mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lut 2005, 14:05 
Cytuj  
Hm...oki zalozylem nowy topic ,a moderatora prosze o podwieszenie, a graczy,( gosci tyz )prosze o wypowiedzi w tym topicu tylko na temat craftingu w EQ2 he he.

Na poczatek...zauwazylem ,ze gnom to najlepsza rasa do craftingu.skad ten wniosek..ano moim barbarianem (20 lvl).probowalem troche stolarki, to co chwila dostawal dechami po lapach itd, przy gotowaniu to wychodzilo mu najczesciej najslabsze lvle z refine he he i tak we wszystkim.
Zalozylem gnoma ,zrobilem mu 10ty lvlek i co? niby taka pchla ,str tylko 12 a dechy obrabia jak maly samochodzik ,z refine wszystko leci mu na high .
To na razie tyle he he

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 16 lut 2005, 16:57 
Cytuj  
no to odrazu sprostowanie nie ma roznicy jaka rasa craftujesz - liczy sie umiejetnosc uzywania skilli - ciagle podczas craftingu

**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 16 lut 2005, 18:42 
Cytuj  
Hm..."...nie ma roznicy jaka rasa craftujesz.." nie zgodze sie he he.
Jak pisalem wyzej ..robilem 10 potionkow po kolei z kazdego rodzaju barbarianem i mial tylko DWA pristine ...a moj gnom na 10 pod rzad dostal 9 (DZIEWIEC) razy premie za pristine 1wszy potion he he


Posty: 19
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2005, 07:50 
Cytuj  
jest rożnica jaka rasą craftujesz, kazda inne predyspozycje
ja gram dwarfem, robiąc zwykłe deski dwa razy sie o mało nie zabiłem, natomiast wytapiając rudę robię pristine bary bez użycia skillów

****

Posty: 1090
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lut 2005, 08:51 
Cytuj  
UWAGA POST NASZPIKOWANY PRZYPUSZCZENIAMI!

Myślę że poszczególne trade skille bazują na cechach postaci agility/inteligance/wisdom itp. dlatego jedne rasy będą miały większe predyspozycje do nich niż inne.

Gnome w EQ1 też był najlepszy do trade skilli ;p musicie poprostu wiedzieć że SOE kocha gnomy :lol:


_________________
Sage Kordian Taciturn
Coercer
on the Tarew Marr


Posty: 19
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2005, 09:44 
Cytuj  
tutaj jest maly pliczek z opisem http://eq2.primagames.com/pdfs/traits.pdf

w wersji krótkiej wygląda tak:

"It lists all of the traits that each race gets. A quick recap of the artisan ones is as follows:

BARBARIAN
Brewmaster Boosts Provisioner skills [20m]
Herbology Boosts Alchemist skills [20m]

DARK ELF
Poison Crafter Boosts Alchemist skills [20m]
Pursuit of the Arcane Boosts Sage skills [20m]

DWARF
Weapon Forger Boosts Weaponsmith skills [20m]
Master of the Tumpy Tonic Boosts Provisioner skills [20m]

ERUDITE
Scholarly Pursuit Boosts Sage skills [20m]
Chemist Boosts Alchemist skills [20m]

GNOME
Forge Invention Boosts Weaponsmith skills [20m]
Chemical Calculations Boosts Alchemist skills [20m]

HALF ELF
Ayr’Dal Adornment Boosts Jeweler skills [20m]
Gift of the Faydark Boosts Woodworking skills [20m]

HALFLING
Niami’s Tutelage Boosts Provisioner skills [20m]
Pants Patcher Boosts Tailor Skills [20m]

HIGH ELF
Gilding of Felwithe Boosts Jeweler skills [20m]
Estoric Study Boosts Scribe skills [20m]

HUMAN
Metallurgy Boosts Armorer skills [20m]
Clothier Boosts Tailor skills [20m]

IKSAR
Whipstitch Boosts Tailor skills [20m]
Dark Medicine Boosts Alchemist skills [20m]

KERRA
Gift of the Land Boosts Alchemist skills [20m]
Tree Crafter Boosts Woodworker skills [20m]

OGRE
Oggokian Trade Boosts Weaponsmith skills [20m]
Rallosian Readiness Boosts Armorer skills [20m]

RATONGA
Poison Play Boosts Alchemist skills [20m]
Instruments of the Underfoot Boosts Weaponsmith
skills [20m]

TROLL
Troll Gourmet Boosts Provisioner skills [20m]
Mender of the Mire Boosts Armorer skills [20m]

WOOD ELF
Gift of the Faydark Boosts Woodworker skills [20m]
Faydwer Fashions Boosts Tailor skills [20m] "

*

Posty: 109
Dołączył(a): 2.10.2003
Offline
PostNapisane: 18 lut 2005, 10:10 
Cytuj  
To nie mna nic do rzeczy. Są to racial traits, które możesz sobie wybrać, ale nie musisz przy levellowaniu.
Gram dwarfem i nie zauważyłem, żeby na początkowych poziomach tailoring czy alchemy wychodziły mi gorzej od metalworking itp.

**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lut 2005, 20:33 
Cytuj  
Hm...i cholera ( chcialbym sie mylic ) ale cosik mi sie wydaje ,ze po ostatnim patchu , wyprodukowane dobra ,NPC merchanty kupuja , tylko po kosztach produkcji:(. To komu mam sprzedawac he? Gra jest " mloda" ,co za tym idzie gracze biedni,Czy ktos jeszcze to zauwazyl?
Lazilem nawet specjalnie z "towarem" nawet do TS, ceny takie same heh

*

Posty: 59
Dołączył(a): 8.01.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2005, 02:23 
Cytuj  
Chcialem sobie zacraftowac jeden item , ale po wcisnieciu Create , to okienko zrobilo mi sie czarne i dostalem info , ze "invalid compnents" czy cos takiego. Dziwne bo mialem wszystkie wymienione w przepisie skladniki - swiecily mi sie w okienku na zielono. Ta itemke robilem juz wczesniej , a tu nagle jakies takie...


_________________
P 2.7
ATI 9600
RAM 1 GB Dual
Dolby 5.1 by SPDIF (optyczne;)

Qrzychu / Oggok

**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2005, 06:48 
Cytuj  
Hm...mozliwe ,ze jeden z komponentow ma byc lepszy gatunkowo,,w oknie komponentow masz "change"..coby wybrac /zmienic na ten wyzszy lub gorszy.

*

Posty: 59
Dołączył(a): 8.01.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2005, 10:34 
Cytuj  
to nie to. wszystkie sa shaped - najwyzysz jaki mozna na tym poziomie + z komponentow takiej jakosci robilem juz wczesniej i gralo...

*

Posty: 100
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2005, 16:12 
Cytuj  
Qrzychu napisał(a):
to nie to. wszystkie sa shaped - najwyzysz jaki mozna na tym poziomie + z komponentow takiej jakosci robilem juz wczesniej i gralo...


Nie wszystko da się zrobić z samych shaped. Np do scrolli z czarami potrzeba przynajmniej "zwykłego" (o oczko wyżej niż shaped) głównego komponentu.

G.

*

Posty: 59
Dołączył(a): 8.01.2005
Offline
PostNapisane: 24 lut 2005, 19:43 
Cytuj  
juz po sprawie , okazalo sie ze jeden ze skladnikow byl ... za dobry. Kiedy zamiast pristine dalem zwykly , zadzialalo.


Posty: 46
Dołączył(a): 9.03.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2005, 15:16 
Cytuj  
Czy w EQ2 możesz sprzedawać swoje crafty i znalezione itemki na rynku tylkow momencie kiedy jesteś w swoim pokoju i masz aktywną sprzedaż ? czy po wyjściu z apartamentu sprzedaż itemku jest dezaktywowana? Gdy oglądam go w inventory w pokoju świeci się na czerowno, po wyjściu z niego już nie.
Czy jeżeli chce pohandlować dłużej to co, mam kompa zotsawiać włączonego na całą noc. Przecież to absurd ;P
pzdr

**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 mar 2005, 16:40 
Cytuj  
Hm... ano niestety , sprzedaz jest tylko jak siedzisz w pokoju jak wyjdziesz/wywali cie z gry..to sprzedaz jest anulowana.
Calkowicie sie zgadzam ,ze to devsi wymyslili w pijanym widzie chyba ,ze aby cosik sprzedac ( przez broker'a oczywiscie),trzeba byc online w pokoju.Gracze se radza w ten sposob ,ze : kupuja najtansze zarcie i wode, wrzucaja towar do brokera ,robia afk'a i ida spac he he.
Broker ma jeszcze oprocz tego inna cholerna wade heh,a mianowicie bierze za friko 20% wartosci sprzedanego towaru,jak dla mnie to lichwa cholera.
Co jeszcze zauwazylem u broker'a..to nie wiadomo np z jedzeniem czy piciem,czy sprzedajacy wystawil 1 sztuke ..czy tez 20 szt na sprzedaz,w jednej "linijce" a spytac sie nie ma jak sprzedajacego bo na 99% jest afk he he


Posty: 1
Dołączył(a): 29.03.2005
Offline
PostNapisane: 29 mar 2005, 10:57 
Cytuj  
Witojcie.
Pare moich uwag - nigdzie w sieci tego nie zauważyłem, może przydadzą się początkującym crafterom.
Po pierwsze: abilities. Uzywanie tych do 10 lvl mozna ograniczyć tylko do momentów kiedy są wymagane, tzn. pojawiają się ikonki w okienku craftingu. Te które przychodzą po 10 lvl są juz przydatniejsze, i warto ich uzywać nawet kiedy ikonki nie ma, po prostu przed kolejnym "dingiem". Kazdy sobie wyczuje, które sa najlepsze, praktyka czyni mistrza. Zauwazyłem także, że nie warto ładować ability przed każdym dingiem, tylko co drugi. Niektóre umiejętności mają jakby dłuższy czas działania i mimo ze ikonka juz zgasła, działanie mineło, to kolejny ding jest jeszcze pod wpływem tej umiejętności. Jak zastosujemy złą kombinację (patrz niżej) możemy dostać po nerach...
Druga uwaga odnośnie abilities. Nigdzie tego nie piszą, ale WARTO UZYWAĆ ZDOLNOŚCI RAZEM. To znaczy klikamy/wciskamy dwie umiejetności jedna po drugiej, bez odstępu, po prostu klik-klik. To działa zarówno kiedy mamy jakąś umiejętność wymagalną (pojawiła sie ikonka i niezastosowanie umiejętności spowoduje obrażenia) jak i przy zwykłych, "czystych" "dingach".
Efekty bywają sympatyczne. Solidne podwójne plusy... Niestety, nie każda kombinacja działa - niektóre się gryzą, powodują podwójne minusy (do durability jak i progressu). Ważna jest także kolejność, umiejętność x może być sparowana z umiejętnością y, ale jesli y jest pierwsza to jako druga musi byc z. Popróbujcie, naprawdę się opłaca.

Po drugie: składniki. Ten błąd że "invalid components" mimo że mamy wsio dobre, to bug w grze. Zamiast szukać czy kupować jakiś słabszy składnik receptury, po prostu robimy "camp" do ekranu wyboru postaci, wchodzimy ponownie i juz działa...

Po trzecie: krytyki. Cholery mozna dostać jak nam wyskakują krytyk za krytykiem, anulujemy, znowu krytyk itd. Żeby za dużo paliwa nie marnować, zaobserwowałem że warto czekać po tych krytykach. Np. odpalamy tworzenie, krytyk, krytyk, krytyk... i czekamy az wreszcie naszemu hiper rzemieslnikowi się uda posunąc progress choć troszkę do przodu. Dopiero w tym momencie robimy cancel i zaczynamy od nowa. Gierka po prostu jakby blokuje się na "setach" krytyków, i jak już przełamiemy złą passę, to nowa produkcja pójdzie już gładko. Mój rekordowy "set" krytyków to 16 pod rząd... Gdybym anulował po każdym to kupę hajsu by poszło na paliwo...
I ostatnia uwaga na dziś:
Jeśli ktoś gra jedną postacią tylko i chce mieć mozliwość "dorabiania" sobie umiejętności bojowych to niech zwróci uwagę na wybieraną podklasę craftera. Na stole chemicznym mozna robić AFAIR umiejętności dla guardiana/palladyna, na warsztacie jubilera dla scouta/brawlera etc., a na stoliku skryby - umiejętności dla magów i kapłanów.

Z proletariackim pozdrowieniem
Massai
"Robotnicy wszystkich krajów łączcie się!"
ps. powolutku majstruję sobie małą manufakturę na Antonia Bayle, mam już 3 postacie nieźle wyszkolone w stolarstwie, klejnocikach, i zbrojach...

***
Avatar użytkownika

Posty: 652
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 mar 2005, 17:04 
Cytuj  
ja jako stary crafter mam troche inne zdanie
skile uzywam w kazdej rundzie najczesciej 3-2
jak mozna zauwazyc sa dwa glowne typy skilli
I.. dodajace do proggresu
II. dodajace do durability

przyklad moich skili do progresu I
1. -9 dur +27 prog, 2. -9% succes +27prog, 3. power lost ok10% +18 prog - pelna runda bez sukcesu/porazki z uzyciem wszystkich 3 -19/+122
skille do durability II
1. -20prog +10 dur, 2. -6% succes +20 dur, 3. ok 16% powera +20 dur - pelna runda +35/+30

w zwiazku z tym ze mam duzo hp nie zawsze mi sie chce reagowac na Eventy
na poczatku uzywam skili do progresa (I) - 95% przypadkow wszystkich 3 - zgodnie z zasada im szybciej zrobisz tym lepiej :) -
jak ostatni 4 bar durability spadnie do polowy zaczynam uzywac wszystkich 3 skili do durability (II) - (3. jesli starczy powera tak to 2 lub tylko pierwszy )

w/w to moja standartowa technika ..

w ok 10% przypadkach , jak zagrozenie ze strony duzych bledow, nietypowe przedmioty - np rary craftuje bardzo ostroznie - najczescie 2 pierwsze bary progressa staram sie podciagnac z mala strata powera/durability zeby wrazie czego starczylo na 3. skill do dur pod koniec na 4 pasku

a tak ogolnie to praktyka praktyka i jeszcze raz praktyka .. w sumie kazdy rodzaj craftingu ma troszeczke inne skile i nie zawsze da sie ze wszystkiego wyjsc jak chodzby blad -200/-150 :P albo nawet seria 3 bladow -50/-50

skille dochodza w 4 etapach
1 etap lvl poczatkowy slabe skille do progresu
2 etap lvl 10 slabe skille do durability
3 etap lvl 20 lepsze skile do progresu
4 etap lvl 30 lepsze skille do durability
czasami moga byc wyjatki np: na 10 dostajemy -9% succes +20 dura
a na 30 -6% succes +10 dura
wydawac by sie moglo ze mniejszy spadek szansy na sukces jest lepszy - ale wiaze sie to zarazem z mniejszym wzrostem durability .. ja osobiscie wolalbym to pierwsze rozwiazanie

**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 29 mar 2005, 19:06 
Cytuj  
Hm...a ja mam inna "taktyke"
Biore se ksiazke ,lub gazetke,kawke i papieroska..i "lypie " jednym okiem
od czasu do czasu na monitor ,coby kliknac nastepny "start" he he.
Dlaczego tak? Ano crafting traktuje " na luzie" bo :
mam 27 lvl provisionera (gnomek) on i tak na 10 procesow z blue con ,ma 70% pristine bez zadnej pomocy .
Drugi crafter ,tez gnomek 17 lvl scholar( ma byc alchemikiem) tak samo sie "zachowuje" tylko ,ze dostaje dmg male ,ale nie pada i zdazy "wyciagnac" itemki do 3 poziomu 50%, reszta na 4 tym poziomie .
Trzeci crafter 21 lvl armorer (barbarian-berseker) ..na poczatku to stosowalem "abilites" bom sie bal ,ze padnie przy kowadle, obecnie ma juz 30 lvl a co za tym idzie ma 1900 hp ..takze padniecie mu nie grozi.
Doszedlem do wniosku,ze nie ma sensu "pomagac" charom,klikajac na ability i wpatrywac sie w monitor jak same sobie radza? he he
Napewno zmienie strategie jak :
1/doczlapie do cap'a..
2/ zaczne craftowac z rare materialow
to tyle
HM...moze ktos ma jeszcze inna " taktyke" craftingu?

*

Posty: 86
Dołączył(a): 14.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2005, 07:52 
Cytuj  
Mam takie pytanko ,jak tworzymy broń czy inne takie,to czy mamy wpływ na właściwości magiczne danego przedmiotu ,czy robi się losowo ?


_________________
Yazir-templr-royal legion-Blackburrow
Natan-Warlock-Royal Legion-Nagafen(pvp)

**

Posty: 308
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2005, 18:58 
Cytuj  
Hm..."..wplyw.." jedni mowia ,ze maja inni ,ze nie ,kak zwykle diabel tkwi w szczegolach he he
Jasne ,ze ma sie wplyw..od ciebie zalezy czy oprocz defaultowych recipies ,zdobedziesz/kupisz/etc..jakies rare recipies na rare ( kto wie nawet takie ,co nikt nie ma ) itemki he he.To samo jest z rare skladnikami albo masz sczescie i trafisz na jakis albo...masz kase i kupisz he he.
A z produkcja koncowych item? to jest tak mi sie wydaje ,ze jak chcesz osiagnac lepszy z lepszymi statsami etc. to masz wplyw napewno ,bo musisz sterczec i uzywac "encounters"(chyba tak na nie mowia crafterzy) to takie spelle na przyspieszenie /zwiekszenie/etc.
Reasumujac gracz/gracze maja wplyw na crafting he he.Idac "dalej" tym tropem to gracze maja wplyw na wsio co sie dzieje na shardzie , chociaz czesto sobie z tego nie zdaja sprawy( chodzi mi o devsow i stawiane im wymagania-nie wiem czemu ale gro populacji traktuje devsow jak alfa i omege he he)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.