mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 58
Dołączył(a): 1.12.2009
Offline
PostNapisane: 26 lis 2010, 13:16 
Cytuj  
gra jest fajna zapewne w nią kiedyś zagram ,widzę dużą różnorodność questów ,widziałem maga rogala nie wiem jak można takim czymś grać bo albo się bije z daleka albo z bliska

narazie szukam gry bardziej do zabawy, (głównie chodzi o pvp) żeby grafika była miła dla oka ,rózne instancje i lokacje a skille efektowna...
może być gra azjatycka


Posty: 24
Dołączył(a): 6.11.2010
Offline
PostNapisane: 27 lis 2010, 09:18 
Cytuj  
Dalej poszukuje tej gry... Proszę o pomoc :/ Oprócz tego czegoś gdzie w miare szybko się wbija poziomy, coś w klimacie sci-fi z nowatorskim systemem pvp. Najlepiej darmowe no i żeby były małe wymagania. ^.6

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 1 gru 2010, 17:48 
Cytuj  
Jakiś ciekawy sieciowy darmowy FPS? Tylko nie jakiś syf który wygląda jak każdy inny azjatycki syfilis...

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 1 gru 2010, 18:37 
Cytuj  
Battlefield wychodzi ;). Zapisz sie na CB


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 1 gru 2010, 22:39 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Jakiś ciekawy sieciowy darmowy FPS? Tylko nie jakiś syf który wygląda jak każdy inny azjatycki syfilis...

Osobiście mogę polecić TrueCombat:Elite (video: http://www.youtube.com/watch?v=llSxTYCOs9M). Gra jest modyfikacją innego popularnego sieciowego fpsa - Wolfenstein: Enemy Terrirtory (z tym że nie traktuje o konflikcie z czasów II WŚ).

Oficjalna strona: http://www.truecombatelite.com/


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online

**

Posty: 446
Dołączył(a): 4.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 gru 2010, 11:34 
Cytuj  
Americas Army?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2010, 14:52 
Cytuj  
Cos z nowych mmorpg. z open mass pvp i szybkim wbijaniem lvla. chodzi o nowa gre ktora ktos juz gral/testowal. nowa w sensie ma max 2-4 miechy.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*

Posty: 68
Dołączył(a): 9.09.2006
Offline
PostNapisane: 6 gru 2010, 23:52 
Cytuj  
Szukam sobie gry, która jest podobna do Rohan Online


czyli

dużo klas- własne buildy nastawione na różne statsy
dużo skilli/spellów
kilka ras
dobre pvp
walki terytorialne mogą ale nei muszą być
crafting/forging mile widziany (np mam sobie 2 itemki i łączę je w jeden lepszy itepe itede).
Co mi się nie podoba w rohanie?

cholernie monotonny exp....

Ewentualnie może być dość hardkorowy, ale żeby też był możliwy solo...co w rohanie graniczy z cudem 30++ lvl

Nie jarająmnie : WoW, RoM i inne tego typu cuda.


_________________
HaJBoS napisał:
kasierką w biedrące
Ja juz widze jak ta wasza gra bedzie wygladala, "idźjesz sobje po lesie zpotykasz wilka!
<>Wilk zabjera ci 30 punktuw rzycia!<>Zabjerasz wilkowi 500 punktuw rzycia czarem Przebódzony Pocisk!
<>Wilk został pokonany!


Posty: 1
Dołączył(a): 15.12.2010
Offline
PostNapisane: 15 gru 2010, 11:48 
Cytuj  
JA WAM POLECAM LAST CHAOS JEST DARMOWA SUPER GRAFIKA 3D I CALY CZAS ULEPSZANA JEST CO PRAWDA MALO MISJI ALE TA GRA MA JEDEN DUZY PLUS JEST TO GRA DLA LUDZI GRALAM JUZ W WIELE GIER MMORPG ALE NIGDZIE NIE DA SIE POZNAC TYLU PRZYJACIUL I WROGÓW MA DOBRY SYSTEM SPOLECZNOSCIOWY A GILDIE I TE WOJNY NIEPOWTARZALNE SA GILDIE TAK STARE ZE AZ SĄ ELITĄ W GRZE TRZEBA ZAGRZC ZRBY SIE PRZEKONAC POLECAM


_________________
jestem potworem

****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2010, 16:07 
Cytuj  
kayona napisał(a):
JA WAM POLECAM LAST CHAOS JEST DARMOWA SUPER GRAFIKA 3D I CALY CZAS ULEPSZANA JEST CO PRAWDA MALO MISJI ALE TA GRA MA JEDEN DUZY PLUS JEST TO GRA DLA LUDZI GRALAM JUZ W WIELE GIER MMORPG ALE NIGDZIE NIE DA SIE POZNAC TYLU PRZYJACIUL I WROGÓW MA DOBRY SYSTEM SPOLECZNOSCIOWY A GILDIE I TE WOJNY NIEPOWTARZALNE SA GILDIE TAK STARE ZE AZ SĄ ELITĄ W GRZE TRZEBA ZAGRZC ZRBY SIE PRZEKONAC POLECAM


last chaos to utter crap ;d "gildie i te wojny?" grałeś kiedyś w l2?


_________________
Free your brain of your mind

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 15 gru 2010, 19:38 
Cytuj  
kayona napisał(a):
TA GRA MA JEDEN DUZY PLUS JEST TO GRA DLA LUDZI


Mamy przełom !


_________________
Steam

*
Avatar użytkownika

Posty: 5067
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 15 gru 2010, 20:33 
Cytuj  
Jest jakis mmorpg ktory mniej wiecej odpowiada stylistyka sredniowieczu?(czyli zoltki odpadaja;p)

****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 gru 2010, 20:56 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Jest jakis mmorpg ktory mniej wiecej odpowiada stylistyka sredniowieczu?(czyli zoltki odpadaja;p)


ujmę to w ten sposób rom.


_________________
Free your brain of your mind

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 16 gru 2010, 11:08 
Cytuj  
Vindictus akurat beta sie w grudniu zacznie typowe sredniowiecze gdzie rycerze walily swoimi maczugami i mieczami po czlonkach przeciwnikow ;)
Jakoklwiek to brzmi:P


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443


Posty: 1
Dołączył(a): 30.12.2010
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 12:37 
Cytuj  
Witam wszystkich. U od razu zacznę od pytania.
Znacie może jakiegoś mmo gdzie mógłbym się oddać błogiemu craftingowi ?

Szukam czegoś gdzie istniała by klasa poświęcona tylko craftingowi, ot po prostu mam fetysz zbierania miesiącami materiałów i pompowania ich w eq. Mały ciasny ale własny item shop to byłby szczyt marzeń ale jak znam życie nie znajdę tytułu który to umożliwia.

Z góry dzięki wszystkim za odpowiedź.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 12:52 
Cytuj  
Spróbuj LOTRO.

Teraz jest darmowe, a crafting tam jest całkiem spoko rozwinięty.

Oczywiście nie będziesz mógł pompować postaci tylko craftem, ale i leveling jest całkiem w pytkę, więc raczej nie będziesz się nudził.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 13:04 
Cytuj  
w fallen earth (takie falloutowe klimaty) masz chyba najbardziej rozbudowany craft i lvlowanie poprzez craftowanie.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443


Posty: 2
Dołączył(a): 7.01.2011
Offline
PostNapisane: 7 sty 2011, 21:41 
Cytuj  
Witam
Szukam jakiegoś dobrego mmorpga, ale z wyszczególnieniem że chodzi mi głównie o pvp. Po prostu z jakiegoś powodu uwielbiam zabijać innych uprzykrzając im tym życie :) Największą satysfakcję z tego co wiem czerpać z tego można w Tibii, ale w nią już się nagrałem i póki co szukam czegoś innego. Co moglibyście mi polecić?

**

Posty: 446
Dołączył(a): 4.02.2008
Offline
PostNapisane: 7 sty 2011, 22:46 
Cytuj  
Ultima Online ,tam też to boli :D


Posty: 2
Dołączył(a): 7.01.2011
Offline
PostNapisane: 8 sty 2011, 11:09 
Cytuj  
Hmm, a jakieś inne sugestie? Pooglądałem sobie ciut gameplaya i pvp z ultimy i jakoś tak nie bardzo to do mnie przemówiło :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.