MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Beta Star Trek Online
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=79&t=35072
Strona 9 z 9

Autor:  tomugeen [ 7 lut 2010, 18:25 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
Amazon dopiero pudelka wysyla, wielu gra nadal na kluczu headstar i czeka na keye z pudla, mi pisze ze mam do 12 lutego wazny klucz z headstart.

Headstart oznacza czas w ktorym mozna grac PRZED retailem, nie czas jaki dostalismy na wpisanie drugiego klucza (bo zwykle klucz jest jeden).
I tyle, STO juz mial premiere.

Autor:  Xanth [ 7 lut 2010, 18:25 ]
Tytuł: 

Wiesz, to, ze klucze preorderowe sa nadal wazne, nie zmienia faktu, ze oficjalny start gry byl 2.02.2010. Ja zreszta swoj retail key dostalem wlasnie 2 lutego i wtedy tez go zarejestrowalem. A ze inni retailerzy sie nie wyrabiaja, to tez nie zmienia faktu, ze headstart sie skonczyl z dniem premiery gry ;)

X.

Autor:  McMaster [ 8 lut 2010, 07:48 ]
Tytuł: 

Jak wiec wytlumaczysz to, ze "darmowy miesiac" konczy sie dopiero 13 marca a nie 2 marca ? Zobacz kiedy wypada ci termin billowania karty :)
Embe ma racje, headstart jest przesuniety do dnia 13 luty i dopiero od tego dnia zaczyna plynac czas retaila. Nie zmienia to faktu, ze oficjalna premiera gry nastapila 2 lutego. Wyglada wiec na to, ze dali preorderowcom 11 dni za free.

Autor:  Xanth [ 8 lut 2010, 09:26 ]
Tytuł: 

A jesli ktos kupil retail 2 lutego i pozniej, to co? Nie moze grac (bo headstart tylko dla preorderow)?
To, ze Cryptic przedluzyl czas "free" montha (z racji roznych problemow technicznych) dla preorderowcow, nadal nie znaczy, ze headstart jest dluzszy. Tak jak tomugen napisal, headstart konczy sie automatycznie, gdy gra wchodzi na rynek i jest dostepna dla ogolu.

X.

Autor:  AxelFoley [ 8 lut 2010, 11:37 ]
Tytuł: 

embe napisał(a):
AxelFoley napisał(a):
Wszyscy spragnieni MMO w kosmosie a nie chcący cierpieć w Eve, dostali kawałek porządnej gry.

Ponownie napisze ze porownanie obu gier jest bez sensu, to sa dwie rozne gry i naprawde szkoda ponownie wymieniac wszystkie roznice.
Lepiej napisac co te dwie gry laczy, a laczy je klimat sci-fi i na tym sie koncza podobienstwa.

Co do tematu to headstart trwa do 12.02.2010 .


Jasne że te gry są różne a moja uwaga nie zmierzała do ich porównania. Ot poprostu Eve jest dla graczy lubiących sobie dawać w p.....ke a w STO jest nacisk na szybką i łatwą rozrywkę.

Autor:  Teo [ 8 lut 2010, 12:08 ]
Tytuł: 

AxelFoley napisał(a):
Jasne że te gry są różne a moja uwaga nie zmierzała do ich porównania. Ot poprostu Eve jest dla graczy lubiących sobie dawać w p.....ke a w STO jest nacisk na szybką i łatwą rozrywkę.

Nie koniecznie bo Eve oferuje gigantyczny content dla tych co nie lubia pvp, w Eve znajdziemy tysiace graczy, ktorzy nigdy nie spotkali sie z pvp, poprostu gra ma gigantyczna ilosc contentu i mozesz wybierac co chcesz robic.
STO narazie oferuje wylacznie jedno czyli lvlowanie w wersji pvp lub pve i to wszystko, przed STO jeszcze daleka droga by stac sie czyms ciekawym na wiecej niz wylvlowanie postaci ale to mnie nei dziwi bo dopiero co byla premiera.

Co do premiery, ja gram na kluczu headstart waznym do 12-13 lutego, podobnie bylo w innych grach mmo, fakt ze jest to poprostu robione by ludzie otrzymali zamowiene pudelka.

Autor:  DirectC [ 8 lut 2010, 12:47 ]
Tytuł: 

Opinie zdecydowanie wskazują, że to jest gra słaba.
Ehhhh coś czuję, że znowu do wowa wrócę :(

Autor:  GumisPLL [ 8 lut 2010, 15:23 ]
Tytuł: 

Gra nie jest slaba a zamalo rozbudowana.

Gdyby zrobili open pvp + mass pvp jak w eve + np playable romulan czy cardasiow , to nawet bym sie nie zastanawial.

Na dzien dzisiejszy to jest multiplayer a nie mmo

Autor:  hunte'r [ 8 lut 2010, 15:52 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Eve oferuje gigantyczny content dla tych co nie lubia pvp, w Eve znajdziemy tysiace graczy, ktorzy nigdy nie spotkali sie z pvp.
Masz na mysli tych którzy skupiaja sie tylko na produkcji siedząc w bazach? Pytam bo nawet podczas podrózy po potencjalnie bezpiecznych rejonach mozna dostac w dupe i stracic statek w pvp ( a czesto smignac po jakims 0.4-0.5 trzeba).

Autor:  GumisPLL [ 8 lut 2010, 16:23 ]
Tytuł: 

hunte'r napisał(a):
Cytuj:
Eve oferuje gigantyczny content dla tych co nie lubia pvp, w Eve znajdziemy tysiace graczy, ktorzy nigdy nie spotkali sie z pvp.
Masz na mysli tych którzy skupiaja sie tylko na produkcji siedząc w bazach? Pytam bo nawet podczas podrózy po potencjalnie bezpiecznych rejonach mozna dostac w dupe i stracic statek w pvp ( a czesto smignac po jakims 0.4-0.5 trzeba).



Ktos pisal o Jita %-)

http://eve.battleclinic.com/killboard/c ... 08,%202010

Autor:  DirectC [ 9 lut 2010, 14:26 ]
Tytuł: 

GumisPLL napisał(a):
Gra nie jest slaba a zamalo rozbudowana.

Gdyby zrobili open pvp + mass pvp jak w eve + np playable romulan czy cardasiow , to nawet bym sie nie zastanawial.

Na dzien dzisiejszy to jest multiplayer a nie mmo


Przechodziłem to w aionie, mało contentu tylko nieustanny grind i pvp... nuuudy :wink:

Autor:  GumisPLL [ 9 lut 2010, 14:42 ]
Tytuł: 

DirectC napisał(a):
GumisPLL napisał(a):
Gra nie jest slaba a zamalo rozbudowana.

Gdyby zrobili open pvp + mass pvp jak w eve + np playable romulan czy cardasiow , to nawet bym sie nie zastanawial.

Na dzien dzisiejszy to jest multiplayer a nie mmo


Przechodziłem to w aionie, mało contentu tylko nieustanny grind i pvp... nuuudy :wink:


Aion to nie gra, tylko BotFarma

Autor:  Xanth [ 9 lut 2010, 14:47 ]
Tytuł: 

GumisPLL napisał(a):
Aion to nie gra, tylko BotFarma

Bo gdyby wybanowali wszystkie boty, okazaloby sie ze player base jest nie wieksze niz 1%. A gra zarabiac musi ;)

X.

Strona 9 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team