mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość

Posty: 28
Dołączył(a): 9.12.2001
Offline
PostNapisane: 18 paź 2003, 22:42 
Cytuj  
Cytuj:
2003-10-18 09:32, Karol66 napisał:
milcz czarnuchu :D




Nie wiem jak Wy ale ja spierdalam:))


_________________
Jestem czarny i jestem z tego dumny....:)

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 paź 2003, 10:50 
Cytuj  
pytanko: czy na armorach sa resy ?
czy tyko bizuteria,tarcza,bron ?
cap na resy jest chyba 75% - sprawdzalem meele resy tak - mam po 30% z ma rzucalem na siebie 52 % z buffa suczki i mialem po 75%.

zmienilem mojemu barbowi
toporek na crescenda 150/-35
tarcze na towera +30 blok i 30 lres oraz buty na rasowe WL northmany ^^

pozatym oporcz bh moj barbik polknal dzis uroczyscie acz nerwowo commander rune :]
ktora sobie sam wysolowalem po wycieczce do spota na piechote - ROFL
wiem glupi ma szczescie =]


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Trigger dnia 2003-10-19 11:53 ]</font>

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 19 paź 2003, 13:28 
Cytuj  
Tarcza moze miec max 30 jakiegos resista
Bron 15
Ring/neck 30 i 15
albo (tylko neck) 20fire/lighting/cold i 15 czegos innego.

***

Posty: 593
Dołączył(a): 21.08.2002
Offline
PostNapisane: 19 paź 2003, 15:14 
Cytuj  
Capy sa 75% ale warto miec wiecej w "zapasie" na wypadek dostania debuffem.

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 21 paź 2003, 23:17 
Cytuj  
PYTANKA :cool: :
werebear:
czy mozna korzystac z powers/buffs po shapeshifcie ?

stormlord:

Storm Ward
"Personal Protection from Lightning"
Granted: Level 20
- Duration: 300 to 600 seconds (at power ranks 0 to 20)
- Highly Increased Resistance to Lightning damage
- (50% resistance if spells are equal in power, +/- 5% for each point of rank difference from there)

gm w lightning powerze to 40.
max w stormwardzie 20 ?
20 ranks roznicy ?
20* (-5%) =-100%
50%-100%=-50%
czyli w "najlepszym" razie z mojego resa zostaje 0 - chyba niewiele osob uzywa jako main dd lightning spelli z rankiem 0-20 lol?
albo nie czaje jak to dziala
albo to jakis shit00s :

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 paź 2003, 03:09 
Cytuj  
dobra oba smierdza
ciekawe czym devsi sie fazowali przed wymysleniem polowy z discs :

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 paź 2003, 19:40 
Cytuj  
Zastanawialem sie nad najlepszym stuff setem dla barba.

z racji off stance i battle rage ( -50% i -75 % ac) oraz base dex barb-tank jest praktycznie pozbawiony ac i generalnie nie interesuje go +dex ani +ac na itemach, przynajmniej jako primary stat (dex modfikuje min dmg - ale trzeba by go miec sporo zeby to odczuc)

Jesli wybierac +str albo +con na itemach - zdecydowanie +con!
bowiem na 2 str ptk przypada 1 atr ptk
te 20-30 str modyfikuje tez dmg ale w stosunkowo niewielkim stopniu
natomiast kazde 10 w con to +10 stamina +1xx health (stamina jest naprawde krytyczna wielkoscia)
lista priorytetow :
1. +con
2. +res
3. +stamina
4. +hp
5. +str

Dla broni krytyczne jest atr i speed wiadomo.

helth regen vs stamina regen.
Przy hp 4k-5k z 90% hp regen z bizuterii siedzac replenuje ca 30 hp na sekunde stojac /walczac ca 10.
to moze miec znaczenie w walce - w off stance/stojac stamina reg jest tak zalosny ze nawet +200% mu nie pomoze znaczaco - natomiast +90% z biztuerii moze byc pomocne na expa - bowiem najczesciej trace czas czekajac na stamina regen - mojemu zyciu moby rzadko sa w stanie znaczaco zagrozic i jestem w stanie blyskawicznie zregenrowac te kilkaset hp ptk straty. Wiec siedziac w def stance i + 90% stamina regen z bizuterii jestem w stanie farmowac kase/exp szybciej zmniejszajac dosc dlugi czas potrzebny na odzsykanie staminy.
Oczywiscie stam regen bizuteria jako nie pvp (zawsze to +dex i pewnie sufix nie za dobry) - nie pomoze mam bronic sie przed pk ;]
all zalezy do tego czy solujemy czy grupa - czy mamy summonera - czy jest na spocie czy w miescie gotowy do summona ewentulanie jak szybko jestesmy w stanie spierdalac =]



lista itemkow dla fighter/barbarian :



gloves :
nr1:
marathon of Persistence (+40 stamina/+30 stamina)

inne:
marathon of the giants (+40 stamina/+10 str)


shoes:
nr1:
marathon of the Windlords (+40 stamina/+15% runspeed)
inne:
brak

armor/helm
nr1:
steel of Ymir (+1 dmg/+40 health)
inne:
Tightweave of Ymir (piercing resist +1&slashing resist +1 /+40 health)

tarcza:
heimnir's lub iceborn of defence (+30 ligth/cold res/+3 pass def =+15% blok dla towera)
heimnir's, iceborn of Torvald, Warmth,Godspite (od 45% single light,cold,holy res- do kombinacji 30% res +15% inny res)

amu:
nr1:
charmed of the shaper (+20 resy/10 con)
Charmed of Power (+20 cold/fire/light res/+5 stats)
jade of the Shaper (+20 con/30% health reg)


inne:
Charmed of t/v/g (35% single res 20% pzostale - lub 20% l,f,c res + 15 % h res) amu czysto resowy
Jade of the Giants lub Haliodor of the Shaper (+10 con/+10 str/30% helth reg)
Haliodor of the Giants (+20 str/30% health reg)
jade lub halidor +single res (+10 stat +15 res + 30% health reg)

na expa:
Emerald of cos tam do wyboru :razz: +30% stamina reg

ringi:
nr1:
jade of torvald or warmth or godspite (10 con/30 % health reg/15% single res)
jade of the shaper (20 con/30% h reg)

inne:
halidor of t/v/g (10 str/30% h reg/15 % res)
jade of the giant lub halidor of the shaper (10 con/10 str/30% hp reg)

na expa:
emerald of cos tam :razz:


bron:
nr1:
legendary of alacrity (+150 atr/-35% weap speed)

inne:
Warlord's of alacrity (+150 atr/+9 dmg/-20 weap speed)
legendary of the butcher (+150 atr/+6 min dmg/-15 weap speed)




<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Trigger dnia 2003-10-22 20:58 ]</font>

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 paź 2003, 19:57 
Cytuj  
WARLORDS bronie sux.
Te +9 dmg dodaje sie do FINALNEGO dmg jaki zadajesz wiec moze miec znaczenie przy Khanach ale nie przy broni tanka.
Nie ma znaczenia czy walniesz za 300 czy za 309.

Natomiast te ktore podnosza min/max dmg sa cool bo potem podlegaja wszystkim modyfikacjom z str, skili styli etc.



_________________
Carol, R5 Elf Scout BW [PK team]
FrankN Stein, R5 Ranger [Brotherhood]
Edmund Dantes, R5 Irekei Mage Assasin

"Always remember to pillage before you burn." :wink:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2003-10-22 20:57 ]</font>

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 paź 2003, 20:13 
Cytuj  
a no wlasnie.
juz wczoraj chcialem pytac ale nie mialem kogo akurat jak to z tym warlord's jest, ostatecznie sobie zalozylem ze to + max.
ale mialem waty bowiem nie modyfikowalo dmg na broni - a +min tak - pomyslalem ze to byc moze +9 final dmg , ale wydalo mi sie toi zbyt absurdalne zeby bylo prawda.
a jest :razz:.
Obawiam sie w takiej sytuacji prefix steel
jeden z nielicznych dostepnych na armorach jest po prostu ZALOSNY.
Pozostaje za tem WYPASIONY +1% pircing i +1% slashing res yeah ;P
jak patrze na niektore afixy, dyscypliny czy featuresy w sb to naprawde mi sie chce smiac.
sa zjebane i juz ;].
I ten system repledge najwieksza porazka swiata jako zmiana gildii a nie magiczny transport ;].

Inna bardzo bolesna dla mnie sprawa - melee bug - to nie lag to jakis bug jest.
Expujac szczegolnie solo moge to bardzo czesto obserwowac - nie mam tego nigdy vs pure melee moby.
Ale jesli tylko przeciwnik ma jakis magic ranged spell nawet jak go nie uzywa za czesto tylko walczy glownie melee, zaczyna sie problem - w 60% przypadkow tak mam.
moj burak po prostu stoi z 10-20 sekund zanim bede w stanie zaczac atakowac, mimo ze ten "mag" napiera mnie melee od czasu do czasu tylko uzywajac spella.
W pvp to zabije - 20 sekundowy stun huhu.
Nigdy nie ma problemu z connectem do melee przeciwnika - dziwne to jest - zadnegu efektu laga - mob stoi obok i "napierdala mnie maczuga" zadajac dmg - ja sobie stoje i rozmyslam =]

Wogole sb wyglada jak neverending beta :razz:
strach pomysliec jak to wygladalo pare miechow temu.
Ale i tak bede w to gral :razz:



<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Trigger dnia 2003-10-22 21:36 ]</font>

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 paź 2003, 20:32 
Cytuj  
TO jest kwestia synchro klienta z serverem - za pozno dostajesz info o przemieszczeniu moba.
Przy walce pure mele, szczegolnie mobami, Twoj klient potrafi "przewidziec" jak sie zachowa mob i gdzie sie przemiesci - jak idzie synchro to wszystko sie zgadza.
Przy magii etc juz nie.
Mi sie czesto zdarza ze backstab mi z tego powodu nie wychodzi nawet w siedzacego goscia.
Latwo mozesz to sprawdzic grajac na 2 konta - loknij sobie np. po summonie jak stoja wzgledem siebie postacie na jednym accouncie a jak na drugim.

Snu z powiek mi to nie spedza ale wkurwia.
Tyle ze ja to traktuje jako dodatkowy bost dla tych biedakow chodzacych w cloth armor :grin:

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 paź 2003, 20:51 
Cytuj  
no to jest desynch ale jakis taki spowodowany slaboscia kodu gry dotyczacy konkretnego rodzaju pzeciwnika i powtarzajacy sie systematycznie.
Rozne desynchy miewam czasem i sa one normalne i sporadyczne - po lagu, czy cos sie rozjedzie
w komunikacji - roznie bywa ale tamten mi sie wyjatkowo nie podoba - mam nadzieje ze mi tez nie bedzie spedzal snu z powiek - conajwyzej troche wkurzal ;].

***

Posty: 858
Dołączył(a): 29.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 paź 2003, 21:24 
Cytuj  
wracjac do stormlorda:
Storm Ward
"Personal Protection from Lightning"
Granted: Level 20
- Duration: 300 to 600 seconds (at power ranks 0 to 20)
- Highly Increased Resistance to Lightning damage
- (50% resistance if spells are equal in power, +/- 5% for each point of rank difference from there)



mamy:
"+/- 5% for each point of rank difference from there)"

mozna to jeszcze intepretowac inaczej:
rank w kontekscie przyjetym w sb czyli
r1=10 lvl
r2=20 lvl
wtedy gm lightning spell to r4
1 punkt w stormwardzie to r1
za kazdy rank roznicy mamy -/+ 5%

base lres =50%
czyli przy 1 ptk w stormwardzie
mamy r1 zakaldamy ze spell przeciwnika zawsze bedzie r4 - 3 ranki roznicy
50%-15%= 35%
w takim ukladzie - cudo zupelnie mozna zmienic uklad resow na biztuerii.
Inne pytanie czy ten res jest pernamentny na czas trwania buffa - czy ma charakter taki..hm "absorbcyjny" jak ten melee res buff healera - ktory w walce "sie zuzywa" przed restem timera.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.