mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość

Posty: 15
Dołączył(a): 18.01.2006
Offline
PostNapisane: 27 lip 2006, 11:51 
Cytuj  
no więc.. jest ich masa a żeby je w miarę poznać i zrozumieć ich specyficzną mechanikę bo każdy ma nieco albo i bardziej inną od pozostałych trzeba poświęcic dużo czasu a ściągnięcie oraz zainstalowanie tych różnych jak by to nazwać hmm.. dodatkowych plików( niektóre podmieniają inne jak podejżewam) trzeba poświęcić sporo czasu i to sprawia trudności w sprawdzaniu ich pokoleji bo trzeba by instalować parę ultim albo na każdy nowy shard przeinstalować, zresztą jest kilka tych dodatków i wogóle dlatego proszę o pomoc i wskazaniu shardów które mają takie cechy jakich ja pożądam. pisałem kiedys posta o tym jakiej gry szukam i postanowiłem sprawdzić właśnie ultime( z innymi wskazanymi, np wurm mam problemy techniczne) wiem że parę z tych cech które wymieniłem może byc nieadekwatne do ultimy np to z tym ogólnym poziomem dośwadczenia postaci trenowanym jako jedna wartoś tak jak to w wielu grach w których jest np tylko "lvl" i doświadczenie
oprócz teg coś tam jeszcze jakieś umiejętności dodawane czy co tam jak w jakiś szajskich hacknslashah jak diablo czy inne wiadomo że w ultime tego nie ma i dobrze. Zależy mi na wszystkich cechach które wymieniłem w tamtym poście(wkleje je tu) i na tych cechach które dodam do tej "listy"


powinno byc podzielone na statystyki(np. sila, zręczność itd.itp) i umiejętności(np. walka bronią średnią, ciężką,strzelectwo, kowalstwo, krawiectwo, magia itd i itp, żeby bylo jak najwięcej umiejetnośći przede wszystkim rzemiosł i żeby te rzemiosla były realistyczne i rozbudowane)żeby nie było ogulnego poziomu postaci trenowanego jako jedność tylko żeby mozna bylo trenować tylko statystyki i umiejetności wykonując daną czynność ktora na rozwój konkretnej statystyki bądź umiejętności wpływa i żeby efektywny poziom umiejetności był liczony tak: poziom umiejętnośći + premie ze staatystyk wplywających na te umiejętnośći a najlepiej aby było według takiej reguły:
efektywny poziom umiejętności= jakis%(najlepiej 50) z poziomu umiejętności+jakiś % z statystyki wpływającej na daną umiejętność+ jakiś% z drugiej statystyki wpływającej na dana umiejętność+% z trzeciej itd wiadomo może być mneij lub więcej statystyk ale żeby robienie każdej rzeczy wpływało równomiernie, żeby nie było czegos takiego że trenując określona rzecz otrzymuje się o wile większe korzyśći w wielu inncyh rzeczach niż w przpyadku trenowania innej czynność zdolnośći umiejętnośći statystyki
ale to już u takiego idealu ale jeśli bedzie prosciej to może by moglo być.
Żeby nie bylo klas postaci tylko postać była taka na jąką będzie rozwijana np jak ktos np rzuca zklęcia i ćwiczy magię to trenuje się na maga, jak ktoś szyje ubrania to trenuje się na krawca jak ktoś wykuwa narzędzia i bronie to na kowala ale żeby każdy mogl wszystko robic i żeby mogł być np wojownik/strzelec/kapłan/mag/drwal/kowal/stolarz naraz. Żeby nie było glupich ograniczeń klasowych, lub poziomu umiejętnośc lub statystyki do używania danego przedmiotu. Aby byl płynny rozwój postaci tzn żeby nie bylo skokowego rozwoju tylko żeby np 1 poziom w statystyce polepszal postać o mininmlna jednostkę np żeby wraz np z zdobyciem poziomu wytrzymałości nie wzrastało HP o kilka punktów np o 3HP tylko o minimalna wartość czyli o 1. Żeby gra byla bardzo interaktywna czyli żeby prawie wszystkiego co można bylo prawie wszystkiego używać na wiele sposobów np żeby można bylo przesunąć krzesło, rzoebrac je na części choć to juz nie konieczne tak bardzo. Żeby postac była bezpieczna tzn żeby nie dalo sie jej latwo ukraść ani okraść. Żeby miała calkiem w miarę dobrą grafikę

dobry system budowania i rozbudowywanie budynów, wyposażania( właściwie to nie mam jakichś obyślonych typów bo wydaje mi sie żę to jest spotykane w niewielu grach tego typu przynajmniej ja nie miałem zbyt dużo okazji ) jeśli chodzi o realia to tak samo jak kiedyś ale ultima chyba tylko występuje w wersjii fantasy więc jest ok, żeby nie było wymuszania klimatyczne j gry, wiadomo każdy ma inne poczucie klimatu
jak sobie coś przypomnę to dopowiem

proszę podawac nazwę shardu, wersja ultimy(dodatek itp), i to w czym jest podobne a w czym różne od moich preferencji

z góry dzięki[/url]


Posty: 2
Dołączył(a): 28.09.2006
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 19:01 
Cytuj  
Clair's Lair
Super shard ultimy

- Darmowy
- Fajny klimata
- Mili GM'owie i seery
- ogólnie spox

http://uo.provector.pl


_________________
Obrazek

*

Posty: 139
Dołączył(a): 6.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 19:10 
Cytuj  
A morze skorzystasz z opcji szukaj?
Edit
@kedar " Żeby postac była bezpieczna tzn żeby nie dalo sie jej latwo ukraść"
LOL :]


_________________
80 97 115 99 97 108 <--- poprostu gotój! xD

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 29 wrz 2006, 20:19 
Cytuj  
www.Nelderim.org moze;)


_________________
Obrazek


Posty: 13
Dołączył(a): 8.10.2006
Offline
PostNapisane: 25 lis 2006, 19:23 
Cytuj  
polecam www.uoclone.gal.pl :)

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 lis 2006, 00:33 
Cytuj  
Nelderim? żarty jakieś.
Mam... miałem tam konto od wersji beta, miałem 3 postacie skoksane bez żadnych bierncyh makr itd
Ostatnio wszedłem żeby odświeżyć postacie i zobaczyć co się zmieniło i minutę po moim zalogowaniu przyczepił się do mnie jakiś nowy GM który zapewne gówno wie o Ultime i najpierw wsadził do więzienia moją postać za "nieklimatyczne imie" (które defacto miałem od około półtora roku) a potem zbanował mi konto (na to już zasłużyłem ^^).
Także nie polecam tego shardu głównie ze względu na GMów.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.


Posty: 1
Dołączył(a): 26.11.2006
Offline
PostNapisane: 26 lis 2006, 14:21 
Cytuj  
GOTTENDAMERUNG
Zapraszam na polski darmowy serwer Ultima Online Gottendamerung (z niemieckiego Zmierzch bogów) oparty na fabule popularnego RPG "papierkowego" Warhammerze (tymczasowo 1 ed.). Serwer ma około 2 lat, jednak przez długi okres czasu był zaniednany. Od niedawna zmieniliśmy mapkę i odświerzyliśmy wiele systemów. Mimo małego online potrafimy stworzyć klimat RPG na doś wysokim poziomie. Serwer działa na pełnej wersji ML i SE. Ekipa nie jest natrętna i rozumie problemy graczy, a każdy stara się subiektywnie rozwiązać. :wink:

http://uo.mikoland.net/ - strona serwera
http://gotterdammerung.myfreebb.com/ - forum serwera
#ultima-gott - kanał irc

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.