mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 246  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 15 sie 2008, 14:30 

http://forum.warhammer-online.pl/index. ... 033.0.html

PostNapisane: 15 sie 2008, 14:46 

TobiAlex napisał(a):
No to żeby mieć dostęp do early access będę zmuszony zakupić wersję cyfrową, no bo w innym przypadku jak? Nawet jak się w gram.pl pojawi to i tak dopiero pudło z grą dostanę 18 września. Doradźcie coś :)

Jesli bedzie EA, to:
a) prawdopodobnie klienta i tak bedziesz mogl sciagnac wczesniej
b) pudelko dostaniesz przed premiera.
TBC, dostalem w dzien premiery, nie widze powodu dla ktorego WHO nie mialby dostac w pierwszy dzien EA.

PostNapisane: 15 sie 2008, 15:02 

Z tego co koleś pisał w linkniętym wyżej forum to jeżeli nie masz wersji kolekcjonerskiej i zaczniesz na early access to i tak nic ci z tego, bo 18 września skasują ci postacie :).

Więc w zasadzie nie ma się czym podniecać :/.

Chyba, że masz CE to wtedy postać zostaje.

PostNapisane: 15 sie 2008, 15:07 

Kupujesz wersje standardowa z EA (np. n d2d) i masz wiekszosc bonusow z CE.

Mozna juz aktywowac OB keye. I ku powszechnemu niezaskoczeniu serwery padly :P.
No w kazdym razie znikla informacja, ze jeszcze nie mozna :<.

PostNapisane: 15 sie 2008, 15:34 

iniside napisał(a):

Na EU czy US?

Nestor#1522

PostNapisane: 15 sie 2008, 15:41 

Nestor napisał(a):
iniside napisał(a):

Na EU czy US?

na US, wlasnie zrobilem konto.
Ale kicha, bo nie mozna sobie klienta sciagnac. Tzn. bety jeszcze nie ma, ale wolabym sciagnac wczesniej :<.

PostNapisane: 15 sie 2008, 15:52 

Wszystkie preordery maja mozliwosc gry w headstart i co za tym idzie zachowania postaciu w dniu premiery, maja tez open bete i bonusy, roznica miedzy CE i SE to ze w wersji ce jest gwarancja zakupu wersji kolekcjonerskiej, ktora zawiera sama w sobie dodatkowe bonusy.

Tez sie zastanawiam nad US serwerami bo jak narazie GOA nie zacheca, sam fakt ze miesiac przed premiera nie maja nawet przygotowanej rejestracji nie wspominajac o serwerach i tak prostej rzeczy jak dzialajaca poprawnie strona czy zwykle informowanie co sie dzieje.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:05 

Tak w razie czego jeśli ktoś już dzisiaj liczy na OB...
Cytuj:
Hi all,

I've been floating around the boards this evening and I see there's a lot of misconception about what's happening today (Friday the 15th) and some additional concerns.

Firstly let me just get it out of the way:

Today is not the start of Open Beta nor Preview Weekend. You will have advanced notice to these dates and as of yet we have not announced them. The only thing occurring today is that later on we will be activating all Pre-Order (CE & SE) Open Beta and Head Start codes (hold onto all of your codes though!) This is the first step in preparations towards hosting a live environment and the pre-launch events ahead.

Concerning Preview Weekend:

All CE testers who have applied a code will be invited to preview weekend, regardless of computer specs or association. Please realize that this means there is no assurance that everyone invited can in fact run the game. In addition to CE all current closed beta participants will be participating in Preview Weekend and as an added bonus up to the first 50 thousand SE Open-Beta accounts registered on the Mythic Account Center will also be invited to join us for this stress test extravaganza!

Concerning CE Items and the Head Start EDITED FOR CLARIFICATION:

Any characters created during the head start will have access to the exclusive faces. However, they cannot change their face until the CE Product Key is entered.

The answer will be obvious once you see it in action, but for now let me try to explain. Players will be able to create and play their head start characters, however, during the headstart they will not have access to the in game bonuses provided with the collectors edition. Once a CE product code is associated with their account they will be able to use them post launch, this includes everything from the exclusive faces to the cloaks and everything included within the CE even on characters made during the head start.

What is this new "Mythic Account Center" and is it different from the Beta Center?

The Beta Center and Mythic Account Center are separate tools. In preparation for live we are phasing out the Beta Center. The new Mythic Account Center (current Dark Age subscribers are already familiar with it) will serve as your portal to all your Mythic subscriptions. If you have not done so already you do not need to apply a code to your Beta Center account, all invitations will be handled via the Account Center.

I hope this has helped to answer some of your questions, have a great night and stay tuned for more info. Exciting times ahead, we'll do our best to keep you in the know!

Cytuj:
WAAAGH!!!

Welcome to the Mythic Account Center here you will be able to enter your Open Beta and Head Start keys and eventually any other codes supported by our products.

This site is where you'll manage all of your accounts and subscription details so we encourage you to get familiar with it.

We have a neat feature that will allow those who play as a family or run multiple accounts to manage multiple subscriptions under one Master Account. For each active subscription you can have a Game Account and share the billing information for all of them with just a few simple clicks!

Those of you currently in closed beta will only need to enter your head start key at this time as you qualify for all future beta phases up until launch so long as your account is in good standing.

All Pre-Order key holders who have not yet been invited should now enter their keys here to create an account, this will ensure that your account is properly invited to Open Beta (and Preview Weekend if your a CE Customer or a lucky SE winner!)

At this time no billing information is required, just a few quick personal details so we know who you are.

And as an added bonus any current or former Dark Age of Camelot subscribers already have a Master Account. Simply use those login credentials, make sure your information is up to date, enter your code and you're done!

Things will be moving fast so we encourage everyone to enter their codes as soon as possible. Also remember that up to the first 50 thousand Special Edition Open-Beta codes to be registered will also be invited to the Preview Weekend - don't delay!

Exciting times are ahead and always you can trust the Herald to bring you the news you need to know, when you need to know it. We'll have information on when Open Beta starts, Preview Weekend, how to download the game, and more coming next week.

Thank you and welcome!

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:07 

embe napisał(a):
Jak dla mnie to sa zjeby totalne by trzymac nda jak juz w us jest "open beta".

W US nie ma open bety. Jest closed beta dla ludzi, ktorzy zrobili preorder CE wersji.

NDA ma byc zniesione jak bedzie Preview weekend a po nim dopiero open beta.

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:10 

tak z innej beczki zauważyliście ze granie mele classami w war jest ciezkie? Chodzi mi o rvr i scenario gdzie 2 grupy scieraja sie i taki np WH wpada w ten tlok i doslownie ginie w ulamku sekundy. Zawsze gralem mele clasami ale tutaj mija sie to z celem no chyba ze tankiem z tego co widzalem zawsze heala dostaja. Pogralem shadow warriorem i bright wizzardem i sprawa wyglada zupelnie inaczej stoje sobie spokojnie z tylu i bije....

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:12 

Tak tez zapewne wiekszosc bedzie kalkulowac, wybierze healerow i ogolnie tych co walcza na dystans, potem sie okaze ze brak tankow by zrobic cos wiecej niz zerg w rvr i beda poszukiwani wlasnie tankowie, wielu bedzie zmieniac klasy, czyli standart :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Ostatnio edytowano 15 sie 2008, 16:13 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:13 

Witch Hunter to nie jest klasa do wpadania w tłok.

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:15 

Razoth napisał(a):

tak wiec jaka ta classa ma role? Na moje oko to jest nuker clothowcow ale wyrwac takiego stojacego poza grupa zergowa to ze swieczka szukac. No fun rlly

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:19 

Nyx napisał(a):

tak wiec jaka ta classa ma role? Na moje oko to jest nuker clothowcow ale wyrwac takiego stojacego poza grupa zergowa to ze swieczka szukac. No fun rlly

No to graj kimś innym. :)

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:20 

Nyx napisał(a):
Razoth napisał(a):

Masz 20 klas. Stop drama, i znajdz cos fun :P.

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:22 

Nyx napisał(a):
Razoth napisał(a):

Z boku czy z tyłu (jak się da) za pomocą shadow powder próbowałeś?

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:25 

Druga sprawa bylem dzisiaj w nocy na rvr w Praag i doswiadczylem tam czegos na podobienstwo dawnego AV tylko na wieksza skale. 2 grupy scieraly sie tam przez bite 4h w 1 miejscu O_O. Po tych 4h mialem juz dosc ciaglego targetowania, troche sie zniechecilem przyznam...

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:26 

Nyx napisał(a):

Idealnie sprawdzala sie jako czyszczenie tylow. Tylko wlasnie nie chodzi o to zeby sie wpierdzielic w srodek zergu, tylko wybijac shamanow/magusow od tylu.

Cytuj:
Co z tego jak wpadniejsz na tagiego castera i nie zdarzysz go nawet znukowac. Zaraz dostajesz cc, snare i co gorsza heala, a ty padasz na pysk bardzo szybciutko

Moze po prostu masz chujowa grupe? :)

TYLKO ELMINISTER

Ostatnio edytowano 15 sie 2008, 16:27 przez Asmax, łącznie edytowano 2 razy

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:27 

MagPS napisał(a):
Nyx napisał(a):
Razoth napisał(a):

Z boku czy z tyłu (jak się da) za pomocą shadow powder próbowałeś?

Co z tego jak wpadniejsz na tagiego castera i nie zdarzysz go nawet znukowac. Zaraz dostajesz cc, snare i co gorsza heal na twoj target, a ty padasz na pysk bardzo szybciutko

J

ak moge miec grupe jezli mam dzialc na tylach? druidow z healem tu nie ma

Ostatnio edytowano 15 sie 2008, 16:29 przez Nyx, łącznie edytowano 1 raz

PostNapisane: 15 sie 2008, 16:28 

embe napisał(a):
Wszystkie preordery maja mozliwosc gry w headstart i co za tym idzie zachowania postaciu w dniu premiery, maja tez open bete i bonusy, roznica miedzy CE i SE to ze w wersji ce jest gwarancja zakupu wersji kolekcjonerskiej, ktora zawiera sama w sobie dodatkowe bonusy.

Tez sie zastanawiam nad US serwerami bo jak narazie GOA nie zacheca, sam fakt ze miesiac przed premiera nie maja nawet przygotowanej rejestracji nie wspominajac o serwerach i tak prostej rzeczy jak dzialajaca poprawnie strona czy zwykle informowanie co sie dzieje.

Problem jest taki, że np. na D2D nie kupisz wersji US, bo rozpoznaje Twoje IP i za chiny ludowe nic nie wskórasz (próbowałem różne opcje). No chyba, że mieszkasz w US. Jeżeli masz jakiś pomysł to podziel się na PM'a :)

Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4906 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 246  Następna strona