mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 57  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 149
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 09:01 
Cytuj  
Spokojnie Follout 3 lada moment :) ,a w tym czasie poprawia whara

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 09:03 
Cytuj  
Dla mnie jako inzyniera zatrzymanie sie gdzies na dluzej niz 2 sekundy oznacza pewna smierc (mam na mysli scenario). Fakt ze lubie grac na pierwszej linii ale mimo wszystko nie moge nazekac na brak dynamiki akurat w tym aspekcie. Oczywiscie mozna stac z tylu i castowac raz za razem gun blasta ale moim zdaniem nie na tym to polega.
Gra moze wydawac sie na obecna chwile malo dynamiczna poniewaz ludzie ograniczaja sie do stania w miejscu i spamowania skili. Za jakis czas wszyscy dokladnie poznaja mozliwosci swoich klas i klas przeciwnikow co moim zdaniem wplynie na tempo rozgrywki in +.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 09:04 
Cytuj  
synchro client-server to kuleje nie jest to do zaakceptowania dla mnie ,narazie cierpliwosc mam do 13 listopada ale wiecej niz 3 miechy nie dam rady grac nowego bg i aren i bedzie come back pewnie

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 09:13 
Cytuj  
Jesli ktos traktuje WAR jako przystanek przed loldodatkiem do WoW to naturalalne, ze widzi w WAR glownie wady.

Jesli ktos traktuje WAR jako gre na dlugie miesiace (albo lata jesli devsom starczy oryginalnych pomyslow) to bledow w grze sie prawie nie dostrzega (tym bardziej, ze wszystkie wydaja sie naprawialne). Trzon gry, zalozenia sa naprawde bez zastrzezen.

Jesli ktos placze na lagi w WAR, to albo ma naprawde zjebany sprzet/net, albo nie gral w WoWa na poczatku. WAR laguje tylko na scenario, WoW lagowal wszedzie - bieglo sie beztrosko, ale tylko u siebie w komputerze, bo na serwerze juz sie bylo trupem i czlowiek sie budzil na cmentarzu.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 09:24 
Cytuj  
o przypomniał mi się słynny bug z lootem w WoWie, lootowało się całymi minutami, tak lagowało! Baza danych Blizzowi nie wyrabiała ;)

WHO to produkcja która wygląda naprawdę OK, ma minimalną dawkę bugów, jeżeli ktoś narzeka na bugi tzn. że grał tylko w WoW-a. Trzeba pograć w inne gry i zobaczyć jakie pre-alphy potrafią wypuszczać na rynek twórcy mmo.


Ostatnio edytowano 3 paź 2008, 09:26 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 09:26 
Cytuj  
Ale przynajmniej smiesznie wygladalo, jak tak sie biegalo schylonym!!!!!1


_________________
Obrazek

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 09:30 
Cytuj  
ja nie traktuje wara jako przystanek , bo bym go nie kupil ,probuje obiektywnie go oceniac ,wotlk bym potraktowal jako przystanek bo zalozenia wowa mi nie odpowiadaja , "tesknie" tylko za tym miodnym gameplay'em reszta jest nudniejsza od windowsowego sapera a war ma zalozenia na ktore od dawna czekalem czyli cala gra kreci sie wookol PVP a nie PVE

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 09:31 
Cytuj  
edit - double post

*

Posty: 146
Dołączył(a): 22.08.2007
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 11:05 
Cytuj  
ten ostatni pacz cos popsul, na 26 levelu za questa w t2 z mobami na moim levelu dostaje 1-2% levela WTF?

***

Posty: 755
Dołączył(a): 12.10.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 11:08 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
Sob prawda jest taka, ze pewnie gdybys mial grac w daoc'a to bys wymiekl po tygodniu ;-)
i faktycznie dla czesci osob wow byl tym 'pierwszym' i zarazem ostatnim ;-p
sam nie gralem w 10000 mmo, ale parenascie sie przytrafilo i dla mnie war pod kazdym wzgledem jest lepszy od wowa.
i jak mi ktos pisze, ze nie 'instant' odpowiedzi na klawiaturze, bo przyzwyczail sie do grania rogalem w wowie, to ok... problem w tym, ze w wowie tym rogalem mogles zabic dokladnie kazdego przeciwnika (oczywiscie o ile miales lepsze epixy od niego).
i umowmy sie. nie chodzi o lekkosc tylko o to, ze w wowie miales 90% szans na zabicie przeciwnika wychodzac ze stealtha.
w warze masz jakies 50 jesli nikt cie nie zauwazy.
war nie jest gra 1vs1. kazda klasa ma sluzyc do czegos innego.
i tak sie dzieje.
prawda jest rowniez, ze niektore klasy zaczynaja wygladac zajebiscie po zdobyciu okreslnych skilli (czyli np na levelu 20).

moze i mi sie wydaje, ale odnosze wrazenie, ze osoby, ktore maja na swoim koncie duzo 'testow' z roznymi mmo podchodza do combatu w war'ze zupelnie inaczej niz ci, ktorzy grali tylko w wowa.
moze jestesmy bardziej 'elastyczni'? ;-p



Piszac "lekkosc gry" nie mialem na mysli latwosci gry. Lekkosc jako miodnosc, grywalnosc, ciezko to wyrazic, po prostu wrazenie, ze spamujesz skille i odrazu widzisz efekt na ekranie, taka plynnosc.
I to ze rogal jest czy byl silny nie ma nic do rzeczy, podalem ta klase jako przyklad, bo to samo wrazenie mialem z Warriorem w PvP. Generalnie melee klasy byly ekstra zrobione w WoWie jesli chodzi o mechanike combatu, po prostu czulo sie ta adrenaline, ze walczysz.

Mam nadzieje, ze bedzie sie rozwijac w dobra strone i caly czas beda updaty. Narazie nie gram, bo nie mam zadnej klasy dla siebie, zaraz jakies nastepne sprobuje.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 11:11 
Cytuj  
dokładnie mam to samo wrażenie lubi i gram w wara, ale to że wszystkie inne mmo miały drwniany combat (nie iwiem nie znam się czytam co piszecie), a WoW nie miał nie oznacza że ktoś jest za bardzo wymagający


_________________
psn


Ostatnio edytowano 3 paź 2008, 11:11 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 11:11 
Cytuj  
simo napisał(a):
Mendol napisał(a):
Sob prawda jest taka, ze pewnie gdybys mial grac w daoc'a to bys wymiekl po tygodniu ;-)
i faktycznie dla czesci osob wow byl tym 'pierwszym' i zarazem ostatnim ;-p
sam nie gralem w 10000 mmo, ale parenascie sie przytrafilo i dla mnie war pod kazdym wzgledem jest lepszy od wowa.
i jak mi ktos pisze, ze nie 'instant' odpowiedzi na klawiaturze, bo przyzwyczail sie do grania rogalem w wowie, to ok... problem w tym, ze w wowie tym rogalem mogles zabic dokladnie kazdego przeciwnika (oczywiscie o ile miales lepsze epixy od niego).
i umowmy sie. nie chodzi o lekkosc tylko o to, ze w wowie miales 90% szans na zabicie przeciwnika wychodzac ze stealtha.
w warze masz jakies 50 jesli nikt cie nie zauwazy.
war nie jest gra 1vs1. kazda klasa ma sluzyc do czegos innego.
i tak sie dzieje.
prawda jest rowniez, ze niektore klasy zaczynaja wygladac zajebiscie po zdobyciu okreslnych skilli (czyli np na levelu 20).

moze i mi sie wydaje, ale odnosze wrazenie, ze osoby, ktore maja na swoim koncie duzo 'testow' z roznymi mmo podchodza do combatu w war'ze zupelnie inaczej niz ci, ktorzy grali tylko w wowa.
moze jestesmy bardziej 'elastyczni'? ;-p



Piszac "lekkosc gry" nie mialem na mysli latwosci gry. Lekkosc jako miodnosc, grywalnosc, ciezko to wyrazic, po prostu wrazenie, ze spamujesz skille i odrazu widzisz efekt na ekranie, taka plynnosc.
I to ze rogal jest czy byl silny nie ma nic do rzeczy, podalem ta klase jako przyklad, bo to samo wrazenie mialem z Warriorem w PvP. Generalnie melee klasy byly ekstra zrobione w WoWie jesli chodzi o mechanike combatu, po prostu czulo sie ta adrenaline, ze walczysz.

Mam nadzieje, ze bedzie sie rozwijac w dobra strone i caly czas beda updaty. Narazie nie gram, bo nie mam zadnej klasy dla siebie, zaraz jakies nastepne sprobuje.


Nie wiem o co Ci chodzi ale od dawna tak dobrze combatu zrobionego nie widzialem przy tak wczesnej fazie gry (czyt. z bugami, pare tyg. po release).

Przypomnij sobie Warcocka w WoW 3 lata temu, a teraz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 11:13 
Cytuj  
Guild Wars ma imo swietny mele combat. Taki efekciarski nie ma co ukrywac, ale bardzo plynny i jest duzo animacji walniea po lbie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 11:24 
Cytuj  
Nic nie pobija efektu castującego necro z GW :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

*

Posty: 86
Dołączył(a): 1.08.2008
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 12:56 
Cytuj  
Na najwyższych ustawieniach graficznych po nowym paczy tez macie grafike jak by upośledzone dziecko bawiło sie farbkami? A na najniższych normalna?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 16:55 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
o przypomniał mi się słynny bug z lootem w WoWie, lootowało się całymi minutami, tak lagowało! Baza danych Blizzowi nie wyrabiała ;)

WHO to produkcja która wygląda naprawdę OK, ma minimalną dawkę bugów, jeżeli ktoś narzeka na bugi tzn. że grał tylko w WoW-a. Trzeba pograć w inne gry i zobaczyć jakie pre-alphy potrafią wypuszczać na rynek twórcy mmo.


Tylko, że blizz nie spodziewał się takiej popularności gry i miał prawo nie być przygotowany pod względem h/w na takie ilości graczy, stąd opisane problemy i początkowe kolejki na realmach. Ale na litość boska nie wierze, żeby devsi war'a nie spodziewali się takiej hołoty, zawiedzionej aoc'em, znudzonej wow'em i spragnionej mmo z prawdziwą marka na czele - warhammera, więc troche mnie dziwią te niedoróbki, przecież ta grę na prawdę od długiego czasu testują i powinien to być produkt mocno doszlifowany a tak nie jest, chyba są bogatsi o pewne doświadczenia, jeśli nie swoje to innych graczy tj. choćby blizz.
A dając dupy na samym początku z rejestracja zrobili bardzo dobre wrażenie na wszystkich, mówili "będzie dobrze, damy radę, jak nie damy rady, my kurwa nie damy ?".
Jak pisałem kiedyś życzę warowi jak najlepiej, może sam się kiedyś skusze, ale jak już nie będzie tych irytujących błędów, które opisujecie, aż takiego knura na granie nie mam, że "muszę jusz grać aaaa".


_________________
@polygamia

*

Posty: 112
Dołączył(a): 9.12.2007
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 17:34 
Cytuj  
ejjjj no sorry jak mozna grac w MMO gdzie czas czekania na wejście na serwer to 2 godziny ?

2 sprawa na cholerę zrobili tyle serwerów ? Jestem ciekaw ile osób tak naprawdę jest na serwerze "HIGH".

Lagi nawet na "pustym" serwerze są masakryczne !!!

Grafika ..... no sorry moze nie najwarzniejsza ale na boga jest 2008 rok !! Zrobienie przyzwoitego silnika graficznego to już żaden wyczyn a ten w Warhammer online wygląda jak z przed 10 lat.

Ogólnie wszystko mi się nie spodobało w tej grze.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 18:13 
Cytuj  
Fumoffu napisał(a):
Grafika ..... no sorry moze nie najwarzniejsza ale na boga jest 2008 rok !! Zrobienie przyzwoitego silnika graficznego to już żaden wyczyn a ten w Warhammer online wygląda jak z przed 10 lat



Wolisz mieć grafe jak w Crysisie i klatkowanie jak na ekranie masz 5 osób, czy więcej funu kosztem grafiki ?

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 18:51 
Cytuj  
Robo napisał(a):
Wolisz mieć grafe jak w Crysisie i klatkowanie jak na ekranie masz 5 osób, czy więcej funu kosztem grafiki ?

Pewno to pierwsze. I do tego piękną formę a gównianą treść.
Ja dziękuję. Postoję. Mnie się grafa podoba. Trzyma klimat i nie razi zbytnio po oczach.
Wkurwiają tylko lagi - czytaj zjebany engine sieciowy.
Brak synchronizacji między klientem a serwer. Ba, brakuje nawet sensownej próby interpolacji i ekstrapolacji pozycji przy większych lagach.
A mają to gry sprzed 5-6 lat.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 paź 2008, 20:20 
Cytuj  
Fumoffu napisał(a):
Grafika ..... no sorry moze nie najwarzniejsza ale na boga jest 2008 rok !! Zrobienie przyzwoitego silnika graficznego to już żaden wyczyn a ten w Warhammer online wygląda jak z przed 10 lat.


Dokladnie, jak na 2008 rok to grafa w tej grze jest bardzo slaba, szkoda ze nasze kompy nie uciagna nic lepszego w grach mmo :(


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1121 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 57  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.