mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 455 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 45
Dołączył(a): 2.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 08:19 
Cytuj  
Na lag przy doczytywaniu bardzo pomaga defragmentacja i umieszczenie VG na osobnej partycji tylko dla niego (a najbardziej pomaga HD Raptor - wiem od kolegow, którzy sie na niego przesiedli ale to niestety wydatego minimum 700 zl heh).


_________________
Germion, GM Twierdza AoC
http://twierdza.org.pl


Posty: 45
Dołączył(a): 2.12.2004
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 08:21 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
t, a nie mial bys przypadkiem jeszcze jednego buddy passa na zbyciu ? :P


Enhu po starej znajomosci ci popchnęł mój :). Posyłam ci gg na priv.


_________________
Germion, GM Twierdza AoC
http://twierdza.org.pl

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 09:01 
Cytuj  
Ja sobie wczoraj zainstalowalem gre, zalozylem trial konto i jedno co moge powiedziec to z 1gb ram nie ma co do gry siadac, podskok postac wisi, 5s pozniej opada. Na trybach z najwyzsa wydajnoscia wyglada jak przyklad z generowania terenu open sourcowego silnika graficznego.. Dopuki nie dorzuce ramu to wiecej nie tego wlacze.

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 09:46 
Cytuj  
ehhh przesada gram na lapie :
1gb ram , wolny dysk 4300 , centrino duo 1,66 i geforce go 7300 , owszem przy server linie mozna zwatpic ale poza tym jak doczyta chodzi plynnie i szybko (v.low detail :) ) .

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 12:58 
Cytuj  
Czy spotkal sie ktos z problemem wyswietlania okien w grze ?
Objawia sie to tak ze otwierane okna ( mapa, umiejetnosci, craft itd itp ) maja poszatkowane textury, dopiero drugi eotwarcie lub klik na pasek pomaga, jest to uciazliwe i nie mam pojecia czy to wina driverow grafiki czy cos innego ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 13:19 
Cytuj  
embe napisał(a):
Czy spotkal sie ktos z problemem wyswietlania okien w grze ?
Objawia sie to tak ze otwierane okna ( mapa, umiejetnosci, craft itd itp ) maja poszatkowane textury, dopiero drugi eotwarcie lub klik na pasek pomaga, jest to uciazliwe i nie mam pojecia czy to wina driverow grafiki czy cos innego ?


miałem dokładnie to samo na 6800GT 91.31 i 1 giga ramu
po zmianie na 2 giga i 7900GTO (i wymuszeniu shaderów na wersję 2) na sterownikach 91.31 nie mam tego problemu (na nowszych sterownikach gra mi się zawiesza na starcie podczas logowania postaci lub chwilę po zalogowaniu)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 13:44 
Cytuj  
embe napisał(a):
Czy spotkal sie ktos z problemem wyswietlania okien w grze ?
Objawia sie to tak ze otwierane okna ( mapa, umiejetnosci, craft itd itp ) maja poszatkowane textury, dopiero drugi eotwarcie lub klik na pasek pomaga, jest to uciazliwe i nie mam pojecia czy to wina driverow grafiki czy cos innego ?


jesli po jakims czasie grania to zrob /flush
u mnie tak dokladnie jest ale nigdy po zalogowaniu sie tylko tak mniej wiecej po godzinie


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*

Posty: 172
Dołączył(a): 23.12.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 14:00 
Cytuj  
embe napisał(a):
Czy spotkal sie ktos z problemem wyswietlania okien w grze ?
Objawia sie to tak ze otwierane okna ( mapa, umiejetnosci, craft itd itp ) maja poszatkowane textury, dopiero drugi eotwarcie lub klik na pasek pomaga, jest to uciazliwe i nie mam pojecia czy to wina driverow grafiki czy cos innego ?


GF6800GT 2GB RAMu i mam takie efekty. Stery 93.71 Myślałem, że się karta krzaczy, ale widzę, że na szczęście nie. Poja wia się to u mnie bardzo żadko i wystarczy zminimalizować gre do paska zadań i z powrotem przywrócić klawiszem 'windows' na klawiaturze :) Okno ładowane jest wtedy jeszcze raz i tym razem już prawidłowo. ;)


_________________
Mark24 napisał(a):
(...)ja nie lubię komuś lizać tyłka, nie lubię też jak ktoś mi próbuje pomachać w tej okolicy jęzorkiem - zdaje sobie sprawę, że zaraz będzie chciał bym ja ze swojej strony się zrewanżował 8)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 15:36 
Cytuj  
mowie wam - sprobujcie /flush :)

EDIT - lekki off topic ^^
Mam wrazenie, ze devsi robili kiedys gry MMO tez z bugami ale przynajmniej starali sie te bugi poprawiac. W tej chwili natomiast robi sie gre i daje uzytkownikowi narzedzia zeby sam ja sobie naprawial :)
Spadasz pod ziemie i piszesz petycje? Nie zawracaj nam glowy, uzyj /stuck.
Utknales w jakims kamieniu albo krzesle? Znajdz kogo kto Ci rzuci /rope.
Masz momory leaki i przycina Ci sie gra po jakims czasie? No przeciez w KAZDYM PATCHU piszemy ze usunelismy niektore z nich a poki co sobie /flush'nij co jakis czas.
Powinni na pudelkach gier pisac "Vanguard: Saga of Heroes (zestaw do samodzielnego montazu)" ;)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 16:09 
Cytuj  
Co tu sie oszukiwać, przegieli z teksturami i wielkoscia swiata no i teraz maja bajzel. Gre wydali o 6 miesiecy za wczesnie no ale przecież mówili, że bedzie to płatna beta bo kaska im sie skonczyła :P ( przynajmniej probują być uczciwi)


_________________
OrleOko czuwa...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 16:17 
Cytuj  
A po drugie nikt nikogo nie zmusza do gry i marudzenia. :]


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 16:22 
Cytuj  
Od wczoraj testuje VG na Viscie Ultimate x64 i zonk - w oknie działa wolniej niz w oknie na XP (pewnie przez areo) ale w Full Screen działa szybciej o jakies 10-20% (stery nvidia 100.xx) grafa 7900 GTX

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 21:15 
Cytuj  
Blizzard to jedyna na swiecie sprawnie dzialajaca maszynka do robienia kasy, wiec takiemu SOE ciezko bedzie dogonic jesli juz teraz podchodzi tak do bugow i ogolnie supportu online, a ciazy na nich przeciez zniszczenie SWG i wiele innych bzdurnych decyzji, mam nadziej ze Vanguard pociagnie lepiej i bedzie z tego cos do zabaway na przyszlosc, przyzna sie ze mnie wciagnelo, dyplomacja i crafting sa na tyle fajne ze jakos nie ciagnie mnie do expa :)

Czytalem rozne opisy jak poregulowac ustawienia zeby gra lepiej chodzila, ale nie znalazlem narazie opisu optymalnego ustawienia, tzn tak zjechac z ustawieniami zeby jakosc byla dobra, a jak najlepiej zystak na szybkosci, jesli macie jakies juz obserwacje to piszcie.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 16 mar 2007, 22:36 
Cytuj  
Blizzard ma pieniadze a bedzie mial jeszcze wiecej , wedlug zasady przyrostu geometrycznego , plus mistrzowski pr , marketing i ramy WoW celujace w najszersza obecnie baze potencjalnych subskrybentow . Ale na litosc , w poczatkach istnienia praktycznie niegrywalna w europie byla , z uwagi na niedostateczna wydajnosc baz danych co powodowalo potwornego serwer-side laga , owszem engine byl przemyslany i ludzie z crap grafika mogli sie cieszyc ta gra . Tak samo jak inni devsi WoW uczyli sie efektywnego patchowania , naprawiania bugow itd w czasie live
i ta gra notabene miala byc duzo pozniej , podczas blizzcon wyjasniono ze z winy vivendi zrobiono 3/4 content co chcieli , i powodem tez byla kasa a sukcesu na taka skale nie spodziwano sie (jak zwykle bywa)

z tego co wiem SOE ma marginalny wplyw na developing a raczej Sigil jest za sterami , gra napewno jest ciekawa i ma duzo do zaoferowania , szkoda ze mam karte w serwisie i nie moge sobie jej zobaczyc ale przyznam ze plywanie lodkami to jest cos co nie widzialem od czasow UO :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 mar 2007, 03:02 
Cytuj  
Zrobilem maly test i gra nawet na minimalnych ustawieniach graficznych zjada ponad 1gb, w szczycie dochodzilo do 1,5gb, wiec wypada miec juz te 1,5-2gb do tej gry.
Z bugow to najbardziej denerwuje mnie przechodzenie mobow przez sciany (najbardziej dokuczliwe w waskich korytarzach) i ich bardzo szybkie respawnowanie, jak soluje to musze sie spieszyc, zeby mi nie zrobili kuku od tylca. :]

Tak sie zastanawiam, czy nie dac tej grze dojrzec i sprawdzic ja za jakis czas np. pol roku.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 mar 2007, 04:34 
Cytuj  
Stracisz pol roku swietnej zabawy, kupujcie pamieci bo maja drozec od kwietnia i dawac :)
Potencjal gry jest gigantyczny, martwi mnie ten kiepski support w grze, ciekawe jak beda likwidowac bugi bo jesli nic sie nie bedzie dzialo i nie beda poprawiac to moze to ludzi zniechecic.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 805
Dołączył(a): 28.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 mar 2007, 09:20 
Cytuj  
Dokupilem sobie ramu z 1gb na 1.75gb (256 na 1gb). Wszedlem roznica niewielka. W koncu wylaczylem dzwiek (ostatnio uzywam wbudowanej w plyte muzyki) i dostalem 2x wiecej klatek, co nie oznacza ze da sie grac. Teraz mam tak ze w jednym miejcu mega super plynnie, a za chwile spadek fps o 90%. Bardzo zaluje ze nie moge sobie w spokoju pograc, ale mam tak ze szlag mnie trafia jak zaczyna rwac, cala zabawe mi to psuje. Gdzie tam sie oglada ile ma to fps, czasem mam wrazenie ze 1 na 10s, a nagle ze 100/1s.
Tak btw: Sempron 3000+, gf6800GS, 1.75gb ram, teraz mam wrazenie ze mi ten procek wysiada (muza wylaczona i wzrost wydajnosci a wiadomo ze wbudowana muza procka potrzebuje), chociaz grafika tez potworem nie jest. Caly czas sprawdzam balanced - jakies dodatkowe suwaczki wylaczam. Na trybach ponizej to... Tych ustawien jakos duzo tam nie ma, jak sie zmniejsza rozmiar tekstur? Da sie? (chyba nie przez nacisniecie highest performance - bo to wylacza je wogole raczej). Kurcze pal licho gdyby mi czasem lekko przycinalo, ale ta gra mi sie normalnie zatrzymuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 mar 2007, 12:43 
Cytuj  
Skoro masz zacinki to wina ramu a nie procka. Ma ktos moze karte z 512mb ramu ? Ciekawe, czy wtedy w polaczeniu z 2gb pamieci systemowej by juz dzialalo plynnie, bo ogolnie caly problem tkwi wlasnie w zapotrzebowaniu na ram.


_________________
@polygamia

**

Posty: 7310
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 mar 2007, 12:56 
Cytuj  
Tych ustawien jakos duzo tam nie ma, jak sie zmniejsza rozmiar tekstur? Da sie?

Jakosc tekstur zmienia sie przy modyfikowaniu glownego profilu performance - high quality/balanced itd. Jakosc tekstur mozesz tez ustawic manualnie w pliku x:\Vanguard\bin\vgclient.ini . U mnie na podobnym setupie wyglada to tak:

TextureDetailWorld=5
TextureDetailPlayerSkin=4
TextureDetailNPCSkin=6
TextureDetailWeaponSkin=6
TextureDetailTerrain=5
TextureDetailTerrainDetail=6
TextureDetailInterface=0
TextureDetailRenderMap=6
TextureDetailLightmap=6
TextureDetailShadowMap=6
TextureDetailNormalMap=5
TextureDetailBillboard=5

0 - najlepsza jakosc
7 - najslabsza

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 mar 2007, 14:08 
Cytuj  
Z tego co widze to jesli mamy juz karte graficzna z pelnym directx 9.0c to glownie potrzeba ramu na karcie, 512mb na karcie i 1500mb ram daje szanse na podciagniecie na wysoka jakosc, dalej juz zaczynaja sie problemy w wydajnosci procesorow w kompie i karcie graficznej.
Czyli to co nie bylo az tak wazne w innych grach mmog teraz trzeba rozbudowac :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 455 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.