MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Czy całkowity wipe serwera uratowałby DFO od upadku?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=36246
Strona 2 z 2

Autor:  Mendol [ 14 kwi 2010, 20:18 ]
Tytuł: 

dfo sie nie nudzi :)
szkoda, ze cie dzisiaj nie ma embe :)

Autor:  Teo [ 14 kwi 2010, 20:21 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
dfo sie nie nudzi :)
szkoda, ze cie dzisiaj nie ma embe :)

A co tam robicie ze tęsknisz za mną ? :)

Autor:  Mendol [ 14 kwi 2010, 20:25 ]
Tytuł: 

caly server robi ;p

Autor:  zaboleq [ 15 kwi 2010, 08:19 ]
Tytuł: 

Oyci3C napisał(a):
Może wrzucą kod jako open source i się postawi odpowiedni serwerek, jak już padną h3h3. :o

Dajcie mi mmo z walką jak w m&b to ja i nie tylko ja zrobię kleksa z radości. :(

Wiem, że nie trzeba makrować dniami i godzinami . Zależałoby mi na różnicach pomiędzy mną a przeciwnikiem w:

- skill i opanowanie gry
- build (melee, magic, mixed) oraz inne supportujące skille
- gank vs solo

itd.


Poczekaj aż fixną MO :)

Autor:  lamoon [ 15 kwi 2010, 09:54 ]
Tytuł: 

Jak fixną MO i będzie to działać tak jak powinno to DFO z AV na czele zdechnie jak pies mojej ciotki pod kołami ciężarówki.

Autor:  Aldatha [ 15 kwi 2010, 10:18 ]
Tytuł: 

nie przesadzajmy ze w UO dalo sie robic bezproblemowo wszystkie buildy..niestety nie wszystkie , taming byl chory do poziomu gm a do poziomu legendary dochodzili goscie ktorym rozciagano czerwone dywany w brit :) , nie wszystko sie dalo zrobic 8x8 , resist byl masowo brany przy char creation itp...ale ogolnie to mage (jak sie mialo regi) czy woj byl dosyc latwy w zrobieniu

Autor:  Oyci3C [ 15 kwi 2010, 12:49 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
nie przesadzajmy ze w UO dalo sie robic bezproblemowo wszystkie buildy..niestety nie wszystkie , taming byl chory do poziomu gm a do poziomu legendary dochodzili goscie ktorym rozciagano czerwone dywany w brit :) , nie wszystko sie dalo zrobic 8x8 , resist byl masowo brany przy char creation itp...ale ogolnie to mage (jak sie mialo regi) czy woj byl dosyc latwy w zrobieniu


Ale przyznasz, że robiąc sobie tamerka do końca latałeś innymi buildami po serwerze (nawet na innych kontach) czerpiąc fun.

Autor:  Aldatha [ 15 kwi 2010, 13:59 ]
Tytuł: 

zgoda, dual box chociazby i tego typu pomoce :), ale nawet na tamte czasy UO bylo dosc wymagajacym tytulem pod wzgledem sprzetowym , zwlaszcza z milionem sprite na ekranie

Autor:  Azdul [ 19 kwi 2010, 17:00 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
niewiele to zmieni. nadal beda osoby, ktore 'odskocza' od innych momentalnie. nie wspominajac o gildiach, ktore na pewno poradza sobie dosc szybko z odpowiednim 'wyskillowaniem' graczy.
rownowaga bedzie przez pierwszy tydzien - a potem znowu placz, ze noobki i solo playerzy zostaja w tyle.


Zgadzam się, że wipe serwera nie zmieni nic.

Arkillion tworzył nową postać po każdym banie, i zdołał wyskillować 4, zanim piąty ban ostatecznie odebrał mu ochotę do kontynuowania zabawy. TheMercs mieli zmaksowane postaci w okolicach lipca 2009, i to w czasach, kiedy skillowanie było 3-6 razy wolniejsze. Tymczasem dla każuali wyskillowanie jednej postaci to droga przez mękę.

DF potrzebuje więcej opcji dla grających solo lub w małych klanach, którzy nie mają ochoty na zabawę w to, kto zdoła stworzyć większe przymierze, utrzymać więcej kopalni lub bardziej wykoksać postać. Jeśli można mieć radochę z grania bez 350 HP - to wtedy "grind" przestaje być takim problemem.

Autor:  y3l33t4 [ 19 kwi 2010, 17:55 ]
Tytuł: 

arkillion gra. ostatnio byl w SUNach :)

Autor:  Keii [ 19 kwi 2010, 19:04 ]
Tytuł: 

Developer interaction and Return to Darkfall.

Autor:  Mendol [ 19 kwi 2010, 19:07 ]
Tytuł: 

to troche stare keii ;)
wszyscy czekamy co tam ciekawego napisza, jakies info mialo byc juz dzisiaj podobno.

Autor:  Daktor [ 19 kwi 2010, 19:08 ]
Tytuł: 

y3l33t4 napisał(a):
arkillion gra. ostatnio byl w SUNach :)

tak? a jak sie tym razem zwie?

Keii napisał(a):
Developer interaction and Return to Darkfall.

nieee no, "interaction" to mieliśmy wczoraj przy tych padach serva, duże rotfl nie ma co!

Autor:  Keii [ 19 kwi 2010, 19:37 ]
Tytuł: 

@Mendol - a to przepraszam, na MMORPG.com postnęli przed chwilą dopiero, więc myślałem, że to nowe info ;)

Autor:  leto [ 22 kwi 2010, 11:34 ]
Tytuł: 

Jesli Wipe serwera to z day capem skillowania bądź też po pewnej granicy np 1/10 będzie lecieć a sam cap będzie przechodzić na kolejne dni.


Ale to i tak tcza gadanina obserwując działania AV przez ponad rok.

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team