mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 908 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 46  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 06:06 
Cytuj  
No wyglada ciekawie, swiat takze mi sie bardzo podoba. A jak tu wyglada pvp? Zony jakies, czy servery, jak z lootem z pvp i poprosze o screna craftu jakiegos ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 13:02 
Cytuj  
Sporo bylo opisywane w tym temacie juz wczesniej, co do craftu to dawalem skreeny jak wyglada na podstaiwe pierwszej ciekawej broni dla nooba
http://www.warcry.nazwa.pl/forum/viewto ... 64&start=0
( u nas na forum jest troche dyskusji o grze )
ta strona bardzo przydatna http://www.globaltechatlas.info/2009/05 ... uides.html

a tu moje skreeny jak gralem dotyczace craftu poczatkowego

Obrazek

Obrazek


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 126
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 14:44 
Cytuj  
Hej też jade na trailu, ewidentnie gierka ma wolność i otwarty wybór jaki mmo mieć powinna!
Wiec duży plus.
Open pvp jest w strefach na mapie wiec bedzie fun.
Crafting bardzo fajny, mozna robić wszystko, matsy ze scavenga lub harvestowane.
Prawdopobnie jak mnie STO dobije do końca to kupie klucz.
Chetnie wtedy dołacze do jakiegos clanu rodaków.
Nick aktualny Vuko Drakkinen


_________________
Kleiv - [Warcry]
De Marquiz / Marquis Blackk [Spain] - Potbs
Cereminretus - EvE - frozen.

Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 14:45 
Cytuj  
Jesli ktos mysli powaznie o PvP w FE to polecam zrobic melee. Sprawdza sie duzo lepiej w walce.

Krotka charakterystyka PvP w Fallen Earth:
- walczy sie w specjalnych strefach, nie ma open PvP
- z graczy nic nie wypada po zabiciu (nie ma full lootu)
- za PvP dostaje punkty Death Toll, od ich poziomu zalezy dostep do specjalnych vendorow
- mozna zabijac ludzi ze swojej frakcji bez wiekszych problemow
- gracza moga takze przejmowac conflict towns, ale to raczej zabawa dla duzych gildii i zergow
- w strefach PvP robi sie misje na APeki, zdobywa Faction Points i zbiera matsy do craftu - ergo jest po co tam chodzic. Duze gildie patroluja caly czas strefy w S3 i naprawde ciezko nie natknac sie na Gank Squad.

Ostatnio odbyl sie duzy event zorganizowany przez najwieksze gildie PvP w FE. Tutaj macie troche filmikow z tego eventu:
http://www.youtube.com/results?search_q ... type=&aq=f

Podsumowujac: PvP w tej chwili wymaga napewno kilku zmian aby zadowolic rasowych PvPerow. Jednak moim zdaniem wystarczy dodac tylko troche contentu, zmienic system frakcji i bedzie git.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 15:15 
Cytuj  
ustawienia grafy nie na maxa bo chcialem wtedy pokazac jak wyglada gra bez rozmycia itp

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 15:26 
Cytuj  
Embe, twoje screeny pochodza sprzed ostatniego patcha, ktory zmienil grafike (szczegolnie wyglad trawy oraz tekstury podloza) diametralnie.
Trawa w S1 wreszcie nie wyglada jak kupa.

Porownanie grafiki na Ten Ton Hammer
http://www.tentonhammer.com/node/78850

W rzeczywistosci wyglada jeszcze lepiej :)

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 15:42 
Cytuj  
Jest cos nowego od Grudnia w FE?
Gra mi sie podobala, ale niestety znudzilo mnie to przerabianie contentu pve kazdej wioski i robienia kazdych misji na AP i skonczylem gdzies tak na ~18 lvlku.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 15:50 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Jest cos nowego od Grudnia w FE?
Gra mi sie podobala, ale niestety znudzilo mnie to przerabianie contentu pve kazdej wioski i robienia kazdych misji na AP i skonczylem gdzies tak na ~18 lvlku.


Mega wielkich zmian nie bylo oprocz wspomnianego graficzego upgradu oraz tzw. Social Patcha.

Social Patch dodal
- nowa linie craftu: Construction (wstep do Housingu - namioty, ogniska, campy)
- bary i kasyna z Black Jackiem i jednorekim bandyta

Jak na miesiac to chyba i tak sporo :P
W lutym ponoc maja zwiekszyc cap do 50 lvla, dodac pety i zmienic skille za nie odpowiedzialne, poszerzyc craft i "ponoc" dodac S4 albo chociaz jego czesc. Mape S4 juz pokazali :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 16:05 
Cytuj  
Milo czytac ze nie odpuszczaja i gra sie rozwija, napewno kiedys zagladne do tej gry.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 21:47 
Cytuj  
Przez noc patcher w końcu dociągnął co miał do ściągnięcia i dziś mogłem się w końcu przyjrzeć zmianom (ostatni raz grę widziałem w becie na tydzień przed premierą). No cóż, to co mnie najbardziej bolało nadal się w grze ostało - drewniana animacja postaci. Może innym to nie przeszkadza ale mnie od tego aż oczy bolą, ruchy nienaturalne niczym crashtest dummy. A te skoki, uch.. :har: W grafice pomieszczeń zamkniętych nie widzę specjalnie dużych różnic. Ciężko mi też ocenić czy poprawiła się wydajność gry (może trochę?). Dobrze, że dali ten trial - dzięki niemu wiem, że tej gry nie kupię. Szkoda, bo to (chyba) jedyny postapocalyptic mmorpg na rynku, a ja lubię takie klimaty.


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 22:21 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Przez noc patcher w końcu dociągnął co miał do ściągnięcia i dziś mogłem się w końcu przyjrzeć zmianom (ostatni raz grę widziałem w becie na tydzień przed premierą). No cóż, to co mnie najbardziej bolało nadal się w grze ostało - drewniana animacja postaci. Może innym to nie przeszkadza ale mnie od tego aż oczy bolą, ruchy nienaturalne niczym crashtest dummy. A te skoki, uch.. :har: W grafice pomieszczeń zamkniętych nie widzę specjalnie dużych różnic. Ciężko mi też ocenić czy poprawiła się wydajność gry (może trochę?). Dobrze, że dali ten trial - dzięki niemu wiem, że tej gry nie kupię. Szkoda, bo to (chyba) jedyny postapocalyptic mmorpg na rynku, a ja lubię takie klimaty.


No coz... prawda, skostniala animacja i zepsuty ragdoll... ale pomijajac ten fakt to jest naprawde przyjemnie.

Ja tez jestem esteta i animacja ruchu mnie mierzi... rozwiazalem ten problem w nastepujacy sposob... gram w trybie fpp :)

W tej grze bardzo podoba mi sie fakt tego, ze samo zwiedzanie tego swiata sprawia mi przyjemnosc :) I ma to sens :) Natrafilem ostatnio na jaskinie w ktorej byli jacys "survivalists" a tam... dwie skrzyneczki, jedna z 6 copper ore (bardzo przydatne w craftingu) i nowy pistolecik (gram od trzech dni i jest to pierwszy loot tego typu, tutaj na to naprawde jest deficyt).

A tutaj maly screenie:

Obrazek
Ciekawie tutaj postacie mozna tworzyc (akurat to jest npc).

edit:
O, akurat na tym screenie mrugnal! :p


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 22:49 
Cytuj  
Może ktoś mi dać bezpośredni link do klienta ? Chcę najpierw ściągnąć, potem aktywować te 10 dni triala a nigdzie na ichniejszej stronie go nie znalazłem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 22:52 
Cytuj  
http://l3cdn.fallenearth.com/FallenEart ... nEarth.msi 500MB
potem 3GB i jeszcze 1.3gb paczy ale musisz sie zalogować


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 23:17 
Cytuj  
Z ciekawostek... zwiedzalem sobie swiat i znalazlem taka oto japonska/chinska budowle :)

Obrazek

edit:
O a teraz zauwazylem, ze w tle jest gracz o imieniu Three Dogs :]


_________________
Obrazek

**

Posty: 216
Dołączył(a): 17.12.2009
Offline
PostNapisane: 18 sty 2010, 23:25 
Cytuj  
Gierka fajna nie powiem, klimat miazga, graficznie poprawna, ale jedno co mi nie bardzo przypadło do gustu to sama walka... czyli podstawowy element tej gry. Jest dla mnie za mało płynna i toporna, nie czuje jej i nie sprawia mi satysfakcji. ;/
Także pvp jest jakieś mało efektowne i mdłe. Ale to tylko moje odczucia. :D

Szkoda, że pvp tylko w strefach, ale to chyba na zasadzie warhammera, w im dalsze strefy się zapuszczamy tym większą powierzchnię zajmują tereny do walki z innymi graczami.

Gra póki co idzie w dobrym kierunku, devsi słuchają graczy i robią wszystko, żeby ich usatysfakcjonować. Na pewno fe wypełniło jakąś lukę na rynku i znajdzie swoją niszę oraz zwolenników.

Życzę tej gierce jak najlepiej. :D


_________________
eve@Martilius 20.01.2010

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 sty 2010, 08:46 
Cytuj  
Walka jest bardziej dynamiczna na melee. Animacja tez tam wyglada duzo lepiej (szczegolnie w walce na noze lub katane), ale generalnie jest slabawo. Mimo to moim zdaniem animacja wyglada lepiej niz w LOTRO a z tego co mi wiadomo graczom jakos tam to bardzo nie przeszkadza :)


Hint dla poczatkujacych: klikajac na glowie postaci mozna zmienic fryzure (no chyba ze sie zrobila łysą postac :).
Niektorym armorom mozna modyfikowac wyglad, np. rozpiac kurtke, podniesc oslone helmu itp.
Unikalne armory mozna zdobyc robiac public questy (eventy) w Embry, Oilville, Boneclaw, Clinton Farm i Burnside.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2010, 09:21 
Cytuj  
Mnie w walce irytuje trudne celowanie.. Nie wiem dlaczego, ale czuc ze strasznie ciezko trafic w mob, ktory nawet stoi przedemna ;/. Pomijajac tu wplyw statystyk to utrzymanie celowanika na mobie to latwych nie nalezy ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2010, 09:29 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Hint dla poczatkujacych: klikajac na glowie postaci mozna zmienic fryzure (no chyba ze sie zrobila łysą postac :).
Niektorym armorom mozna modyfikowac wyglad, np. rozpiac kurtke, podniesc oslone helmu itp.
Unikalne armory mozna zdobyc robiac public questy (eventy) w Embry, Oilville, Boneclaw, Clinton Farm i Burnside.


Z ta glowa wiedzialem ale, ze np. mozna rozpinac kurtke itp. to juz nie :)

Moglbys cos wiecej napisac na temat tych public questow?

iniside napisał(a):
Mnie w walce irytuje trudne celowanie.. Nie wiem dlaczego, ale czuc ze strasznie ciezko trafic w mob, ktory nawet stoi przedemna ;/. Pomijajac tu wplyw statystyk to utrzymanie celowanika na mobie to latwych nie nalezy ;/.


No, tutaj to racja, ja w wiekszosci robie jeden strzal riflem i przelaczam sie na 2h weapon. Jednak trzeba tez dac duzy plus tej grze, ze nie kazdy stwor ma taka sam predkosc ruchu. Strzelajac w takiego krolika mozemy liczyc na to, ze za sekunde bedzie przy nas gryzac nas swoimi zabkami a strzelajac w niedzwiedzia mamy jeszcze szanse oddac w niego strzal z powodu wolniejszego ruchu (a co za tym idzie latwiej wcelowac). Pomijajac rzecz jasna fakt tego, ze postacie maja tak jak by spieprzone wybieranie drogi (czasem to wyglada, ze animacja postaci teleportuje sie pare cm/m obok miejsca w ktorym stala).

Heh, juz sie nie moge doczekac konca mojej dzisiejszej pracy :)


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 sty 2010, 09:36 
Cytuj  
Mobki robia uniki, strafuja i chowaja sie za przeszkody. Ciezko to uznac za wade. Wadą jest to, ze gosc przyjmuje 20 kul na klate i dalej biega. Bossy i Mastery potrafia zezrec do kilkuset ammo :/

Ps.
Celowanie z shotgunow i broni melee jest mocno ulatwione. Uzywanie granatow i granatnikow jest jeszcze latwiejsze :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 sty 2010, 09:40 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
Mobki robia uniki, strafuja i chowaja sie za przeszkody. Ciezko to uznac za wade. Wadą jest to, ze gosc przyjmuje 20 kul na klate i dalej biega. Bossy i Mastery potrafia zezrec do kilkuset ammo :/

Ps.
Celowanie z shotgunow i broni melee jest mocno ulatwione. Uzywanie granatow i granatnikow jest jeszcze latwiejsze :)


Do shotgunow, granatow i granatnikow raczej mi daleko. Dopiero dobilem do 4lvl i jedyne przedmioty ktore znalazlem i byly w miare dobre to buty, spodnie i kurtałka.

Podoba mi sie w tej grze najbardziej to, ze na tym levelku ktorym jestem moge juz zwiedzac swiat. A jest on duuuuuzy!


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 908 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 46  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.