mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2002, 22:21 
Cytuj  
Eno co jest? Mialo byc tak ze sie traci 0.05 x [poziom skila] a ja stracilem qrna 0.5 realnie! To juz chyba mala przesada tym bardziej ze to 0.5 to uroslo w ciagu godziny lowienia...

Kiedy bedzie k3+1???


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2002, 22:31 
Cytuj  
Hmm... fakt, ja chyba tez dostałem w twarz 0,5... :sad:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

*

Posty: 60
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2002, 23:00 
Cytuj  
a kto niedostal :sad:
starm sie przezyc teraz i bez bohaterskich czynow :wink:

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 03:02 
Cytuj  
spadek 0.5 realnej wartości zawdzięczacie mechanizmowi zaokrąglania języka skryptów, który gdy ma obliczyć 0.005 * 75.923 głupieje i czasem mu dziwne rzeczy wychodzą. Tego nie poprawie.

marudziliście na healing.. powinien już przyzwoicie rosnąć.. oczywiście na wyższych poziomach należy leczyć trucizne i wskrzeszać duchy aby awansować..

co się zmieniło w systemie spadania statów ?
- raz na kilka godzin (3-6) możecie zginąć bez obawy o spadek umiejętności
- wielkość o jaką spadają skile została zwiększona za to minimalnie..
- zaczynają spadać od 60, przy czym na 75 jest próg, po którego przekroczeniu umiejętność nie spadnie poniżej
- uzdrowiciel ożywia tylko osoby z włączonym warem (nie wiem czy to działa - prosze o info)
- starałem się poprawić bezpieczeństwo górników i rybaków wprowadzając opóźnienie i komunikat ostrzegawczy przy pojawieniu się zywiołaków.. częstotliwość ich wyciągania też znacznie się obniżyła.. Prosze mi dać znać czy żywiołaki ziemi wogule działają, wykopał ktoś już coś takiego ?

Narazie to by było na tyle.. postaram sie pomyśleć coś o tym bezpieczeństwie w mieście ale na razie musisie jakoś sobie radzic.


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 10:50 
Cytuj  
Elemelkow ziemi chyba nikt wogule jeszcze nie wykopal. hmm A juz cieszylismy sie :smile: ze ich nei bedzie.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 13:07 
Cytuj  
Ro6ercie staty spadaja bez wzgledu na ich wysokosc. Dzis odczolem powage smierci. Ze wszystkich skilli stracilem 0,4%. Dwie z nich mialem na 50%. Reszte okolo 35. Heh ciezkie i niebezpieczne jest zycie w Sosarii.
Pozdrawiam.
T.

**

Posty: 222
Dołączył(a): 31.03.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 14:32 
Cytuj  
A mnie sie dzis pojawil napis "Twoja dusza jest wystarczajaco silna, zeby nie stracic skilli" czy cos takiego - good idea!


_________________
Nie ma ludzi niewinnych. Sa tylko tacy, ktorzy jeszcze nie zgrzeszyli..

*

Posty: 94
Dołączył(a): 13.12.2001
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 17:21 
Cytuj  
Ro6ert zywiolak da sie wykopac. Ja wczoraj wykopalem ale sie nie pojawil.

**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 18:52 
Cytuj  
Ro6ert IMO healing za duzo daje aby szybko rosl.. przy poziomie ok 40% juz daje niezla przewage nad osoba ktora go nie ma

*

Posty: 60
Dołączył(a): 14.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 19:12 
Cytuj  
healing rosnie dobrze i nie szybko...
a czy komus kaze niemiec healinga?? przeciez dla woja to podstawa a jak ktos gra innym trybem to juz jego problem :wink:

*

Posty: 155
Dołączył(a): 20.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 23:32 
Cytuj  
próg zatrzymujący spadanie skila na 75 nie działa.. pozatym wszystko jak pisałem.. staty powinny spadać już prawidłowo.


_________________
Ro6ert vel Perganiusz Szalony [Duch Magii].
Wszelkie uwagi odnośnie magii i Zakonu Magow mozna kierować do mnie
[email protected]

**

Posty: 205
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 kwi 2002, 23:35 
Cytuj  
A czy healing jest podstawowa umiejetnoscia wojownika? Zwykly wojownik to nie lekarz.. umie opatrzyc sobie rany ale nie jest mistrzem skalpela. Dlatego IMO przyrost powinien byc wolny..

*

Posty: 93
Dołączył(a): 5.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 10:05 
Cytuj  
Ja mam 33 i na 30 bandazy ani razu nie udalo sie wyleczyc, a zeby bylo smieszniej jak mialem 0 to mi 2 razy z rzedu udalo sie wyleczyc. Strange :smile:

**

Posty: 248
Dołączył(a): 30.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 kwi 2002, 11:24 
Cytuj  
Powodzenie w leczeniu zalezne jest od tego ile obrazen ma dana osoba, poprzez uzyciue bandaaza przywracasz maksymalna liczbe punktow zycia (co swoja droga powinna osie zmienic). Wiec jeli masz duze rany a leczenie na niskim poziomie to ci sie nie uda uleczyc. Trzeba poczekac az troche zdrowka samo wroci.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2002, 05:20 
Cytuj  
Ro6ert znow trace 0.5 skila realnie nie 0.05 x wart skila... Czemu tak sie dzieje jak skill mam/mialem na poziomie 62.5
Cztery smierci :sad: i mam teraz 60.5 :/


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

*

Posty: 59
Dołączył(a): 13.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2002, 10:21 
Cytuj  
Tez tak mam, praktycznie zatrzymalem sie na poziomie okolo 60% i co troche wiecej uciulam to trace przy okazji jakiejs przypadkowej smierci (np. przez smoka z Oclo stracilem po 1% z najwyzszych skilli, czyli conajmniej caly dzien grania). Teraz dopiero ten problem zauwazylem, bo niedawno przekroczylem prog 60%. Jestem calkowicie za usunieciem tej bezsensownej zasady!!!(byla by ona sensowna gdyby skille rosly szybko a tak nie jest) Nie mobilizuje ona do "normalnej" gry bez myslenia o cyferkach, wrecz przeciwnie zmusza wielu graczy do ukrywania sie w jednym bezpiecznym miejscu (ja tak przestalem robic i moge zapomniec o jakims wzroscie ponad 60%).
Pozdrawiam :smile:

**

Posty: 222
Dołączył(a): 31.03.2002
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2002, 11:20 
Cytuj  
Ja stracilem ostatnio w sumie 1.5 skilli, jak mnie wskrzesil sternik zanim sobie Elemelek poszedl, ale jak jzu pisalem, nie gram dla skilli, wiec jakos sie nie przejalem.


_________________
Nie ma ludzi niewinnych. Sa tylko tacy, ktorzy jeszcze nie zgrzeszyli..

*

Posty: 121
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2002, 11:39 
Cytuj  
Cytuj:
2002-04-12 11:21, Devotus napisał:
Tez tak mam, praktycznie zatrzymalem sie na poziomie okolo 60% i co troche wiecej uciulam to trace przy okazji jakiejs przypadkowej smierci (np. przez smoka z Oclo stracilem po 1% z najwyzszych skilli, czyli conajmniej caly dzien grania). Teraz dopiero ten problem zauwazylem, bo niedawno przekroczylem prog 60%. Jestem calkowicie za usunieciem tej bezsensownej zasady!!!(byla by ona sensowna gdyby skille rosly szybko a tak nie jest) Nie mobilizuje ona do "normalnej" gry bez myslenia o cyferkach, wrecz przeciwnie zmusza wielu graczy do ukrywania sie w jednym bezpiecznym miejscu (ja tak przestalem robic i moge zapomniec o jakims wzroscie ponad 60%).
Pozdrawiam :smile:

Devotus, smierc ma bolec, trzeba uwazac by nie umrzec, p[oza tym jest przeciez 1 'darmowa' smierc raz na pare godzin.
IMO jest dobrze.
Tak - trzeba ukrywac sie w bezpiecznym miejscu, trzeba lazic grupokom, itd bo to niebezpieczny swiat jest po katastrofie

*

Posty: 59
Dołączył(a): 13.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2002, 12:53 
Cytuj  
Cytuj:
Devotus, smierc ma bolec, trzeba uwazac by nie umrzec, p[oza tym jest przeciez 1 'darmowa' smierc raz na pare godzin.
IMO jest dobrze.
Tak - trzeba ukrywac sie w bezpiecznym miejscu, trzeba lazic grupokom, itd bo to niebezpieczny swiat jest po katastrofie


Coz, ja juz sie przyzwyczailem ze nie bede mial zadnego skilla duzo ponad 60%, bo w ukryciu nie mam zamiaru siedziec, bo chyba nie o to chodzi w tej grze. A jak juz gdzies wyjdziesz to bardzo latwo o przypadkowa smierc, ktora jest co prawda "darmowa", ale po niej zwykle nastepuje kolejna, ktora taka juz nie jest. Przyklad: Ide sobie do Occlo, nagle slysze jakis dziwny dzwiek, a potem wszystko robi sie szare :grin:. Nie wiedzialem co sie stalo, wracam wskrzeszony w tamto miejsce i nagle widze napis "dragon". Aha. Kolejna smierc, juz nie darmowa. Potem byla zabawa w odzyskanie moich rzeczy itp.itd. Liczylem ze przy tak wolnym wzroscie i tak sobie powolutku dociulam przy okazji normalnej gry te skille ale widze nic z tego. Na poczatku mocno sie przejalem, ale teraz pogodzilem sie z tym faktem, widocznie GM maja taka dziwna koncepcje gry i musze to zaakceptowac, bo sa niereformowalni.

Pozdrawiam :smile:

**

Posty: 346
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2002, 16:06 
Cytuj  
Ro6ert czy bedzie dzialala granica 75? jezeli tak to mysle ze taka granica przydala by sie tez przy 90. Przy takich ilosciach skile juz wlasciwie nie rosna i utrata powiedzmy magery z 90 do 89.5 to naprawde duzo roboty :sad: i duza strata nie mowiac o nerwach.


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aiku dnia 2002-04-12 17:07 ]</font>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.