mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 232
Dołączył(a): 18.07.2009
Offline
PostNapisane: 25 lut 2014, 22:46 
Cytuj  
Mormo Blastbeat napisał(a):
to tak jak by ci rowerzysta tlumaczyl jak sie lata samolotem 8)


Tacy to tylko u Maciara w komisji :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 12:09 
Cytuj  
No dobra, zainstalowałem i jeździłem przez godzinę. Nie spotkałem żywej duszy.
Czy te role/klasy nie sprowadzają nieco gry na tor kamień, papier, nożyce? Nie mam pojęcia z jakim buildem jak walczyć, na szczęście nikogo nie spotkałem.

Samo GUI wreszcie dopracowali, wygląda całkiem nieźle. Co prawda ikonki skili mało się różnią, ale widać taki zamysł artystyczny. Niestety na pierwszy rzut oka nie mógę skilli rozróżnić (kwestia przyzwyczajenia?).

Widziałęm, że rats przejęło jakąś wioskę, brawo!

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 12:23 
Cytuj  
No niestety szukanie pvp nadal polega na hotspotach, czyli glownie wioski, wieczorem prowess monolithy, sea towery, spawny: eodrinow/gnolli(niektore)/black knightow(czasem), glowne miasta klanow, ale tutaj ciezko, bo wiezyczki nadal psuja walke.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 12:25 
Cytuj  
gosti napisał(a):
No niestety szukanie pvp nadal polega na hotspotach, czyli glownie wioski, wieczorem prowess monolithy, sea towery, spawny: eodrinow/gnolli(niektore)/black knightow(czasem), glowne miasta klanow, ale tutaj ciezko, bo wiezyczki nadal psuja walke.

Jezu jakie z was trole. Najpierw krzyczą na człowieka a potem, jak już kupi grę, potwierdzają wszystko co mówił wcześniej.
Dziękuję! ;)

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 13:28 
Cytuj  
Nigdzie nie twierdzilem, ze pvp nie wystepuje glownie na hotspotach. :p
Pvp jest, trzeba tylko wiedziec gdzie.

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 13:41 
Cytuj  
Przekonałem się o tym na własnej skórze. Po resubie przez trzy tygodnie grałem sam i pvp było jak na lekarstwo.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 14:13 
Cytuj  
bre napisał(a):
Przekonałem się o tym na własnej skórze. Po resubie przez trzy tygodnie grałem sam i pvp było jak na lekarstwo.

A gdzie grasz teraz?

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 14:15 
Cytuj  
W SUNach gra, zdrajca. :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 14:17 
Cytuj  
madry wybor :)
to chyba wroce popatrzec co tam sie dzieje.

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 15:04 
Cytuj  
Gostyx żartowniś. A kto wczoraj krzyczał "BRE LECZ MNIE PO LEWEJ JESTEM?!"
Musze się zastanowić nad zmianą gildii bo nie pozwalają mi grać magiem więc jestem przywiązany do primalisty :<<<

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 15:14 
Cytuj  
To ja już nic nie rozumiem.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 15:20 
Cytuj  
bre napisał(a):
Gostyx żartowniś. A kto wczoraj krzyczał "BRE LECZ MNIE PO LEWEJ JESTEM?!"


Na bank nie ja... ja krzyczalem, ze z tylu. :p

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 08:38 
Cytuj  
These are the patch notes for our upcoming patch, next week.

New Content

Clan Markets
Set up shop within your clan city with your very own Market to bring home the bacon.
Allow your clan members to exchange goods or turn your holding into a trading hub with the new Clan Markets. Permissions that adjust who can access the market at each holding allow for greater customization. You can read more about them here: Darkfall Unholy Wars Clan Markets

Realistic weather effects
From now on, snow and rain will affect everything visually, from landscape to monsters and characters. Check out the video

Masks
Monster faces on parade. Hide yourself behind garish masks that will delight and terrify friend and foe alike.

General Fixes

GUI various performance fixes. This includes a fix for the “party lag”
Fix for disabled holding structures being enabled after server restart
Fix for building being allowed in a holding with an active conquest challenge, after a server restart
Added party and clan monitoring for the player connected to the control point during village requisitioning
Now, if the player connected to the control-point leave/joins a clan/party while still connected to the stone, the system should update accordingly
Also, the GUI progress bar should update for other (previous/new) party members immediately



All existing Duel notifications have been reassigned to a separate “Duels” channel
Fixes for intermittent requisitioning timer resets when a village is captured
Timers no longer “reset” when a village becomes “free”, they simply stop ticking
The only point of reset now is if a “free” village, with a zero requisition timer, becomes captured



Fixed the status of the world-map markers when a clan that owns a village disbands (It wasn’t reverting to the “free” marker, or removing progress bars)
Fixed the visibility of the requisitioning window, when a clan that owns a village that is available for requisitioning disbands (It wasn’t closing previously)
You now can switch between video settings quickly.
Fixed a bug where some feats would not complete even if all their prerequisites are complete (i.e. The Passionate Fisherman, The Enthusiastic Fisherman, The Extremely Prolific Shipwright)
Characters with already completed prerequisites will get the feats completed automatically and get their prowess points as intended



Fixed a visual bug with Studded Leather Shoulderguards on Human Male characters (only one was visible)
Fixed trade channel to send messages to all character races
Clan names will not be allowed to contain consecutive spaces (any space at the start or end of the clan name will be removed).
Effect Added for the Disabling Parry Debuff
Removed the requisitioning skill from the skills GUI
Fixed Antidote's description
Player can no longer damage another player's mount inside the protected area by just requesting a duel with its owner (the mount owner did not have to accept for this bug to occur)


Audio

Reduced the max distance radius for all crafting sounds
New sounds for Fire, Earth, Ice and Air elementals
New sounds for Frostjarl, Icejarl and Beastman devastator
Various Gnoll monster audio additions



World

Various fixes and additions to all clan holdings.
General Terrain and Prop Fixes in the following areas:
Evigvanger
Helungar
Qattenhal
Grivendar
Brush up to the City of the Dead Props


Moim zdaniem żenujący patch od AV, poza 2 mocnymi punktami. Szkoda ze zamiast poprawiać grywalność skupiają się na bzdetach typu maski, pogoda i dźwięki mobkow.

*

Posty: 85
Dołączył(a): 24.01.2011
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 19:38 
Cytuj  
Wydaje mi sie, ze rzeczy typu maski i pogoda, to jakis maly team, ktory poprostu sobie dlubie nad takimi wlasnie smaczkami, ta reszta pewnie nie ma jeszcze gotowego contentu oprocz clan marketow, ktorych mechanike mieli juz w DFUW.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 22:32 
Cytuj  
Coldzik a ty czemu sie ostatnio nie logujesz ?


_________________
Mormo Blastbeat DFO

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 18:27 
Cytuj  
2GB omg /o\

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2014, 21:20 
Cytuj  
Mormo - odpisywałem Ci na pmki :)

Nie mam czasu ostatnio na granie... 2 projekty + laborki z programowania na Uniwerku i nie mam czasu się wysrać :(
Ale spoko - wrócę! :D

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 10:23 
Cytuj  
darkfolowy fejsbuk napisał(a):
Prepare your clans! Get your friends back together in Agon! We have a lot in store for you. You will enjoy our next releases, soon to arrive.

On the week of April 28th, we can already announce the introduction of dyes to let you create more unique-looking characters, as well as the auto-explore feature and a new mentor system, specifically designed for a better new player experience. The full patch notes will be available next week.

At the same time we are aggressively working on re-balancing the economy and finishing up our custom roles system, which we will commit in this order in our following two patches.

Watch this space for more details in the near future.


huh

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2014, 11:08 
Cytuj  
Ostro się wzięli do roboty.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2014, 08:21 
Cytuj  
My, (Rats in the Hats) rzucilismy siega na Alberworth - jedno z najlepszych miast w grze, jednoczesnie stolica SUNow. Sindur (strona SUNow) nagral krotki filmik z tego wlasnie siega jak ktos jest ciekawy jak wygladaja walki siegowe o miasta w DFUW to prosze zerknac.
https://www.youtube.com/watch?v=iv9pXqA8hq0

PS: Alberworth podbite.. polskie terrytoria rosna w sile.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.