MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Warto zacząć?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=77&t=43861
Strona 4 z 4

Autor:  duszkin [ 28 lut 2014, 18:04 ]
Tytuł:  Re: Warto zacząć?

W UO tak sie działo dopuki nie obwarowano tego dodatkwoymi skryptami.

Oczywiscie mozna ograniczyc dopuszczalna ilosc przedmiotow na danym obszarze albo stackowac je do jakiegos worka ktory by symbolizowal loot lezacy w okolicy. Tylko to tez jest dodadkowe obciazenie i w darkfallu nie wyobrazam sobie jak gracze by mieli przelknac kolejny performance hit gdzie o siegach takich jak kiedys 500vs500 mozna sobie pomarzyc ze wzgledu na to jak to serwer i nasze kompy to znosza. Przykladow ci nie podam bo nie grywam w gry MMO poza df ale podejzewam ze nie znalazloby sie ich za wiele bo tak sie po prostu nie robi.
Kazda gra MMO boryka sie z problememi zwiazanymi ze stabilnoscia gry i wymaganiami wzgledem PC graczy. Docelowo przeciez w te gry ma grac jak najwiecej osob a nie tylko ci którzy kupili kompa pol roku temu. Kazdy dodatkowy obiekt na ziemi to dodatkowa informacja ktora musi zostac przeslana do uzytkownika i dodatkowy element do wyrenderowania. W wiekszosci popularnych MMO duza ilosc graczy w jednym miejscu doprowadza zwykle do crasha servera a wyobraz sobie ze jeszcze kazdy gracz wywala na ziemie kupe smieci.

Autor:  Oyci3C [ 28 lut 2014, 18:45 ]
Tytuł:  Re: Warto zacząć?

Duszkin jakies farmazony wypisujesz.

Autor:  gosti [ 28 lut 2014, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Warto zacząć?

Duszkin madrze prawi.

Autor:  vilhelm [ 28 lut 2014, 19:51 ]
Tytuł:  Re: Warto zacząć?

Ale wy tu macie tematy... drop itemów na ziemie... na chuj to komu są ważniejsze mankamenty....

Autor:  dawiss [ 1 mar 2014, 00:37 ]
Tytuł:  Re: Warto zacząć?

W UO kazdy jeden item zajmuje RAM serwera, do tego to gra 2d. Teoretycznie w grach 3d mozna wykorzystywac oklejone tekstura skrzyni czy worka kwadraty, ale to kolejne obiekty, ktore zra zasoby. Nie bez powodu w grach takich jak FIFA czy NBA publicznosc wyglada tak jak wyglada, reporterzy bardzo dlugo skladali sie z 2 elemntow z nalozona tekstura i komicznymi animacjami. Kazdy kolejny obiekt do wygenerowania na ekranie zjada zasoby. Jesli model obiektu jest szczegolowy to juz jest masakra dla komputera, rowniez jesli tych mniej szczegolowych obiektow jest duzo... Pytanie wiec po co obciazac serwery i komputery graczy nikomu niepotrzebnymi rzeczami na glebie, skoro te zasoby mozna wykorzystac np. do zjawisk pogodowych.

Btw. Rust faktycznie ma zajebisty performance, zeby go tu jako przyklad dawac :D

Autor:  Oyci3C [ 1 mar 2014, 09:25 ]
Tytuł:  Re: Warto zacząć?

Dawiss nie zesraj sie z podniecenia. Napisalem pierwsze podejscie a nie przyklad.
Nie wiem czy bardzieh mi was szkoda, ze pieprzycie jakies glupoty o uo sprzed 15 lat czy uzywacie pojec i termibow o ktorych nie macie pojecia. RAM serwera, kurwa FIFA, wez idz sie zastrzel albo przynajmniej przestan odpisywac.

Autor:  gosti [ 1 mar 2014, 11:55 ]
Tytuł:  Re: Warto zacząć?

Oho, pan samozwanczy znawca, mr. monopol na pisanie prawdy&stuff. Smiac sie, czy plakac? :D

Autor:  Mormo Blastbeat [ 1 mar 2014, 11:58 ]
Tytuł:  Re: Warto zacząć?

polskie forum, albo troll albo flame, chlopaki sobie spokojnie dyskutuja o sprawach technicznych serwera a ty juz na ludzi wbijasz... melissa podobno pomaga, wiecej sexu, discovery tez slyszalem ...rozne byly przyklady.

btw. to chlopaki wiedza o czym mowia bo sa w branzy wiec...stfu ;D

Autor:  angelhod [ 15 mar 2014, 19:50 ]
Tytuł:  Re: Warto zacząć?

Ja bym nie wchodził w sprawy techniczne (choć coś tam o nich wiem) lecz w tego typu miejscach dyskutował co ja (my) byśmy chcieli bądź nie..... dla mnie faktem jest to chciałbym mieć możliwość położenia miecza (czy czegokolwiek innego) na ziemi w grze... czy to aż tak dużo? heh generalnie to ja bym chciał UO w nowych butach.... wszystko jedno jakich MO, DarkFall, ESO cokolwiek.... jak narazie wydaje mi sie że MO ma najblizej lecz ilosc bledow i niedopracowan powala

Strona 4 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team