MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darfall - czy warto?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=35384
Strona 1 z 23

Autor:  pytajnik [ 18 sty 2010, 19:24 ]
Tytuł:  Darfall - czy warto?

Czesc, chcialem was zapytać czy warto zaplacic za darfalla? Czy gierka jest warta swojej kasy. Troche wymagajacy jestem jezeli chodzi o mmo. A zwiedziłem duzo juz tego wirtualnego syfu. Najgorszą porachą okazał sie AoC - nie ukrywam ta gra wraz z pomyslem została zmarnowana przez debilną polityke firmy, bugi, popsute siege, lagi. A mialo być tak pieknie. Zraziłem sie tak ze nie grałem w nic z 2 miesiace. Chce zainwestować kase w coś naprawde godnego uwagi. Zatem pytanie do wymiataczy (bo tych co grali tydzien nie chce słuchać), czy warto tą gre kupić? I czy warto poswiecać na nią czas. Jak wygląda tzw "endgame" i czy jest co robić jak już wszystko wbiłeś. Open pvp - to mnie bawi. No i jak to wyglada od środka, czy są bugi, lagi, utrudnienia itd. Z tego co widze gierka jest malo popularna. Ile graczy jest zywkle online na przykladowym serverze?
Jak sie komuś chce to niech napisze. Bo mialem czekac na mortal online ale cos mi sie zdaje ze to bedzie niewypał.

Autor:  Highlander [ 18 sty 2010, 19:33 ]
Tytuł: 

Chyba powinienes sie tez sam co nieco zorientowac a nie by Ci wszystko na tacy podac. Sam sie zastanawiam nad kupnem. Jesli chodzi o EU to jest po prostu jeden serwer na ktorym mozesz zrobic 1 postac. I moge Ci powiedziec co zdolalem zaobserwowac (z różnego typu forum, opinni co przeczytalem). Bylo zle, ale jest coraz lepiej i duzo osob powraca do tej gry, ponoc sporo osob w noob zonkach. Moga Ci tu napisac, ze to jedyny MMO ktory jeszcze daje fun... Nie wiem natomiast czy jest takie cos wielce jak "end game", bo jeszcze o takims czyms w DFO nie przeczytalem, kiedys slyszalem o ponad 700 skilli/spelli w tej grze. Mi podoba się przede wszystkim combat, FPP- musisz sam celować mieczem, łukiem, magią. Open pvp- gdy zabijasz kogos mozesz zyskac skille ale slabiej niz w pve, i zabierasz wszystko co ten ktos ma i na odwrot.

poradniki dla nooba:
http://www.youtube.com/watch?v=sDgGgunLhmA part1 http://www.youtube.com/watch?v=6CrxiN4pdHU

pvp:
http://www.youtube.com/watch?v=_K4RMZeGIUs
ale licze ze wyglada to juz troche lepiej niz na filmiebo jest stary.

I w sumie jakbym mial wiecej czasu to bym kupil... moze startniemy razem ;p

Autor:  lamoon [ 18 sty 2010, 19:38 ]
Tytuł: 

Co do Mortala to faktycznie...wydaje Ci się :) A co DFO...świetna gierka warta swojej kasy. Nie napisałeś niczego jakie gry mmo preferujesz ale ogólnie na dzień dzisiejszy DFO jest w 100% grywalny i można czerpać z niego radość na maxa. Bitwy morskie, masowe walki na lądzie, full loot itd. itd.
I jeszcze jedno. DFO nie ma "end game". To gra typu "sandbox" czyli wchodzisz do świata i robisz co chcesz. Nie ma fabuły która będzie przed Tobą odsłaniała kolejne zony czy coś w tym stylu. Proponuje zrobić wszystkie kwesty jakie masz w swoim mieście rasowym a później rozglądać się nad przyłączeniem do jakiejś gildii (najlepiej polskiej ;) )
Dla początkujących świetnie zrobione filmiki przez jednego z pro graczy:

http://www.youtube.com/watch?v=sDgGgunLhmA&annotation_id=annotation_794717&feature=iv - filmik ma 4 części jak narazie i fajnie się go ogląda. To jest link do pierwszej następne masz obok.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do gry.

Autor:  Havok [ 18 sty 2010, 20:07 ]
Tytuł: 

kurcze to forum doprowadzi mnie do rozstroju nerwowego, w każdym nowo zarejestrowanym userze zakładającym durne topiki widzę klon zarriego :roll:

Autor:  pytajnik [ 18 sty 2010, 20:19 ]
Tytuł: 

lamoon: Z tego co zrozumiałem jest skill cap to raz a drugi raz to to że tych skilli nie możesz mieć wszytskich na maxa. Więc osiągasz pewien "poziom" i na tym sie kończy.

Ale o konkrety w sumie mi chodzi. Czy silnik gry jest ok, czy nie zarywa na dobrym sprzęcie i o lagi, ilosc graczy.. rozumiesz filmiki nic mi nie powiedzą gre trzeba zobaczyc. A open pvp, full loot no... Prawdziwa gra moim zdaniem. Czyli nie ma łatwo. Co do polskich gildii, ja wiem? Zalezy w jakim przedziale wiekowym są gracze. Ale mam nadzieje ze jest ok no bo to nie wow. Zwykle pykałem z angolami i było całkiem cool :)

High: no masz ochote to wbijamy, musze tylko kase na konto sobie wpłacic, ale nim to zrobie musze o grze wiedziec wiecej.

Havok: co durnego jest w tym ze pytam sie o opinie kogoś kto gra lub grał w daną gre ? Wiadomo że jak sie gra to sie widzi co jest w środku. Przeciez nie zaplace 200 stówy odrazu tylko dlatego że trailer mi sie podobał, czy filmik na youtube fajnie wygladał. No wybacz.


...Co do systemu w grze jasna sprawa można sie dowiedziec ze stron. Ale mi ten system pasi mniej wiecej wiem na czym polega. Jak ktoś grał w gre 3-4 miechy może ją spokojnie ocenić i o taką ocene mi chodziło - proste.

Autor:  Highlander [ 18 sty 2010, 20:23 ]
Tytuł: 

tak na szybko: w tej grze nie ma skillcapa?

a w DFO licze na bardziej dorosle community, niz takie WoW.

Autor:  Aenima [ 18 sty 2010, 20:23 ]
Tytuł: 

lamoon: Z tego co zrozumiałem jest skill cap to raz a drugi raz to to że tych skilli nie możesz mieć wszytskich na maxa. Więc osiągasz pewien "poziom" i na tym sie kończy.

zle zrozumiales

Autor:  pytajnik [ 18 sty 2010, 20:37 ]
Tytuł: 

Podobno setki skilli ok. Jakieś ograniczenia co do rasy którą grasz ok. Jak możesz je wszystkie rozwinąć to świetnie.
Myslalem że jest to mniej wiecej tak jak mialo byc w mortal online - czyli wszystkiego mieć nie możesz, wybierasz jaki chcesz build i tyle.

Autor:  lamoon [ 18 sty 2010, 20:46 ]
Tytuł: 

Nie nie Mortal to Mortal a DFO to DFO. Zbieżnych tutaj jest tylko kilka rzeczy m.in. sandbox, full loot, open pvp, skill based a dzieli ocean featursów i rozwiązań. Nie ma tutaj skill capa, możesz być wszystkim i nikim. To taki FPSik osadzony w świecie MMO. Całkiem przyjemnie im to wyszło jak ktoś lubi te klimaty. Na klimat cRPG raczej bym nie liczył.
Tutaj jak spotkasz kolesia w płycie to nie wmawiaj sobie że to woj i będzie walczył z Tobą melee. Najpierw ostrzela Ciebie z łuku, potem przyjebie z magii a jak się zbliży to zdzieli z miecza :) Bardziej nastaw się tutaj na swój reflex i szybkość macania klawiatury :)
W DFO ekonomia praktycznie nie istnieje a crafting jest takim dodatkiem dla znudzonych i cierpliwych :)
To tak po krótce.

Autor:  Teo [ 18 sty 2010, 20:53 ]
Tytuł: 

dodac mozna jeszcze do posta lamoona ze DFO to polityka, uklady miedzy klanami, sojusze, wielkie siege, walki morskie i wymaga cholernie duzo czasu by byc w tej grze dobrym graczem pvp, a wtedy to gra nr1

Autor:  pytajnik [ 18 sty 2010, 21:01 ]
Tytuł: 

Szkoda tego craftingu troche. Lepiej bym to widział jakby miał jakieś znaczenie.
Gra wyglada naprawde spoko, tylko zeby nie byla nudna. O to chodzi przeciez no nie.
Podobno zaczeła powstawać jeszcze przed premierą wowa. No robi to troche na mnie wrazenie. Cos mi sie zdaje że sie skusze. Jeszcze cos tam poczytam.
Tylko ile graczy jest online na tym serverze EU? Są kolejki? (jak tak to dobrze)

Autor:  Highlander [ 18 sty 2010, 21:06 ]
Tytuł: 

nie ma kolejek, a crafting moze byc pewnie ważny, ale malo komu sie chce - o to chodzilo. Moim zdaniem ta gra oferuje wiekszy fun niz reszta gier tego typu, przynajmniej nie zanudzisz sie podczas walki, tylko połamiesz sobie palce na klawie. To nie to co - tab moba, i klikaj 3 skille na przemian i czekaj jak umrze.

ostatnio wymieniono 2 najwieksze wady:
1. przy tak duzym swiecie, populacja nadal kuleje.
2. skillowanie postaci zeby w miare sie do czegos nadawac to nadal jest od zaj.... czasu i pracy.

chociaz na 2 pojawilo sie duzo glosow, zejest o wiele latwiej i przyjemniej niz kiedys. A co do 1, to niektorzy mowia ,ze premiera tej gry powinna nastapic teraz i wracają...

Autor:  Mendol [ 18 sty 2010, 21:11 ]
Tytuł: 

nie ma kolejek i graczy nie jest wielu.

Autor:  pytajnik [ 18 sty 2010, 21:26 ]
Tytuł: 

Wlasnie o tą populacje chodzi. Niestety raz że im wiecej tym lepiej a drugi raz że firma musi mieć kase. Wystarczy popatrzec na wowa - na dzis to nędzna i prosta gra nie oszukujmy sie. Ale dopracowana jak zadna inna. Zero lagów, bugow, masa dodatkow, swietna obsługa i podejscie do gracza. Blizzard klienta przy sobie utrzyma bo ma ciągle coś do zaoferowania.
Czemu nie czekam na Mortala - proste - ta firma juz nie ma kasy a jeszcze nie wystartowali a beta była płatna żeby gra mogla w ogole jakoś sie pojawic. Niby ma wyjsc tego 29-tego. Z Funcomem bylo tak samo - gra epicka, niestety stracili mase graczy przez niedopracowanie i skonczylo sie biednie, nie ma graczy, nie ma pieniedzy, nie ma pieniedzy, nie ma gry, sa za to bugi, lagi, pusto, nudno itd. Dlatego juz do tych rozwalonych siege nie wroce nigdy. Chociaz od AoCa prawie nie dalo sie odejsc, jezeli chodzi o motyw rpg to gra wciagala jak bagno. Nie wspomne juz o swietnym pvp. Swiat byl niestety malutki.
Nie wazne offtop zrobiłem. Dzieki, otrzymałem mniej wiecej odpowiedz na moje pytania. Chociaz takie niewyczerpujace troche. Ale niech wam bedzie. Moze niedlugo spotkamy sie po drugiej stronie i dostane strzałe w oko podczas polowań na gobliny od jakiegos forumowicza :) Trzymajcie sie.

Autor:  Teo [ 18 sty 2010, 22:04 ]
Tytuł: 

dla wielu te gobliny byly pierwsza i ostania rzecza jaka zobaczyly w grze

Autor:  Gilrad [ 19 sty 2010, 16:30 ]
Tytuł: 

Panowie a jak goldfuckselerzy? Jest takie zjawisko w DF?
Po doznaniach z Aiona w sumie to od tego uzależniam kupno tej gierki.

Autor:  Ossur [ 19 sty 2010, 16:34 ]
Tytuł: 

nie, w zasadzie nie istnieje

Autor:  noasz [ 19 sty 2010, 17:44 ]
Tytuł: 

nie spotkalem , ale jak chcesz kupic troche golda to moge sprzedac tanio ;)

Autor:  Teo [ 19 sty 2010, 18:21 ]
Tytuł: 

Gilrad napisał(a):
Panowie a jak goldfuckselerzy? Jest takie zjawisko w DF?
Po doznaniach z Aiona w sumie to od tego uzależniam kupno tej gierki.

tu raczej jak w tibi robi sie chary na ebaya, ktore czesto osiagaja cene ponad 500 ełro, na allegro jakis koles sprzedaje golda w dfo

Autor:  Mormo Blastbeat [ 20 sty 2010, 14:32 ]
Tytuł: 

Co do craftingu, to powiem tak:
jest dosc nudnawy do wbijania, ale przynajmniej mozna troche na afk.
Bez dobrego craftera w klanie niemasz poprostu szans na pvp, dobry ekwipunek to podstawa w Darkfallu, bierzesz dobry sprzet, masz wieksze szanse ze wygrasz pojedynek tym samym ryzykujesz wieksza strate.
Itemki z mobkow sa moze ok, ale maja beznadziejne Durability wiec wszyscy chodza w crafconych setach, co ozywia gospodarke.

Jesli chodzi o populacje to nie jest tak zle jak wszyscy mowia.
Swiat w Darkfallu jest poprostu strasznie duzy liczac takze wode ktora jest takze wazna (co trzy dni bitwy morskie o SeaTower, lowienie rybek, zwiedzanie wiosek i hamletow na wyspach).
Chodzi poprostu o to ze wszyscy siedza w klanowych miastach i malo kto sie kreci po NPC City, no i niema jakiegos tam portalu jak w innych grach ze wchodzisz i teleportujesz sie do Pvp-area.
Czasami potrafie przegalopowac przez pol Agonu i nie spotkam zywej duszy, a czasami mamy caly wieczor PvP, i to calkiem przypadkiem.
Jak masz jeszcze jakies pytania to mozesz smialo wbic do mnie PM Ingame
"/tell Mormo Blastbeat hi..."

Strona 1 z 23 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team