MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch Notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33097
Strona 15 z 17

Autor:  Nefastus [ 2 paź 2011, 19:38 ]
Tytuł: 

Kurwa, teraz nie da sie cap villages solo ;(

Ale nasza American crew w Enclave i tak cala noc kosi sea villages.

Autor:  Nefastus [ 11 lis 2011, 18:13 ]
Tytuł: 

http://www.darkfallonline.com/blog/upda ... 11th-2011/

Cytuj:
The effort is to have this start Friday November 18th and last through Monday November 21st. We’ll send out a communication on Wednesday concerning the timing. We’re also putting together a patch, which takes priority, so there’s a small chance we might need to postpone the fast skilling weekend by one week. In any case we’ll let you know this by the middle of next week.

The patch includes bug fixes and adjustments, more specifically addressing emotes cutting off animations and sounds. We’re also taking care of exploits and bugs having to do with the trade window, such as using the trade window to bypass encumbrance and trading with invulnerable players. Silent teleportation and silent recall have been fixed. House owners can share their house safe with tenants. We took your feedback concerning village control point damage in consideration, so now their health will go back to full after 20 minutes of not taking more damage. There are some more bug fixes having to do with village control points, also some more fixes you’ll read about in the patch notes.

We’d like to apologize about the slow communication of late. This has happened for several reasons having to do with major business activity related to the re-launch, the Asian version of the game, localized versions for other territories, etc. and their requirements, which are taking up even more of our limited resources. We hope to be in a position to explain more about the new version of the game, the results of our business activities, and our future plans in the next few weeks.

Autor:  Mendol [ 11 lis 2011, 18:47 ]
Tytuł: 

future plans - zamkniecie serwerow chyba.
nikt juz nie wierzy, ze sa w stanie cos zrobic.
szkoda, ze udalo im sie tak spierdolic, taka zajebista gre.

Autor:  Yesus [ 11 lis 2011, 21:09 ]
Tytuł: 

Z tego co slyszalem z dosc dobrego zrodla to AV dostalo deadline na wydanie DF 2.0 do czerwca 2012....

Autor:  brazz [ 11 lis 2011, 21:12 ]
Tytuł: 

Dostało deadline od kogo?

Autor:  smeagollum [ 11 lis 2011, 21:20 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
Dostało deadline od kogo?

od Putina.

Autor:  brazz [ 11 lis 2011, 21:43 ]
Tytuł: 

Najzabawniejsza odpowiedź jaką kiedykolwiek przeczytałem na forum internetowym.

Autor:  Mendol [ 11 lis 2011, 22:02 ]
Tytuł: 

w grecji maja wyjebane na wszystko. wypuszcza dfo w azji i moga olac reszte.
dfo 2.0? dobry joke. jeden z lepszych jakie slyszalem w ostatnim tygodniu.

Autor:  Nefastus [ 11 lis 2011, 22:03 ]
Tytuł: 

Yesus napisał(a):
Z tego co slyszalem z dosc dobrego zrodla to AV dostalo deadline na wydanie DF 2.0 do czerwca 2012....


Halo halo, nadal grasz?

Autor:  Havok [ 12 lis 2011, 01:40 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
future plans - zamkniecie serwerow chyba.
nikt juz nie wierzy, ze sa w stanie cos zrobic.
szkoda, ze udalo im sie tak spierdolic, taka zajebista gre.

No raczej nikt nie bierze już ich wpisów na poważnie, naprawianie exploitów i bug fixy po 2 latach :). Z rok temu widziałem jakieś fotki z ekipa AV i w sumie było tam sporo ludzi. Obawiam się, że gdyby z 5 osób wzięło się za tą grę to w kilka miesięcy byliby w stanie poprawić istniejące bugi/zająć się balansowanie itp. Co oni robią przez tyle czasu? Jeśli tak wygląda praca przy tworzeniu software to chyba źle wybrałem zawód :(.
Swoją drogą ile osób trzeba żeby przygotować grę na rynek azjatycki? Kilku tłumaczy i kogoś kto ewentualnie pozmienia części menu i podobne sprawy? Tymi newsami tylko się ośmieszają, o ile można się jeszcze bardziej ośmieszyć.

Autor:  Nefastus [ 12 lis 2011, 01:51 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
Mendol napisał(a):
future plans - zamkniecie serwerow chyba.
nikt juz nie wierzy, ze sa w stanie cos zrobic.
szkoda, ze udalo im sie tak spierdolic, taka zajebista gre.

No raczej nikt nie bierze już ich wpisów na poważnie, naprawianie exploitów i bug fixy po 2 latach :). Z rok temu widziałem jakieś fotki z ekipa AV i w sumie było tam sporo ludzi. Obawiam się, że gdyby z 5 osób wzięło się za tą grę to w kilka miesięcy byliby w stanie poprawić istniejące bugi/zająć się balansowanie itp. Co oni robią przez tyle czasu? Jeśli tak wygląda praca przy tworzeniu software to chyba źle wybrałem zawód :(.
Swoją drogą ile osób trzeba żeby przygotować grę na rynek azjatycki? Kilku tłumaczy i kogoś kto ewentualnie pozmienia części menu i podobne sprawy? Tymi newsami tylko się ośmieszają, o ile można się jeszcze bardziej ośmieszyć.


Ogólnie się zgadzam, ale co do przygotowania gry na nowy rynek, szczególnie azjatycki, to nie byle tłumaczenie i zmiany w menu. Jak by co, to AV jest niestety mala zjebana firma grecka i jak wiadomo sytuacja jest o wiele gorsza niż kiedy otwierali US server. Co do czego, to PODOBNO, ma to być magiczne DF2.0, wiec jakby to nie nazwać, nowa gra. I jeszcze raz, ani o drobinę ich nie bronie, AV to jest niekompetentna banda amatorów.

Autor:  Mendol [ 12 lis 2011, 07:08 ]
Tytuł: 

no ja bym pewnie pogral w dfo 2.0 ale znajac av to bedzie tez spierdolone, a polowy rzeczy nie umieszcza od razu, tylko znowu beda zaplanowane 'dodatki'.

Autor:  smeagollum [ 12 lis 2011, 10:08 ]
Tytuł: 

brazz napisał(a):
Najzabawniejsza odpowiedź jaką kiedykolwiek przeczytałem na forum internetowym.

Najmądrzejsze pytanie, jakie kiedykolwiek przeczytałem na forum internetowym.

EDIT: jeździcie po AV konkretnie. Tymczasem zrobili jedną z lepszych gier w jakie graliśmy w życiu. Pojebało was.

Autor:  Nefastus [ 12 lis 2011, 13:17 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
brazz napisał(a):
Najzabawniejsza odpowiedź jaką kiedykolwiek przeczytałem na forum internetowym.

Najmądrzejsze pytanie, jakie kiedykolwiek przeczytałem na forum internetowym.

EDIT: jeździcie po AV konkretnie. Tymczasem zrobili jedną z lepszych gier w jakie graliśmy w życiu. Pojebało was.


A czy ktoś ci kurwa zabrania grac? Ja gram, co nie znaczy ze nie mogę nazywać rzeczy po imieniu, AV jest banda debili i gra jest płatną beta.

Autor:  smeagollum [ 12 lis 2011, 17:40 ]
Tytuł: 

Nefastus napisał(a):
smeagollum napisał(a):
Jeździcie po AV konkretnie. Tymczasem zrobili jedną z lepszych gier w jakie graliśmy w życiu. Pojebało was.


A czy ktoś ci kurwa zabrania grac? Ja gram, co nie znaczy ze nie mogę nazywać rzeczy po imieniu, AV jest banda debili i gra jest płatną beta.

Hm? Czy ktoś zabrania mi grać?? Ja gram od czasu do czasu. Nie mam pojęcia o co ci chodzi. Jeżeli chodziło ci o to, by rzucić mięsem i wyjść na idiotę, to plan zrealizowałeś. Czemu taki nieprzyjemny jesteś?
Poza tym, twój wywód się kupy nie trzyma. "Banda debili" próbowała coś wyprodukować, "nie skończyli", na dodatek zażądali za produkt miesięcznych opłat, ty produktu intensywnie używasz i płacisz za ten produkt przez następne dwa lata. Coś tu nie gra. Zastanów się. Bo albo ten produkt jest jednak niezły albo ty jesteś głupi. W obydwu przypadkach twój płacz i pretensje do AV są nie na miejscu (tyle, że w tym drugim przypadku tego nie zrozumiesz).

Autor:  Havok [ 12 lis 2011, 17:57 ]
Tytuł: 

"Banda debili" zrobiła zajebista grę, po czym położyli lachę na nią i na swoich klientów. W mojej opinii są jak dziecko, które przez 2h buduje zamek na plaży po to by później mieć fun z jego rozwalania.

Autor:  smeagollum [ 12 lis 2011, 18:10 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
"Banda debili" zrobiła zajebista grę, po czym położyli lachę na nią i na swoich klientów. W mojej opinii są jak dziecko, które przez 2h buduje zamek na plaży po to by później mieć fun z jego rozwalania.

A może sobie po prostu nie poradzili z tak dużym przedsięwzięciem? A może i położyli lachę. A może pierdyliard innych powodów. Ich kasa, ich gra, ich sprawa. Jedno jest pewne, dali nam sporo zabawy, robiąc grę jakiej dawno nie było. I za to im się teraz dostaje.
Zamiast wypisywać na murach jaka to z AV kurwa i płakać w poduszkę, pogódźcie się z tym, że AV was już nie chce. :) Mnie chce, więc od czasu do czasu spuszczam z betoniary.

Autor:  Nefastus [ 12 lis 2011, 18:22 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
Havok napisał(a):
"Banda debili" zrobiła zajebista grę, po czym położyli lachę na nią i na swoich klientów. W mojej opinii są jak dziecko, które przez 2h buduje zamek na plaży po to by później mieć fun z jego rozwalania.

A może sobie po prostu nie poradzili z tak dużym przedsięwzięciem? A może i położyli lachę. A może pierdyliard innych powodów. Ich kasa, ich gra, ich sprawa. Jedno jest pewne, dali nam sporo zabawy, robiąc grę jakiej dawno nie było. I za to im się teraz dostaje.
Zamiast wypisywać na murach jaka to z AV kurwa i płakać w poduszkę, pogódźcie się z tym, że AV was już nie chce. :)


Eh, NASZA kasa, ICH grach, NASZ problem.

Gram bo tylko gram w Conquest and Unrestricted PvP MMOs, i większość moim znajomych gra. Jestem z Darkfall Online od końca 2004 i zawsze popierałem cały koncept gry, i nadal mam nadzieje ze AV weźmie się w garść i przestanie pierdolić ich produkt. Aby zmienić albo polepszyć cokolwiek, potrzebna jest konsekwentna krytyka. Jakby ludzie nie krytykowali kretynizmu, to na przykład nadal byśmy mieli komunę, albo hitlerek by władał europa. Nie będę udawał ze gra ma się świetnie i Aventurine to zajebista firma co wie co robi.

Autor:  Havok [ 12 lis 2011, 18:27 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
A może sobie po prostu nie poradzili z tak dużym przedsięwzięciem? A może i położyli lachę. A może pierdyliard innych powodów. Ich kasa, ich gra, ich sprawa. Jedno jest pewne, dali nam sporo zabawy, robiąc grę jakiej dawno nie było. I za to im się teraz dostaje.
Zamiast wypisywać na murach jaka to z AV kurwa i płakać w poduszkę, pogódźcie się z tym, że AV was już nie chce. :) Mnie chce, więc od czasu do czasu spuszczam z betoniary.

Ta jasne, poradzili sobie z napisaniem gry a nie radzili sobie z poprawianiem exploitów, przyspieszeniem gainow itp ;). Dostaje im się za niekompetencję, olewanie i co lepsze notoryczne okłamywanie klientów. Gra jak widać było po starcie miała wystarczający playerbase by się rozwijać, ale ofk to jak najbardziej ich gra i ich sprawa.

Autor:  smeagollum [ 12 lis 2011, 18:30 ]
Tytuł: 

Nefastus napisał(a):
Eh, NASZA kasa, ICH grach, NASZ problem.

Gram bo tylko gram w Conquest and Unrestricted PvP MMOs, i większość moim znajomych gra. Jestem z Darkfall Online od końca 2004 i zawsze popierałem cały koncept gry, i nadal mam nadzieje ze AV weźmie się w garść i przestanie pierdolić ich produkt. Aby zmienić albo polepszyć cokolwiek, potrzebna jest konsekwentna krytyka. Jakby ludzie nie krytykowali kretynizmu, to na przykład nadal byśmy mieli komunę, albo hitlerek by władał europa. Nie będę udawał ze gra ma się świetnie i Aventurine to zajebista firma co wie co robi.


Jesteś z dfo od 2004? To ciekawe, już wtedy im płaciłeś? Nie? O, to jeszcze ciekawsze. To może jednak włożyli w to swoją kasę, a nie NASZĄ kasę? Zastanów się Nefastus. A do tego, że im płaciłeś potem co miesiąc przez dwa lata, odniosłem się już wcześniej. Twój wybór. A jak chciałbyś, żeby coś zmienili w swojej grze, to grzecznie proś i proponuj, a nie pełen pretensji ich wyzywasz. Ich sprawa i ich wybór czy to zrobią. Ty możesz co najwyżej grać lub nie i proponować grzecznie zmiany.
Hitler słyszałem, że się zmienił na lepsze pod wpływem krytyki, wreszcie jakiś przykład Ci się udał... NOT kurwa mać. :) No chyba, że myślisz, że ludzie go krytykowali, więc dlatego w końcu przegrał. Jeszcze kurwa lepsze. Poza tym, co to w ogóle za analogie? :)

Strona 15 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team