mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 55
Dołączył(a): 30.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 13:47 
Cytuj  
to jaki jest sens placic 35EUR zamiast 20EUR i samemu odnowic? bo mam nadzieje ze mozna samemmu odnowic....?

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 13:51 
Cytuj  
W jednym i w drugim przypadku zapłacisz 20 EUR. Różnica polega na tym, że w opcji nr 1 po upływie 30 dni z karty zostanie automatycznie pobrane 15 EUR.

*

Posty: 55
Dołączył(a): 30.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 13:56 
Cytuj  
hmm dzieki za info.... jakos dla mnie ta strona DFO jest nie jasna ;)

https://ams.darkfallonline.com/AMS/#shop

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 14:01 
Cytuj  
Bezpieczniej jest wybrać opcję nr 2 (Non-Recurring)

*

Posty: 55
Dołączył(a): 30.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 14:45 
Cytuj  
No to w sumie zdecydowalem.... Dojade do domu i kupuje dfo wiec dzis wstepna opinie bede miec wlasna..... Moze zmusi to mnie do modyfikacji sprzetu..... :) :) :)

*

Posty: 55
Dołączył(a): 30.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 16:07 
Cytuj  
kupione i sie sciaga.... czy oprocz kilku watkow na tym forum mozecie jeszcze wskazac jakies materialy do poczytania na start?

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2014, 20:27 
Cytuj  
Sprawdź tutaj: https://forums.darkfallonline.com/showt ... ind-useful

*

Posty: 55
Dołączył(a): 30.08.2010
Offline
PostNapisane: 27 lut 2014, 21:41 
Cytuj  
no dobra więc wczoraj zacząłem i na razie wrażenia mam mieszane..... moje pierwsze "opinie":

- pierwsza myśl była : taki WOW tylko bez bzdurnych pomysłów
- lepiej dopracowane niż MO (chociaż nie wiem czemu do MO mam dziwny sentyment)
- niby jestem w jakiejś guildii/clanie ale narazie kręcę się w safe zone i tam ludzi jak na lekarstwo....(chociaz ludzie z klanu pomagaja bardzo jesli chodzi o informacje)
- świat bardzo mi się podoba (chociaż chyba ciut bardziej MO wolałem)
- skille i scholy dopiero rozczajam ale w porównaniu z MO to chyba DFO jest gorsze(ale tu gorsze nie oznacza słabe bo MO ma to moim zdaniem nieźle wysiepane)
- crafting dopiero dotknąłem lecz skąplikowany się nie wydaje (tu na bank MO bierze górę)
- zarówno w DFO jak i w MO nie można połozyc czegoś na ziemi.... nie czaję czemu(tzn wydaje mi sie ze wiem lecz to powinno byc rozwiazane)....

narazie całość oceniam bardzo pozytywnie


Posty: 9
Dołączył(a): 16.12.2013
Offline
PostNapisane: 27 lut 2014, 21:57 
Cytuj  
Złóż aplikację do Rats In The Hats Polski Clan - lepiej na tym wyjdziesz.

*

Posty: 85
Dołączył(a): 24.01.2011
Offline
PostNapisane: 28 lut 2014, 09:16 
Cytuj  
To w czym zdecydowanie DFUW wygrywa nad MO to walka oraz cala otoczko wokol niej.

*

Posty: 63
Dołączył(a): 8.04.2009
Offline
PostNapisane: 28 lut 2014, 09:23 
Cytuj  
w grach mmo nie mozna klasc przedmiotów na ziemi bo jakby co drugi gracz wyrzucił popsute kalesony na ziemie czy jakies inne smieci ktore polootowal przypadkiem to po chwili nawet ci na nasa komputerach by mieli freezy. Gracze celowo zasmiecali by przed siegem miasto by ludzie crashowali zblizajac sie do niego.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 lut 2014, 09:45 
Cytuj  
UO jakos dalo rade, a to gadanie wlasnie o komputerach z NASA zeby to wszystko ogarnac czytam juz od kilkunastu lat..

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 lut 2014, 09:57 
Cytuj  
duszkin napisał(a):
w grach mmo nie mozna klasc przedmiotów na ziemi bo jakby co drugi gracz wyrzucił popsute kalesony na ziemie czy jakies inne smieci ktore polootowal przypadkiem to po chwili nawet ci na nasa komputerach by mieli freezy. Gracze celowo zasmiecali by przed siegem miasto by ludzie crashowali zblizajac sie do niego.


Oczywiście, że można, kwestia odpowiednich procedur.

*

Posty: 85
Dołączył(a): 24.01.2011
Offline
PostNapisane: 28 lut 2014, 10:19 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
UO jakos dalo rade, a to gadanie wlasnie o komputerach z NASA zeby to wszystko ogarnac czytam juz od kilkunastu lat..


Gratuluje porownywania modeli 2d do modeli 3d ;).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 28 lut 2014, 10:50 
Cytuj  
Dzięki.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 lut 2014, 11:55 
Cytuj  
W UO dalo rade? No nie wiem. Jak ja gralem, to wjazd do osady graczy-pixelofili oznaczal male freezy.

Oyci3C napisał(a):
duszkin napisał(a):
w grach mmo nie mozna klasc przedmiotów na ziemi bo jakby co drugi gracz wyrzucił popsute kalesony na ziemie czy jakies inne smieci ktore polootowal przypadkiem to po chwili nawet ci na nasa komputerach by mieli freezy. Gracze celowo zasmiecali by przed siegem miasto by ludzie crashowali zblizajac sie do niego.


Oczywiście, że można, kwestia odpowiednich procedur.


A w ktorej grze tak mozna? Z ciekawosci pytam.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 28 lut 2014, 12:05 
Cytuj  
W żadnej bo nie ma potrzeby wyrzucania itemków na glebę w grach PVE skoro ich stracić nie możesz więc odbywa się poprzez pasywny trade.
Pierwszym podejściem od lat, które widziałem jest Rust gdzie można wszystko wyrzucić na ziemię.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 lut 2014, 13:35 
Cytuj  
duszkin napisał(a):
w grach mmo nie mozna klasc przedmiotów na ziemi bo jakby co drugi gracz wyrzucił popsute kalesony na ziemie czy jakies inne smieci ktore polootowal przypadkiem to po chwili nawet ci na nasa komputerach by mieli freezy. Gracze celowo zasmiecali by przed siegem miasto by ludzie crashowali zblizajac sie do niego.

Słuchaj Oyca, bo dobrze prawi. Brak takich rzeczy w obecnych grach jak wyrzucanie przedmiotów na glebę lub seamless świata, to świadomy wybór designu/konceptu gry, a nie ograniczenie spowodowane przez ograniczenia techniczne.

*

Posty: 63
Dołączył(a): 8.04.2009
Offline
PostNapisane: 28 lut 2014, 16:59 
Cytuj  
Jezeli pozwolisz graczom zasmiecac gre to zawsze konczy sie tak samo - gracze wywala tego tyle ze zaden serv czy komp nie wyrobi. Słuchaj sie ojca a bedziesz zima w kapciach chodził.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 28 lut 2014, 17:42 
Cytuj  
Lel to teraz pójdę twoim przykładem i sam poproszę o przykład gry w której się tak dzieję.

Naprawdę bez takich argumentów, bo tego typu "śmieciowy" griefing to da się paroma prostymi skryptami / parametrami powstrzymać.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.