mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 274 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 cze 2009, 19:51 
Cytuj  
Darkfall will launch a massive free expansion update the first week of July, something that the Darkfall team has been working on for a while now. This expansion includes major new features and major content, PvE, and PvP updates.

albo pogrzebia gre albo cos z tego bedzie, tak czy owak zobaczymy
caly update tu:
http://forums.darkfallonline.com/showth ... ost3537424


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 cze 2009, 20:15 
Cytuj  
'Expansion' do nieukonczonej gry, haha.
Pewnie okaze sie ze daggerki sa OP, a magia do dupy.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 cze 2009, 20:22 
Cytuj  
wygląda na to, że lipiec będzie kluczowym miesiącem dla przyszłości DFO.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 cze 2009, 23:50 
Cytuj  
narzekacie
dla mnie ta gra sie dopiero teraz zrobila playable
malo "gildiowych" gank teamow, na spawnach po 1-2 osoby wiec latwiej kogos kilnac grajac solo a jak chcesz sobie pogrindowac moby to mniej popularne i rentowne spoty sa praktycznie puste

fakt ze handel siadl troche ale ja zawsze staralem sie grac tak, zeby byc samowystarczalny :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

**

Posty: 379
Dołączył(a): 5.04.2006
Offline
PostNapisane: 25 cze 2009, 03:34 
Cytuj  
taa puszcza jeden wielki bug fix + 2 nowe featursy i 10 broni heh, chcą coś wydać bo MO puka do drzwi powoli.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 25 cze 2009, 10:41 
Cytuj  
narzekacie
dla mnie ta gra sie dopiero teraz zrobila playable


szlo by sie wadzic, ta gra to niestety jeden wielki grind fest. Dwa wszystkie moby sa zjebane.
pve nie istnieje, a to raczej jest podstawa takich gier, mala 4-5 osobowa grupka ktora siedzi sobie na spocie pierdoli glupoty i killuje mobki, ktore sa warte tego aby zabijac je w legit sposob...

Nie ma nikogo kto by chcial siedziec w dungeonikach bo mobki sa tam przegiete i jedyny sposob aby je zabic to kick przez scianę lub wywalenie pol mln strzal zeby sciagnac locik warty 300g...

Naprawia pve naprawia pvp i ludzie zacznac sie wychylac z nor jakimi teraz staly sie player city.

Zreszta zobaczymy 07.07 aby okazal sie szczesliwa dla nich liczba a nie strzalem juz nie w stope ale prosto w lep...


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 cze 2009, 14:45 
Cytuj  
Zgodze się z Ae, po krótkiej przerwie i podsumowaniu "co ja tu właściwie robie" wychodzi na to że koxam, żeby dogonić bardziej skoxanych graczi i czsem ide na jakieś pvp. Ostatnie pvm w jakim w zasadzie uczestniczyłem to gobsy i trole bo to jeszcze był sens być. Reszta tylko na bugach. Sposób robienia bojówek jest zjebany, nauka magi zjebana do tego robienie powyższych bez makra to prawdziwy hardcore, za który powinnni przyznawać jakieś zniżki w abonamencie. O craftingu nie chce mi się juz nawet pisać. Jeśli sprawdzą się czarne wizje z drastycznym spadkiem ilości graczy po ruszeniu serwera w USa to nie wiem czy jakikolwiek path bedzie w stanie rozkrtęcić tą gre.

***

Posty: 526
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 cze 2009, 15:16 
Cytuj  
dlatego tez olalem koxanie i od pewnego czasu biegam sobie tylko pvp. I jak sie okazuje jakos nie moge spotkac tych "bardziej wykoxanych". Ostatnie 4 dni siedze na Yssam i tyle funu co tu to nie mialem chyba od czasu fixed teamow w 60 lvl WoW-ie.
Nie wiem po co ludziom bedzie 100 w czymkolwiek jesli byc moze ostatni fajny okres tej gry na pogranie spedza na macrowaniu tylko :(
Btw lament na temat hackerow itp tez jest z dupy bo owszem spotkalem 2x ewidentnego hackera przez ostatnie 4 dni ale poza nimi bilem sie z 100 razy z normalnymi ludzmi szukajacymi fajnej zabawy tak jak ja.
anyway naprawde nie musicie macrowac, tam za tymi murkami wcale nie czeka na Was gromada hackerow co maja we wszystkim 100. Wrecz przeciwnie, np na Yssam jest masa noobow ktorzy ladnie wyciagaja stuffik z bankow, i jest tez troche niezle grajacych ludzi, tylko trzeba miec farta zeby omijac duze grupy ;)


_________________
EvE - Daktors [rip]
DFO - Daktor RedyRat [rip]
WoW - Grim Batol -Dhakhtor [rip]
Warhammer - Daks [rip]
UO Daktor =0= [rip]
i cały inny shit [rip]
________________________________

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 cze 2009, 15:41 
Cytuj  
Masz sporo racji ale np. nie makrujac to od poczatku gry nie mam 50% GM i nie koxając magii nie zrobię tego w najbliższe pół roku ;).

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 cze 2009, 16:29 
Cytuj  
Zrobienie 50 GM to ok 400 bones i 4k mandrake - ja to robilem juz po patchu i poszlo w 2 dni (do 25 na graniu, 25-50 na macro self buffa).
Fire magic nie macrowalem tylko bilem moby ktore dropuja odpowiednie regi - havekiny (te "medium", przy spawnie z queen) byly na 2x firebolt + 5-8 uderzen mieczem a one dropowaly 5 sulfurka wiec wychodzilem na zero. Bonus byl ze skiningu (katalisty) i z queen (czesto konika dropuje).
Paść od PK trudno jak praktycznie masz non stop full stamina a nawet jak padniesz to praktycznie nic nie tracisz bo "zuzywasz" loota (ewentualnie wpadasz do banku jak sie dropnie konik albo key).

Podobnie można skilować water i air maic na Oathboundach (też medium mob, dropuje 5 nacre i 5 mandrake a ma <500 HP i baaaardzo slaby dmg) robiąc średnio 2-3% na godzine (przynajmniej na poziomie 10-30%).

Podobny wzor dziala dla troli (bone), goblin shamanow (sulfur i resin) albo szkieletow (bone/ash) - naprawde warto czasami ruszyc dupe trole dalej niz spawn pod miastem.

Generalnie PvM z wszystkim co ma do 500 HP (czyli easy i medium spawny) jest oplacalny. Zrypane są hard+ ale nigdzie nie jest napisane że MUSISZ to bić. Zresztą nawet na takie moby się chodzi jeśli chcesz np. podnieśc parry, acrobata i mele - tyle, że wtedy faktycznie $/godz jest niski ale i koszty zerowe.
Czasami naprawdę mnie fascynują ludzie, którzy potrafia spędzić 5 godzin dziennie na bloodwall a po 10 min na mobach twierdzą, że jest to do dupy :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 cze 2009, 17:39 
Cytuj  
Ok, ale zrob 100/100 bojówek na mobach :D a jeszcze lepiej rigora czy ignore pain

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 cze 2009, 18:26 
Cytuj  
Nigdzie nie jest napisane, że muszę zrobić 100.
Jasne, że mając tyle będzie łatwiej ale nie czuję specjalnej potrzeby włączenia sobie easy mode w DF.
Zresztą w PvP jest tyle zmiennych, że różnica w poziomie skili miedzy "mozliwe do zrobienia bez grania 24/7" a "max" nie jest "decydująca".
Jak mnie ktoś dobrze podejdzie na mobach to właduje dmg za 50% HP zanim się zorientuje. Jak ma sporo lepszy sprzęt to zniweluje to różnicę w skilu. Jak nosi więcej lepszych potów, regów, żarcia etc to też mu da większy bonus niż z róznicy w skilach. Wreszcie, jak przeciwników będzie 2 lub więcej i będą mieli łeb na karku to też mnie zdepczą (albo przynajmniej nie pozwolą się zabić).
Ile razy Ci się trafiło, że mając full mana/stamina/HP wpadłeś face to face na gościa ubranego w taki sam stuff?
Ja nie pamiętam żeby kiedykolwiek mi się taka sytuacja przytrafiła a to dopiero by było 100% fair fight, gdzie przy podobnych umiejętnościach graczy, zdecydowały by % w skilach.

A co do robienia "bojówek" (rozumiem że mówisz o mele, archery etc) to macrowanie czy nawet stukanie tego ręcznie na koledze wcale nie jest takie łatwe.
Testowałem sworda ostatnio i z R0 bronią mogę uderzyć restującego 9x a potem trza czekać 2-3 min na jego rest HP (podobnie z archery).
Jeśli blokuję tarczą wychodzi tylko trochę lepiej bo musze czekać na swój i jego rest staminy.
Na mobach mogę walić z łuku praktycznie non stop bez spadku staminy (food i raz na dluuuuugi okres czasu potek). Porównanie jest mniej więcej takie, że 500 strzał w PvM wystrzelam w 40-60 min (lootując, skinując i czekając na respawn) a na macro w 4-5 godzin (nie tylko na tym nie zarabiajać ale jeszcze licząc się z możliwością, że ktoś mnie upoluje bo zabezpieczyć się przy afk macro po prostu się nie da). Jak dopiszesz do tego, że gośc macrujący musi jeszcze zarobić na te strzały/regi/broń a Ty grając wychodzisz na tym jeszcze na plus to naprawdę powód do macrowania mają tylko Ci, którzy mogą do gry zaglądać co 2-3 dzień albo nastawiają się tylko na PvP (na nim zarabiają a skile podnoszą afk).
Jak stukasz codziennie po 2-3 godz to będziesz miał progres bardzo przyzwoity a do tego gratis dostaniesz order "PvM whore" :)

EDIT: a co do rigora i IP to (pomijam 100% w obu ale powiedzmy w miarę możliwe do wymacrowania 75/75) to róznica miedzy moimi 60% rigora od grania i wymacrowanymi 75/75 wynosi PÓŁ punktu dmg na cios.
A dla total newbie (ok 25% rigora) to jest 0.7 dmg na cios.
Przy tak małej różnicy naprawdę jesteś w stanie powiedzieć, czy gość z którym walczysz ma 100/100 czy 1/1?
Bo akurat rigor ja byłbym w stanie wymacrować (power attack z 1haded sworda jest do tego idealny albo udanie się na browniesy i ćwiczenie przy okazji parry) ale po prostu nie widzę żadnego sensu tracenia xxx godzin na to...


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 cze 2009, 22:01 
Cytuj  
wywiad z clausem, nieco info. dot. expansion pack i dalszych zmian w grze:

http://www.afraidyet.net/forums/news/90 ... rview.html

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 28 cze 2009, 22:38 
Cytuj  
Darkfall is now 1 week from its opening its North American server. A product built for a "niche" market by developers who care more more about making a game they want to play then they do about producing another online fast-food MMO. Darkfall continues to be a work in progress, but like Google's GMail, it already has enough key features to gain and keep the user.

I sent Claus Grovdal, Lead Designer/Producer of Darkfall, 10 questions which I believed best summed up the four months of EU1 complaints/bitching about the game. Claus was good enough to supply us with answers. Take special note of his comments on PVE as many of us have long felt that easier PVE means more frequent small scale conflict and PVP. This one change will do tons for the vibrancy of the game. The Sinister core is stoked and were in hard core 'get ready for NA' mode, see you on the 7th.

Darkfall Lead Developer Interview - 10 Community Questions

1) PVE. Many folks on the forum claim that the PVE progression curve is to steep. Are you happy with the challenge level of PVE in Darkfall? Do you have any upcoming changes in PVE or Crafting you can discuss?

Quote:
PvE will change a lot with the new expansion that is coming in a few days. We have completely re-balanced all the mobs in Darkfall, both their difficulty levels and the loot they drop. As a general rule, most monsters have had their hitpoints and stats reduced, and loot drop rates increased. Especially gold, reagents and arrows have in most cases seen a substantial increase - in some cases more than double what they were dropping before.

Certain uncommon and rare drops have also had their drop rates increased, such as steedgrass and runestones. In addition, we have added many new rare drops to Darkfall mobs in the expansion. These changes should make Darkfall PvE more fun and more profitable.
2) The interface. Users continue to be unhappy with the Darkfall interface and vocal opinion on this subject has been high since the beta. Do you have any interface improvements coming in the future you can share with us?

Quote:
There are updates to the interface in almost every regular patch, and it is something we are always looking to improve. A complete revamping of the interface is under consideration.
3) The Zerg. Players resent fights where the other side had more players. More often then not the call goes out "they zerged us" Are you happy with the siege sizes current in Darkfall? Do you have any upcoming mechanic changes you can discuss which influence siege sizes?

Quote:
We have no plans to implement mechanics that artificially limit how many people you can bring to a fight. If someone wants fixed limit arena fights, there are plenty of other games that offer it already. Massive sieges where factors such as player skill, gear, numbers, politics, character development, strategies, leadership, battlefield tactics, preparation, coordination all influence the result of a fight to a great degree - I mean where else can you get sieges and wars on such a grand scale? I love it myself, and I don't want to limit it at all. If your enemy brought more people than you to a fight, consider making less enemies or more friends, or be prepared to fight greater numbers.

Our job as developers is not to limit the number of people someone can bring to a fight, but instead try to improve on the technology so the fights run smoother, and offer tools for the players to beat a larger force. I feel both these areas have improved tremendously since release.
4) Skill Balance. Players frequently vocalize (read: bitch/complain) about skill and skill tree balance. The current rage is high end magic with senior players having 1 or 2 elemental schools maxed out. Are you happy with balance between melee, archery, and magic? Can you give us any examples of balance changes you are working on?

Quote:
We are always looking at balancing issues, and we try to address them as they come up. Our main concern is not to make everything equally powerful, but to make sure there are as many options to counter certain tactics as possible. Beating someone in Darkfall doesn't always mean you have to beat him in a fair 1:1 odds fight. Again like I said earlier - it's a wargame, not an arena game. If someone proves stronger than you on an even battlefield, avoid those fights and fight them differently. Use guerrilla tactics, use diplomacy and politics, attack their assets, attack their harvesters, infiltrate them... There are literally hundreds of way to beat someone in Darkfall, and that is exactly how we want it.
5) Mobility. One of the more violently debated topics of recent note was the removal of Jump Casting and Jump archery. Players appear polarized in either for or against the change. Are you happy with the results? Do you have any other mobility changes planned you can discuss?

Quote:
Jump fighting will be re-introduced in the future, but as an option you choose in our upcoming character customization system. The first stage of this system will be introduced in the expansion in a few days.
6) Siege Mechanics. Darkfall with its conquest system has challenges similar to prior games with city building and capturing. One such problem is the "hey no fair, you sieged us when we were asleep" issue. Can you give us a hint at changes, if any, you have planned for the Siege mechanics?

Quote:
We are considering adding a system that let you protect assets up to 12 hours every 24 hour cycle. This was something we planned to add in the last stages of beta, but decided to put it on hold for a while. While it is true that you can be attacked while you are sleeping, in some cases that is the only way for smaller clans and groups to beat you. Should the game guarantee a fair fight, or should we allow as many dirty tactics as a real war would allow? There are good arguments for both, and we would like to hear more about what the players think on this issue.
7) Assets. The world of Darkfall is beautifully unique and the awesome integration of cities and hamlets into the terrain is breathtaking. Players frequently lament about the 'grass is greener' at asset X. Do you have balance plans for cities you can discuss, do you plan to add anymore assets to the map?

Quote:
Isn't it awesome that cities are so different though? The players are absolutely right - some assets are great, and some are not so great. There are so many factors that influence if an asset is great or not; location, resources, structures, mob spawns, defensibility, layout, accessibility - and best of all - if you ask ten players to name their favorite city, you'll probably get 10 different answers.

We are introducing a completely new type of asset in this expansion called Village, which we think will add a lot to small scale PvP, and provide a great source of income and fun for the players.
8) The World. With the diverse map of Darkfall and the limited traveling options, regional territory control has real value. Players have asked frequently for more of the same. Do you have any plans to make the world round? Do you have any plans for gates/portals of transport outside runestones?

Quote:
We are strongly considering player spawned portals, and it is high on the list of things we want to add to the game. We have no plans to make the world round for now.
9) Banks: Localized, restricted access, etc. Any changes, plans here you can share?

Quote:
Localized banking is something we are considering, and we may introduce it in a limited form sometime in the future. Possibly connected to our Village-system.
10) Ships & Warhulks. Are you happy with Ships, Warhulks, and their useage/adoption by the player base, can you share any insight into whats to come for them?

Quote:
We are looking at ways to make ships and warhulks more attractive and slightly more common on the battlefields. We are considering many changes to them, including making ships faster, automatically returning ships, warhulks and mounts to players backpacks in case of a server crash, and other improvements.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

**
Avatar użytkownika

Posty: 9367
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 29 cze 2009, 10:53 
Cytuj  
ciekawe, teraz czekamy do 7 zeby zobaczyc to w praniu bo AW zawsze ladnie potrafilo pisac


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 cze 2009, 11:13 
Cytuj  
W sumie, przynajmniej mamy pewnosc ze dobrze identyfikuja problemy. Teraz tylko pytanie, co z tym zrobia i co z tego wyjdzie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 526
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 cze 2009, 11:42 
Cytuj  
ja pierdziele ale bedzie balagan, toż ten serwer przez tydzien nie wstanie :(


_________________
EvE - Daktors [rip]
DFO - Daktor RedyRat [rip]
WoW - Grim Batol -Dhakhtor [rip]
Warhammer - Daks [rip]
UO Daktor =0= [rip]
i cały inny shit [rip]
________________________________

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 29 cze 2009, 14:39 
Cytuj  
Podnieciłem się 8) Może czas odkurzyć i naostrzyć mój 2h Alfar's Claymore i troszek potrenować przed nadchodzącymi zmianami :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 cze 2009, 14:42 
Cytuj  
lamoon napisał(a):
Podnieciłem się ... odkurzyc i naostrzyć mój 2h Alfar's Claymore

A to teraz tak sie na to mowi... kk


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 29 cze 2009, 14:51 
Cytuj  
Tak jak ktoś ładnie napisał wcześniej...albo przełamią niemoc i powstaną podwaliny pod naprawdę świetnie zbalansowane i grywalne MMO albo projekt popłynie z nurtem wiadomo czego;) Najbardziej zjarałem się przy informacji o rozmieszczeniu moongateow po całym świecie (ach łezka się zakręciła w oku) i poprawę całokształtu PvE.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 274 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.