mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 07:30 
Cytuj  
100% to mozesz miec co najwyzej w drzewo.


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 07:41 
Cytuj  
akurat pisałem o mobach, czasem są jak drzewa, licząc trafienia do zabicia ;] Ale wiem kiedy czuje jakiś skopany smoothing. Męczące. btw. "prawie 100%"


_________________
.

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 08:13 
Cytuj  
Skrimiszerem i tak masz spoko. Testowo zmien na woja i zobacz jak tam to dziala..


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 08:25 
Cytuj  
zmiencie rozdzielczosc na np. 1200x1024
u nas pare osob pisalo, ze po zmniejszeniu rozdzialki maja w chuj fpsow wiecej no i gra sie bardziej plynnie.
highlander - dfo to nie jest fps, do strzelania z luku trzeba sie przyzwyczaic :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 08:29 
Cytuj  
hehe no. czasem trafiam kompletnie z dupy, a czasem imo powinienem a nie trafiam. Szotów ze skilli za bardzo nie ogarniam, widze, ze przelatuje przez mobka i nie zalicza trafienia.

Mendol- może i nie fps, ale akceleracji/smoothingu nie znosze nawet w singlu, to jest trochę inna kwestia. Gra się ogolnie spoko. Ale jakby można było cos z tym zrobić... nie wiem czy wlasnie Deathadder nie ma problemów z tym.

Sprawdze z nizsza rozdzialka.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 08:47 
Cytuj  
no ja sensa ustawilem prawie na minimum w dfo.
a wbrew wszystkiemu, strzelanie do mobow to zajebisty trening.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 08:48 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a wbrew wszystkiemu, strzelanie do mobow to zajebisty trening.

Tak, dlatego tez wyciągam fun z samego zabijania mobow. Lepsze psychiczne nastawienie :)

tip do obczajenia:
Cytuj:
Turn off Hyper-Threading in your BIOS.
This got me from 10-30 to 60-100.

ale w sumie to chyba nie powinno mieć wpływu na fpsy.


_________________
.

**

Posty: 293
Dołączył(a): 24.05.2008
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 13:23 
Cytuj  
każde strzelanie do ruchomych celów jest dobre :) ćwiczy aima, tylko najlepiej jak latają jak poparzone, a nie stoją jak kłody hehe
a fakt że bicie mobów w UW nie ma nic wspólnego z PvP to już inna bajka
w FPS zazwyczaj ćwiczyło się celowanie w heady, obieganie przeciwnika, szybka pętelka i jeb w łeb, reszta to już teamplay
w UW czynników do ogarnięcia jest więcej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 13:26 
Cytuj  
jak nie ma nic wspolnego z pvp? :P
wczoraj mialo :)
poza tym chodzi mi bardziej o to, ze na mobach mozna ladnie potrenowac aima - bo ruszaja sie jak pojebane.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 13:32 
Cytuj  
jachu nie zaczynaj dyskusji co jest bardziej skillowe, bo to bez sensu ;d

edit.
Cytuj:
Mouse lag. What you can do is switching to a lower resolution to get a better framerate, but the mouse lag is a problem which was slowly swept under the carpet a long time ago.

Deal with it


+
Cytuj:
Game settings:
-Disable mouse smoothing. It's a HORRIBLE option that makes it feel like 300+ ping is added to your mouse movements.
-GUI-Options -> minimize the fade-in/fade-out time for GUI when pressing RMB. You will get the GUI for looting etc instant.
-Ever notice when looking at other players they appear to be naked, then when they get closer their armour pop's up? Well you can identify armour types from MUCH further away. Simply go to the Video options and UNCHECK the Object Clipping option. This is enabled by default.


_________________
.


Ostatnio edytowano 5 cze 2013, 13:56 przez Highlander, łącznie edytowano 2 razy
**

Posty: 293
Dołączył(a): 24.05.2008
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 13:41 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
jachu nie zaczynaj dyskusji co jest bardziej skillowe, bo to bez sensu ;d

hehe, wiem, czytałem te kilka stron, nie staram się rozpoczynać kolejnej dyskusji

@mendol :)
mi chodziło o to że bicie moba to nie to cobicie człowieka :p a wspólne to mają że jedno implikuje drugie - fakt
dzisiaj kurwa robimy rewanż !!!!!!!!!!!

*

Posty: 92
Dołączył(a): 31.07.2007
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 14:35 
Cytuj  
Jachu priv

**

Posty: 293
Dołączył(a): 24.05.2008
Offline
PostNapisane: 5 cze 2013, 15:19 
Cytuj  
sry nie skumałem PMa
odpisałem ale nie wiem czy wyjdzie, jeden co chciałem wysłać z 2 miechy temu dalej wisi w "do wysłania" dziwne

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2013, 13:09 
Cytuj  
hmm... jak się nazywa feat na ogre bully? to są giants?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 6 cze 2013, 13:32 
Cytuj  
kurwa.
pojebalo ich z tymi patchami :)
downtime o 15 na 5h, co oznacza, ze kolo 23 bedzie mozna sie pewnie na chwile zalogowac.

**

Posty: 293
Dołączył(a): 24.05.2008
Offline
PostNapisane: 6 cze 2013, 13:48 
Cytuj  
ważne że patchują :)

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 cze 2013, 13:52 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
hmm... jak się nazywa feat na ogre bully? to są giants?


Jest feat na ogry oraz feat na gianty. Ogre bully zaliczaja sie do obydwu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2013, 13:53 
Cytuj  
nie widze u siebie feata na same ogry ;<


_________________
.

**

Posty: 293
Dołączył(a): 24.05.2008
Offline
PostNapisane: 6 cze 2013, 15:15 
Cytuj  
Here are the patch notes for the June 6th patch. We apologize for the delay in issuing this patch, it's quite complicated adding a new school to the game.


New Elementalist school added (Water)

Water Elementalist skills:

Attunement to water
Embrace the frost! This buff increases your cold protection and renders you so icy that anyone who dares attack you will receive an attack speed penalty for a short duration!

Frostbite
Freeze your enemies' blood within their veins wracking them with pain and debilitation! As well as damaging your foe, this spell will render them vulnerable to lightning damage and slow both movement and attack speed for a short duration.

Bitterstep
Blast your foes with arctic cold! With a medium range and area of effect this spell also causes your enemies to slip and slide as if on a glacier.

Watery Grave
Watch your enemy slowly drown in a sphere of water. This spell traps your foe and causes low damage while they are within the bubble.

Blizzard (Ultimate)
Summon a bitter tempest from the depths of Niffleheim! With a long range and large area of effect, this spell will buffet all who are trapped within with the iciest winds of Agon, leaving them vulnerable to further lightning damage for a medium duration and slowing their movement speeds.

General Fixes:

Fix for some client crashes experienced during sieges
Penalty for not wearing armor (Now shown in the paperdoll):
When a player wears less than 5 armor pieces, for every piece missing there will be an increased chance that he will be critically hit by an attack.
Note that if a weapon's crit chance is higher than this, the chance for crit will be determined by the weapon's crit chance.
This does not change that back hits are always critical hits






Fixed a bug where Fog of war would either be completely revealed or hidden for some players.
Fixed a bug where clan member map-markers were not being updated when a player was mounted or when attached to a ship
Fixed a bug where in some cases it would cause the party window to become unclickable
Fix for wrong notification messages related to some skills
Food Duration and Lighten Effect are now displayed on the tooltip
Can now use /stuck command while weapon is unsheathed
Attacking in the water will no longer block sprinting in water.




Monster Changes:
Enhanced the Hag variety monster models.

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 6 cze 2013, 15:27 
Cytuj  
I dobrze, wkurwiają te golasy przy bankach


_________________
"Gdy jesteś zły, licz do czterech, gdy jesteś bardzo zły, klnij."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.