mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Jaka rasa bedziesz grac ?
Alfar of Nagast 25%  25%  [ 27 ]
Dwarves of Dvergheim 20%  20%  [ 22 ]
Humans Of Mercia 20%  20%  [ 22 ]
Mahirim of the Tribelands 13%  13%  [ 14 ]
Mirdain of Mirendil 11%  11%  [ 12 ]
Orks of Morak 12%  12%  [ 13 ]
Liczba głosów : 110
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 09:41 
Cytuj  
Human albo jeden z siedmiu krasnoludkow ;x

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 09:43 
Cytuj  
Krasnal może być niezły. Ponieważ będzie nieco mniejszy, to trudniej go z łuku albo z różdżki walić, a i w trawie się lepiej schowa. Do tego umie robić młotkiem.


_________________
O.o

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 10:27 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Nie, Tollu. Ale jak mam do wyboru Ork, Elf (roro.), HUMAN, DWARFHEAHE i cos nowego jak Alfar to wybiore Alfara, ktory jest ivul dla innych ras + masa ludzi bedzie chciala nimi pograc i bedzie sporo miesa armatniego.


a co w nim takiego nowego? rozumialbym ten wywod gdybys wybral wilczka, ale kolejny elo pro niby dark elf ziolmal imo nie wnosi nic nowego :)
Coz jak widac z ankiety wiekszosc tu chce byc pk-ciekawe ilu bedzie :).
Sam biore albo kuldupra albo orka :]

*

Posty: 112
Dołączył(a): 13.03.2002
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 12:12 
Cytuj  
Ja na pewno craftera
Nie wiem jeszcze tylko czy ludzia czy krasia

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 12:12 
Cytuj  
Wiekszosc tu glosujacych na Alfarow i tak dniu premiery nie bedzie nimi grac bo beda sie sugerowac ze ich jest duzo :)

Trzeba wziasc pod uwage ze w tej grze to nie tylko pk i ogolnie pvp, tam ma byc spore pole do popisu dla producentow i handlowcow, beda trzy rynki regionalne ( alfarowie, ludziaki z dwarfami i elfami, orki z psiakami ).
Druga sprawa to "odrabianie" standingu, najlatwiej bedzie alfarom, najtrudniej bedzie "dobremu" sojuszowi.
Trzecia sprawa to popularnosc tych ras co za tym idzie konkurencja w produkcji i ogolnie w handlu, ma byc conajmniej 10 tysiecy graczy, nie ma globalnego AH, wiec nie bedzie to taka popierdolka jak w innych grach i czym bardziej popularne rasy tym trudniejszy rynek.

Mysle ze dla craftera najlepszym rynkiem zbytu beda alfary i w drugiej kolejnosci orki z psiakami.
Tereny ludziakow, dwarfow i elfiakow moga byc takimi spokojnymi dla tych co boja sie pvp na duza skale, taki odpowiednik hi-seca w eve gdzie wszyscy ida na zakupy by kupic najtaniej :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 249
Dołączył(a): 3.11.2007
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 12:54 
Cytuj  
Dlatego raczej odpuszcze sobie crafting, bo wydaje mi sie ze bedzie trzeba bardzo duzo czasu poswiecic aby mozna bylo z tego wyciagac cos konkretnego, nie mowiac o regularnosci. Zreszta chyba jak wiekszosc osob, ktore pracuja na swoj rachunek mam dosc kombinowania i liczenia, jak, skad i ile, wiec w grze nie bede sie w to chyba bawil. Wole chyba zaczac cwiczyc aiming i refleks ;)

Zreszta wszystko zalezy jak bedzie to wygladalo. Chyba za bardzo poszlismy w dyskusje o czyms, czego tak na prawde nie znamy.


_________________
Cytuj:
Originally Posted by Rhade:
Just sit back, relax and enjoy the forumfall.
Darkfall is just an after-party, really.


Posty: 20
Dołączył(a): 3.01.2009
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 12:57 
Cytuj  
Crafting i owszem jest jak najbardziej porzadany. Kwestia tego, że jak ktoś utłucze craftera, to i chyba wszelki niesiony przez niego owar staje się jego łupem. Stąd wniosek, że mozna mieć silna pozycję na rynku bez umiejętnośc wytwarzania czegokolwiek poza ranami na ciałach crafterów :P
Czego wszystkim serdecznie zyczę
*wilczysko szczerzy się szelmowsko*


_________________
yeap...

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:11 
Cytuj  
Czytajac ten thread spelnia sie jedno z moich marzen, odlegle bo odlegle ale wciaz, jesli ta gra kurwa wyjdzie, to dostane 10. krotnego orgazmu.

Apropo tematu to jeszcze sie nie zdecydowalem, chcialbym grac alfarem, ale pewnie bedzie ich duzo, moze zdecyduje sie na humana, albo krasnala, nie wiem jeszcze;].

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:14 
Cytuj  
Aha, bo crafter biega ze swoimi towarami po puszczy...


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:16 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Aha, bo crafter biega ze swoimi towarami po puszczy...


A nie?!?!?! Jak to?!?!?!

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:21 
Cytuj  
Cratferzy beda siedziec spokojnie w miastach liczac ze redami zajmowac sie beda guardzi, ale przeciez od czasu do czasu mozna stracic standing by zdobyc jego dzienny urobek nawet bedac jego sasiadem :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:28 
Cytuj  
embe napisał(a):
Cratferzy beda siedziec spokojnie w miastach liczac ze redami zajmowac sie beda guardzi, ale przeciez od czasu do czasu mozna stracic standing by zdobyc jego dzienny urobek nawet bedac jego sasiadem :)


teoretycznie jest to mozliwe, gdybys zabil go bardzo szybko, bardzo blisko banku i i lootowanie jego dziennego urobku zajeloby Ci bardzo malo czasu.
innymi slowy, szanse minimalne w przypadku zlootowania jednej rzeczy.. z kazda kolejne potrzeba wiecej czasu i Twoje szanse na doniesienie i umieszczenie rzeczy w banku dramatycznie maleja.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:29 
Cytuj  
Kolega zlootuje, w czym problem?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:30 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Kolega zlootuje, w czym problem?


lutowac trzeba umiec a i przyrzad miec odpowiedni. w tym problem :)

a kolega probujac zlootowac osobe, ktorej nie zabil, wpadnie w te same sidla czasowe. moznaby rzec, ze zrobi sie na szaro.
wiec zaraz zginie.
no chyba, ze zlootuje to, co udalo sie jego koledze zlootowac.
czyli beneficjentem bedzie ten drugi.. ktory ubil tego, ktory ubil i zlootowal craftera. ale wtedy wezmie tylk otyle, ile tamten zdazyl zlootowac.


Ostatnio edytowano 6 sty 2009, 13:38 przez smeagollum, łącznie edytowano 3 razy
****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:33 
Cytuj  
Skoro ma nie być wprowadzone ogólne AH, to może chociaż jakieś sklepy prywatne będą dostępne ?
Coś jak w UO. Własny domek i vendorzy wynajęci do obrotu towarami.
Zresztą gracze sami wytworzą AH.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:49 
Cytuj  
Z tego co przeczytałem to standing jest w formie reputacji:
Za zabicie swojej frakcji -10, za zabicie obcej +2.
Poniżej zera = red.
No to jaki problem na wojnie nabić +100 i potem wyrzynać swoich?
Czy czegoś nie doczytałem?


_________________
O.o

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:51 
Cytuj  
Toll napisał(a):
Skoro ma nie być wprowadzone ogólne AH, to może chociaż jakieś sklepy prywatne będą dostępne ?
Coś jak w UO. Własny domek i vendorzy wynajęci do obrotu towarami.
Zresztą gracze sami wytworzą AH.


Dokladnie, jeden vendor NPC do sprzedawania crapu i gracze powinni nakrecac ekonomie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:54 
Cytuj  
Nie ma problemu, za zabicie dziesieciu swoich musi zabic stu wrogich, oczywiscie pod warunkiem ze musi to robic bo przeciez nie ma obowiazku siedziec w stolicach, beda tez rejony neutralne.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:55 
Cytuj  
Brodaty napisał(a):
Z tego co przeczytałem to standing jest w formie reputacji:
Za zabicie swojej frakcji -10, za zabicie obcej +2.
Poniżej zera = red.
No to jaki problem na wojnie nabić +100 i potem wyrzynać swoich?
Czy czegoś nie doczytałem?


wojna nie ma wplywu na repa


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 sty 2009, 13:58 
Cytuj  
Nie chodzi o wojne wypowiedziana oficjalnie innemu klanowi tylko polowanie na inne rasy.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.