MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Offline skilling - w najbliższym patchu
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=37687
Strona 1 z 8

Autor:  Azdul [ 29 paź 2010, 20:23 ]
Tytuł:  Offline skilling - w najbliższym patchu

http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?p=4597737#post4597737

To chyba największa rewolucja w DF od momentu wydania półtora roku temu.

Dlaczego dopiero teraz ?

Pewnie przez te kilka miesięcy, kiedy nowi gracze będą gonić starych koxów, zaimplementują prestige classes, i dadzą prawdziwe, poważne wybory odnośnie zdolności postaci. :D

Autor:  Mendol [ 29 paź 2010, 20:28 ]
Tytuł: 

wow. no prosze.
szkoda, ze tak pozno ;/

Autor:  noasz [ 29 paź 2010, 20:34 ]
Tytuł: 

ale zjeeeeebali

Autor:  Sou [ 29 paź 2010, 20:52 ]
Tytuł: 

Co zjebali? Jeszcze nawet nie wiadomo jak to bedzie wygladalo.

Autor:  Arturnik [ 29 paź 2010, 21:16 ]
Tytuł: 

W sumie jak to wydadza i bedzie to dosc sensownie zrobione to bardzo chetnie wroce do gry :)

Autor:  gosti [ 29 paź 2010, 22:18 ]
Tytuł: 

Offline skilling - najlepsza czesc EVE. Oby tutaj tez bylo sensowne.

Autor:  tashunca [ 31 paź 2010, 11:51 ]
Tytuł: 

mają skąd ściągać pomysly wiec miejmy nadzieje ze zrobią to dobrze.

Autor:  brazz [ 31 paź 2010, 12:00 ]
Tytuł: 

Nie spodziewałbym się rewolucji, raczej ewolucji. Zresztą sam Tasos napisał, że we'll start with a small amount of skills and gradually expand it, and obviously many skills won't be included. Choć mam nadzieję, że w znaczący sposób może wypełnić przepaść pomiędzy newbies a weteranami.

Autor:  Atherius [ 31 paź 2010, 12:04 ]
Tytuł: 

gosti napisał(a):
Offline skilling - najlepsza czesc EVE. Oby tutaj tez bylo sensowne.


Zaloguj-ustaw skille-wyloguje, tak wygląda granie niektórych os. w eve, żeby to nie przyczyniło się do zmniejszenia ludności na serwerze.

Autor:  tashunca [ 31 paź 2010, 12:06 ]
Tytuł: 

jeśli zaludnieniem nazwiesz osoby kopiące skałki tu i tam, lub ludzi afk pod ziemia, lub w teksturach to faktycznie online spadnie w dól. na moby dalej trzeba iść zęby mieć kasę.. :)

Autor:  Aenima [ 31 paź 2010, 13:02 ]
Tytuł: 

nice nice nice, tylko ciekawe jak to rozwiaza, czy offline skille to bedzie rest. swimming i jump?

Autor:  Sou [ 31 paź 2010, 13:05 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
nice nice nice, tylko ciekawe jak to rozwiaza, czy offline skille to bedzie rest. swimming i jump?


A czego innego sie spodziewac po slowach tasosa?

Autor:  Havok [ 31 paź 2010, 13:07 ]
Tytuł: 

gosti napisał(a):
Offline skilling - najlepsza czesc EVE. Oby tutaj tez bylo sensowne.

nie wiem czy najlepsza, choćbyś się zesrał nie dogonisz postaci, która zaczęła skilować rok wcześniej. Druga sprawa w eve kupujesz skill i na tym kończy się zabawa. Tu jedynie meele nie stanowiłoby problemu przy skilowaniu offline. Całą reszta (magia,craft, enchanting!!) wymata ton regów/matsów + ryzyko, że ktoś wpadnie i ci te matsy zabierze. Sory ale jakoś tego systemu w dfo nie widzę.

Autor:  noasz [ 31 paź 2010, 13:33 ]
Tytuł: 

bys sie zdziwil havk z tym gonieniem, sam tak myslalem ale widzac co sou wyprawia to zdanie zmienilem ;)

Autor:  tashunca [ 31 paź 2010, 13:45 ]
Tytuł: 

havok chyba pisal o eve, jasiu gra w df, ale wnet zacznie mu juz zwalniac wszystko, do sredniego pozimu idzie szybko wykoxac postac.

Autor:  Azdul [ 31 paź 2010, 14:18 ]
Tytuł: 

Havok napisał(a):
nie wiem czy najlepsza, choćbyś się zesrał nie dogonisz postaci, która zaczęła skilować rok wcześniej. Druga sprawa w eve kupujesz skill i na tym kończy się zabawa. Tu jedynie meele nie stanowiłoby problemu przy skilowaniu offline. Całą reszta (magia,craft, enchanting!!) wymata ton regów/matsów + ryzyko, że ktoś wpadnie i ci te matsy zabierze. Sory ale jakoś tego systemu w dfo nie widzę.


Dla craftingu i enchantingu nigdy nie będzie możliwości skillowania offline - bo nie ma takiej potrzeby. Nikt nie skilluje np. tamingu AFK.

Skillowanie magii nie wiąże się z jakimś strasznym ryzykiem. Idę goły do jaskinii szkieletów - i po kilku godzinach mam 50 fire magic. Nawet jeśli jakiś PK tam wpadnie w tym czasie, to widząc gościa w ancient armor wyjdzie zdegustowany.

Skillowanie offline mogłoby wyglądać tak, że za 15 000 g kupujesz u NPC-a
podręcznik "Naucz się Spell Chantingu 50-75 w 96 godzin". Albo za 5000g podręcznik "Naucz się Greater Magic 1-25 w 24 godziny".

I zamiast rzucać "Hymn of Vigor" 5000 razy, albo godzinami rendować szkielety, zajmujesz się czymś przyjemnym i pożytecznym, np. kombinowaniem skąd wytrzasnąć 50 000g na podręcznik "Nekromancja dla zaawansowanych 75-100".

Autor:  ShadorVD [ 31 paź 2010, 14:47 ]
Tytuł: 

gosti napisał(a):
Offline skilling - najlepsza czesc EVE. Oby tutaj tez bylo sensowne.


qft to wtedy i ja sie zastanowie nad powrotem :)

Autor:  tomugeen [ 31 paź 2010, 16:47 ]
Tytuł: 

noasz napisał(a):
bys sie zdziwil havk z tym gonieniem, sam tak myslalem ale widzac co sou wyprawia to zdanie zmienilem ;)


No to mowisz o napierdalaniu skilli jak szalony. Grajac normalnie nikogo nie dogonisz. Z samego faktu ze duzo zarabiasz mniej i mniej przez to mozesz przeznaczyc regow na skillowanie.

Autor:  Sou [ 31 paź 2010, 17:43 ]
Tytuł: 

Wydaje mi sie ze grajac normalnie dogodznisz i to szybciej. Ja prawie w ogole PVE ne gram a na tym najszybciej sie zarabia/koxa masterki/magie.

Ja duzo sie w zyciu nakopalem i naplywalem;p Z tego mam staty a magie koxam za kase z wszystkiego co mi w lapy wpadnie.

Mysle ze Dre np szybciej leci z postacia niz ja bo potrafi dziennie te kilka h bic moby a ja zamiast postac koxac to jak slysze ze jest PVP to od razu lece;p

Autor:  Mormo Blastbeat [ 31 paź 2010, 17:51 ]
Tytuł: 

Dre zaskoczyl wszystkich, bo po dwoch miesiacach grania w szczurach ma postac gotowa na pvp.

Strona 1 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team