MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Zdjecia Filmy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33070
Strona 6 z 6

Autor:  tomugeen [ 11 lip 2010, 16:24 ]
Tytuł: 

Taki eufemizm okreslajacy rocket jumpy ;]
Patrz pod katem dfo vs mmo.

Autor:  Sou [ 11 lip 2010, 22:56 ]
Tytuł: 

A dla mnie to battlefield bo tez sa achievementy... lol ;d

No i jak DFO to Quake to COD to tez Quake i BFBC tez quake i wszystkie fpsy to quake... na pewno bardziej niz dfo o_O

Pisanie takich rzeczy tutaj jest bez sensu. Ludzie ktorzy graja w DFO graja wlasnie dlatego ze jest widok z pierwszej osoby, celowniczek i liczy sie tez skill a nie lvl/sprzet. To tak jakby gracze DFO w kazdym innym dziale na tym forum pisal "Nie Quake - nie, dziękuje".

Ani cie nikt nie namawial na priv ani nie pisal postow na forum twojego ulubionego mmo, a ty nagle tworzysz takiego posta ze WTF?!

...

Tu wiecej takich asow http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=36850 ...

Autor:  noasz [ 12 lip 2010, 09:23 ]
Tytuł: 

zaboleq napisał(a):
Quake - nie, dziękuje.


W ten sposob to ja moge napisac ze masz 2 otwory odbytnicze. Poprzesz to jakimis spostrzezeniami czy byl to tekst z dupki ?

Autor:  smeagollum [ 12 lip 2010, 09:32 ]
Tytuł: 

Ale o co wam chodzi?
Moim zdaniem to bardzo dobre porównanie. DFO to taki Quake RPG.

Autor:  Razoth [ 12 lip 2010, 10:00 ]
Tytuł: 

noasz napisał(a):
byl to tekst z dupki ?


Pytasz jak byś nie czytał nigdy wcześniej postów zaboleqa.

Autor:  Sou [ 12 lip 2010, 13:57 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
Ale o co wam chodzi?
Moim zdaniem to bardzo dobre porównanie. DFO to taki Quake RPG.


IMO nie bardzo, na pewno jest w czasie pvp jak jakis FPS ale nie quake. Mam nadzieje! Bo quake jest taki ze jak ktos ma skilla super to i 10 slabszych rozjedzie naraz tak ze nawet jednej broni nie beda mogli zebrac. W DFO raczej gra z taka osoba ma sens...

Autor:  Teo [ 12 lip 2010, 16:14 ]
Tytuł: 

Jak ktoś ma przynajmniej troszkę pojęcia o tej grze to zrozumie jak co działa w tym pojedynku, jednak patrzący z boku widzi tylko kręcące się wokół siebie nienaturalnie postacie, zwłaszcza jak wyznacznikiem zajebistosci jest paraolimpiada w Mortal Online.

Autor:  smeagollum [ 14 lip 2010, 09:42 ]
Tytuł: 

Sou napisał(a):
smeagollum napisał(a):
Ale o co wam chodzi?
Moim zdaniem to bardzo dobre porównanie. DFO to taki Quake RPG.


IMO nie bardzo, na pewno jest w czasie pvp jak jakis FPS ale nie quake. Mam nadzieje! Bo quake jest taki ze jak ktos ma skilla super to i 10 slabszych rozjedzie naraz tak ze nawet jednej broni nie beda mogli zebrac. W DFO raczej gra z taka osoba ma sens...


Ty masz swoje "IMO", ja mam swoje zdanie. To nie mój problem, że posiłkujesz się jakimś z dupy argumentem, który miałby niby świadczyć o tym, że DFO przypomina FPS ale nie QUAKE'a. Twój argument nie wnosi nic ponad informację, że nie znasz ani DFO ani Quake i wymyślasz jakieś 1 vs 10 sytuacje. :wtf:

Autor:  noasz [ 14 lip 2010, 13:22 ]
Tytuł: 

@smeagollumie a co twoj post wnosi ? Q3 a DFO to zupelnie inne gry i nie ma sensu ich porownywac. Bo zaraz zaczniemy uzywac argumentow ze tu i tu sie siedzi przy kompie - no bez jaj.

Autor:  Mormo Blastbeat [ 14 lip 2010, 14:42 ]
Tytuł: 

@smeagollum.

gdzie ty widzisz w DFO Quake a ? :wtf: tylko dlatego ze to mmorpg bez targetowania i z PvP?.
No jakis Quake i Doom to juz moze... ale kurna nie DFO hehe..

nie wiem... jak dla mnie trzeba byc slepym albo durnym zeby wogole takie porownanie wymyslec.

Autor:  smeagollum [ 14 lip 2010, 15:14 ]
Tytuł: 

@noasz & @Mormo

Gdzie napisałem, że DFO to QUAKE? Napisałem, że DFO to taki QUAKE RPG. Co za czasy, prawie same tłumoki.
W DFO walka. poruszanie się itp to zręcznościówka (w przeciwieństwie do wielu FPSów, w których twórcy stawiali w większym lub mniejszym stopniu na realizm rozgrywki). Tak samo było w Quake (a w CSie na przykład już nie). Pewnie, że znajdziecie jeszcze kilka przykładów FPSów takich jak Quake, jednak osoba, która porównała to do Quake słusznie postanowiła użyć najbardziej rozpoznawalnego tytułu, który cechuje tego typu rozgrywka. I trzeba się wykazać złą wolą lub być idiotą, by pomyśleć, że chodziło tej osobie (a także i mi) o to, że DFO i QUAKE to te same gry tylko z różnym logo.

EDIT:
Mormo Blastbeat napisał(a):
@smeagollum.nie wiem... jak dla mnie trzeba byc slepym albo durnym zeby wogole takie porownanie wymyslec.


spierdalaj cieciu.

Autor:  tomugeen [ 14 lip 2010, 17:30 ]
Tytuł: 

Co dziwnego w tym ze aspekt zrecznosciowy w mmo jest (OMAGAD!) zreczonosciowy? To ze innym sie nie udalo (i stworzyli systemy prawie ze turowego klikania ikonek) nie jest raczej argumentem.

Rozumiem czepianie sie ekonomii, grindu czy balansu. Ale czepianie sie najwiekszych zalet dfo, wyroznikow tej pordukcji na tle gatunku jest lekko poronione.

over&out

Autor:  smeagollum [ 14 lip 2010, 17:41 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Co dziwnego w tym ze aspekt zrecznosciowy w mmo jest (OMAGAD!) zreczonosciowy? To ze innym sie nie udalo (i stworzyli systemy prawie ze turowego klikania ikonek) nie jest raczej argumentem.

Rozumiem czepianie sie ekonomii, grindu czy balansu. Ale czepianie sie najwiekszych zalet dfo, wyroznikow tej pordukcji na tle gatunku jest lekko poronione.

over&out


tomugeenie, a czy ktoś się czepiał? Jeśli jednak największa zaleta DFO dla kogoś (w jego odczuciu) jest wadą, to podziękował. I tyle. Czemu na niego naskoczyli niektórzy - nie wiem. Czemu zaczęli udowadniać jeden przez drugiego, że to nie przypomina quake nic a nic - też nie wiem, bo przypomina. Gość napisał tylko, ze mu się nie podoba i czemu mu się nie podoba. Na dodatek zwięźle i trafnie.
Dobra, loguję się. Ave. :)

Edit: I chuj. :D

Strona 6 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team