuł: 

Sharub napisał(a):
Ja sadze ze wlasciwosci tarczy + skill bedzie dawal procent na czesciowe lub calkowite zablokowanie ataku


od paru ladnych minut szukam tekstu zrodlowego, lecz nie moge znalezc.
jak na niego trafie to dolacze link.
lecz z tego co pamietam, wyraznie zostalo powiedziane, ze tarcza tylko redukuje odniesione obrazanie, nie znosi ich calkowicie. choc kto wie, moze ten jeden raz, na poziomie 100? :)

Autor:  sqall [ 18 paź 2008, 22:53 ]
Tytuł: 

Jest juz 30 minutowe video z Aten, z niepocietym, ciaglym gameplayem

http://www.shimmergloom.org/index.php?topic=490.0

Autor:  Sharub [ 19 paź 2008, 08:23 ]
Tytuł: 

;] Zaraz biore sie za sciaganie

Autor:  sqall [ 19 paź 2008, 15:55 ]
Tytuł: 

Dwa zdania ktore Tasos powiedzial na prezentacji

Cytuj:
He said at some point that they're thinking about making one expansion per year, and that it's actualy in their business programme.

Also he said in the same sentence that every month there will be a mini-expansion. (I'm guessing it's going to be free)


Tyle rzeczy aktualnie nie dokonczone, a chwala sie dodatkami. Mam nadzieje ze wiedza co robia i gra nie bedzie dziurawa jak sito.

Autor:  iniside [ 19 paź 2008, 15:57 ]
Tytuł: 

Jesli zespol liczy tylko tyle osob, ile jest na zdjeciu to bym mial pewne obawy. Chyba ze robia po 20/7/365..

Autor:  brazz [ 31 paź 2008, 17:09 ]
Tytuł: 

czesc pierwsza(!) dzisiejszego update'a. nic ciekawego tho.

http://forums.darkfallonline.com/showth ... ost1883115

Autor:  sqall [ 31 paź 2008, 18:03 ]
Tytuł: 

pierdzielenie o chopinie, ciekawe co dadza w drugiej, a ma byc w najblizszych godzinach

po tym wstepie mam wrazenie ze nic ciekawego...

edit: shit teraz sie chwile zastanowilem... po co Tasos dzielilby posta na dwie czesci, majac na celu napisanie tylko paru bzdetow jak przebiega hardware test? Przeciez moglby napisac to jednym rzutem...

Skoro powiedzial o ze za pare godzin bedzie status report o darkfallu, to mozliwe ze cos przez ten czas musza przygotowac...

miejmy nadzieje ze chodzi o download clienta... choc nie ludzilbym sie za bardzo...

z drugiej jednak strony przypomina sie jak bylo na koncu sierpnia, video okolo 21 a o jakos o polnocy rejestracja do bety, bez zadneych zapowiedzi

Autor:  brazz [ 31 paź 2008, 19:31 ]
Tytuł: 

druga czesc. kolejny etap bety ok 10 listopada.

http://forums.darkfallonline.com/showth ... ost1883910

Autor:  sqall [ 31 paź 2008, 19:34 ]
Tytuł: 

10 lub w jego okolicach - znajac przeszlosc, bedzie opoznienie a z tego co pisza i tak nie wszyscy sie dostana

Co ciekawe mowili ze nie ma playtestu a jednak ludzie juz maja klienta i grali w nieco okrojona wersje, szkoda ze nic nie wyplynelo

Autor:  Aenima [ 10 lis 2008, 20:26 ]
Tytuł: 

jest 10 i gdzie beta? Kim gramy? Na jakim serverze?

Strona 39 z 41 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team