mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 17 mar 2009, 16:39 
Cytuj  
fixy z najnowszego patcha, część z nich jest całkiem major, info nie pochodzi od Avent Urine. także trzeba samemu sprawdzić, ale większość fixów jest potwierdzona

- You now take more damage when naked (Confirmed)
- Blocking Improved (1H + Shield) Can now swing faster after blocking and block faster after swing (confirmed)
- Guard towers may no longer be parried. (Confirmed)
- Nodes are now global, but if you get it solo, have more resources (Confirmed Expect higher prices for materials and final products. Expect fights over nodes. Expect city nodes to be constantly empty.)
- Queues are much improved (disputed)
- Rigor no longer improves from Lava/Acid pools (confirmed)
- Hitting mounts of same race will now turn you grey (semi-confirmed)
- Chests are now global (confirmed, were instanced before)

---
najbardziej podoba mi się zmiana resource nodes na global, przynajmniej spotka się teraz kogoś poza miastem tłukącego kilofem w kamienie, więcej risk-reward hehe


_________________
you are already dead

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 mar 2009, 16:43 
Cytuj  
Niezly boost dla sword&board. I tak bardzo latwo bylo wszystko zblokowac podnoszac tarcze w ostatnim momencie (a czasem wrecz po swingu przeciwnika).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 17 mar 2009, 16:50 
Cytuj  
Cytuj:
Niezly boost dla sword&board. I tak bardzo latwo bylo wszystko zblokowac podnoszac tarcze w ostatnim momencie (a czasem wrecz po swingu przeciwnika).

Widzisz tomu a mowilem ze one hand sword bedzie dobry :] ,dobrze ze go skillowalem.
Cytuj:
najbardziej podoba mi się zmiana resource nodes na global, przynajmniej spotka się teraz kogoś poza miastem tłukącego kilofem w kamienie, więcej risk-reward hehe

Niby tak ,ale to osłabi ekonomie tuż na starcie a ona dosc kuleje ,brak merchantow,AH itd.[/quote]


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 mar 2009, 16:55 
Cytuj  
Przeciez ja zawsze mam tarcze i mieczyk pod reka. Chociazby do ewakuowania sie ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 17 mar 2009, 20:31 
Cytuj  
Znaczy się nie wiem czy dobrze rozumiem...ale nody w obrębie miasta są teraz puste??? Nie mogę teraz sprawdzić tego...bo kolejkuje:D

*

Posty: 111
Dołączył(a): 31.12.2007
Offline
PostNapisane: 17 mar 2009, 21:42 
Cytuj  
Golasy nadal dostaja taki sam dmg jak przed patchem. Nie wiem kto robil te "confirmed"

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.