MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Komentarze do patch notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=33528
Strona 6 z 8

Autor:  smeagollum [ 15 sty 2010, 15:28 ]
Tytuł: 

Gdyby sztukę robienia gier opanowali tak dobrze jak sztukę udzielania wywiadów, mielibyśmy cudo na rynku. Ale nie jest źle. :)

Autor:  Mormo Blastbeat [ 16 sty 2010, 12:10 ]
Tytuł: 

smeagollum napisał(a):
Gdyby sztukę robienia gier opanowali tak dobrze jak sztukę udzielania wywiadów, mielibyśmy cudo na rynku. Ale nie jest źle. :)


:wtf: a niby co oni kurw... robia? graja w bierki i pija wodke ?
Goscie z AV jako jedna z nielicznych firm robiaca mmorpg pracuje scisle z community, ktora inna firma przejmuje sie tak opinia graczy jak AV...
przestancie juz narzekac...
wiadomo ze chlopaki nie sa jaki Blizzard, nie maja milionow funduszy i setek pracownikow, ale nawet bez tego daja rade.. zobacz na jakim poziomie jest MO a na jakim DFO.

Autor:  Daktor [ 16 sty 2010, 22:53 ]
Tytuł: 

dokładnie, niezaleznie jak było w przeszłości i co bedzie w przyszłości ten kto gra w dfo teraz (ostatnie poltora miesiąca) ten wygrał. Ja osobiście jestem powalony tym jak to co sie dzieje teraz przerosło moje negatywne nastawienie do last expansiona i gęba mi sie śmieje :lol: że nie zlamiłem i nie zablokowałem konta :]

Autor:  noasz [ 17 sty 2010, 09:25 ]
Tytuł: 

true true to juz nie jest beta ;)

Autor:  Keii [ 30 mar 2010, 20:48 ]
Tytuł: 

Clan Teleportation Chambers Announced.

Autor:  tomugeen [ 30 kwi 2010, 07:49 ]
Tytuł: 

Follow-up: Character Progression
W sumie wpisali to, co juz od dawna wiadomo. Ale plus jest taki ze wiadomo co beda zmieniac.
Teraz tylko pytanie, czy levelowac SpellChanting, czy czekac ;]

Autor:  lamoon [ 30 kwi 2010, 09:04 ]
Tytuł: 

ASAP :lol:

Autor:  smeagollum [ 11 cze 2010, 12:08 ]
Tytuł: 

Tasos napisał(a):
We've started testing the patch, so it doesn't look like it will be in today, however we can talk about a few of the things that are being tested for inclusion in it:

Normal iron nodes have a chance of dropping rare ore, making higher end gear more accessible to a larger number of players.

The amount of splash damage dealt out by magic spells will now depend on the target's distance from the center of the explosion. This change is meant to add to pvp balance.

By player demand, the world map and the minimap will now display your character's last death location making it more convenient to get back.

The health curve for all players has been modified. Health gain is considerably faster at lower levels and is another step to improving competitiveness for newer players.

There are quite a few more things going into the patch, but we just mention a few significant additions here that were directly inspired by player feedback. We'd like to thank you for your suggestions, we're very open to them, and we'd like you to know that there is a process for handling and including them in our development pipeline, so please keep them coming.

The patch is looking good for early next week and we hope there will be no further delays.


Nie wierzę własnym oczom. AV jest jednak nieprzewidywalne. Ni z gruszki ni z pietruszki taki zajebisty patch (się szykuje)!

Autor:  smeagollum [ 11 cze 2010, 12:35 ]
Tytuł: 

Laenih napisał(a):
As mentioned by Tasos in his original post, there are additional changes coming for this patch. We know that the community was concerned with the cooldown on Eye rot and we agreed: The cooldown with the patch will be increased to 30 seconds.


Ło w mordę! Coś pięknego! :)

Autor:  bre [ 11 cze 2010, 13:43 ]
Tytuł: 

Wyglada ciekawie

Autor:  Oyci3C [ 11 cze 2010, 14:17 ]
Tytuł: 

Chyba czują oddech release MO.

Autor:  Azdul [ 11 cze 2010, 14:46 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Chyba czują oddech release MO.


AV odpuszcza grind magii, i grind ekwipunku destroyera. A w tym samym czasie MO dodaje "grind" al'a DF - w postaci cen skill books zwiększonych 500 razy

Moim zdaniem jest bezpośrednia relacja między "grindem", a "contentem".

Skoro w perspektywie miesiąca DF ma mieć nowe expansion - to nie trzeba sztucznie ograniczać dostępu do rare ore, czy skłaniać graczy do skillowania nekromancji do 90. I tak wkrótce wszyscy będą mieli co robić.

Tymczasem 2 dni po premierze MO duża część graczy ma już 80 sztuk złota - i nic, na co mogliby je wydać - więc logicznym rozwiązaniem jest radykalne zwiększenie ilości "grindu" - aby gracze mieli po co wykupywać subskrypcję na kolejny miesiąc :D

Autor:  Mormo Blastbeat [ 12 cze 2010, 11:36 ]
Tytuł: 

O Kurde, ale sie porobilo... to chyba pierwszy i mam nadzieje ze nie ostatni patch w ktorym jak narazie wszystkie zmiany mi sie podobaja...
Dodanie rare ore do normalynch skalek spowoduje ze ludzie zaczna wychodzic poza miasta i pilnowac gatheringu bo moga cos kosztownego szybko stracic. Pozatym ruszy to troche pvp dla noobkow ktorzy beda mogli zbierac pierwsze praktyki w pvp na zabijaniu kopaczy :)

Z tym HP to chodzi o to ze np. od 0-50 Vita dostaniesz teraz za 0,5 vitality np. 5HP a nie jak teraz tylko 1.. takie to proste a jednak tak wazne by utrzymac populacje na serverze.
Wiekszy cooldown na Eye Rota tez mi bardzo pasuje, mam tylko nadzieje ze zwiekszyli tez skill gaina stosunkowo do cooldowna bo skillowanie eye rota to prawdziwa meka, a mam dopiero 55 :(

Autor:  y3l33t4 [ 12 cze 2010, 13:33 ]
Tytuł: 

podobno na szkieletach robisz eyerota w pare h na 75.

Autor:  brazz [ 13 cze 2010, 11:17 ]
Tytuł: 

brzmi to na tyle interesująco (plus nadchodzący expansion), że aż spróbuję free triala. ciekawie będzie zobaczyć jak bardzo gra zmieniła się od bety.

Autor:  Havok [ 13 cze 2010, 11:56 ]
Tytuł: 

Spróbuj, ale PO patchu ;).

Autor:  Nokiu$ [ 13 cze 2010, 12:00 ]
Tytuł: 

Ja tak gram w tego DFO od dwóch dni i właśnie... Co się teraz dzieje? W sensie jest jakas kolejka i jest napisane, że players : offline. wtf? ; )

Autor:  Daktor [ 13 cze 2010, 12:05 ]
Tytuł: 

eeeerm, żartujesz sobie i chesz kogoś wkręcić?....
no ale ok, odpowiem.... jest codzienny restart serwera.

Autor:  Nokiu$ [ 13 cze 2010, 12:06 ]
Tytuł: 

No właśnie miałem pytać, czy to taki mianterence ( czy cuś ) jak w WoWie co środe.


Wybacz, ale nie grałem wcześniej w DFO, więc mogę chyba nie wiedzieć o takim restarcie, tak? A skoro już wymieniamy się informacjami, to ten... ile to będzie trwało? : P

Autor:  Azdul [ 13 cze 2010, 12:19 ]
Tytuł: 

Nokiu$ napisał(a):
Wybacz, ale nie grałem wcześniej w DFO, więc mogę chyba nie wiedzieć o takim restarcie, tak? A skoro już wymieniamy się informacjami, to ten... ile to będzie trwało? : P


Około 45 min.

Strona 6 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team