mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 52
Dołączył(a): 15.07.2006
Offline
PostNapisane: 15 kwi 2008, 07:06 
Cytuj  
www.prisonstruggle.com

Siedzimy w więzieniu, pracujemy nad reputacja itd.. itd.. ;)

*

Posty: 142
Dołączył(a): 26.05.2006
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2008, 17:54 
Cytuj  
http://www.khanwars.pl
Ta gra chyba jeszcze nie była reklamowana,co mi się w niej podoba:
- nie można grać w nieskończoność i ciągle obrastać w piórka
- dzięki temu nie będzie kilkudziesięciu światów,przynajmniej nie tak szybko
- tak zwane doładownaie konta nie jest zbyt nachalne,nie daje jakiejś niezwykłej przewagi nad graczami którzy sobie tego nie wykupią
- kilka opcji które mi się osobiście podobają


_________________
http://mfo3.pl/281609

*

Posty: 193
Dołączył(a): 15.01.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2008, 18:18 
Cytuj  
http://www.the-crusades.org/index.php

Ciekawy MMOsg, osadzony w realiach średniowiecza.
Celem gry jest zdominowanie jakiegoś danego obszaru przez sojusz i utrzymanie się przez określony czas. Bitwy nie są rozstrzygane natychmiastowo, dzięki czemu można dosłać ewentualnie posiłki.

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 11 maja 2008, 19:58 
Cytuj  
www.delirium.wp.pl

Sami zobaczcie.


_________________
...


Posty: 44
Dołączył(a): 19.11.2007
Offline
PostNapisane: 16 maja 2008, 13:48 
Cytuj  
Dosyć ciekawa gra podobna trochę do WitcherDuelMail, tyle że tutaj widać gości online i jest znacznie więcej itemków, gra jest bardziej rozbudowana itp.
http://www.duels.com

A jeżeli chcesz mnie wspomóc to http://www.duels.com/users/register/skorpionex ;P


Posty: 3
Dołączył(a): 19.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 maja 2008, 11:36 
Cytuj  
Gra na podstawie strategii Majesty:
http://www.heroesofardania.net/
Jak komuś podobał się pierwowzór to miło jest wrócić do tego świata.


Posty: 1
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 25 maja 2008, 18:26 
Cytuj  
http://www.polanie.com.pl
Gra podobna do plemion. Polecam i zapraszam do gry.


Posty: 12
Dołączył(a): 29.05.2008
Offline
PostNapisane: 29 maja 2008, 11:21 
Cytuj  
Zaproszenie do gry:

http://www.outwar.com/rec/DaReKtHeCroW

Chętnych do gry zapraszam dl klikania w link powyżej, to nie boli, a bardzo może pomóc. Wiem, że to spam, ale jaka reklama już nie jest spamem;P
P.s. Po osiągnięciu 10 lvl każdy zrekrutowany dostaje ode mnie całą zbroję oraz może dołączyć do klanu.

Nie trzeba grać codziennie, ale wciąga niesamowicie;)


_________________
Strony internetowe Gdynia | OUTWAR - free MMoRPG | Nieruchomości Gdynia

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 2 cze 2008, 20:18 
Cytuj  
http://holy.pkve.com/

Ciekawe połączenie gry RPG z popularnymi "Plemionami".


_________________
...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2008, 21:18 
Cytuj  
Siakas nowa podobna do gladiatusa:
link: http://www.tanoth.pl

ciebie nie zaboli a mi moze pomoze.
link z moim refem: [url]s1.tanoth.pl?kid=Ormjaevel[/url]


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*

Posty: 142
Dołączył(a): 26.05.2006
Offline
PostNapisane: 4 cze 2008, 21:22 
Cytuj  
Zobaczcie www.czaswojny.pl
Moim zdaniem ma przyszłość ta gra.


_________________
http://mfo3.pl/281609

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 15 cze 2008, 07:34 
Cytuj  
www.ikariam.pl

Bardzo fajna gra w czasach Rzymskiego Imperium.


_________________
...

**

Posty: 246
Dołączył(a): 3.10.2007
Offline
PostNapisane: 15 cze 2008, 08:30 
Cytuj  
Gladiatus-bądź gladiatorem,zdobądź chwałę i pieniądze.Walcz z innymi gladiatorami i wygrywaj.
http://s16.gladiatus.onet.pl/game/c.php?uid=43237 - Ref bardzo bym prosił o rejestrowanie się przez niego.jak ktoś nielubi pomagać to:
www.gladiatus.onet.pl

*

Posty: 150
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 19 cze 2008, 15:03 
Cytuj  
http://movoda.net

Wg. mnie najlepsza gra via www jaka istnieje EVER :D
opiera sie głównie na craftingu (chociaż walka też jest ,o czym później)
jest czysto skill based , kazdy skill ma własny lvl i lvluje sie go poprzez używanie , ktore nabija expa potrzebnego do nastepnego poziomu
skille to :

* Cards
* Combat
* Construction
* Cooking
* Crafting
* Fishing
* Harvesting
* Magic
* Mining
* Smithing
* Speed
* Trading
* Woodcutting

Gra się poprzez pójście do określonego miejsca gdzie można wykonywać danego skilla i pracy nad nim , która polega na czekaniu aż timer spadnie do zera ( odlicza określoną ilość sekund ) co daje np 1 kłodę w plecaku .W grze chodzi o to ze odpalasz ja i robisz cokolwiek tam chcesz na kompie :] ja gram w czasie jak pisze tego posta , nie wymaga ona uwagi przez kolejne 15 minut , kiedy musisz wbić Bot checka żeby dalej robić co robiłeś .Ja już robiłem wiele rzeczy grając np grałem w mmorpgi czy oglądałem anime, czytałem ksiażke itp

Gra jest naprawde warta polecenia gram w nia od bardzo dawna i sie wogule nie nudzi jak już sie w to wejdzie

a teraz co do walki , jest rozbudowany system gildyjny, każda gildia ma własny kompleks budynków takich jak kwatera główna, magazyn, młyn , szklarnia itp , Aha samemu można budować domy i łódki . Są tez Raidy kiedy napadamy na kompleks gildyjny innej gildii zeby splądrowac ich magazyny (i zgwałcić kobiety XD joke :D ) . Także gra ma bardzo dużo do zaoferowania zapraszam :D

aha i teraz najważniejsze , Jeżeli spodoba Ci sie ta gra i bedziesz chcial w nia grac więcej niz 1 dzien to jako że nie ma w tej grze refow zapraszam do mojej gildii The Drunks gdzie dostaniecie wszelakie wsparcie :D koniecznie wyslijcie mi wiadomosc w grze jak sie zdecydujecie grac to wyśle wam zaproszenie do gildii
Mój nick to Zbzikowany


Posty: 2
Dołączył(a): 22.06.2008
Offline
PostNapisane: 22 cze 2008, 13:49 
Cytuj  
http://www.nawija.pl

Nawija to gra przez www, przenosząca nas w czasy naszych przodków.
Jak wyglądało dawno temu życie w ostępach puszczy słowiańskiej? Wyprawy w leśną gęstwinę, oddawanie czci bogom i składanie im ofiar - demony, istoty nadprzyrodzone, walki, przygody - to codzienność życia słowiańskiego woja!
W zdobywaniu coraz większej sławy i przychylności bogów pomagają posługi żercy, czyli słowiańskiego kapłana, a także jasnowidzące i zielarskie zdolności widzmy, której oczywiście i w naszym grodzie nie może zabraknąć. O jakość naszego oręża zatroszczy się kowal - a wszystkim zarządza kasztelan, u którego w zamian za małą sakiewkę z brzęczącą zawartością kupimy własną chatę.
Przeżyj wspaniałe przygody i zdobądź sławę największego wojownika i oddanego wyznawcy bogów!

*

Posty: 150
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2008, 14:19 
Cytuj  
http://myminicity.com/ - budowanie minimiasta :D malutka gra refowa, zakładasz miasto i dajesz linka kumplom żeby wchodzili codziennie , za każde wejście dostajesz 1 mieszkańca ( tak jakby domek )

mój ref to http://warperia.myminicity.com/ pofatygujcie sie ^^


Posty: 2
Dołączył(a): 30.06.2008
Offline
PostNapisane: 30 cze 2008, 15:57 
Cytuj  
Witam.

Chciałbym przedstawić grę, w którą gram od około roku. Dla osób lubiących słowo pisane jest to pozycja godna polecania.

Cytuj:
1. Wstęp

Początki Orodlinu datują się na marzec 2007 roku. Wtedy kilkoro zapaleńców zniechęconych marazmem, w jakim znalazło się macierzyste Vallheru, rozpoczęło prace nad przyspieszeniem rozwoju tej gry. Jednak z biegiem czasu, kiedy prace nabierały tempa, Thindil – osoba, która rozwijała silnik Vallheru - porzucił prace nad projektem. Od tego momentu możemy mówić o powstaniu gry Orodlin. Wraz z postępem prac do projektu dołączyli programiści i administratorzy z dwóch kolejnych gier - Wastelandu i Erythanei. Tym samym nowy projekt miał być połączeniem idei trzech gier i pod nową nazwą i wizerunkiem stanowić kontynuacje prac nad silnikiem Vallheru. Z dniem 1 października, po upływie okresu próbnego, rozpoczęła się I era Królestwa Orodlinu.

2. Opis gry

Orodlin należy do tekstowych gier MMORPG. Jest oparty o silnik Vallheru, który z kolei był oparty na silniku Gamers Fusion. Jest to typowa gra via www, co oznacza, że można w nią grać posiadając jedynie dostęp do Internetu i sprawnie działającą przeglądarkę internetową (twórcy gry rekomendują Mozillę Firefox). Królestwo Orodlinu to typowa kraina magii i miecza, osadzona w realiach epoki wczesnego średniowiecza. Gra posiada charakter liniowy – podstawowe dwa główne cele opisane w dalszej części, ale gracz w ramach tej rywalizacji (która często może go nawet nie dotykać) może dążyć do osiągnięcia osobistych sukcesów w handlu, rzemiośle, walce na arenie z innymi graczami, tworzyć i uczestniczyć w życiu klanu itp. Są to cele wyznaczane indywidualnie przez każdego gracza, w których ostatecznej realizacji może przeszkodzić jedynie nastanie nowej Ery.

3. Cel gry

Gra posiada dwa główne cele:

- indywidualny - gracze zajmujący się profesjami walki mogą rywalizować o miano Bohatera. Aby zostać okrzykniętym herosem krainy i być zapisanym po wsze czasy w Kronikach Królestwa, gracz musi pokonać Astralnego Strażnika - najsilniejszą bestię w Krainie. Nie jest to jednak proste – dokonać może tego jedynie wojownik lub mag należący do grona najpotężniejszych w Królestwie Orodlinu.

- zespołowy - klany mogą konkurować ze sobą w wyścigu, kto pierwszy wybuduje monumentalną budowlą - Astralną Machinę. Aby wykonać Astralny Pomnik, klany muszą wykazać się przedsiębiorczością, koordynacją, zaangażowaniem i często także sprytem. Przedsięwzięcie to wymaga współdziałania razem ze sobą wszystkich profesji rzemieślniczych, błyskotliwej taktyki, umiejętności handlowych i ekonomicznych. Tylko najpotężniejszy i najlepiej zarządzany klan będzie w stanie wybudować tak skomplikowane i kosztowne dzieło. Z chwilą, gdy oba wymienione cele zostaną osiągnięte, nastąpi koniec tzw. Ery - czyli okresu, w którym toczyła się bieżąca rozgrywka. Następnie po okresie przejściowym rozpoczyna się nowa Era i rywalizacja rozpoczyna się od nowa. Takie rozwiązanie posiada kilka zalet:
- przede wszystkim pozwala graczom zdefiniować konkretne cele do osiągnięcia;
- nowi gracze, którzy zarejestrowali się do gry w nowej erze mogą rozpocząć rywalizację ze starszymi, doświadczonymi graczami jak równy z równym;
- każda nowa era wnosi ze sobą wiele zmian - poprzez wprowadzenia poprawek, nowych lokacji czy projektów. Zmiany dotyczyć mogą zarówno mechaniki gry, designu, jak i optymalizacji silnika na poziomie implementacyjnym.

Oczywiście gracz wcale nie musi podporządkowywać swojej gry głównym wątkom rywalizacji. Praktycznie może robić wszystko to, na co pozwalają mu mechanika i zasady gry. A nawet więcej, bo wielką popularnością cieszy się także fabularny aspekt rozgrywki - gracz odgrywa swoja postać między innymi w karczmie, sesjach rpg na forum, plotkach, bibliotece czy walkach fabularnych i na poczcie. Wreszcie gracz może w ogóle nie przejmować się jakąkolwiek rozgrywką, tylko po prostu świetnie się bawić, rozmawiając w karczmie, dyskutując na forum i komentarzach, pisząc różnego rodzaju teksty czy poznawać nowych, interesujących znajomych. Jednym słowem to, czym chce się zająć gracz i jak ma prowadzić swoją postać, będzie zależeć jedynie od niego.


4. Poruszanie się w grze

Orodlin jest grą tekstową, a zatem nie ma tutaj spektakularnej grafiki. Gracz przenosi się do odpowiednich lokacji klikając kolejno w linki. W lewym menu nawigacji mamy spis głównych lokacji, które gracz może odwiedzić w zależności od tego, jakie kierują nim potrzeby (statystyki, zasoby, dziennik itd.). Szczególną lokacją są miasta - w przypadku Orodlinu są to Agarakar i Meredith. Po kliknięciu w lokację miasta ukazuje się spis wszystkich dostępnych miejsc w danym mieście podzielonych na dzielnice (zamiast z klikać w link miasta można także z menu kaskadowego wybrać sobie bezpośrednio lokację w mieście). Dla graczy korzystających bardzo często z tej samej lokacji istnieje możliwość definiowania własnych linków w menu nawigacji, co bardzo ułatwia i usprawnia grę.

Jeśli chcemy dowiedzieć się czegoś na temat innych graczy, którzy akurat są zalogowani w grze, to wystarczy skorzystać z listy mieszkańców znajdującej się po prawej stronie ekranu. Możemy w ten sposób przeglądnąć podstawowe informacje na temat graczy, jak i mamy możliwość zaatakowania lub napisania wiadomości.

Jedną z kluczowych aspektów w grze jest podróżowanie. W grze istnieją 4 główne lokacje: wymienione wyżej miasta, las oraz góry. Aby podróżować po tych lokacjach, należy przejść do lokacji stajnie i wybrać miejsce podróży. Mamy trzy możliwości relokacji, każda z nich ma swoje plusy i minusy i tylko od gracza zależy, którą z nich wybierze.


5. Geografia Królestwa Orodlinu

Królestwo Orodlinu składa się z czterech głównych lokacji - dwóch miast: stolicy Meredith - kosmopolitycznego portowego miasta oraz Agarakar - dużej, przemysłowej metropolii, w większości znajdującej się w podziemiach wielkiej pieczary. Ponadto na zachodzie Królestwa znajdują się ogromne, nie do końca zbadane połacie gęstej puszczy, przez mieszkańców Orodlinu nazywanej Lasem Krętych Ścieżek. Natomiast wschodni kraniec Królestwa zajmują wysokie, strzeliste Góry Migotliwe, w których skład wchodzą między innymi pasma Grzbietu Bogów i Gór Heimeroth.

Jednak wiele terenów należących do Królestwa Orodlinu pozostało niezbadanych. Ich pustkowia stanowią inspirację dla wielu podróżników i awanturników, kusząc perspektywą zdobycia sławy i bogactw. Kto wie, może za jakiś czas mieszkańców Orodlinu zelektryzuje wiadomość o odkryciu kolejnej, nowej lokacji.


6. Ustrój Państwa

Kraina Orodlinu nie jest typowym Królestwem, w którym panują feudalne struktury społeczne i administracyjne – poszczególne ośrodki władze są rozproszone po poszczególnych instytucjach. Orodlin nie ma króla, jest bowiem zarządzany przez władców - namiestników posiadających ogromną władzę. To oni mają pod swoim panowaniem całą administrację kraju. Mocą swoich dekretów kierują i zarządzają państwem. Urząd Namiestnika stanowi zatem organ władzy wykonawczej w Królestwie. Władcy cieszą się nieposzlakowaną opinią i respektem wśród mieszkańców całego Królestwa.

Jednak ogrom spraw związanych z administrowaniem Królestwa sprawia, że oprócz Władców w Królestwie Orodlinu funkcjonuje szereg instytucji o charakterze porządkowym lub organizacyjnym. W ten sposób Namiestnicy mogą skupić się na aspektach najistotniejszych dla państwa, a sprawy codzienne i powszechne załatwiane są przez innych urzędników. Nabór na stanowiska przeprowadzają Namiestnicy.

Władzę sądowniczą w Królestwie stanowi Sąd Najwyższy. Jego najważniejszym zadaniem jest praca nad ustanawianiem oraz unowocześnianiem prawa obowiązującego w Królestwie. To tutaj wykuwane są liczne ustawy, które mają gwarantować obywatelom Królestwa Orodlinu wolność, pokój i dobrobyt. W przypadku, kiedy ktoś poczuje się niesprawiedliwie potraktowany przez władzę, czy po prostu został oszukany lub oszkalowany, SN jest miejscem, gdzie można dochodzić swoich racji. Każdy, bowiem ma prawo domagać się od państwa sprawiedliwości. Nad Sądem czuwa Sędzia Najwyższy, który ma do pomocy swoich zastępców, ławników i prawników.

Trzecim filarem władzy w Królestwie Orodlinu stanowi Rada Królewska. Pomimo, ze jest to organ doradczy, to jednak jego praca odbija duże piętno na kształtowanie się Krainy. To właśnie tutaj pracuje się nad ustawami mającymi fundamentalny wpływ na zwykłe życie mieszkańców. Opinia Rady Królewskiej często przeważa w podejmowaniu decyzji, zarówno o charakterze personalnym, jak i ustawowym.

Jednak struktura władzy W Orodlinie jest bardziej zagmatwana, niż by to się na pozór wydawało. Albowiem, pomimo że wyłonione zostały instytucje, które pełnią władzę w państwie, to jednak wszystkie one są kontrolowane przez jedną - Radę Lordów, których członkowie rozproszeni są po całym Królestwie. W RL zasiadają wszyscy członkowie Orodlin Teamu i to oni ostatecznie decydują, kto ma pełnić daną funkcję w Królestwie; mają prawo veta przy wprowadzaniu nowych ustaw i dekretów. Co więcej, do nich należy decyzja o prowadzeniu wojen i polityki zagranicznej. Niemniej jednak Rada Lordów stara się nie ingerować zbytnio w kompetencje ustanowionych instytucji. Strzeże jedynie stabilności ustroju państwa, reguł prawa oraz dyskretnie nadaje ton rozwojowi Królestwa.

Oto spis wszystkich instytucji Królestwa:
- Władcy - po Radzie Lordów stanowią najwyższą władzę wykonawczą w Królestwie.
- Gwardia Królewska - jest to swoista gwardia przyboczna Władców. Ma na celu strzec porządku w Królestwie. To do członków tej organizacji należy łapanie oszustów, złodziei czy morderców i wtrącanie ich do więziennych cel. Gwardziści są rekrutowani spośród najbardziej zaufanych mieszkańców Królestwa. Są szkoleni i biegli w walce zarówno z pospolitymi przestępcami, jak i tymi, którzy zajmują się czarna magią.
- Sąd Najwyższy - w jego skład wchodzą sędziowie, ławnicy i prawnicy.
- Rada Królewska - jest to doradczy organ ustawodawczy, w skład którego wchodzą Marszałek, Radni oraz eksperci.
- Głos Orodlinu - to ogólnokrajowe czasopismo, którym zarządza redaktor wraz ze swoimi zastępcami.
- Świątynia - oprócz zajmowania się sprawami duchowymi kapłani organizują zawieranie związków małżeńskich.
- Biblioteka - tutaj zachowana jest spuścizna intelektualna Krainy Orodlinu. Zarządzana przez bibliotekarzy i Kronikarzy.
- Karczma - obsługiwane przez karczmarzy miejsce, gdzie każdy może usiąść, pogawędzić i zjeść coś smacznego.


7. Garść podstawowych porad dla początkującego gracza.

Na pierwszy rzut oka Orodlin może się okazać grą niejasną i skomplikowaną. Jednak stosując się do kliku żelaznych zasad można bardzo szybko zorientować się w podstawowych zasadach gry:
- przede wszystkim należy pamiętać, że jest to gra tekstowa, a zatem gracz, zwłaszcza nowy, powinien dużo CZYTAĆ, bo tylko wtedy będzie mógł poznać dokładnie realia gry.
- w trakcie układania postaci warto zapoznać się z podstawowymi informacjami na temat poszczególnych ras, klas czy bóstw - odpowiednie ich wybranie na pewno będzie procentować w przyszłości.
- nie należy przejmować się tym, że jest wiele aspektów gry, które są z początku niezrozumiałe. Informacje na temat poszczególnych aspektów gry można czerpać przede wszystkim z wciąż rozbudowywanego FAQ i pomocy kontekstowej. Jeśli wiedza tam zawarta nie zaspokaja potrzeb gracza, to warto przeglądnąć forum (wewnętrzne, jak i zewnętrzne) w poszukiwaniu pożądanych informacji. Jeśli to zawiedzie, po potrzebne dane można zgłosić się do książąt lub technicznych, którzy z pewnością udzielą rad i wskazówek. Dużo cennych wskazówek mogą także udzielić członkowie klanów, do których naprawdę warto wstąpić, choćby dlatego, aby poznać lepiej grę.
- pamiętajmy, że pierwsza postać nigdy nie będzie doskonała i lepiej pierwszą swoją erę poświęcić na poznanie gry.

Link do strony głównej: http://orodlin.pl



Poza tym jest coś co odróżnia tą grę od innych opartych o ten sami silnik. Otóż sami gracze mogą mieć duży wpływ zarówno na rozwój gry jak i jej przebieg. Twórcy Orodlinu duży nacisk kładą na aktywność graczy, którzy jeśli tylko chcą mogą wziąć udział w wielu przedsięwzięciach.

Ponadto już niedługo nastąpi nowa era Orodlinu, gdzie będzie można od początku i na równych zasadach rozpocząć rywalizację między graczami i klanami. Planowane jest wiele nowych i ciekawych zmian.
Chętnych do wspólnej zabawy serdecznie zapraszam.

*

Posty: 142
Dołączył(a): 26.05.2006
Offline
PostNapisane: 2 lip 2008, 17:54 
Cytuj  
Młotek zawsze będzie młotkiem,nawet jak ma turbodoładowanie do krawędzi tłuczącej,silnik na zjonizowane powietrze i jest wykonany z takich samych materiałów jak poszycie wachadłowca którym wozi się kilka razy w roku sztuczne satelity na orbitę Ziemi.


_________________
http://mfo3.pl/281609

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2008, 12:54 
Cytuj  
Nieglupie http://www.spaceadventure.pl/

Zarejestruj sie przez http://www.spaceadventure.pl/p,211.html
a pomozesz mi troszke.
Aah i jako nick polecajacego: Ormjaevel

Wielkie Dzieki.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 27 lip 2008, 14:27 
Cytuj  
www.plemiona.pl
Polska, bardzo popularna gra via-www w średniowieczu. Polecam!


_________________
...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.