mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 120  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1439
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 12:09 
Cytuj  
Ciekawym jakie kwiatki by powstały gdyby ichniejszy bot wyciekł do netu :)


_________________
MO - the last hope of mmoRPG

*

Posty: 70
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 13:20 
Cytuj  
joshe: Co Ty piszesz? Jak bot miałby wyciec do netu, skoro jest "maszyną" sterowaną przez człowieka?

Mercy!

---
Tak mi się zdaje, że niektórzy wypowiadający się - mam na myśli opinie, że bez bety, stress testów, kasy, itp. itd. bzdur (hehe) - nie da się zrobić gry, jako jedyne, słuszne bóstwo uznają tylko (stary już) twór pewnej firmy, co ma w sobie 2xW 1xO.
A radzę zauważyć, że polityka rozwoju WCALE nie musi być identyczna przy produkcji danego produktu. Ma to odniesienie nie tylko do gier ale i pozostałych rzeczy jakie tworzy Człowiek na Ziemi. Czasem warto otworzyć oczy na NOWE, nowe nie oznacza ZŁE... No ale myślenie jednotorowe jest ostatnimi czasy bardzo popularne...
Jeśli natomiast ktoś szuka informacji o grze, to polecam dokładnie przejrzeć forum gry, jak i te włoskie. Także w serwisie rpvvault sokole oko znajdzie coś dla siebie :) (np. tematy: sprawa wydawcza, płyty, DD, o tym były wspominki w wielu miejscach w ciągu ostatnich lat). Niestety (a może na szczęście) większość ciekawych notek pisana jest w języku dzikusów :P


_________________
"Brothers... what we do in life... echoes in eternity."

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 14:04 
Cytuj  
Kazdy za wzor uznaje WoW, zarowno testow jak i produkcji bo jako jedyny okazal sie epickim winem. Reszta to faile oraz jeden, moze dwa pomniejsze winy.


_________________
Obrazek

*

Posty: 70
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 14:42 
Cytuj  
To oznacza tylko, że wymagających konsumentów jest znacznie mniej niż tych, którzy chcą po prostu masową, prostą grę.

Moim zdaniem WoW to klapa, pograłem na koncie znajomego z USA w porównaniu choćby z DAoC (szybka, trudna, wymagająca od gracza czegoś więcej jak H&S walka) czy LoTRO (piękna grafika, animacje, istniejące RPG na serverach, wymagająca zgrania walka grupowa), UO miało "freedoom", to ta gra jest po prostu nudna. WAR niestety zaliczył się do tego samego, a AoC, które już miało elementy z DaOC (więcej niż WAR) i było wymagające (szybka, realistyczna walka, a nie 10min napieprzanie się i picie potów i heali itp. itd.), to niestety okazało się betą, a dalej już ją skopali kompletnie uproszczeniami wowopodobnymi.

Ofc. to nie temat o tym i nie ma co się rozpisywać, ot dziwna sprawa... Jakby zapytać o zdanie psychologa, zapewne odpowiedziałby, że tkwi w tym trochę manipulacji klientem i w dużej mierze wpływ grupy (robię to co wszyscy). Tym samym można wyciągnąć wnioski, że trochę to smutne..., że tak wielu graczy zamiast na serio szukać czegoś dla siebie, decyzję podejmuje nie myśląc jednostkowo. Ofc. to tylko teoretyczne gaworzenie nie mające zamiaru nikogo obrazić.
Jestem bardzo ciekaw jak będzie wyglądała sprawa po wydaniu DF, jak ukierunkuje się się to wszystko.


_________________
"Brothers... what we do in life... echoes in eternity."

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 15:04 
Cytuj  
Przyjęcie wow za wzór przez twórców mmorpg musi skończyć się porażką.
To zastanawiające, zarówno twórcy WAR czy AoC twierdzili że te gry będą czymś zupełnie innym i lepszym, a okazało się że sugerując się "ficzursami" które są w wow spieprzyli własne gry (tak wynika z tego co piszecie, nie grałem w nie).
Tradycyjnie, Aventurine podkreśla całkowitą odmienność swej gry od wow. To w porządku, tego oczekują ludzie którzy czekają na DFO, taki był pierwotny zamysł gry, tego nie ma na rynku, etc., itp.
Byle tylko za słowami szły czyny. Nawet jeśli gra zdobędzie np. 200k subskrybcji i dużo ludzi będzie chciało instancjowane dungeony/strefy wojenne/areny itp., albo punkty honoru/blood money czy cuś, przedmioty przyklejone do postaci (nie-lootowalne, że tak się wyrażę), jeśli to wprowadzą to będzie koniec gry. Ach... przecież jeszcze nie było początku...


_________________
O.o

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 17:36 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
Kazdy za wzor uznaje WoW, zarowno testow jak i produkcji bo jako jedyny okazal sie epickim winem. Reszta to faile oraz jeden, moze dwa pomniejsze winy.


Producent nowego gatunku wedliny za wzor powinien brac bardzo dobrze sprzedajaca sie pasztetowke dudy, ktora jest robiony z celulozy i bialka roslinnego, efekt bedzie zdecydowanie pozytywny i klienci to chetnie kupia.

Jesli jakis producent chce ze swojego projektu nowej gry mmo zrobic masowe jak wow, chce zarobic podobna kase, miec tylu klientow co blizz i chce tego dokonac w 2009 roku to popelnia wielki blad.
Taka gra, ktora ma pojawic sie w przyszlym roku nie moze wygladac jak wow, nie moze byc jego klonem, nie moze miec tych samych schematow, wiec pole do manewru jest waskie, a i koszty duzo wieksze niz to co blizz wpakowal w wow-a, piec lat temu robiac archaiczna gre na poziomie drugiej polowy lat 90-tych.

Nawet blizz dobrze wie ze takiej kury znoszacej zlote jaja nie bedzie juz, ich nextgen zrealizowany na czystym pve ( od 2 lat twierdza ze klienci nie chca pvp ) chodzby nie wiem jak rewolucyjne zmiany posiadal nie osiagnie takiego sukcesu.
Dlatego w planach maja jeszcze trzy dodatki do wow i wiedza ze zarobia na tym najwiecej.

Jesli 300tysiecy graczy pozwala firmie dobrze zarabiac i miec kase na jej rozwijanie, to zobaczmy jak podchodzi do tego blizz, dwa lata "pracy" nad dodatkiem, ktory glownie polegal na copy/paste i wklejeniu nowych tekstur.

Dlatego twierdze ze DFO bedzie gra niszowa, nastawiona na max 300 tysiecy graczy, jesli mysla inaczej to juz sa przegrani.
Tak jak pisalem, co mi z 11,5 miliona graczy jesli na serwerze jest tysiac czy dwa z czego wiekszosc w instancjach pve i pvp ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 17:55 
Cytuj  
embe napisał(a):
Zychoo napisał(a):
Kazdy za wzor uznaje WoW, zarowno testow jak i produkcji bo jako jedyny okazal sie epickim winem. Reszta to faile oraz jeden, moze dwa pomniejsze winy.


Producent nowego gatunku wedliny za wzor powinien brac bardzo dobrze sprzedajaca sie pasztetowke

Producent napoju gazowanego powinien za wzor brac coca cole, ktorej krasnoludopodobny wymysl jest na calym swiecie znany jako swiety mikolaj.

To ze cos ma trafiac do innej rzeszy klientow wcale nie oznacza, ze sie ma odcinac od pewnych rozwiazan, ktore sa sprawdzone i prawdziwe.
Wymyslanie swojej strategii marketingowej na sile to jak tworzenie nowych sztuk walki, moze i bedziesz fajny, nowatorski i elo, ale i tak dostaniesz wpierdol, jak ci ktos wyskoczy z starego dobrego karata.


_________________
Obrazek

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 18:24 
Cytuj  
kopiowanie sprawdzonych wzorców nie zawsze się sprawdza. dobrze, że niektórzy idą inną drogą, tylko dzięki temu świat się rozwija.

nie wiem czy av odniesie sukces, ale choćbym nie wiem z której strony patrzył na ich marketingu nie widze ani trochę blizzarda.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 18:29 
Cytuj  
ja wroze z fusow i wyszlo mi ze jesli zrobia dynamiczną mechanike combatu bez lagowa i grywalna to bedzie sukces IMO to jest podstawa grywalnosci kazdej gry ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 18:30 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
embe napisał(a):
Zychoo napisał(a):
Kazdy za wzor uznaje WoW, zarowno testow jak i produkcji bo jako jedyny okazal sie epickim winem. Reszta to faile oraz jeden, moze dwa pomniejsze winy.


Producent nowego gatunku wedliny za wzor powinien brac bardzo dobrze sprzedajaca sie pasztetowke

Producent napoju gazowanego powinien za wzor brac coca cole, ktorej krasnoludopodobny wymysl jest na calym swiecie znany jako swiety mikolaj.


No i dlatego mamy taka wysmienita TescoCole ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 28 gru 2008, 19:32 przez Teo, łącznie edytowano 2 razy
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 19:16 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
embe napisał(a):
Zychoo napisał(a):
Kazdy za wzor uznaje WoW, zarowno testow jak i produkcji bo jako jedyny okazal sie epickim winem. Reszta to faile oraz jeden, moze dwa pomniejsze winy.


Producent nowego gatunku wedliny za wzor powinien brac bardzo dobrze sprzedajaca sie pasztetowke

Producent napoju gazowanego powinien za wzor brac coca cole, ktorej krasnoludopodobny wymysl jest na calym swiecie znany jako swiety mikolaj.

To ze cos ma trafiac do innej rzeszy klientow wcale nie oznacza, ze sie ma odcinac od pewnych rozwiazan, ktore sa sprawdzone i prawdziwe.
Wymyslanie swojej strategii marketingowej na sile to jak tworzenie nowych sztuk walki, moze i bedziesz fajny, nowatorski i elo, ale i tak dostaniesz wpierdol, jak ci ktos wyskoczy z starego dobrego karata.

No jakby nikt nie tworzyl nowych sztuk walki to bysmy sie dalej maszugami napierdalali.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 19:26 
Cytuj  
Maczugi wcale nie były takie złe.
Wolę maczugi niż debili z karabinami.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 20:34 
Cytuj  
oczom nie wierze. o czym wy piszecie?
na cholere mi polstronicowe dywagacje na temat WoW i jego nasladowcow w tym watku? przeczytalem to i wkurwilem sie, ze zmarnowaliscie moj czas na takie pierdolenie. filozofowie sie znalezli od siedmiu bolesci.

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 20:38 
Cytuj  
Ogolnie ostatnio malo co tu pisze bo zaczynamy berdzic :] Za kilka tygodni sie bedziemy smiac z tego wsyzstkiego, bez znaczenia czy bedzie fail czy win....


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 21:45 
Cytuj  
efekt przehypowania ;P


_________________
Psst.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 22:04 
Cytuj  
Racja.
Zbladzilem odpisujac w na posty ludzi, z ktorymi nie nalezy dyskutowac. Juz wiecej tego nie zrobie. Amen.

I przepraszam.


_________________
Obrazek

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 gru 2008, 22:20 
Cytuj  
Cytuj:
przeczytalem to i wkurwilem sie


Bardzo mi przykro z tego powodu.

Biedactwo.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

**

Posty: 379
Dołączył(a): 5.04.2006
Offline
PostNapisane: 29 gru 2008, 01:14 
Cytuj  
Jak to jest z tym full loot pvp ? tracisz wszystko przy śmierci ? Jesli tak to rzeczy są łatwe do zdobycia czy porostu bez statów i wszystko zależy od poziomu posługiwania się dana bronią ?

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2008, 01:22 
Cytuj  
tracisz wszystko. podstawowe przedmioty są łatwe do zdobycia, ale zapewne będą też dzieła sztuki warte miliony, innymi słowy - tak przedmioty różnią się między sobą.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2708
Dołączył(a): 10.08.2003
Offline
PostNapisane: 29 gru 2008, 02:13 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Zychoo napisał(a):
embe napisał(a):
Zychoo napisał(a):
Kazdy za wzor uznaje WoW, zarowno testow jak i produkcji bo jako jedyny okazal sie epickim winem. Reszta to faile oraz jeden, moze dwa pomniejsze winy.


Producent nowego gatunku wedliny za wzor powinien brac bardzo dobrze sprzedajaca sie pasztetowke

Producent napoju gazowanego powinien za wzor brac coca cole, ktorej krasnoludopodobny wymysl jest na calym swiecie znany jako swiety mikolaj.

To ze cos ma trafiac do innej rzeszy klientow wcale nie oznacza, ze sie ma odcinac od pewnych rozwiazan, ktore sa sprawdzone i prawdziwe.
Wymyslanie swojej strategii marketingowej na sile to jak tworzenie nowych sztuk walki, moze i bedziesz fajny, nowatorski i elo, ale i tak dostaniesz wpierdol, jak ci ktos wyskoczy z starego dobrego karata.

No jakby nikt nie tworzyl nowych sztuk walki to bysmy sie dalej maszugami napierdalali.



Ale nowatorska i przebiegla strategia marketingowa "kup pan kota w worku "! Nie to co te ciolki z blizzarda co daly kazdmu pograc w open bete zanim kupil gre. Swinie i oszusci omamili wszystkich w betach:|
A tutaj chca wsystkim zrobic niespodziewajke chca byc rebelami nie isc utarta droga!

Tak pokretnie tlumaczycie to ze poprostu czuja faila i chca cos zarobic za te lata swojej ciezkiej pracy kosztem zhypowanych zaslepionych naiwniakow:)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2399 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 120  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.