MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Lista brakujacych features https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=32759 |
Strona 6 z 6 |
Autor: | brazz [ 24 lut 2009, 15:45 ] |
Tytuł: | |
zwierzątek, poza kuniami nie ma, wiemy o tym od ponad pół roku. w żadnym wypadku nie jest to minus, wręcz przeciwnie. |
Autor: | brazz [ 24 lut 2009, 15:47 ] |
Tytuł: | |
roball napisał(a): Mozliwe ze z nekromancji mozna sobie wyczarowac peta, ale z tego co wiem nikt az tak daleko w magii podczas bety nie doszedl..
nie można. |
Autor: | tomugeen [ 24 lut 2009, 15:49 ] |
Tytuł: | |
roball napisał(a): Mozliwe ze z nekromancji mozna sobie wyczarowac peta, ale z tego co wiem nikt az tak daleko w magii podczas bety nie doszedl..
Nie ma petow, w zadnej formie (chyba ze aldatha ci zahauczy). Nekromancja to unholy dmg, drainy i debuffy. |
Autor: | Teo [ 24 lut 2009, 15:51 ] |
Tytuł: | |
Nie wiem dlaczego zrobili wspolny bank dla calego swiata, przeciez to ogranicza ewentualna powstajaca ekonomie, nie wspominam o braku czegos w postaci marketu czy npc-ow do handlu. |
Autor: | Rzeznik [ 24 lut 2009, 15:53 ] |
Tytuł: | |
No to jest moim zdaniem minus spory. Woallbym Lokalne banki i regionalne AH (w sumie mamy 5 ras wiec ladnie by mozna to podzielic). |
Autor: | Aenima [ 24 lut 2009, 15:56 ] |
Tytuł: | |
tak wspolny bank to duzy minus, powinny byc lokalne. Fajnei by to wplynelo na ilosc mojego lotu. |
Autor: | Havok [ 24 lut 2009, 16:08 ] |
Tytuł: | |
Nie zgodzę się z tym. Bez możliwości dowolnego stawiania domków powoduje to tylko ograniczenie terytorialne i niepotrzebnie komplikuje logistykę. A przynajmniej ja czegoś takiego w grze osadzonej w świecie fantasy nie szukam |
Autor: | brazz [ 24 lut 2009, 16:15 ] |
Tytuł: | |
housing odpadł chyba właśnie dlatego, że są te niszczęsne uniwersalne banki. z kolei ograniczona ilość slotów na miasta to plus, pobudzi walkę o nie. |
Autor: | Teo [ 24 lut 2009, 16:19 ] |
Tytuł: | |
Moze uniwersalne banki sa dlatego ze nie ma domkow, a czy beda to juz nawet chyba w aventurine nie wiedza. |
Autor: | Havok [ 24 lut 2009, 16:21 ] |
Tytuł: | |
brazz napisał(a): housing odpadł chyba właśnie dlatego, że są te niszczęsne uniwersalne banki.
z kolei ograniczona ilość slotów na miasta to plus, pobudzi walkę o nie. W UO były i domki i uniwersalne banki więc nie widzę związku... |
Autor: | coldzik [ 24 lut 2009, 16:22 ] |
Tytuł: | |
embe napisał(a): Moze uniwersalne banki sa dlatego ze nie ma domkow, a czy beda to juz nawet chyba w aventurine nie wiedza.
Mozesz to troszke rozwinac? bo jakos nie rozumiem |
Autor: | brazz [ 24 lut 2009, 16:30 ] |
Tytuł: | |
Havok napisał(a): brazz napisał(a): housing odpadł chyba właśnie dlatego, że są te niszczęsne uniwersalne banki. z kolei ograniczona ilość slotów na miasta to plus, pobudzi walkę o nie. W UO były i domki i uniwersalne banki więc nie widzę związku... AV obcięło wszystkie featursy, których nie było w stanie skończyć na czas. housing (w takiej postaci jak zapowiadano kilka lat temu) odpadł być może właśnie dlatego, że w wypadku istnienia uniwersalnych banków domki straciłyswoją podstawową funkcję, tj. magazynu. |
Autor: | coldzik [ 24 lut 2009, 16:32 ] |
Tytuł: | |
Red zawsze korzystal z domku jako magazynu |
Autor: | brazz [ 24 lut 2009, 16:34 ] |
Tytuł: | |
w UO. w DFO domki są tylko w miastach, a w miastach jest też uniwersalny bank. |
Autor: | Havok [ 24 lut 2009, 16:36 ] |
Tytuł: | |
brazz napisał(a): AV obcięło wszystkie featursy, których nie było w stanie skończyć na czas. housing (w takiej postaci jak zapowiadano kilka lat temu) odpadł być może właśnie dlatego, że w wypadku istnienia uniwersalnych banków domki straciłyswoją podstawową funkcję, tj. magazynu.
Napisałem właśnie dla tego o UO, że tam te dwa rozwiązania jakoś na siebie negatywnie nie wpływały. Tyle ze tam domki można było stawiać wszedzie i taki magazyn miał sens. Tu mamy bardziej rozległy świat i o takie rozwiązanie aż się prosi... Bardziej przemawia do mnie teoria o wydolności serwerów |
Autor: | brazz [ 24 lut 2009, 16:42 ] |
Tytuł: | |
nie twierdzę, że dobry housing i UB się wzajemnie wykluczają. napisałem, że być może domki odpadł właśnie dlatego, że miały niski priorytet w planach AV w związku z ich ograniczoną przydatnością. z drugiej strony mam nadzieję, że dobry housing pojawi się w grze, i to w miarę szybko. |
Strona 6 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |