mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 21:12 
Cytuj  
Ok. NDA nie ma.
Wiec teraz na spokojnie niech kto chce i moze napisze jak mu dziala w najwyzszych detalach
bo po
Cytuj:
Intel Proc 2.33 gHZ core duo
1 GB Ram
ATI X1600 128MB video card
60 gb SATA (the hard drive allocated by bootcamp)

Cytuj:
One thing that I did notice as soon as I started is that Chaos realms are hell on min spec systems. I’m sure they look nice, but with all the glowing, twirling was giving me frame rates similar to that of Crysis (I’m joking but it was choppy) so I cranked down the settings to “best frame rate” and turned off all the effects including player and I go better results. To be fair I am running close to min specs, but I hope they allow some lower settings because Inevitable city is really bad. I’m actually considering building a new PC but there are other reasons.

Zwatpilem :P
Fakt, ze gosc ma malutko ramu :P.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 21:29 
Cytuj  
Intel Core 2 Quad 2.40GHz
4GB RAM 667MHz
GeForce 9600GT 512MB (fabrycznie podkręcony)
250GB SATA2

Wszystko na full w 1024 x 768. Normalne wykonywanie quest w grupie 5 osobowej - średnio powyżej 65 fps.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 21:30 
Cytuj  
Swojego czasu (ale to w lutym ~~) biegnac przez kilka kolejnych zon przy 1GB ramu wywalo mi bledy i zaczynalo mulic.

Obecnie dzialam na 3GB ram, jakis stary c2d i GF 7600GS (ktorego od roku zamierzam zmienic "jak jakas gra nie bedzie chodzic"), no i gra sie spokojnie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 22:01 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Intel Core 2 Quad 2.40GHz
4GB RAM 667MHz
GeForce 9600GT 512MB (fabrycznie podkręcony)
250GB SATA2

Wszystko na full w 1024 x 768. Normalne wykonywanie quest w grupie 5 osobowej - średnio powyżej 65 fps.


Ja mam to samo ale pentium dc 2,7 ghz i w 1280@1024 przy maksymalnych dostępnych ustawieniach gra haczy. Co dziwne niezależnie od tego się dzieje . Potrafi przyhaczyć na polu jak w i bitwach z 100osób. Generalnie da się w miarę płynnie grać bitwy ze 100os.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 22:11 
Cytuj  
E2180, 2GB, 4850 512MB
1680x1050
i nie wiem czemu z czarami potrafi haczyć nawet w pq :har:


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 22:43 
Cytuj  
to bardzo dziwne że ci tnie

e8400 4gb
7600gs 256mb
1440x720
płynnie mimo że grafa przedpotopowa

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 22:53 
Cytuj  
Gralem na ,uwaga: athlon 64 2800 , 1 gb ram radeon x300

dalo sie biegac w small group,porobic od biedy scenario ale w tych z graficznym overhaul jak tier1 high elves,o sieges mozna zapomniec a wiec o jakimkolwiek rvr,mozna by odrazu napisac get better spec nub! Ale...

gra jest bardzo kaprysna jesli chodzi o sprzet , stuttery zdarzaja sie nawet na wyjebanych setupach typu 4870 i dobry c2d,jest to glownie wina memory leak, program prawie nie flushuje ani vram ani sys ram,przez co bez wzgledu na sprzet trzeba bylo restartowac komp co 2 h. Daleko tu jej do stabilnosci wow , biorac pod uwage ze grafika to nie skok milowy,ale w sumie pewnie to poprawia


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 22:55 
Cytuj  
heh ale itak pod względem stabilności bije AoC

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 22:55 
Cytuj  
Czyli 7600gs to podstawa do plynnego dzialania WAR ;]
Od kwietnia nie mialem zadnych crashy (chyba ze takie ktore po wyjsciu nowej wersji do czasu hotfixa dotykaly wszystkich).

aha, mi smiga na 1680x1050


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****

Posty: 1970
Dołączył(a): 8.08.2007
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 23:06 
Cytuj  
Kumple gra na c2d 2ghz, 8800gts 320mb i 2gb ram w 1920&1200 i nie narzeka, max detale i największe zadymy da się grać. Także chgw co do wymagań.

V.


_________________
Kto prawdę mówi ten niepokój wszczyna.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 23:40 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
Gralem na ,uwaga: athlon 64 2800 , 1 gb ram radeon x300

dalo sie biegac w small group,porobic od biedy scenario ale w tych z graficznym overhaul jak tier1 high elves,o sieges mozna zapomniec a wiec o jakimkolwiek rvr,mozna by odrazu napisac get better spec nub!

heh widać nie tylko ja mam złomik
athlon 64 3000, 1gb ram, radeon hd2600pro
przy większe liczbie osób ostro potrafi przyciąć, jak latam w pojedynkę to i tak mam jakoś ~10fps :F do tego często mi crashuje, średnio co 10-15 min, albo wyskakuje jakiś error lub (co zdaża się znacznie częściej), wywala mnie do windy. w grze mam 1024x768 a w windzie 1280x1024, to po wywaleniu z gry mam ją na dole na pasku, słyszę z niej dźwięki, natomiast na 3/4 ekranu mam czarny ekran, jak na niego kliknę mam kursor z gry, jednak nie moge do niej wrócić

anyway za miech prawdopodobnie kupuję nowego kompa, tylko szkoda bety i head startu na który się pewnie nie załapię


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 23:54 
Cytuj  
Tak z ciekawości - czy to nie jest tendencja już, że developerzy kompletnie zlewają produkty AMD/ATI, a skupiają się na nVidii? Dopiero po patchach gry zaczynają jakoś pod ATI działać?
Taka drobna refleksja po komentarzach, że ludziom na nowych ATI muli oO, a na GF7600 chodzi dobrze.


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 sie 2008, 23:58 
Cytuj  
Up

Cholera go wie, ale po demku technologicznym ati z wczoraj stwierdziłem, że za max 2 lata będziemy grać w filmy a nie gry.

**

Posty: 225
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 20 sie 2008, 00:04 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Tak z ciekawości - czy to nie jest tendencja już, że developerzy kompletnie zlewają produkty AMD/ATI, a skupiają się na nVidii? Dopiero po patchach gry zaczynają jakoś pod ATI działać?
Taka drobna refleksja po komentarzach, że ludziom na nowych ATI muli oO, a na GF7600 chodzi dobrze.



ta tylko zapomniales dodac ze 7600gs ma za sąsiada core2duo e8400 i 4gb 1066mhz ramu :D + mniejsza rozdziałka niż kolega na radku 4850


natomiast konfiguracja tobiegoalexa mnie zaskoczyła
tylko 1024x768??? czemu taka mała rozdziałka?

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2008, 00:25 
Cytuj  
tylko 1024x768??? czemu taka mała rozdziałka?

przy takiej rozdziałce granie mija się z celem, przy...większej jest (dopiero) optymalnie.


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2008, 04:25 
Cytuj  
AMD X2 4800+
2GB Ram
GF8600GTS 512 OC

Podczas "normalnej" rozgrywki śmiga bez najmniejszych potknięć, ale kiedy przychodzi do RvR zergu, dostaje czkawki połączonej z drgawkami...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2008, 06:43 
Cytuj  
U mnie na Intel Dual Core [email protected] , 2GB RAM + Radek 3870 smiga na 1440x900 bez potkniec aczkolwiek sa problemy z pamiecia bo po godzinie grania pragi strasznie zaczyna mylic z powodu malej ilosci pamieci ...Chyba dokupie jeszcze 2 gb :E


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 20 sie 2008, 07:25 
Cytuj  
c2d 2.4, 4gb ram, vista, raid0, x-fi music, ati 3870 - 1440x900 windowed mode, 1680x1050 fullscree, pve highest quality.
dziala bez wiekszych problemow czy przyciec.

*

Posty: 115
Dołączył(a): 2.09.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2008, 07:48 
Cytuj  
Q6600, 4gb, vista x64, 8800gts 512 - 1680x1050, pve highest quality. Generalnie ladnie smiga, nawet w duzym zergu chodzi plynnie. Lekkie ciecie zaczyna sie w super zergu w srodku keepa przy ogromnej ilosci aoe wszelkiego rodzaju. Przy wylaczeniu efektow spelli (zostawione tylko dla self/party) nigdy nie scina.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 sie 2008, 08:16 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Tak z ciekawości - czy to nie jest tendencja już, że developerzy kompletnie zlewają produkty AMD/ATI, a skupiają się na nVidii? Dopiero po patchach gry zaczynają jakoś pod ATI działać?
Taka drobna refleksja po komentarzach, że ludziom na nowych ATI muli oO, a na GF7600 chodzi dobrze.


Taki offtop. Otóż nVidia wspiera aktywnie developerów na tyle, że potrafi wysłać swoich inżynierów do pomocy przy tworzeniu danej gry. Wiem coś o tym, bo pracowałem w firmie tworzącej m.in. gry. ATI niestety tego nie praktykuje.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 305 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 16  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.