mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2009, 12:03 
Cytuj  
magie mozna teraz zrobic od 1 do 75 w jeden dzien,


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2009, 12:30 
Cytuj  
To wpadne skonczycz fire ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2009, 13:01 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
To wpadne skonczycz fire ;]

Teraz to sobie możesz, właśnie znowu ma byc jakiś patch, pewnie to fixną :evil:

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2009, 14:19 
Cytuj  
To to nie bylo intended? buhu serwery byly down wczoraj wiec nic nie ustawilem (zreszta ae i tak mnie pewnie na jakies zadupie pokroju eslingar wywiozl)


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2009, 17:48 
Cytuj  
Może troche przesadziłem, bo jendak w patch notes nic nie pisze o cofnięciu gainow ;) fixneli pare bugow ktore wprowadził poprzedni patch.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2009, 10:04 
Cytuj  
nic nie cofneli, goscie robia 1-100 w magi w jeden dzien, daku zrobil 50 GM i 60 fire w jeden wieczor.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2009, 10:16 
Cytuj  
i musieli z tą zmianą czekać pół roku?

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2009, 16:01 
Cytuj  
Debuffing monsters will give you less gain than before (buffing and healing monsters doesn't skill you up faster than players)

Noż kur*** jeszcze bym nie narzakał gdyby bylo to wprowadzone od razu ale czy oni nie mogą wcześniej tego przetestować?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 9 lis 2009, 18:20 
Cytuj  
We have previously mentioned that with the upcoming Darkfall expansion: Conquer the Seas, the skill system for melee and archery will be getting some love in the form of Skill Extensions and Specialties.

We managed to wrest some muchly coveted details from our humble devs this week and thought we would share them with you before they greedily snatch them back!

The skill extensions will focus mostly (but not exclusively) on melee and ranged combat. Some examples are Rage, a high mana cost skill that will temporarily buff your resistances to magic while at the same time giving you some healing. Disabling Shot and Disabling Blow will interrupt an enemy and disable their blocking skill for a given time.

Ontop of these combat skills there will also be many new specialties added which you can use to focus and hone which battle style suits you best. Among the many various paths and advantages offered there will be two skills that give you a double jump or the opportunity to dodge attacks with a double tap in a certain direction.

Another skill extension currently in testing is called Spotter. Spotter would enable you to identify other players from great distances.

The new racial skills will also come in with Darkfall's Conquer the Seas Expansion. These will be the first tier in racial identity and will introduce certain passive abilities that each race will have to their unique advantage. Alfar, for example, have a greater affinity for magic while Mahirim have always been swift of foot (or rather, paw). Mirdain rely on their keen sight and Orks are tough and able to withstand more damage than most.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 9 lis 2009, 20:22 
Cytuj  
HEHE.
kolejne pinc misincy makrowania.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 9 lis 2009, 22:00 
Cytuj  
Będzie kolejny grind fest nowych skilli :) Wiedziałem że tak będzie :)


_________________
LaMoon#2988

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 lis 2009, 23:24 
Cytuj  
duzo nowych postow na temat expansion packa.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 12 lis 2009, 21:15 
Cytuj  
Faktycznie sporo tego już wiadomo. Dodadzą vendorków graczy gdzie będzie można sprzedać swój stuff (chwała im za to), dodadzą dzikie stworzenia które będą neutralne i będzie z nich można pozyskać różne składniki (skóry, mięso itd.) spoko, przebalansują moby, spoko, ich loot, też ok...ale co do kurwy nędzy z balansem walki????
Czy będę mógł być teraz np. pure wojem?
Czy będę mógł być teraz pure archerem?
Czy będę miał w końcu szansę z pieprzonym kox magiem który ładuje na zmianę wszystkie nuki z kilometra?
Itd itd................


_________________
LaMoon#2988

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 12 lis 2009, 21:52 
Cytuj  
Wedlug tego co pisali to wprowadzaja takie cos powoli, tzn wnioskuje po tej specjalizacji co przedstawili dla archera - mage killer.
Czyli zadaje sie o iles tam wiecej dmg magowi...(tzn pewnie komus kto ma equipowanego staffa czy cos), ale nie mozna korzystac z elemental magic.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 lis 2009, 22:27 
Cytuj  
ta jak znam zycie to ten dmg bedzie zwiekszony o 5.

poza tym biorac pod uwage ilosc zmian jakie chca wprowadzic to:
a. do tej pory faktycznie dfo bylo platna beta, zebrali info, zrobia super balans
b. nie maja pojecia jak to zrobic wiec dadza pare fajnych nowych skilli i zobacza co sie stanie

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 lis 2009, 10:40 
Cytuj  
b. nie maja pojecia jak to zrobic wiec dadza pare fajnych nowych skilli i zobacza co sie stanie

i rozpierdola balans na kolejne 5mc


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 13 lis 2009, 11:41 
Cytuj  
Boję się że może tym razem niechcący wyjdzie im ten dodatek...i będę miał dylemat ;) Odgrzać kotleta czy nie:) Może niech lepiej spierdolą to wszystko do końca i nie będzie problemu;)))


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 lis 2009, 11:47 
Cytuj  
powoli robi sie chyba juz za pozno. coraz mniej ludzi, pustki dookola, obawiam sie, ze dfo juz nigdy nie bedzie mialo klimatu 'zaraz po premierze'.
mieli szanse to zjebali, teraz nawet wersja pudelkowa nie przekona ludzi.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 14:55 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
powoli robi sie chyba juz za pozno. coraz mniej ludzi, pustki dookola, obawiam sie, ze dfo juz nigdy nie bedzie mialo klimatu 'zaraz po premierze'.
mieli szanse to zjebali, teraz nawet wersja pudelkowa nie przekona ludzi.



No niewiem gdzie ty mieszkasz w DFO, ale ja nie czuje tej pustki, wiecej tego.. wydaje mi sie ze populacja stale rosnie.

Pelno noobkow kreci sie kolo startowych miast.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lis 2009, 15:30 
Cytuj  
dobrze, ze dodales 'wydaje mi sie'.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.