MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Jak wrażenia?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=79&t=35624
Strona 2 z 4

Autor:  Sparth2 [ 11 lut 2010, 14:51 ]
Tytuł: 

Gold-pressed latinum wystepuje w grze?

Autor:  Scorpio [ 11 lut 2010, 15:41 ]
Tytuł: 

Sparth2 napisał(a):
Gold-pressed latinum wystepuje w grze?

Nie spotkałem, Ferengi preferują jak wszyscy sprzedawcy Energy Cels :)

Autor:  Bloodleaf [ 11 lut 2010, 18:03 ]
Tytuł: 

McMaster napisał(a):

5900 (rare item), jest to najwiekszy shield dostepny w grze na tym poziomie (plus console inzynierskie do wzmocnienia shielda i obnizenie damagu otrzymywanego o 10%). Zauwaz ze pod ostrzalem Kruzera shield w ogole mi nie schodzi:)
Dopiero jak 4 federatow sie na mnie rzucilo to mi zjechali.


Ja mam T2 science ship i mam do niego założony rare shield 7077.

Autor:  Enhu [ 11 lut 2010, 18:28 ]
Tytuł: 

nom, parę razy już mówiłem, że science ma najwięcej shielda

Autor:  McMaster [ 11 lut 2010, 19:11 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Ja mam T2 science ship i mam do niego założony rare shield 7077.


Cos mi sie wierzyc nie chce, bo najwiekszy shield jaki znalazlem w grze to epicki admiralski

Obrazek

Jak wiec ty na Tier 2 mozesz miec shielda porownywalnego do tego ???

Autor:  Enhu [ 11 lut 2010, 22:05 ]
Tytuł: 

McMaster napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Ja mam T2 science ship i mam do niego założony rare shield 7077.


Cos mi sie wierzyc nie chce, bo najwiekszy shield jaki znalazlem w grze to epicki admiralski

Obrazek

Jak wiec ty na Tier 2 mozesz miec shielda porownywalnego do tego ???


to co ci pokazuje shield zależy w dużej mierze od tego jakim statkiem się poruszasz, takim właśnie sposobem jeden shield u mnie wkładany do T3 eskorty, T4 Cruisera i T4 Science pokazywał 4300 w eskorcie 5600 w cruiserze i 7650 w science

Autor:  Sparth2 [ 12 lut 2010, 00:33 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
Nie spotkałem, Ferengi preferują jak wszyscy sprzedawcy Energy Cels :)


To sa te wypierdki po reformie Grand Nagusa Zeka :/

http://www.youtube.com/watch?v=SmkFX0myYU4

Autor:  Bloodleaf [ 12 lut 2010, 08:29 ]
Tytuł: 

Zarri to tak jak Enhu mówi , science shipy maja najwięcej shielda , ja mając ten sam shield ( z questa) na science mam na nim 7077 a na escorcie 2870, wszystko zależy od klasy , potem ci wkleję SS jak wrócę do domu z tym shieldem na science :)

Autor:  McMaster [ 12 lut 2010, 08:39 ]
Tytuł: 

Bloodleaf napisał(a):
Zarri to tak jak Enhu mówi , science shipy maja najwięcej shielda , ja mając ten sam shield ( z questa) na science mam na nim 7077 a na escorcie 2870, wszystko zależy od klasy , potem ci wkleję SS jak wrócę do domu z tym shieldem na science :)


O tym nie wiedzialem, gram Klingonem i tam czy latam BOP czy Battleshipem to shield ma tyle ile pokazuje u vendora.

Autor:  Enhu [ 12 lut 2010, 10:05 ]
Tytuł: 

McMaster napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Zarri to tak jak Enhu mówi , science shipy maja najwięcej shielda , ja mając ten sam shield ( z questa) na science mam na nim 7077 a na escorcie 2870, wszystko zależy od klasy , potem ci wkleję SS jak wrócę do domu z tym shieldem na science :)


O tym nie wiedzialem, gram Klingonem i tam czy latam BOP czy Battleshipem to shield ma tyle ile pokazuje u vendora.


zmień current ship, to będzie u vendora pokazywało co innego :]

Autor:  Kassei [ 12 lut 2010, 12:05 ]
Tytuł: 

http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/f ... 006/page/1

Bardzo dobra recka na temat STO.

Cytuj:
Is Star Trek Online an MMO? At first blush this is a patently silly question – thousands of players playing at once? Well, of course it’s an MMO. Yet, like Guild Wars, Star Trek Online is heavily, heavily instanced – while this allows all players, like in Guild Wars, to effectively play on a single “server”, this also means that at any given time you’re only with at the most 20 or so other players, and usually no more than 4 others. Unless you’re in a well-organized “fleet” or guild, those 4 people will be total strangers, and because of that there’s almost always no communication at all between them. Ironically, the one part of the game that is most massively multiplayer is the one you will turn off almost immediately – the global chat channel.

Guild Wars doesn’t call itself an MMO. It may be that Star Trek Online shouldn’t, either. That doesn’t mean it’s a bad game – as my “the good” list should imply, it’s one I’m enjoying playing, at least for now. But a little more “MMO” in the mix would make the game go much further. Say, just as a wild example, marking out PvP-friendly sectors of space owned by fleets, with stations that they invest in and manage, which act as economic hubs and have to be defended by enemies which shift from day to day based on politics.
W 100% się z tym zgadzam. Jeśli ktoś uważa inaczej to jest niestety skrajnym fanboyem :) Z drugiej strony fajnie by było gdyby STO rozwinęło się zgodnie z tą koncepcją, to może by ta gra było coś warta nie tylko dla fanów ST :har:

Autor:  Scorpio [ 12 lut 2010, 12:29 ]
Tytuł: 

Mysle ze bardzo szybko dodany zostanie merit shop albo cos w tym stylu, bo ileż na boga razy mozna tłuc się PvP w tym samym gear i na tym samym poziomie tylko po to by dostać medale za ktore nic nie kupisz ...
Tak, MMORPG to nie jest, choć są elementy wspólne dla wielu graczy, np market i global chat :) To już same misje, walki itd są silnie instancjonowane, tak saamo jak systemy planetarne.

Autor:  Aldatha [ 12 lut 2010, 16:33 ]
Tytuł: 

sa jakies podobienstwa z SWG i dodatkiem JTL? , innymi slowy : da sie zabrac kamratow na swoj stateczek i wspolnie go zwiedzac?

ps: co to za gra ST jak nie mozna poglaskac Piccarda po glacy :wink:

Autor:  Xanth [ 12 lut 2010, 16:47 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
sa jakies podobienstwa z SWG i dodatkiem JTL?

Zadnych podobienstw. Chyba, ze za podobienstwo wezmiesz chara w tpp i klikane skille (pre NGE). W space podobienstw zero ;)

Cytuj:
da sie zabrac kamratow na swoj stateczek i wspolnie go zwiedzac?

Poki co, mozna zaprosic kumpla na swoj mostek, ale latac razem jednym shipem nie :)

X.

Autor:  Scorpio [ 12 lut 2010, 18:02 ]
Tytuł: 

Troche podobnie rozwiazany jest system walki. Z tą róznicą że w SWG miałeś jedną wspólna tarcze przód lub tył tu masz 4 tarcze, ale walka odbywa się teoretycznie w 3 - D, choć w SWG te 3-D z racji trybu FFP w space jest bardziej 3-D. Podobnie jak w SWG npc-e dropują moduły ktore mozna zamontować na statku.
Głowna róznica to taka że poza elementem zręcznościowym masz dużo wiecej opcji typu skill oficera, mający ogromne znaczenie, coś jak programy droida/flight compa.
Dodatkowa róznica polega na widoku, tu masz widok i sterowanie jak POB-em na max oddaleniu, przy czym zamiast gracze na pokładzie to ty sterujesz wlaczaniem i wylaczaniem broni oraz skilami, no i w SWG musiałeś "śledzic" cel dużo bardziej efektywnie bo bron strzelała zawsze w okreslone miesjce, tu działka maja kąt ostrzału 45, 90, 250 stopni. i wszystko w danym koncie moze zostac ostrzelane. Lock na target jest automatyczny.
Nie mozna wspólnie latac, ale mozna zwiedzać i się spotkac, takie miejsce RPg dla mnie bardziej niż cokolwiek innego.

Autor:  Kassei [ 12 lut 2010, 21:08 ]
Tytuł: 

Scorpio napisał(a):
Troche podobnie rozwiazany jest system walki. Z tą róznicą że w SWG miałeś jedną wspólna tarcze przód lub tył tu masz 4 tarcze, ale walka odbywa się teoretycznie w 3 - D, choć w SWG te 3-D z racji trybu FFP w space jest bardziej 3-D. Podobnie jak w SWG npc-e dropują moduły ktore mozna zamontować na statku.
Głowna róznica to taka że poza elementem zręcznościowym masz dużo wiecej opcji typu skill oficera, mający ogromne znaczenie, coś jak programy droida/flight compa.
Dodatkowa róznica polega na widoku, tu masz widok i sterowanie jak POB-em na max oddaleniu, przy czym zamiast gracze na pokładzie to ty sterujesz wlaczaniem i wylaczaniem broni oraz skilami, no i w SWG musiałeś "śledzic" cel dużo bardziej efektywnie bo bron strzelała zawsze w okreslone miesjce, tu działka maja kąt ostrzału 45, 90, 250 stopni. i wszystko w danym koncie moze zostac ostrzelane. Lock na target jest automatyczny.
Nie mozna wspólnie latac, ale mozna zwiedzać i się spotkac, takie miejsce RPg dla mnie bardziej niż cokolwiek innego.
Scorpio stwierdzenie, że system walki jest "trochę podobnie rozwiązany" jest delikatnie mówiąc naciągane :)

Autor:  Scorpio [ 12 lut 2010, 22:37 ]
Tytuł: 

Ale tylko troche naciagane :roll:
Nie przesadzaj :lol:

Autor:  Xanth [ 12 lut 2010, 22:44 ]
Tytuł: 

Podstawowa roznica: w SWG musisz samodzielnie celowac we wroga, w STO masz tabowanie wrogow. To jedno robi, ze gry sa calkowicie odmienne.

X.

Autor:  DirectC [ 13 lut 2010, 19:58 ]
Tytuł: 

Właśnie patrzę na steam'a i gierka ma metascore 66, już definitywnie się wyleczyłem z chęci zakupu.

Autor:  Enhu [ 13 lut 2010, 20:42 ]
Tytuł: 

DirectC napisał(a):
Właśnie patrzę na steam'a i gierka ma metascore 66, już definitywnie się wyleczyłem z chęci zakupu.


rofl jak kupujesz coś na steamie i przez to określasz czy gra jest dobra

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team