mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 22:43 
Cytuj  
nie pokazują ich byle komu.

****

Posty: 1185
Dołączył(a): 19.01.2009
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 22:48 
Cytuj  
brazz napisał(a):
nie pokazują ich byle komu.


Nie pokazuja nikomu, bo nawet strone www maja taka, ze mozna ja zrobic za 200zl :^) Przy zalozeniu , ze DFO bedzie mialo 100tys graczy miesiecznie, sam kredyt im sie zwroci dopiero za 4 lata. By wiec projekt przyniosl wymierny dochod powinni miec jakies 200-300 tys graczy, a przy tak dziadowskim marketingu to raczej watpie.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 22:56 
Cytuj  
brazz napisał(a):
emocje przy PvP, wspaniały i rozległy świat, ogromny potencjał, klimat.


co to znaczy ogromny potencjał pls? Seryjnie o to pytam...

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 23:01 
Cytuj  
Zarri napisał(a):
brazz napisał(a):
nie pokazują ich byle komu.


Nie pokazuja nikomu, bo nawet strone www maja taka, ze mozna ja zrobic za 200zl :^) Przy zalozeniu , ze DFO bedzie mialo 100tys graczy miesiecznie, sam kredyt im sie zwroci dopiero za 4 lata. By wiec projekt przyniosl wymierny dochod powinni miec jakies 200-300 tys graczy, a przy tak dziadowskim marketingu to raczej watpie.


Uu widze eksperta mamy na forum, brawdziwy finansista...jak wchodzi do pokoju, to nawed zydowscy bankierzy sie klaniaja w pas :lol:

Policz sobie jeszcze raz ile to jest i skoncz pierdolic defetysto:
50E x 200tys = 10 mln E, z czego niech te "glodowe wrecz" 100tys zostanie:
12E/miech x 100tys = 1,2mln E/miech = 14,4mln E/rok
Po roku: 24,4mln E = $31mln


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 23:04 
Cytuj  
zarri skutecznie trolluje


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 23:06 
Cytuj  
szkoda, ze nie z klasa


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 23:07 
Cytuj  
Poza tym nie 25 mln euro, tylko 10 mln.


_________________
Psst.

*

Posty: 111
Dołączył(a): 17.12.2008
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 23:11 
Cytuj  
Obrazek
Obrazek


_________________
Psst.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 23:30 
Cytuj  
Niewazne ile - 8 lat roboty dla gry zakladanej na 100k - 200k (przez fanbojow i najwyrazniej developera)? Przeciez to kpina. MMO robi sie szybko i szybko wprowadza na rynek - na poprawki przyjdzie czas. DFO nie ma szansy sie zwrocic i tyle. Byc moze przejecie przez wieksza firme by pomoglo - mogla by ona zamortyzowac czesc dlugu AV i odzyskac go z tych 200k abonamentow (smiejemy sie wszyscy?). Ale... EA przejmujac Mythic mogli na to sobie pozwolic - renoma i prawie zrobiona gra. O AV nikt sie nie bije, wczesniej CCP dostanie ojca chrzestnego.
Dzis nie jest poczatek XXI wieku, on trwa w najlepsze od wielu lat, co wiecej ma kryzys. Skonczyly sie czasy "masz 2 do wyboru", Dzis jest ladny,parasinglowy AoC, dynamiczne PvP w WAR, dobre PvE w EQ,cierpliwe PvP w EvE, wszystkiego po trochu w WoW. Czy DFO naprawde jest godnym konkurentem do tych pozycji? No wlasnie. Wypelnia czesciowo luke. To malo jak na tyle lat produkcji.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 23:35 
Cytuj  
Isengrim, czasami trzeba znalezc swoja nisze i liczyc sily na zamiary, a porywanie sie z motyka na slonce zostawic wielkim, dla ktorych strata 20 czy 30mln $ w pierwszym roku dzialalnosci to pikus.

Nie znasz modelu biznesowego przyjetego przez AV, ja tez go nie znam. Mozna tylko wyciagac wnioski.
Dla Ciebie to fail, ale jezeli bedzie im przynosilo kase na utrzymanie swoich posad, na splate kredytu i na jakis zysk pozwalajacy na stopniowy rozwoj, to czego ty wiecej oczekujesz po tej wielkosci firmie?

Jak sam widziesz, to nie jest gra dla mas, bo jest zbyt niedopracowana, nie wpisuje sie w ogolne trendy itp. Tym nie mniej ma szanse na "sukces na miare swoich mozliwosci", a nie na miare WoW.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 23:41 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Dzis jest ladny,parasinglowy AoC, dynamiczne PvP w WAR, dobre PvE w EQ,cierpliwe PvP w EvE, wszystkiego po trochu w WoW. Czy DFO naprawde jest godnym konkurentem do tych pozycji? No wlasnie. Wypelnia czesciowo luke. To malo jak na tyle lat produkcji.


Nie wymieniles zadnej gry fantasy z open pvp i full lootem, a to ma byc najwiekszy plus DFO. On nie ma byc konkurentem dla zadnej z wymienionych przez Ciebie pozycji... Czy burito moze konkurowac z hot-dogiem?

**

Posty: 220
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 lut 2009, 23:50 
Cytuj  
Cytuj:
Nie wymieniles zadnej gry fantasy z open pvp i full lootem, a to ma byc najwiekszy plus DFO. On nie ma byc konkurentem dla zadnej z wymienionych przez Ciebie pozycji... Czy burito moze konkurowac z hot-dogiem?


Wymienil tylko klony klonow.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 00:00 
Cytuj  
Wymienilem liczace sie gry z platnym abonamentem. Ani WAR,ani AoC ,ani EvE nie sa klonami tylko ewolucyjnymi rozwinieciami MMO(UO/EQ).Moim zdaniem fantasy sie konczy z marketingowego punktu widzenia. Czas albo na SF (watpliwe) albo na paraRL(gdzie doskonale wpisuje sie WoD od CCP i kilka gierek na horyzoncie - agency itd). Jest 3 droga i cyberpunk.Otherland. Dla kazdego cos sie znajdzie. DFO nie wypelnia niszy.On zajmuje bezuzyteczny teren.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 00:05 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Wymienilem liczace sie gry z platnym abonamentem. Ani WAR,ani AoC ,ani EvE nie sa klonami tylko ewolucyjnymi rozwinieciami MMO(UO/EQ).Moim zdaniem fantasy sie konczy z marketingowego punktu widzenia. Czas albo na SF (watpliwe) albo na paraRL(gdzie doskonale wpisuje sie WoD od CCP i kilka gierek na horyzoncie - agency itd). Jest 3 droga i cyberpunk.Otherland. Dla kazdego cos sie znajdzie. DFO nie wypelnia niszy.On zajmuje bezuzyteczny teren.


Bezuzyteczny teren :D A cos na poparcie tej tezy masz?

Kurcze, pojecie niszy i jej eksploatacji chyba jest dosc powszechne. Jezeli mieli 200 czy 300tys zapisanych na betatesty i jezeli sprzedadza te 100tys kopii, to ja nie wiem, gdzie Ty tam widzisz bezuzyteczny teren.
Ja tam widze 100tys ludzi ktorzy chca za cos placic i mozna na tym zarobic.

A ze Ty nie chcesz w to grac... ;)


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 00:51 
Cytuj  
Tam nie chce. Chcialbym grac w dobra gre z open lootem i dostosowana do tego ekonomia. Bez klas ewentualnie znacznie ograniczonym ich wplywem. I jednoczesnie z opcja dla casuali i dla nolife. To jest do zrobienia, DFO na chwile obecna tego nie ma. I tyle. Pewnie i tak zagram. Ale kilka dni temu kupilem AoC (a co!). I wiekszego gowna ladnie wygladajacego to dawno nie widzialem.Chcialbym fajnej gry.Obawiam sie, ze dostane badziewie. Z fajnymi zalozeniami i kiepskim wykonaniem. EvE z realtime skilowaniem bylo b.dobrym rozwiazaniem. Skil a'la morrowind (paralevelowanie) zabije dfo.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 01:04 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
brazz napisał(a):
emocje przy PvP, wspaniały i rozległy świat, ogromny potencjał, klimat.


co to znaczy ogromny potencjał pls? Seryjnie o to pytam...


seryjnie odpowiadam. znaczy to, drogi marku, że moim skromnym zdaniem gra będzie się rozwijać tak jak na przykład eve. seryjnie.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 01:34 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Tam nie chce. Chcialbym grac w dobra gre z open lootem i dostosowana do tego ekonomia. Bez klas ewentualnie znacznie ograniczonym ich wplywem. I jednoczesnie z opcja dla casuali i dla nolife. To jest do zrobienia, DFO na chwile obecna tego nie ma. I tyle. Pewnie i tak zagram. Ale kilka dni temu kupilem AoC (a co!). I wiekszego gowna ladnie wygladajacego to dawno nie widzialem.Chcialbym fajnej gry.Obawiam sie, ze dostane badziewie. Z fajnymi zalozeniami i kiepskim wykonaniem. EvE z realtime skilowaniem bylo b.dobrym rozwiazaniem. Skil a'la morrowind (paralevelowanie) zabije dfo.


Jak sam wiec widzisz, teren nie jest bezuzytezcny, nisza jest. Jezeli nie zapelni jej DFO, znajdzie sie w koncu ktos inny kto podejmie wyzwanie. Rynek nie znosi prozni ;)

Ja uwazam, ze Fantasy sie nie konczy i raczej jeszcze dlugi czas sie konczyc nie bedzie, czego moga dowodzic chocby sukcesy kolejnych czesci wielkich sag fantasy w literaturze lub popularnosc figurek Games Workshop.
Fantasy jako baza do produktu na sprzedarz jest i bedzie zawsze mysle bardzo popularna i porzadana. Kwestia czy to, co zostanie na tej bazie zbudowane, bedzie sie do sprzedazy nadawalo.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 08:00 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Ani WAR,ani AoC ,ani EvE nie sa klonami tylko ewolucyjnymi rozwinieciami MMO(UO/EQ).


są (oprócz Eve)

Isengrim napisał(a):
gdzie doskonale wpisuje sie WoD od CCP


3 frakcje? nie dzięki

Isengrim napisał(a):
DFO nie wypelnia niszy.On zajmuje bezuzyteczny teren.


lolz

Isengrim napisał(a):
Skil a'la morrowind (paralevelowanie) zabije dfo.


Nie widzę podobieństw


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 08:54 
Cytuj  
Tego 'paralevelowania' nie demonizowalbym az tak. Rzeczywiście spelle (jako przyklad podam Mana missile) dostaja boost co 25, 50, 75 skilla, ale nie jest to skok dmg, w tym przypadku to chyba szybszy cast przy 25 i wieksze aoe [podwójny pączek] przy 50. Heal dostaje dodatkowy tick przy 33 i 66, ale nie oznacza to wzrostu healowanego hp o 25%.
Dodatkowo zmienili naliczanie dmg z melee skilli. Wczesniej liczono dmg na podstawie skill lvl w danej umiejętnosci - czyli dana umiejętnosc skilllvl 1 robila mniejszy dmg niz zwykly cios przy weaponskill 25. Teraz base dmg naliczany jest z weaponskill, a dodatek ze skilla w danej umiejetnosci.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2009, 10:38 
Cytuj  
A dokladniej tzw. Conquest Challenge polegajace na tym, ze zdobywasz miasto innej gildii. By takie miasto obronic wcale nie musisz walczyc z najzedzcami tylko wystarczy ze zabijesz jednego gracza przeciwnika w ciagu 4 godzin od wyzwania. (...)

Nie jakiegokolwiek gracza - to raz. Dwa, dotyczy to tylko najezdzcow, ktorzy sami nie sa w posiadaniu miasta. Trzy, sam fakt, ze znasz lokacje przeciwnika nie daje ci gwarancji na to, ze bedziesz w stanie go zabic.

Teraz base dmg naliczany jest z weaponskill, a dodatek ze skilla w danej umiejetnosci.

W teorii. afair znajomy testowal power attack ostatnio i na 1 robi mniej damage i zzera wiecej staminy od zwyklego ataku.


Upnalem w koncu filmik - click. Nie wiem skad te pasy, bo video bylo prawidlowo skompresowane i cropniete. Nie sa to jakies uber lokacje, tylko kilka losowych, jakie frapsnalem jadac mniej wiecej z samego srodka kontynentu, przez granice elfikow/mahirimow (lewa strona kontynentu), az na sam polnocny wschod nad miastami orkow. Niektore lokacje w grze wygladaja naprawde swietnie, moze innym razem zlapie cos ladniejszego.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.