mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 14:07 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
-Q: what happens when you die?
-A: You are disabled, and within a short amount of time someone can help you or finish you off.If he kills you,you spawn somewhere else while he is full-looting you.


*wzwod*


bind "kontroler przyklenony pod stolem" to fatality & loot
i w ten sposob bedziesz mogl dobijac i lootowac, jednoczesnie dlubiac w nosie i drapiac sie po jajkach.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 14:10 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):

Nie za szybko bo dobra gra zaczyna sie od gotowej postaci jak to mialo miejsce w UO.

Poza tym jak masz n skilli to ja moze za 2 miesiace bede chcial sie respecnac i wymacrowac magery zamiast innego skilla.

Ida w kierunku dawnego dobrego UO - chwala im za to.


kurcze, dziekuje za probe wytlumaczenia mi tego na przykladzie, ale ja za cholere nic nie rozumiem. :) respecnac? wymacrowac magery?
a w UO nie gralem. :(

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 14:13 
Cytuj  
szybki rozwój skilli oznacza, że już po kilku dniach będzie można swobodnie grać, zamiast męćzyć się grindem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 14:19 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Oyci3C napisał(a):

Nie za szybko bo dobra gra zaczyna sie od gotowej postaci jak to mialo miejsce w UO.

Poza tym jak masz n skilli to ja moze za 2 miesiace bede chcial sie respecnac i wymacrowac magery zamiast innego skilla.

Ida w kierunku dawnego dobrego UO - chwala im za to.


kurcze, dziekuje za probe wytlumaczenia mi tego na przykladzie, ale ja za cholere nic nie rozumiem. :) respecnac? wymacrowac magery?
a w UO nie gralem. :(


1. Nawet jak zaczniesz gre dlugo po release nie bdziesz odstawal od reszty przez to, ze nia masz czasu siedziec przy kompie 24/7 bo masz 16lat i jedyne Twoje zajecie to odrabianie lekcji.

2. Gra bedzie polegala na *skillu* czyt. umiejetnosci grania swoja postacia, a nie tym, ze (patrz wyzej w p. 1) siedzisz 24/7 i udalo Ci sie wyfarmowac item, ktory wali criticale z dupy i jednym strzalem kladziesz delikwenta.

3. Nie ma zadnych chory *levelkow* np. 80, 100, 29382983 na ktorych dopiero zaczniesz sie bawic tylko sa skille i TY decydujesz w jakie skille inwestujesz przez cos masz niemalze nieograniczone mozliwosci tworzenia postaci jakie oferuje gra ma sie rozumiec.

4. Jesli jakis skill Ci sie nie podoba mozesz go "zrzucic" i zajac sie podnoszeniem innego skilla (np. zamiast walenia toporkiem zapragniesz ucinac glowy mieczem dwurecznym) i nie zajmie Ci to kolejnego miesiaca czy dwoch tylko parenascie godzin.

5. Jesli w ogole bedzie jak w UO to nie bedziesz musial robic posranego alta gdzie masz dwa crafting skille to wyboru czy tam trzy tylko zrobisz sobie toona (postac dodatkowa, nie glowna ktora grasz) i wrzucisz mu same crafting (do robienia mieczykow, pancerzy, bizuterii) nie koncentrujac sie na nich Twoja glowna postacia.

Mam nadzieje, ze dobrze wyjasnilem.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 14:54 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):

1. Nawet jak zaczniesz gre dlugo po release nie bdziesz odstawal od reszty przez to, ze nia masz czasu siedziec przy kompie 24/7 bo masz 16lat i jedyne Twoje zajecie to odrabianie lekcji.

2. Gra bedzie polegala na *skillu* czyt. umiejetnosci grania swoja postacia, a nie tym, ze (patrz wyzej w p. 1) siedzisz 24/7 i udalo Ci sie wyfarmowac item, ktory wali criticale z dupy i jednym strzalem kladziesz delikwenta.

3. Nie ma zadnych chory *levelkow* np. 80, 100, 29382983 na ktorych dopiero zaczniesz sie bawic tylko sa skille i TY decydujesz w jakie skille inwestujesz przez cos masz niemalze nieograniczone mozliwosci tworzenia postaci jakie oferuje gra ma sie rozumiec.

4. Jesli jakis skill Ci sie nie podoba mozesz go "zrzucic" i zajac sie podnoszeniem innego skilla (np. zamiast walenia toporkiem zapragniesz ucinac glowy mieczem dwurecznym) i nie zajmie Ci to kolejnego miesiaca czy dwoch tylko parenascie godzin.

5. Jesli w ogole bedzie jak w UO to nie bedziesz musial robic posranego alta gdzie masz dwa crafting skille to wyboru czy tam trzy tylko zrobisz sobie toona (postac dodatkowa, nie glowna ktora grasz) i wrzucisz mu same crafting (do robienia mieczykow, pancerzy, bizuterii) nie koncentrujac sie na nich Twoja glowna postacia.

Mam nadzieje, ze dobrze wyjasnilem.


dzieki, ogolnie o tym, jak bedzie wygladal darkfall cos tam wiem, ale rozumiem juz co chciales poweidziec i co powiedziales w niezlym skrocie. :)

a co do Twojej wypowiedzi. uwazam, ze wszystko ma swoje plusy i minusy. mi nie do konca podoba sie fakt, ze mozna osiagnac maksimum skilla w tydzien (nawet, jezeli dotyczy to tylko sytuacji, gdy rozwijasz tylko jeden skill na poczatku gry, gdy inne sa wyzerowane). przyklad ktorym posluzylem sie na forumfall:
jezeli zaczne gre elfem i zrobie master archera w tydzien, a gre zaczynalem z mysla o stworzeniu takiej wlasnie postaci i takim sposobie grania, to co? koniec? cel osiagniety? po tygodniu? ale rozumiem plusy, ktore przytoczyles.
nei zgadzam sie tylko z jednym. moim zdaniem przytaczanie szybkiego skillowania jako przeciwwagi dla 16latka, ktory siedzi non stop przed komputerem. roznice czasu, jaki poswiecasz grze ty i on, mozesz zneutralizowac, bo walka odbywa sie w trybie fps (o ktorym wspominasz).
do tego nie potrzebne ci szybkie robienie skilli.

ps. a sprzety, ktory wala criticale z dupy :) w darkfall nie istnieje. byla o tym wielokrotnie mowa.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 15:01 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
jezeli zaczne gre elfem i zrobie master archera w tydzien, a gre zaczynalem z mysla o stworzeniu takiej wlasnie postaci i takim sposobie grania, to co? koniec? cel osiagniety? po tygodniu?


Celem gry nie jest tworzenie postaci.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 15:01 
Cytuj  
Wiem, ze nie istnieje taki sprzet - nie istnieje bo ludzie robia system z mysla, ktora przytoczylem i chca takich sytuacji uniknac.

Co do szybkiego skillowania powtorze sie: dobra gra zaczyna sie od gotowej postaci nie od strony tworzenia i rozwijania postaci. W innym wypadku polecam gry solo albo offline gdzie mozesz podniecac sie levelowaniem, tworzeniem postaci etc.

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 15:05 
Cytuj  
jezeli zaczne gre elfem i zrobie master archera w tydzien, a gre zaczynalem z mysla o stworzeniu takiej wlasnie postaci i takim sposobie grania, to co? koniec? cel osiagniety? po tygodniu?

Jak w skill based grze bez capa / z soft capem zamierzasz biegac z jednym skillem, to powodzenia zycze i duzo cierpliwosci.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 15:05 
Cytuj  
Mac napisał(a):
smeagollum napisał(a):
jezeli zaczne gre elfem i zrobie master archera w tydzien, a gre zaczynalem z mysla o stworzeniu takiej wlasnie postaci i takim sposobie grania, to co? koniec? cel osiagniety? po tygodniu?


Celem gry nie jest tworzenie postaci.


hm, ta odpowiedz zalatwia sprawe. chyle czola. :)
z tej strony na DFO nie patrzylem.

zreszta Oyci3C tez udzieliil w tym czaseie podobnej odpowiedzi.
rzeczywiscie odnosilem sie do darkfall z perspektywy cRPG (single player).

dziekuje. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 15:09 
Cytuj  
To co napisal Konrador - nie maxujesz jednego skilla tylko kilka/kilkanascie i tworzysz jakis schemat postaci.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 15:21 
Cytuj  
tez racja. dzieki za wyprostowanie wypaczonego postrzegania.
czasem mam klapi na oczach. :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 16:49 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Oyci3C napisał(a):


5. Jesli w ogole bedzie jak w UO to nie bedziesz musial robic posranego alta gdzie masz dwa crafting skille to wyboru czy tam trzy tylko zrobisz sobie toona (postac dodatkowa, nie glowna ktora grasz) i wrzucisz mu same crafting (do robienia mieczykow, pancerzy, bizuterii) nie koncentrujac sie na nich Twoja glowna postacia.


A to nie mial byc tylko jeden char na konto?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 16:53 
Cytuj  
tiomor napisał(a):

A to nie mial byc tylko jeden char na konto?


no wlasnie, jeden char na konto, czy jedna rasa na konto? bo juz sie pogubilem.
tez wydaje mi sie, ze jeden char ale nie mam pewnosci.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 16:54 
Cytuj  
Nikt nie ma pewnosci w tej chwili. ;)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 20:39 
Cytuj  
mozliwosc posiadania alta z, tak jak pisal Ojci3c, craftem moim skromnym zdaniem spieprzy ekonomie totalnie. Pol biedy jesli trzeba by dluzszego czasu na skoxanie takiej postaci, ale w wypadku kiedy ma to zajac kilkanascie godzin to kazdy bedzie mial swojego wlasneog craftera, bo po co przeplacac?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 20:41 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
mozliwosc posiadania alta z, tak jak pisal Ojci3c, craftem moim skromnym zdaniem spieprzy ekonomie totalnie. Pol biedy jesli trzeba by dluzszego czasu na skoxanie takiej postaci, ale w wypadku kiedy ma to zajac kilkanascie godzin to kazdy bedzie mial swojego wlasneog craftera, bo po co przeplacac?

Crafter nie zrobi ci armoru z powietrza.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 20:48 
Cytuj  
Argument z dupy, skoro jeden char to postac walczaca to chyba juz sie domyslasz skad wezmie matsy?
Tak wogole, to bedzie miningu, lumberjacking itp. ?;/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 20:51 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Argument z dupy, skoro jeden char to postac walczaca to chyba juz sie domyslasz skad wezmie matsy?
Tak wogole, to bedzie miningu, lumberjacking itp. ?;/

Nie znasz ludzi, ktorzy sa zbyt leniwi zeby isc zbierac matsy samemu. Wiekszosc woli poprostu siedziec na miejscu i reszte kupowac.
Ja na przyklad wole placic i miec na miejscu niz lazic i zbierac samemu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 20:59 
Cytuj  
Ja podobnie, crafty w uo mnie zawsze odpychaly...

Ale zapytam jeszcze raz, tutaj crafty beda sie opierac na matsach ze zwierzatek czy bedzie mozna poprostu pojsc wykopac, wyciac itp(pomijam skory oczywisice, ktore rzecz jasna sa z mobkow). Albo inaczej, tutaj craft bedzie na takich zasadach jak uo?(o ile wiadomo)

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2008, 21:01 
Cytuj  
jak nie łazisz po matsy, to i tak musisz łazić żeby na nie zarobić

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 222 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.