mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 300
Dołączył(a): 26.05.2009
Offline
PostNapisane: 27 maja 2009, 21:07 
Cytuj  
Hello

Jak myslicie czy w Aiona na max detalach bedzie dalo sie pograc przy internecie 512kb aby ping sie utrzymywal na przyzwoitym poziomie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 maja 2009, 21:13 
Cytuj  
A co ma przepustownosc lacza i detale grafiki do pingu?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 27 maja 2009, 21:17 
Cytuj  
Dokladnie lol :P to nie Onlive ;)

Tak dlugo jak masz stabilne polaczenie nie powinienes martwic sie o to :)


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

**

Posty: 300
Dołączył(a): 26.05.2009
Offline
PostNapisane: 27 maja 2009, 22:58 
Cytuj  
Myslalem ze to dziala w ten sposob ze w bardziej zaawansowanej grze bedzie wiecej do przetworzenia i pobrania. Czyli jesli w takim wowie/WO itp pingi mam dobre to w Aionie, jak juz serwery beda staly w EU, nie powinno byc problemow?


PS. A wywnioskowalem takie dzialanie z tego ze naprzyklad w wowie przy max spell detalach przy jakims heavy aoe przytrafialo mi sie zarobic disconnecta.


Posty: 20
Dołączył(a): 26.09.2006
Offline
PostNapisane: 27 maja 2009, 23:33 
Cytuj  
Ten disconnect w wowie to bardziej wina tego, ze Ci komp nie wyrabial zapewne.

**

Posty: 300
Dołączył(a): 26.05.2009
Offline
PostNapisane: 28 maja 2009, 00:47 
Cytuj  
Del napisał(a):
Ten disconnect w wowie to bardziej wina tego, ze Ci komp nie wyrabial zapewne.


To wygladalo bardziej tak, ze mialem typowego laga - wszyscy poruszali sie w mijescu natomiast u mnie caly czas sie utrzymywala wysoka ilosc fpsow. To samo mialem kiedys grajac areny, przy x8 antyliasingu mialem widocznie wyzsze pingi. 512 net to juz zapewne antyk dlatego chcialem sie upewnic czy to jakos nie wplynie na jakosc gry :)

***

Posty: 578
Dołączył(a): 7.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2009, 09:45 
Cytuj  
512 antyk? a na co Ci wiecej? w sumie nie sprawdzalem dawno ile gry zabieraja lacza, ale z tego co pamietam to zadko kiedy potrzebowaly wiecej niz 128 (w sumie to nie kojarze takiej sytuacji, tyle ze przy masowkach tego nie sprawdzalem). bardziej od wielkosci liczy sie "jakosc" :).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 28 maja 2009, 13:48 
Cytuj  
No wlasnie przez takie myslenie zamiast 30MB sredniego lacza w Polsce mamy 3MB. Jesli bedziecie zadowoleni z tego wolnego gowna jakie nam serwuja providerzy w PL to nigdy nikomu nie bedzie sie chcialo tej sytuacji zmienic.

BTW. "jakosc" lacza internetowego w PL? Sad joke......

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2009, 15:17 
Cytuj  
jakość czy przepustowość? przepustowość, to faktycznie smutny żart, większość użytkowników ma dostęp co najwyżej do 6Mb, co raczej imponujące nie jest.

natomiast jakość jest chyba całkiem ok, gdzie jakość rozumię jako latency czy awaryjność.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.