mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 15:25 
Cytuj  
Jest system ze mozna sobie sprawdzic kto ciebie, kogo ty ile razy i kiedy.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 15:34 
Cytuj  
bounty system w każdej grze był exploitowany i nie działał, nie widzę żadnego sensu wprowadzania go.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 16:00 
Cytuj  
w swg chyba bylo najlepiej.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 18:10 
Cytuj  
hehehehe no bounty system w dfo.
na pamiec byscie sie ludzi z listy uczyli? czy jak ich chcielibyscie szukac? ;-0

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 18:30 
Cytuj  
Mark ma racje, kazdy system w kazdej grze jest do sploitniecia. Chyba ze bylaby to gra z perma death.

Nagrody wyplacane przez gre to latwe robienie kasy z niczego - mozna dawac bounties na siebie nawzajem, a potem dac sie zabic innemu znajomemu, zeby wyplacic i podzielic kaske.

Nagrody wyplacane przez graczy ustalajacych zlecenie to mega griefik dla nich. Na poczatku trzeba ich wkurwic tak mocno, zeby byli gotowi oddac kase za nasza glowe, a potem wystarczy dac sie zabic znajomemu i zgarnac kaske, zeby ostatecznie przypieczetowac wirtualne zwyciestwo nad jakims rage'ujacym newbiesikiem.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 18:58 
Cytuj  
Bounty system ma sens tylko wtedy gdy podczas śmierci oprócz iteamów tracisz np. jakieś umiejetności bądz exp. Wtedy nikt by sie nie podkładał.


_________________
OrleOko czuwa...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 20:52 
Cytuj  
Oczywiscie, ze bym sie podlozyl dla kasy rofl.

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 23:25 
Cytuj  
eagleeyes napisał(a):
Bounty system ma sens tylko wtedy gdy podczas śmierci oprócz iteamów tracisz np. jakieś umiejetności bądz exp. Wtedy nikt by sie nie podkładał.

Wlasciwie to moze miec sens. Jesli tylko :
a) tracisz skille
b) nagroda pieniezna jest na tyle wysoka, ze nie kazdy ziutek moze sobie na nia pozwolic
c) bounty moze byc zrealizowane tylko przez bh ktory przyjal zamowienie i ofiara wie kto na niego poluje.

hmmm


_________________
Obrazek

*

Posty: 6913
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 13 lut 2009, 23:30 
Cytuj  
Losowy system z SWG byl idealny:)


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2009, 13:07 
Cytuj  
ciekaw jestem ilu z tutaj dyskutujacych gralo w gre ? bo na papierze to kazdy ma racje ... przpomina mi to theorycraft swego czasu, jak to sie ludzie na forum "duel'owali" piszac w kolejnych postach nazwy skilli hehehehe
a no i jeszcze to nda dla tych co grali
lol @ cala dyskusja


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2009, 13:41 
Cytuj  
co jest lolowego w NDA?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 14 lut 2009, 14:28 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
co jest lolowego w NDA?


wszystko :P

****

Posty: 1406
Dołączył(a): 8.06.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2009, 17:45 
Cytuj  
konrador napisał(a):
Mark ma racje, kazdy system w kazdej grze jest do sploitniecia. Chyba ze bylaby to gra z perma death.

Nagrody wyplacane przez gre to latwe robienie kasy z niczego - mozna dawac bounties na siebie nawzajem, a potem dac sie zabic innemu znajomemu, zeby wyplacic i podzielic kaske.

Nagrody wyplacane przez graczy ustalajacych zlecenie to mega griefik dla nich. Na poczatku trzeba ich wkurwic tak mocno, zeby byli gotowi oddac kase za nasza glowe, a potem wystarczy dac sie zabic znajomemu i zgarnac kaske, zeby ostatecznie przypieczetowac wirtualne zwyciestwo nad jakims rage'ujacym newbiesikiem.


Bo nagroda z bounty systemu nie może być "materialna". Chyba to jest proste i logiczne.
Raczej wpisy w hali sławy, galeria z uszami/skalpami, tytuły lub coś unikalnego, ale zrobione w taki sposób żeby nie opłacało się "podkładać".


_________________
O.o

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2009, 18:07 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
co jest lolowego w NDA?

w samym nda nic
ale ta cala dyskusja to gadanie slepego z niemym o kolorach
jeden nie wie o czym mowi , drugi nie moze nic powiedziec i z tego lol


_________________
Obrazek

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lut 2009, 00:17 
Cytuj  
Zarri napisał(a):
W AoCu nie ma gankowania (bo mozesz sobie zmieniac respawn) , jak rowniez nie ma komendy /spit
Wracaj do WoWa dzieciaczku jesli nie masz pojecia o "PvP with respect", tam mozesz sobie spitowac 100 razy nawet na takich samych jak i ty.

:roll: "PvP with respect" a co to takiego?

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 15 lut 2009, 00:36 
Cytuj  
Havok napisał(a):
:roll: "PvP with respect" a co to takiego?


Pamietamy, ze po drugiej stronie kompa jest tez czlowiek i kazdy chce miec fajna zabawe. Nie griefujemy kogos zbyt dlugo, wiemy kiedy powiedziec sobie dosc. Nie obrazamy przeciwnika i nie wyzywamy go. Jezeli to dobry wojownik to nie bedziemy go lootowac.
To jest wlasnie PvP with respect, ktorego zasad nasza gildia przestrzega.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 15 lut 2009, 02:24 
Cytuj  
hehehe
dobrego wojownika nie bedziemy lootowac. dobre.
polityczne wrecz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2009, 02:37 
Cytuj  
"Darkfall in nightmare mode"


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2009, 09:52 
Cytuj  
W EvE jest pvp with respect. Po wiekszosci walk w ktorych rozjebalem nawet bardzo drogie shipy dostawalem msg "Good Fight". Sam tez wysylam.

Oczywiście gdy fight faktycznie byl good.
Szacunek dla przeciwnika ktory zdecydowal sie na walke, a nie podkulil ogon i spierdolil gdzie pieprz rosnie to podstawowa sprawa.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 15 lut 2009, 09:53 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
"Darkfall in nightmare mode"


Z taką reklamą jaką Zarri robi swojej gildii będą mieli taki nightmare mode, że im pójdzie w pięty.
Zważywszy na sposób zakończenia gry w WHO przez niego, możemy się spodziewać - max po tygodniu - podobnego filmiku.


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 183 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.