MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Beta Star Trek Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=79&t=35072
Strona 5 z 9

Autor:  Teo [ 25 sty 2010, 14:35 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
... sam chat jest przez ten znaczek at mało czytelny ...

mozna to wylaczyc

Autor:  Bloodleaf [ 25 sty 2010, 14:37 ]
Tytuł: 

Ja mam wszystko na max włączone i mam 70 fps w ground combacie i 80-90 w space w STO , nic się nie tnie.

Autor:  McMaster [ 25 sty 2010, 14:42 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
AION imho ma lepszą grafikę ground niż to co prezentuje cryptic,


Caly czas chce ci wytlumaczyc, ze grafika nie ma zadnego znaczenia dla grywalnosci. Najlepszym dowodem sa gracze EvE, ktorzy ciesza sie swoja gra grajac nawet bez grafiki tylko kropeczkami na ekranie.
Z drugiej strony, gry z duzo lepsza grafika jak np. AoC czy Aion okazaly sie failem, wiec co to za argument twoj, ze grafa slaba ? Jakie to ma w ogole znaczenie ? ehh ? Czepiasz sie byle tylko sie czepiac.

Autor:  Scorpio [ 25 sty 2010, 14:48 ]
Tytuł: 

@McMaster
może, ale czas pokaże, za niebawem jest retail, a wcześniej headstart ... AION nie kupiłem, STO może kupię przez sentyment do serialu, ale jeśli wydawca nie zrobi czegoś z tymi mankamentami jakie są dziś dla mnie widoczne, to nie sądze by grała długo spora liczba ludzi w to. Scenariusz optymistyczny to gra dla fanów, pesymistyczny to ze nawet wiekszośc fanów nie będzie w stanie przejśc na błedami i słabością gry do pożądku, jak ma to miejsce w WHO czy LOTRO.

Autor:  Xanth [ 25 sty 2010, 14:49 ]
Tytuł: 

Ja osobiscie wole STO jako gre dla fanow, przynajmniej bedzie maly odsetek ludzi, ktorym trzeba bedzie tlumaczyc o co kaman ;)

Scorpio, gra nie jest dla ciebie, daruj sobie dalszy stres, szkoda zdrowia ;)

X.

Autor:  Scorpio [ 25 sty 2010, 14:51 ]
Tytuł: 

Mozemy prosić o wydzielenie forum dla tego cuda, pt Star Trek Online i przeniesienie tam tej dyskusji ... panowie administrujący forum ...

Autor:  Teo [ 25 sty 2010, 15:02 ]
Tytuł: 

Scorpio, sorki ale te slabosci wymienione przez ciebie to w wiekszosci to ze nie potrafisz cos ustawic lub nie ruzumiesz mechaniki gry, ta gra ma wiele bugow i brakow contentu, to co wymieniales w wiekszosci jest smieszne i mozna porownac do placzu ludzi, ktorzy utkneli w eve na tutorialu.
Dodatkowo zmuszasz ludzi do dyskusji i bronienia tej gry, a zapewniam cie ze wiekszosc nie ma takiego zamiaru bo dobrze wie z doswiadczenia jak to wyglada z wydawaniem gier mmo.

Aion ma ladna grafike ?! nie przesadzajcie prosze, AoC ma ladna, DFO ma ladna, Fallen Earth ma ladna, a jednak zawsze sie znajda tacy co napisze ze nie, jednak pisanie odnosnie Aion to chyba juz sarkazm jakis tu wprowadzasz.

Autor:  Scorpio [ 25 sty 2010, 15:21 ]
Tytuł: 

Słuchaj, czy ty aby nie przesadzasz ?
Wiem ze to jest BETA, ale ja to wiem, a czy ty to wiesz ?
To ze coś można zmienić, ustawić itp, nie zmienia faktu że brakuje np odpowiedniego tutoriala by nauczyć gracza operowac interfejsem ?
Skoro opanowałem to co podpowiada tzw tutorial, wbiłem pare lvl to znaczy że jednak umiem sobie poradzić z "trudnościa" interfejsu gry, a to co piszę to to że AI jest do dupy, grafika space jest kiepska, mechanika walki jest kiepska bo wymaga ciegłego manewrowania statkiem by być w optymalnym ustawieniu do zadawania dmg (np by strzelić torpedę w sekcję statku gdzie jest zdjęta tarcza ), AI w space jest debilne, AI na ground też jest debilne, npc lecą gdzie chcą, jak chcą i cały czas trzeba być w ruchu by obejmować teatr działań. Mechanika pull jest do dupy, bo nie wiadomo ktore npc są zlinkowane z ktorymi .. .to są braki i błedy, i takie braki będą w retail ... w sumie jak wypuszczali WHO to pierwsze błedy jakie poprawiali i dalej nie poprawili do konca to AI npc i zachowanie petów ... nie zuważyłem craftingu jak narazie, ale widziałem wymianę starej częsci + materiał ze skaningu na nowy lepszy item... itd ...

Autor:  Enhu [ 25 sty 2010, 15:26 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
mechanika walki jest kiepska bo wymaga ciegłego manewrowania statkiem by być w optymalnym ustawieniu do zadawania dmg


lolwut?

no, faktycznie nie jest to point'n'click a'la eve ale nie przesadzaj że przez to jest kiepska, w eve daje się orbit i fire i można już w sumie odejść od komputera, w sto jak zostawisz tylko na autofire to mobki zrobią ci ze statku dokładnie to samo co borg zrobił z flotą federacji w wolf 359

Autor:  Scorpio [ 25 sty 2010, 15:36 ]
Tytuł: 

Nie mam nic przeciwko manewrowaniu, dodaje smaczku ... ale kurcze, te manewrowanie jest upiornie zrobione jakoś, niby 3-D a walczysz w 2-D, do tego statek ma jakieś chore zachowania ... nie da sie łatwo sterować, żeby osiągnąc dużą manewrowość praktycznie trzeba lecieć na minimalnym speed, ale wtedy sam manewr trwa od .... a z drugiej mańki jak masz dużą prędkośc zapomnij o jakimś wyrafinowanym pilotarzu ... statek moze tylko skrecić w oparciu o 2-D ... ten 3-D ktory powinien teoretycznie umożliwoć np postawienie statku na głowie w trakcie manewru nie jest możliwe ... tak jak byś prowadził okręt na wodzie ... beczka, i inne manewry odpadaja, wiec walka mocno traci na jakości ... z drugiej strony samo utrzymanie odpowiedniego zwrotu statku do przeciwnika jest trudne - trudne w znaczeniu upierdliwe ... tak by np strzelać z obu fazerów jednoczesnie ...

Autor:  Enhu [ 25 sty 2010, 15:39 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
Nie mam nic przeciwko manewrowaniu, dodaje smaczku ... ale kurcze, te manewrowanie jest upiornie zrobione jakoś, niby 3-D a walczysz w 2-D, do tego statek ma jakieś chore zachowania ... nie da sie łatwo sterować, żeby osiągnąc dużą manewrowość praktycznie trzeba lecieć na minimalnym speed, ale wtedy sam manewr trwa od .... a z drugiej mańki jak masz dużą prędkośc zapomnij o jakimś wyrafinowanym pilotarzu ... statek moze tylko skrecić w oparciu o 2-D ... ten 3-D ktory powinien teoretycznie umożliwoć np postawienie statku na głowie w trakcie manewru nie jest możliwe ... tak jak byś prowadził okręt na wodzie ... beczka, i inne manewry odpadaja, wiec walka mocno traci na jakości ... z drugiej strony samo utrzymanie odpowiedniego zwrotu statku do przeciwnika jest trudne - trudne w znaczeniu upierdliwe ... tak by np strzelać z obu fazerów jednoczesnie ...


coś czuje, że muszę zainstalować frapsa i pokazać koledze o co chodzi w 'pilotażu'

Autor:  Bloodleaf [ 25 sty 2010, 15:40 ]
Tytuł: 

Sorrki Scorpio ale widocznie opanowanie sterowania , strzelania , opanowania osłon , przekierowywania podsystemów , opanowania skilli bo + swoich cię troszkę przerosło ;) to nie tak jak w EVce że dasz orbit , fire i czeeeeeekasz ..... czeeeeeekasz.......czee..... takie mam wspomnienia z EVE i small pvp.

Jak to nie jest możliwe postawienie statku na głowie w stosunku do przeciwnika? O.O ja nie mam z tym problemów :)

Autor:  Teo [ 25 sty 2010, 15:41 ]
Tytuł: 

Wlasnie o tym pisze Scorpio, to jest banalnie proste, a dla ciebie trudne i jak widze na tyle trudne by bylo warto dyskutowac na forum, a tak jak pisze wymieniasz rzeczy, ktore sa czescia mechaniki i mozna opanowac po paru godzinach grania.
To ze sa bledy i braki to wiemy, nie licz tez ze w dniu premiery to zniknie, napewno nie poprawia animacji postaci, za to jesli nie poprawia stabilnosci serwera i brak contentu to moze dla nich to oznaczac spore problemy bo jest to glowna rzecz jak mnie zniechecila na becie.

Manewrowosc statkow zmienia sie ze skilami i statkami, nie oczekuj ze to bedzie na poczatkowych lvl jak latasz zlomem, zapomnij tez o tym ze latasz kosmicznymi mysliwcami.

Autor:  Bloodleaf [ 25 sty 2010, 15:43 ]
Tytuł: 

A propos w Marcu ma być jakiś BIG content patch.

Autor:  Scorpio [ 25 sty 2010, 15:49 ]
Tytuł: 

Zfrapsujcie chlopaki swoje walki, m'kay. Jak znajdę frpsa i przeczytam jak sie go obsluguje zrobię swojego frapsa ...

Nie, skille opanowałem i korzstam z nich, poprostu walka jest z silniejszym przeciwnikiem upierdliwie dluga i monotonna, zas strzelanie do min było tylko nudne :P

Autor:  Sparth2 [ 25 sty 2010, 15:51 ]
Tytuł: 

BTW na ile walka w kosmosie jest podobna do tego co bylo widac w Starfleet Command?

Autor:  Enhu [ 25 sty 2010, 15:56 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
BTW na ile walka w kosmosie jest podobna do tego co bylo widac w Starfleet Command?


dokładnie to samo, tylko że można jeszcze lecieć w góre/dół - tak to wszystko nawet z doughnut-shieldem dookoła statku - to samo


edit:

jedyne z czym miałem problem do tej pory w sto to Breen battleship +3, bo strzelał jakąś torpedą od której siadały wszystkie systemy na pokładzie włącznie z shieldem

Autor:  McMaster [ 25 sty 2010, 17:01 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
Zfrapsujcie chlopaki swoje walki, m'kay.


ok,
http://www.youtube.com/watch?v=xg1HE3Ri7a0
http://www.youtube.com/watch?v=EPybnTpezv0

Cytuj:
walka jest z silniejszym przeciwnikiem upierdliwie dluga i monotonna,


To idz rob questy z kumplem w party albo kilkoma :) To jest mmo a nie single player. 99% questow mozna robic solo (da sie, chociaz trwa to dlugo), albo w party (robi sie je blyskawicznie).
Questy PvE sa tak banalnie proste, ze zrezygnuje z nich w retailu i bede grac PvP Klingonami (tym bardziej, ze w STO mozna levelowac poprzez PvP, tak jak w Warhammerze).

Autor:  Bloodleaf [ 25 sty 2010, 17:57 ]
Tytuł: 

Questy sie scaluja zależnie od ilości ludzi w party , np ten sam q robiłem solo i był 1 battleship , jak robilismy go w 2 z kumplem były już 2 :)

Autor:  McMaster [ 25 sty 2010, 18:21 ]
Tytuł: 

Zgadza sie, ale i tak ten jeden battleship padnie 2 razy szybciej jak bedzie dostawal ogien z dwoch statkow niz z jednego. Najszybciej sie robi questy w pelnym party, fakt ze jest wiecej statkow do zabicia, ale schodza w mgnieniu oka.

Strona 5 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team