MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Darkfall: Unholy Wars
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=41675
Strona 3 z 150

Autor:  Aenima [ 19 wrz 2012, 21:46 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ten podział na klasy to jakas gejoza nie bede mogl napierdalac z uku, piznac fireballa, switchnac na 2h i piznac toxic rain?

Autor:  ShadeKnight [ 19 wrz 2012, 22:47 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Aenima napisał(a):
ten podział na klasy to jakas gejoza nie bede mogl napierdalac z uku, piznac fireballa, switchnac na 2h i piznac toxic rain?

Będziesz mógł, ale nie wszystko naraz jak do tej pory. :wink:

Autor:  tomugeen [ 19 wrz 2012, 23:37 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

To ja sie na lootowanie nastawie.

Autor:  raist007 [ 20 wrz 2012, 07:30 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

..a ja bede gral swietym paladynem

Autor:  gosti [ 20 wrz 2012, 07:45 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

A ja bede RPGowal zula spod GSu.

Autor:  vilhelm [ 20 wrz 2012, 09:38 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ultr4 napisał(a):
Mniej szkół magi ? Zmiana klas co 24h ? Chyba dostajesz te info za pomocą przekazu myślowego bezpośrednio od tasosa. Ale jak to prawda to wklej proszę linka do info.
Z tego co ja wiem to całkiem sporo nowych rzeczy mają dodać:
- nowa mapa
- nowe rasy
- zmieniony siege system
- to samo z craftingiem
- nowe gui
- podział na role które mają mieć jakieś cd na zmianę, ale smeagollum zaraz wklei nam linka, że 24h xD
- jakieś ułatwienia dla noobów etc


Heh listopad tuż tuż, a nikt nie widział jeszcze nawet marnego beta gameplay... poza 3 filmikami pokazywanymi od 2 lat w kółko....
Nowe GUI dobre, dobre gdyby coś takiego istniało na pewno daliby marnego screenshota,
siege system zmieniony hehehe no zmienili rok temu w trakcie wojny z SUN ;-)

nie chce mi się nawet więcej komentować, bo wiadomo jest nie od dziś, że obiecują od 2 lat gruszki na wierzbie a nikt poza pustymi słowami nic nie widział na ich poparcie....

Autor:  smeagollum [ 20 wrz 2012, 12:29 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

vilhelm napisał(a):
Heh listopad tuż tuż, a nikt nie widział jeszcze nawet marnego beta gameplay...

Filmy z bety oglądamy od trzech lat. Nawet w nich występujemy. Na przykład tu:
http://www.youtube.com/watch?v=GOVmcmYoRzA&hd=1#t=3m18s

Autor:  smeagollum [ 20 wrz 2012, 14:42 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Zebrałem jeszcze kilka informacji na temat dfo uw. Wychodzi na to, że wymyśliłem sobie ten 24 godzinny cooldown.
Cytuj:
Encumbrance has been totally removed from Darkfall: Unholy Wars as a concept. In its place, new armors have been created in order to cooperate better with the new role / booster system.

Cytuj:
Roles are not classes, but temporary specializations. The game will eventually include four (4): Elementalist (mage), Primalist (priest), Warrior (fighter), and Skirmisher (ranger).

A Warrior has access to a range of melee, defensive, and combat oriented skills. A Skirmisher has access to light weapon and bow skills. A Primalist has access to priestly magic. And an Elementalist to powerful magery.

Once a role is set, you can only wear armor that is allowed by your current role, heavy armor for warriors, medium for skirmishers and light for spell casters.

Only the skills and spells from your current role (and the common school) are available to you but your current role can be switched with a cooldown. This allows you to try out each and every role, even multiple times in a day.

Cytuj:
Bunnyhopping is a concept we are trying hard to remove from gameplay

Cytuj:
Momentum and crosshair wobble are intended mainly adding an extra tactical element to Darkfall: Unholy Wars. Shooting a bow or spell while sprinting should not be as easy as when standing still for example. So sprinting offers the maximum amount of penalty to attack accuracy, running, crouch walking offer a diminished penalty while standing still has no penalty. In the same way, momentum makes movement more realistic and encourages proper positioning as opposed to sprinting all time while swinging wildly trying to land a hit.

Cytuj:
There has also been a massive update to the Player Holdings. One of the biggest changes here is the fact that we removed the teleportation chambers from the Cities and the Hamlets. We felt that the advantage of instant teleport shouldn't be something that only clans had access, but every player in Darkfall: Unholy Wars.

Autor:  smeagollum [ 20 wrz 2012, 19:01 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Cytuj:
There is a market system that has been partly developed and we gave some details about it in a community update a while ago. Right now our schedule is really tight and it looks like markets will not be in at launch. However, we will evaluate adding the market system shortly after launch.

hehe

Autor:  gosti [ 21 wrz 2012, 06:29 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smeagollum napisał(a):
Cytuj:
There is a market system that has been partly developed and we gave some details about it in a community update a while ago. Right now our schedule is really tight and it looks like markets will not be in at launch. However, we will evaluate adding the market system shortly after launch.

hehe


Sie zaczyna :D

Autor:  keneb [ 21 wrz 2012, 09:17 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

oh oh to ja będę wojownikiem!! albo może magiem... ty gosti będziesz healerem ok?

Autor:  Aenima [ 21 wrz 2012, 10:02 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

przez mc bedzie fun a potem znowu okaze sie ze spierdolili po calosci

Autor:  ShadeKnight [ 21 wrz 2012, 10:09 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Aenima napisał(a):
przez mc bedzie fun a potem znowu okaze sie ze spierdolili po calosci

Może tak być. Jedyna nadzieja w tym, że nowy silnik gry będzie umożliwiał im szybkie naprawianie/dodawanie nowych rzeczy do gry.
Może wreszcie będą jakieś sensowne patche częściej niż raz na rok. Ostatnie trzy lata failowania tłumaczyli właśnie mało elastycznym kodem gry.

Autor:  Drelungar [ 21 wrz 2012, 14:58 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

ShadeKnight napisał(a):
Może wreszcie będą jakieś sensowne patche częściej niż raz na rok. Ostatnie trzy lata failowania tłumaczyli właśnie mało elastycznym kodem gry.


Nie martw sie wymysla jakas nowa wymowke, miej wiare w tasosa.

Autor:  smeagollum [ 21 wrz 2012, 15:49 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Cytuj:
Insta-cast offensive ray spells have been removed from Darkfall: Unholy Wars mainly because they are highly scriptable and give an unfair advantage to players that use scripts.

Autor:  tomugeen [ 21 wrz 2012, 20:51 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

smeagollum napisał(a):
Cytuj:
Insta-cast offensive ray spells have been removed from Darkfall: Unholy Wars mainly because they are highly scriptable and give an unfair advantage to players that use scripts.


I dobrze, fajniej sie gralo w fantasy gre przed era railgunow. Najlepiej bylo jak ludzie mieli wlasnie specjalizacje, bo zwyczajnie tylko jedna szkole/bron zdazyli zrobic na maxa.
A pojedyncze przypadki wymacrowanych koxow, nie wplywaly na caloksztalt.

Autor:  smeagollum [ 21 wrz 2012, 20:57 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

tomugeen napisał(a):
I dobrze, fajniej sie gralo w fantasy gre przed era railgunow. Najlepiej bylo jak ludzie mieli wlasnie specjalizacje, bo zwyczajnie tylko jedna szkole/bron zdazyli zrobic na maxa.
A pojedyncze przypadki wymacrowanych koxow, nie wplywaly na caloksztalt.

Też tak myślę.
A tak z innej beczki - wracacie jako Outcasts? Ilu was będzie?

Autor:  Aenima [ 21 wrz 2012, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

watpie,

Autor:  Ultr4 [ 22 wrz 2012, 00:00 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

iF wraca w całości ;] Mam nadzieje, że populacja za szybko nie spadnie ...

Autor:  smeagollum [ 22 wrz 2012, 07:42 ]
Tytuł:  Re: Darkfall: Unholy Wars

Ultr4 napisał(a):
iF wraca w całości ;] Mam nadzieje, że populacja za szybko nie spadnie ...

O, dobrze to słyszeć. Myślę, że miesiąc/dwa dobrej zabawy mamy murowane. :)

Strona 3 z 150 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team