mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
*

Posty: 59
Dołączył(a): 15.05.2012
Offline
PostNapisane: 14 kwi 2013, 19:47 
Cytuj  
już sprawdziłem, cały Epic Cluster to około 400-500 graczy online, całkiem przyzwoicie, wygląda też na to, że gra jest nieco bardziej zjadliwa, chociaż i kilka lat temu było sporo zabawy, wracam do gry z kumplem więc jak ogarniemy mechanikę na nowo to się odezwę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2013, 12:55 
Cytuj  
Ja podchodziłem do tej gry sceptycznie, po tych zmianach graficznych plus myśląca ekipa o przyszłości gry jak i zarabianiu na grze zachęca do tego że po miesiącu gry opłaciłem kolejne dwa.
Jeśli ktoś ma zamiar grać to polecam samemu przekonać się jak wygląda gra po tutorialu i zapoznać się z tym co będzie zmieniane jak i wprowadzane w grze, tu nie ma ściemy od devsów na szczęście, co obiecują to jest wprowadzane.
Kolejna sprawa to odporność gry na cheaterów i exploiterów, duży szacun dla devsów.

Jeśli ktoś chce dołączyć do nas to mu pomożemy się dostać do naszej wiochy na epic desertion, blisko elevation czyli pvp :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2013, 08:35 
Cytuj  
Mozesz napisac co jest w tej grze fajnego? bo na pierwszy rzut oka DFO wydaje sie przezajebistym produktem przy tym.
a combat to to ma taki, ze wolalbym zapomniec, ze pvp w ogole istnieje.

Chyba glownie chodzi o to, ze mozna modyfikowac powierzchnie gry?
Java pewnie zajebiscie wplywa na performance...


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2013, 09:51 
Cytuj  
No, pvp wygląda jak w tibii. ;/


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2013, 10:36 
Cytuj  
To jest niszowa gra i komuś może przypaść do gustu, jak mamy porównywać do DFO to sorki :)

Ja gram w wurm ponieważ w sześć osób można bawić się w miarę bez wysiłku we wszystko co gra oferuje, nie wiem co tu opisywać bo jest tego tak dużo że można porównywac pod pewnymi względami tylko do eve online.

Walka jest zjebana hmmm... po pewnym czasie przekona się każdy że jest bardziej taktyczna niż się wydaje, to nie jest zręcznościówka gdzie postać w motorkiem w dupie śmiga po ekranie i używa miliona skili, więc jak ktoś to lubi to wurm niech omija szerokim łukiem.

Silnik gierki to dziwna sprawa, od strony wyglądu świata jest w miarę ok, na dysku zajmuje 600mb, na kompie z przed 3 lat śmiga 40-90fps.

PvP, to pewnie wielu interesuje, po 3-4 tygodniach średniego grania można zainteresować się tym tematem, warunek to dobra lokalizacja by nie tracić czasu na podrózowanie, ważny jest jakis sojusz by reagować szybciej na zaczepki wroga itd.
My mamy 10 minut drogi morzem do całego kontynentu/serwera gdzie jest open pvp, nie muszę wspominać że full loot podnosi adrenalinke, a odwet w postaci siegowania i rozniesienia całego miasta w pył to też element gry.

Czego chcieć więcej ?

Do potworków w stylu wow, lotro, war, aoc, aion, itd nikt z nie wraca, eve online wymusza cholernie dużo czasu na gre, dfo padnie za kilka miesięcy, a nowe gry to albo quest gówna albo farma dla chinoli, więc gram sobie w wurm i co może wielu zaskoczy, świetnie się bawię, nie whinuje na devsów, na cheaterów, na bugi w grze, nawet przycinki pro graczy, którzy uważają że powinno się grać tylko w dfo lub cs olewam ;)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2013, 11:40 
Cytuj  
wiesz moze moje porownanie do dfo jest nietrafione. Wiem np. ze dfo ma przyciagac pvp, n ie wiem za bardzo co jest najwazniejsze w wurmie co przyciaga ludzi. Bo z tego co slyszalem populacja stale rosnie. Wiem, ze trzeba olac grafike i animacje (sic!). Jesli mozesz to wypisz z 5 elementow, ktore Ci sie tak bardzo podobaja. Imo nr 1 to modyfikacja terenu. Nie wiem do czego mam to porownac, minecraft? do jakiej innej gry?

mnie wiekszosc mmo odstrasza bo czest sprowadza sie to do jakiejs farmy +10% tego co mnie sie podoba. Niewiele jest mmorpg gdzie mozna robic cos ciekawego i tym samym zarabiac, zbierac itp.

dfo w sumie tez jest nieszowe.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 maja 2013, 19:24 
Cytuj  
- możliwość robienia z terenem co się chce, ogranicza cie tylko pomysł i czas, no i jeszcze pare rzeczy, których nie ma lub dopiero będą
- wszystko w grze jest tworzone przez graczy, przedmioty, rasowe konie, jedzenie, budynki, góry, porty, zamki, statki itd
- wszystko co budujesz może zostać zniszczone przez przeciwnika lub z czasem jeśli opuścisz teren
- progres postaci mocno powiązany z różnymi czynnościami, nie jest tak że musisz odpieprzyć ileś roboczogodziń by zabijać ludzi i jest to stracony czas
- wiele rozwiązań spotykam pierwszy raz mimo ze grałem chyba w większość gier mmo na rynku
- devsi, myślący ludzie, którzy chcą zarabiać oferując graczowi produkt, który chce kupic
- wprowadzanie cały czas nowych patchy, next patch większy ma wprowadzic paper doll i nowe ui, pewnie jeszcze zejdzie trochę czasu aż to się pojawi ale ważne ze się pojawi, a nie jest to tylko puste obiecywanie

gra ma tez sporo minusów ale raczej wiele z nich znika z czasem, sama walka, która tez ma przejść wielkie zmiany, dla wielu na początku jest komiczna, jest tez takie cos u graczy wurm ze uwielbiają sami sobie rzepkę skrobać, a jak się skleci grupkę nawet malutką to można dosłownie góry przenosić.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2013, 10:49 
Cytuj  
trudne początki Stoned

Obrazek


po trzech tygodniach

Obrazek


i obecnie progres jest, tydzień temu bez widoku na zewnętrzną farmę i zagrodę :)

Obrazek



Upcoming Wurm 1.1 Release

Summer Update 1.1

Alright, so here's what's coming soon to a Wurm near you!

Client Performance

We will start using your graphics hardware better, which will mean a major upgrade in the way Wurm Online is rendered and should have a huge impact on performance. We will maintain backwards compatibility.

New Creature Models

We have already upgraded a lot of the creatures in Wurm Online with new models this year - and we're working on releasing more new models in the update: Troll, Mountain Lion, Crocodile, Huge Shark, Pheasant, Lava Fiend, Hell Scorpious, Forest Giant, Rabid Hyena, Mountain Gorilla.

Abilities and the Karma System

Wurm Online has some pretty special high end rewards and possibilities, such as becoming a Meditation Guru, Dragon Slayer, King, Demigod, or hitting some really rare achievements. Some are possible for newbies right at the start, such as creating fantastic items, and some require a certain amount of skill.

We are now introducing Abilities, a system that makes use of the Karma Points which have been around for a while. You gain Karma Points by consuming the "Source". The Source can be found in Source Fountains, Source Crystals, or by completing the missions on the Epic servers.

You gain an ability as a very rare event. On the Epic Servers, an Ability Item may be handed out as a reward when a Scenario ends, which happens about once per month. On Freedom servers we haven't decided how to distribute them yet, but possibly through treasure hunts.

An Ability Item could be a Tome of Magic, a vial containing smoke from Sol, or a Green Cherry. Each item has three charges and gives the user a special ability. This ability is pretty powerful and could cast a Karma Bolt, set you up for a critical hit, or create a mirror image of yourself. They often have pretty long cooldown and consume quite a bit of Karma so they shouldn't be overpowered.

With every ability comes a title, such as Witch Hunter, Valkyrie or Summoner. If you gain several abilities, this title will change, and eventually you may find yourself called something really special, like Demon Queen or Arch Mage. Eventually we'll add some sort of graphics for them as well.

Epic Endgame Re-Work

The Epic Endgame is supposed to create a "pull" through the game - something to wonder about and explore if you get tired of building your castle or breeding cattle. If you think Wurm is too much of a grind then you should try out the Epic servers.

The Epic missions are quite popular but they have their issues. The rewards are not interesting enough, other effects need to be cleaned up and the missions themselves are sometimes out of place. This summer will bring many improvements in those areas, especially with the Ability Item rewards. You may also find the Rod of Eruption or the Wand of the Seas interesting. The Key Of The Heavens - a mysterious golden puzzle which, if solved, may grant access to Valrei - will be more common as well.

The reward system is designed to let anyone participate and have a shot at receiving these rewards. Even as a newbie, if you are close to where a mission is completed then you gain 1 Karma Point. The first point per scenario is a ticket in the lottery, and you gain a new ticket every 300 points. You do have to be premium though, since our experience is that otherwise the system would be exploited by creating lots of free accounts.

Kingdom Tabards

We'll make it possible to display your kingdom banner with tabards worn on the body.

New Fences

We are introducing new stone, curb, rope and roundpole fences, and even a few magical ones.

Flower Beds and Flower Pots

You will be able to decorate your home with these new features.

Tombstones

If you carry one of these, you can bury your kin or favorite pet in a more decent way.

Analyse

If you analyse a rock shard (or an ore) it will tell you what it was near before it was mined. The information you get depends on how high your prospecting skill is and the quality level of the shard. We hope this will add more value to the prospecting skill.

Foraging and Botanizing

You can now select categories to look for, and will get more chance of finding something on a tile if you have higher skill. You'll also be able to forage and botanize on more types of tile.

Cross-Server Chat

You'll be able to chat with your friends and other players on different servers.

Modify Existing Structures

Gone will be the days when you had to destroy the whole structure and rebuild it in order to modify it just because you now have more skill. Rejoice! You'll be able to add to or remove tiles from existing structures.

New Music

We're going to add some freshly produced music to the game.

Paperdoll

Some of you may have seen images of the drag and drop paper doll our developers have created. This should help a lot with managing items and visualizing wounds.

Inventory Groups

You will be able to create groups of items on the top level in your inventory tree. This should help with managing items. You will also be able to open new windows with them!

GUI/Prettier Action Bar

We're planning on making the action bar a bit more interesting to look at. How, we don't know yet!

GUI Buttons

We'll be changing the current GUI buttons for actions such as climbing to much prettier icons, as a part of our GUI improvements.

Skill Tracker

This is a small widget which will help you track some selected skills.

Things that will hopefully make it: Diagonal Roads

It seems as if our developers Tich and Saytheb may be able to solve the riddle of creating straight roads through diagonal space. Hold your thumbs!

Sitting, Squatting, Meditation, Praying Animations

This is on the list, not done yet though.

Falling Trees

Our artist Saroman has lots on his hands right now but we expect these to make it into the game.

Yours Sincerely,

Rolf and the team behind Wurm Online


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Posty: 2
Dołączył(a): 20.05.2013
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 23:17 
Cytuj  
Co to jest cs? dfo to darkfall online?


Posty: 2
Dołączył(a): 20.05.2013
Offline
PostNapisane: 20 maja 2013, 23:54 
Cytuj  
jak w tym wurmie zmienić czułość myszy? w ogóle można jakoś sterowanie ustawić? bo nie mogę tego znaleźć ;/ skakać można? xD

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 maja 2013, 17:16 
Cytuj  
wurmpedia

http://www.wurmpedia.com/index.php/Bind

nie można skakać, do myszki nie wiem


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 300
Dołączył(a): 8.01.2012
Offline
PostNapisane: 22 lut 2014, 16:42 
Cytuj  
Są jakieś Polskie osady na serverze epic jeszcze aktywne ? Myślę o resubie i postawieniu chatki łowieckiej, ale jak ktoś już gra to można coś razem pomyśleć.


_________________
Ultrah/Dzikun

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 lut 2014, 22:11 
Cytuj  
viewtopic.php?f=82&t=42871
tu masz temat o wurm


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 lut 2014, 01:09 
Cytuj  
Ultr4 napisał(a):
Są jakieś Polskie osady na serverze epic jeszcze aktywne ? Myślę o resubie i postawieniu chatki łowieckiej, ale jak ktoś już gra to można coś razem pomyśleć.

Generalnie epic to raczej nastawianie się na pvp, jesteśmy aktywni.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 254 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.