mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 908 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 46  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2009, 14:40 
Cytuj  
Szczerze to nie ma takiej potrzeby w tej chwili przy tej ilosci AP do zdobycia.
Crafter potrzebuje INT i PER aby je wymax trzeba tylko 280 AP a do zdobycia jest ponad 1000 AP. Po 2 jest soft cap na atrybuty nie mozesz mies wiecej na lvl jest to wypisane dokładnie jak najedziesz na konkretny atrybut. http://www.globaltechatlas.info/2009/08/character-planning-guide_30.html tu jest to dosc dobrze opisane.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2009, 15:04 
Cytuj  
Mozna zrobic craftera ze srednimi skilami do walki, mozesz wymaksowac sobie bron i armor ale braknie ci juz na to by miec reszte atrybutow super, wiec prawdziwy crafter to nie bedzie maszynka do zabijania ale tez nie bedzie mial problemu z gra na pve/pvp.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2009, 15:09 
Cytuj  
może ktoś dać namiar na jakiś trial itp niestety nie znalazłem niczego

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 15 lis 2009, 15:18 
Cytuj  
rafgate napisał(a):
może ktoś dać namiar na jakiś trial itp niestety nie znalazłem niczego


???

Skocz dwie strony do tylu ...

T.

***

Posty: 643
Dołączył(a): 3.05.2004
Offline
PostNapisane: 15 lis 2009, 15:56 
Cytuj  
raczej 4 strony wielkie dzięki za pomoc

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 15 lis 2009, 22:34 
Cytuj  
Ktoś może wie czy jeśli wykupie pełną grę to dni pozostałe mi na trialu zostaną dodane do "darmowego" miesiąca ?


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

****

Posty: 1527
Dołączył(a): 27.10.2006
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 00:39 
Cytuj  
embe napisał(a):
Mozna zrobic craftera ze srednimi skilami do walki, mozesz wymaksowac sobie bron i armor ale braknie ci juz na to by miec reszte atrybutow super, wiec prawdziwy crafter to nie bedzie maszynka do zabijania ale tez nie bedzie mial problemu z gra na pve/pvp.


A czy ma sens (i czy jest to w ogole możliwe) zrobienie dwóch postaci. Jedną gramy normalnie - rozwijamy skille do walki itd. A druga to typowy crafter co będzie siedział tylko w mieście i napierdalał młotkiem ? Coś ala L2 gdzie każdy miał alt dwarfa.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 01:10 
Cytuj  
Mozna z czym, ze trzeba bedzie takim altem i tak lvlowac, bo craft jest dosc zlozony wiec bedziesz musial zbierac matsy + robic questy na attribute punkty aby zwiekszac statystyki crafterowe

*

Posty: 193
Dołączył(a): 22.10.2007
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 09:28 
Cytuj  
Ja startowalem ze 3 razy i najbardziej mi sie podobalo granie crafter+heavy meele + armor use , 0 downtimu i sporo kasy idzie bo nie wydajesz na ammo.

Ez.

**
Avatar użytkownika

Posty: 359
Dołączył(a): 12.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 13:31 
Cytuj  
Po co kupowac jak mozna craftnac. Biegamy na poczatku z melee, potem jak juz nie mozemy out-dpsnac to switch na pistol/rifle. Od 45 ballistics mamy juz ammo schematics, po 30 takich paczkach mamy juz efficient ammo research (zakladajac ze w ogole sie nie bawimy w ten tradeskill). I trigger-happy.


_________________
[ i rooted crap here ]

*

Posty: 193
Dołączył(a): 22.10.2007
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 15:30 
Cytuj  
true, chodzilo mi o to ze tak czy siak, matsy tez kosztuja, zamiast sprzedac cos na AH robisz bullety ktore "tracisz"

Ez.


Posty: 42
Dołączył(a): 25.03.2009
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 15:37 
Cytuj  
Viracept napisał(a):
Ktoś może wie czy jeśli wykupie pełną grę to dni pozostałe mi na trialu zostaną dodane do "darmowego" miesiąca ?

Dodaje do triala 30 dni, potwierdzone info. hf

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 15:43 
Cytuj  
Ezrael napisał(a):
true, chodzilo mi o to ze tak czy siak, matsy tez kosztuja, zamiast sprzedac cos na AH robisz bullety ktore "tracisz"

Ez.


No tak zgadza sie ale nie ma sie co tu napinac bo surowce latwo dostepne, zawsze mozna sobie zrobic zip guny na poczatek i tanim srutem nawalac.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 346
Dołączył(a): 12.12.2005
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 15:59 
Cytuj  
Tak śrut daję rade i ma to zalete ze jest wzglednie lekki. W weekend zrobiłem sobie Big game hunter pistol i 1200 ammo ale się dość zdziwiłem jak się okazało ile heavy ammo waży.

**
Avatar użytkownika

Posty: 359
Dołączył(a): 12.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 16:23 
Cytuj  
Ezrael napisał(a):
true, chodzilo mi o to ze tak czy siak, matsy tez kosztuja, zamiast sprzedac cos na AH robisz bullety ktore "tracisz"

Ez.

Po co kupowac jak mozna scavenge'nac. Pisales o kupowaniu ammo u merchanta. Jak kijek golfowy popsuje sie ktorys raz z kolei to bedziesz biegal unarmed? Mniej kasy pojdzie na weaponry repair kits.


_________________
[ i rooted crap here ]

*

Posty: 193
Dołączył(a): 22.10.2007
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 20:36 
Cytuj  
aLtar napisał(a):
Ezrael napisał(a):
true, chodzilo mi o to ze tak czy siak, matsy tez kosztuja, zamiast sprzedac cos na AH robisz bullety ktore "tracisz"

Ez.

Po co kupowac jak mozna scavenge'nac. Pisales o kupowaniu ammo u merchanta. Jak kijek golfowy popsuje sie ktorys raz z kolei to bedziesz biegal unarmed? Mniej kasy pojdzie na weaponry repair kits.


moze macie racje , z punktu widzenia dwoch charow 8 lvl meele kontra rifleman to wiecej i latwiej mi bylo zdobyc kase w przypadku meele to tyle :)

Ez.

*

Posty: 159
Dołączył(a): 3.11.2006
Offline
PostNapisane: 16 lis 2009, 21:17 
Cytuj  
No ale z rifle z luneta mozna zdjac moba/gracza na kilka strzalow...Na grind mobkow to sie raczej srednio oplaca, ale na bossow jest juz calkiem milym rozpoczeciem taki headshoot. Kulki kosztuja, ale nikt nie kaze caly czas wywalac pelnego magazynka w jakies kurczaki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 13:34 
Cytuj  
Fallen Earth v1.1.5

General
- Added a notification to tell players when their new promo items are in their packs.
- Made it impossible to invite horses and vehicles to teams.
- Fixed the problem with clans becoming leaderless if a player was made leader while logging out.
- Fixed a bug with horses and vehicles disappearing when the player relogs.
- Prevented players in the tutorial from creating a team or being invited to one.
- Added a message for server shutdowns to the center of the screen.
- Changed active effects to obey the "dead" state when dealing with horses and vehicles.
- Fixed a rare bug in the auction system where a mailed item could not be accessed if there was a recent server deadlock.
- Fixed the 'My Bids' auction page to show stack counts and charges correctly.
- Fixed an auction bug where you could only see the first 30 of your auctions or bids.
- Added support to customize the expiration time on CoD mail.
- Added the current condition and minimum use of items to vault containers.
- Added a 60 degree buffer zone for shopkeepers turning to face players.
- Fixed an issue with regeneration sickness not always being applied.
- Prevented recipes from recognizing items flagged as Precious as valid components and consuming them.
- Fixed recipes to correctly apply facility bonuses on pending items when the player logs out.
- Added a fix to make repair kits pull the lowest available applicable kit instead of the first one out of your sack.
- Allowed the camera to look up and down with the mouse in first person and emote stances.

Graphics Engine
- Prevented the terrain in the far plane from flickering when a character is moving.
- Fixed an issue with the muzzle flash sometimes getting stuck on the screen.

Resources
- Arranged for several animations to unload when unused for some time, which helps with total memory.

UI
- Added Body, Mind, and Reflex saves to the gear display.
- Added new mail support to specify the number of days before a COD item expires.
- Updated the new mail interface to include a dropdown menu for selecting between sending chips and COD.
- Updated the mail inbox to show the expiration time for all messages.
- Fixed a possible crash from exiting after auctioning an item that was on the Action Bar.
- Fixed a possible crash from exiting with the waypoints window open.
- Fixed an issue where weapons were not being holstered or wielded correctly when dragged between the hands and the equipment slot.
- Fixed some issues with the Recipes window not showing the correct component counts.
- Fixed some issues with the Recipe filters and scrollbar not updating correctly.
- Fixed an issue where Attribute previewing would be off by one after the player looked at an Attribute and then selected an alternate one.
- Fixed an Attribute rounding error in Tradeskills.
- Fixed the Town Event window to show a scrollbar when needed.
- Fixed the mission window to show 'Ready' missions when entering the game.
- Adjusted the default position and font size for the screen message.
- Fixed the mission complete sound to play only if a mission is successfully completed.

Mounts
- Updated the vehicle suspension system to allow vehicles to stay airborne when driving off small cliffs.
- Updated the horse sliding to more accurately detect gaps on objects and avoid oscillations.
- Increased the Strength of the Challenger and Franklin's Riders Horses to 200. All new horses will already use the new stat.

Combat
- Altered the reticle size so that it is affected while jumping.
- Fixed the knockdown animation so it doesn't cycle if the player is also stunned.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 67
Dołączył(a): 7.11.2009
Offline
PostNapisane: 18 lis 2009, 23:52 
Cytuj  
Największym mankamentem tej gry jest chyba system walki, moby maja na prawde slabe ai i sa kiepsko oskryptowane, cala walka wyglada bardzo drewniano. W pvp jest nie lepiej, kiepska animacja troche bije po oczach.
Poogladajcie sobie filmiki z profilu tego goscia http://www.youtube.com/user/dhvyse#p/u/6/45mpnz3SgfA

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 lis 2009, 14:01 
Cytuj  
Lokken napisał(a):
A czy ma sens (i czy jest to w ogole możliwe) zrobienie dwóch postaci. Jedną gramy normalnie - rozwijamy skille do walki itd. A druga to typowy crafter co będzie siedział tylko w mieście i napierdalał młotkiem ? Coś ala L2 gdzie każdy miał alt dwarfa.

W L2 tez trzeba bylo jakos temu crafterowi zrobic lvl by wykonywac cos lepszego, tu podobnie bo skile crafterskie maja cap powiazany z lvl postaci, podnoszenie tego capa odbywa sie przez rozdawanie AP w atrybuty odpowiedzialne za skile crafterskie.

Co do samego lvlowania craftem to jest wykonalne, robiac na odpowiednim lvl pojazdy, bron, armor czy nawet ammo dostajemy duzo expa.
Na 18-20lvl jedna czesc dune buggy daje 5 tysiecy expa, a questy daja 300-700exp, jedna paczka ammo daje 130 exp, a robi sie jej bardzo duzo, wiec jest calkiem fajnie jako crafter.
Plusem jest ze specjalizowanie sie na craftera troszke oslabia cie w skilach bojowych, wiec nie da sie zrobic cyborga ze wszystkim.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 908 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 46  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.