mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 12 maja 2011, 14:05 
Drelungar napisał(a):
Ja sie zgadzam ze im mniej portowania recalowani itp tym lepiej, ale sa lepsze sposoby zeby to osiagnac i jak widac do tej pory AV nie idzie w tym kierunku, dlatego wydaje mi sie ze to raczej ich niedopatrzenie niz zamierzony feature majacy zwiekszyc ilosc podrozujacych. Tego typu niedopatrzenie w tak malym patchu, ktorego przygotwanie trwalo 6 tygodni = fail i wracamy do punktu wyjscia.

Hm, czyli narzekamy, że "niechcący" dobrze im coś wyszło? ;P
Pewnie to zmienią, bo lamentują płaczki na forum oficjalnym, że się nie mogą przenosić między miastem NPC a domkiem w tę i z powrotem...

A poza tym, nie wiemy czy to niedopatrzenie. To kwestia wiary. :)

PostNapisane: 12 maja 2011, 15:07 
Nie sadze, zeby przedtem dalo sie sportowac jako "szarak" do miasta. Zbyt dlugo recall+loading trwal i zostawalo sie blue.

Jak to rozwiazac? If gray and recall_success then blue.

PostNapisane: 13 maja 2011, 08:21 
gosti napisał(a):
Jak to rozwiazac? If gray and recall_success then blue.

Ta, od strony technicznej to oczywiście tak. Ale czemu miałoby to tak działać? Wpadasz do lawles, zabijasz ile wlezie i recall do stolicy? Bleee... Mi bardziej pasuje rozwiązanie obecne - z lawles nie ma łatwego skoku z powrotem do NPC miasta (mogliby zlikwidować recall na tym obszarze, żeby wyrównać szanse - bo teraz tracą tylko zbindowani w NPC miastach). Czyli moje rozwiązanie (w formie poezji):

If gray
and recall, then gay
(radosny taniec zamias recalla).

Ludzie się przyzyczaili do bezpiecznego skakania rodem ze star treka - teraz jest trochę lepiej moim zdaniem (mały krok w dobrym kierunku). W ogóle mogliby cały instant travel wyjebać (poza runami).

PostNapisane: 13 maja 2011, 10:15 
Jeśli postać ma alignment >= 0 to po zakończeniu recaa do NPC miasta status powinien zmieniac się na blue. Obecnie jest jak jest bo jak zwykle AV nie do końca wiedziało co robi i z pewnością testowali to przed wypuszczeniem patcha. Bzdur o podróżowaniu godzinę, żeby pobić moba z czasem respawnu 20 min nawet nie będę komentował. Skończ wreszcie z tym cienkim trolowaniem.

PostNapisane: 13 maja 2011, 12:07 
Havok napisał(a):
Bzdur o podróżowaniu godzinę, żeby pobić moba z czasem respawnu 20 min nawet nie będę komentował.

Czy możesz wytłumaczyć o co Ci chodzi? I nie pytam o powody Twojego wysokiego ciśnienia, Twoje życie, to nad nim pracuj, bądź nie. Pytam o merytoryczną zawartość Twojej wypowiedzi. Jest dla mnie niejasna.

PostNapisane: 13 maja 2011, 12:24 
smeagollum napisał(a):
Czy możesz wytłumaczyć o co Ci chodzi? I nie pytam o powody Twojego wysokiego ciśnienia, Twoje życie, to nad nim pracuj, bądź nie. Pytam o merytoryczną zawartość Twojej wypowiedzi. Jest dla mnie niejasna.

Merytorycznie mam zupełnie odmienne niż tyzdanie na temat instant podróżowania w dfo. Zamiast martwić się o moje ciśnienie poszukaj sobie kolejnej gildii z której dasz nogę jak tylko zobaczysz, że mają problemy ;p

PostNapisane: 13 maja 2011, 12:30 
Havok napisał(a):
poszukaj sobie kolejnej gildii z której dasz nogę jak tylko zobaczysz, że mają problemy ;p

Hm?

PostNapisane: 13 maja 2011, 13:05 
smeagollum napisał(a):
If gray
and recall, then gay

Wszyscy doskonale wiemy że elfy mają pedalstwo zaimplementowane w standardzie, czy jest blue czy red więc ich można by ominąć

PostNapisane: 13 maja 2011, 13:10 
merliner napisał(a):
smeagollum napisał(a):
If gray
and recall, then gay

Wszyscy doskonale wiemy że elfy mają pedalstwo zaimplementowane w standardzie, czy jest blue czy red więc ich można by ominąć

Dałbyś już Zamadarowi spokój. I w ogóle byś się światopoglądowo ogarnął. Przypomnę że sam grasz elfem. Z tą różnicą, że Ty się uparłeś, że Twój elf musi być fioletowy...

PostNapisane: 13 maja 2011, 15:08 
Może i gram fioletowym "elfem" ale nie mam kolorowych włosów jak wy, dzieci emo pff

PostNapisane: 13 maja 2011, 15:21 
merliner napisał(a):
Może i gram fioletowym "elfem" ale nie mam kolorowych włosów jak wy, dzieci emo pff

No tak, Ty masz czarne włosy, zupełnie nie jak dzieci emo. A nie czekaj...

Ps. Ja mam białe włosy, bo gram wiedźminem.

PostNapisane: 13 maja 2011, 20:41 
smeagollum napisał(a):
Ps. Ja mam białe włosy, bo gram wiedźminem.

:lol:

PostNapisane: 13 maja 2011, 22:37 
macie inny topik do spamowania, zostawcie ten na same info.

What you need is someone strong to guide you...
Like me

PostNapisane: 14 maja 2011, 08:01 
Dokładnie :wtf:

-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

PostNapisane: 14 maja 2011, 09:05 
Aenima napisał(a):
macie inny topik do spamowania, zostawcie ten na same info.

Okej, okej. Masz rację.
Dwa nowe filmy od AV:
Darkfall Dynamic Environmental Sound System
Darkfall Dynamic Environmental Sound System - Towers

PostNapisane: 14 maja 2011, 09:49 
To są parodie oczywiście ;-)

Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

PostNapisane: 27 maja 2011, 12:27 
Cytuj:
The patch has much more impact coding wise then the patch notes would imply thus the longish downtime.

Patch notes:
Changed mechanics after recalling/teleporting from a lawless to a lawful area. You will no longer get attacked by guard towers and your rogue status will be cleared.
Corrected and cleaned-up messages related to entering and leaving lawless/lawful areas. On screen notification display of said messages has also been adjusted.

Additionally, some of our team members are currently residing in Asia to meet with potential business partners. For this reason today's activity report will be postponed until next week.

Thanks for your patience.

PostNapisane: 8 lip 2011, 22:42 
Cytuj:
During last week’s activity report we spoke of a relaunch for Darkfall. We had talked about major changes to the game in the past using various internal terms such as Darkfall 2010 and Darkfall Arena. So let me explain a bit more about this:

We started with the changes we had in mind for Darkfall, from all the lessons learned since the game went live and in the process we delivered 3 expansions, and more than 60 updates. About a year ago, we decided that we should branch out development and build a new game out of the one we had. This was in order to better implement the major changes we had in mind.It is not a sequel, it’s version 2.0. It’s a very ambitious project, and it’s the product of more than 2 years of lessons learned and evolving the game, and a full year of development with a much larger team than we had for Darkfall. No aspect of the game has been left untouched. It’s very much a new game, but at the same time it’s the next chapter to the game we’re currently playing.

There were concerns about wipes: We’ve considered wipes on various levels, however these are important decisions because while this is like a new game, it’s still the continuation of the current one. Also, the way things will work in the new version, it would not be as necessary to wipe, but wiping would also not be as drastic as it would be in the current version. This is a topic we’ll open up for discussion after we’ve given you more information on the new version of the game, so you can understand all the parameters involved.

There were also questions about having to pay for the relaunch version, and the answer is no if you’ve already bought Darkfall. Active subscribers will have priority in playtesting and in a developer interaction group about the new game. They will also participate in the major events that conclude the first chapter of Darkfall. The ending of the first chapter is the reason we’re bringing the relaunch version of the siege system to the current version. We expect quite a few people that have taken a break from the game to return for the exciting ending of the first chapter and the beginning of the new version.

About an ETA for this, as I mentioned in the last activity report, we’ll know more in August. As far as development goes, the major tasks are almost concluded, however there’s quite a bit of internal testing, balancing and polishing left.

I hope this clears things up a bit more, we’ll follow up with more details on the new version, as these become available.
Thank you for reading.

PostNapisane: 29 lip 2011, 05:59 
Zajebista ta zbroja, którą pokazali wczoraj. :) Szczególnie hełm/nakrycie głowy.

PostNapisane: 29 lip 2011, 08:02 
Oł je, nowa zbroja skorzana. To na pewno ozywi pvp i nada mu nowe cele! :lol:

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Następna strona