MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Lista brakujacych features
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32759
Strona 6 z 6

Autor:  brazz [ 24 lut 2009, 15:45 ]
Tytuł: 

zwierzątek, poza kuniami nie ma, wiemy o tym od ponad pół roku. w żadnym wypadku nie jest to minus, wręcz przeciwnie.

Autor:  brazz [ 24 lut 2009, 15:47 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Mozliwe ze z nekromancji mozna sobie wyczarowac peta, ale z tego co wiem nikt az tak daleko w magii podczas bety nie doszedl.. :roll:


nie można.

Autor:  tomugeen [ 24 lut 2009, 15:49 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Mozliwe ze z nekromancji mozna sobie wyczarowac peta, ale z tego co wiem nikt az tak daleko w magii podczas bety nie doszedl.. :roll:

Nie ma petow, w zadnej formie (chyba ze aldatha ci zahauczy). Nekromancja to unholy dmg, drainy i debuffy.

Autor:  Teo [ 24 lut 2009, 15:51 ]
Tytuł: 

Nie wiem dlaczego zrobili wspolny bank dla calego swiata, przeciez to ogranicza ewentualna powstajaca ekonomie, nie wspominam o braku czegos w postaci marketu czy npc-ow do handlu.

Autor:  Rzeznik [ 24 lut 2009, 15:53 ]
Tytuł: 

No to jest moim zdaniem minus spory. Woallbym Lokalne banki i regionalne AH (w sumie mamy 5 ras wiec ladnie by mozna to podzielic).

Autor:  Aenima [ 24 lut 2009, 15:56 ]
Tytuł: 

tak wspolny bank to duzy minus, powinny byc lokalne. Fajnei by to wplynelo na ilosc mojego lotu.

Autor:  Havok [ 24 lut 2009, 16:08 ]
Tytuł: 

Nie zgodzę się z tym. Bez możliwości dowolnego stawiania domków powoduje to tylko ograniczenie terytorialne i niepotrzebnie komplikuje logistykę. A przynajmniej ja czegoś takiego w grze osadzonej w świecie fantasy nie szukam :)

Autor:  brazz [ 24 lut 2009, 16:15 ]
Tytuł: 

housing odpadł chyba właśnie dlatego, że są te niszczęsne uniwersalne banki.

z kolei ograniczona ilość slotów na miasta to plus, pobudzi walkę o nie.

Autor:  Teo [ 24 lut 2009, 16:19 ]
Tytuł: 

Moze uniwersalne banki sa dlatego ze nie ma domkow, a czy beda to juz nawet chyba w aventurine nie wiedza.

Autor:  Havok [ 24 lut 2009, 16:21 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
housing odpadł chyba właśnie dlatego, że są te niszczęsne uniwersalne banki.

z kolei ograniczona ilość slotów na miasta to plus, pobudzi walkę o nie.

W UO były i domki i uniwersalne banki więc nie widzę związku...

Autor:  coldzik [ 24 lut 2009, 16:22 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Moze uniwersalne banki sa dlatego ze nie ma domkow, a czy beda to juz nawet chyba w aventurine nie wiedza.

Mozesz to troszke rozwinac? bo jakos nie rozumiem

Autor:  brazz [ 24 lut 2009, 16:30 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
brazz napisał(a):
housing odpadł chyba właśnie dlatego, że są te niszczęsne uniwersalne banki.

z kolei ograniczona ilość slotów na miasta to plus, pobudzi walkę o nie.

W UO były i domki i uniwersalne banki więc nie widzę związku...


AV obcięło wszystkie featursy, których nie było w stanie skończyć na czas. housing (w takiej postaci jak zapowiadano kilka lat temu) odpadł być może właśnie dlatego, że w wypadku istnienia uniwersalnych banków domki straciłyswoją podstawową funkcję, tj. magazynu.

Autor:  coldzik [ 24 lut 2009, 16:32 ]
Tytuł: 

Red zawsze korzystal z domku jako magazynu ;)

Autor:  brazz [ 24 lut 2009, 16:34 ]
Tytuł: 

w UO. w DFO domki są tylko w miastach, a w miastach jest też uniwersalny bank.

Autor:  Havok [ 24 lut 2009, 16:36 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
AV obcięło wszystkie featursy, których nie było w stanie skończyć na czas. housing (w takiej postaci jak zapowiadano kilka lat temu) odpadł być może właśnie dlatego, że w wypadku istnienia uniwersalnych banków domki straciłyswoją podstawową funkcję, tj. magazynu.

Napisałem właśnie dla tego o UO, że tam te dwa rozwiązania jakoś na siebie negatywnie nie wpływały. Tyle ze tam domki można było stawiać wszedzie i taki magazyn miał sens. Tu mamy bardziej rozległy świat i o takie rozwiązanie aż się prosi... Bardziej przemawia do mnie teoria o wydolności serwerów ;)

Autor:  brazz [ 24 lut 2009, 16:42 ]
Tytuł: 

nie twierdzę, że dobry housing i UB się wzajemnie wykluczają. napisałem, że być może domki odpadł właśnie dlatego, że miały niski priorytet w planach AV w związku z ich ograniczoną przydatnością.

z drugiej strony mam nadzieję, że dobry housing pojawi się w grze, i to w miarę szybko.

Strona 6 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team