mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 14.07.2006
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 12:38 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Edit2: no dobra, lekki fail z mojej strony, nie są jedynym sposobem, dalej sety dropują z bagów, co nie zmienia faktu, że cały ten system właściwie nic nie dał.

Dał to, że jeśli ktoś ma epic pecha do worków to może uciułać sobie na brakującą część.

Failem jest brak możliwości kupienia np. rękawiczek anihilatora/conquerora/invadera za gold tak jak wcześniej. Trzeba teraz tokenów. Dzięki bogu, że już to wszystko mam... Chyba, ze coś źle spojrzałem. Od wejścia patcha grałem może 15 minut.


_________________
Mykinky

RED? = DEAD

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 12:41 
Cytuj  
Bierzgal napisał(a):
Dał to, że jeśli ktoś ma epic pecha do worków to może uciułać sobie na brakującą część.


Pod warunkiem, że nie będzie miał epic pecha do tokenów.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 15:53 
Cytuj  
No właśnie. Jak ktoś miał pecha do bagów to dlaczego nie ma mieć pecha do tokenów. Mimo że uważam system tokenów za dobry pomysł, jednak osobiście bym go trochę zmodyfikował.

Po pierwsze, nie podoba mi się utrzymanie status quo na zasadzie, szczęście = itemki.

Po drugie, nie podoba mi się że więcej tokenów zdobywa sie biorąc udział w RvE (again, nihil novi).

Co ja bym zrobił. Są dwa wyjścia, jedno delikatne (do którego może dojdzie, drugie bardziej "inwazyjne".

Można by zwiększyć częstotliwość wypadania tokenów lub zmniejszyć ceny za set itemy (lub to i to, zachowując odpowiednią skalę). Po wczorajszym 6-godzinnym hardkorowym napierdalaniu udało mi się zdobyć tylko 5 tokenów, co przy cenie 250+ za Anihilatorki jest pożałowania godnym ratio. Dalej, wykonując skomplikowany wielo-poziomowy rachunek prawdopodobieństwa doszedłem do wniosku, że zanim uzbierał bym tokenów na pojedyńczy itemik, zdobyłbym już ze 2-3 z bagów przy starej mechanice.

Drugim rozwiązaniem byłoby zastosowanie systemu kumulujących się punktów (czy nawet tokenów) przyznawanych za każde zabicie w którym braliśmy udział (bez elementu losowego). Tak, dokładnie tak jak w innych grach, czy chociażby tej której nazwy nie wolno wymieniać a przyrównanie jej do jakiegokolwiek innego tytułu mmorpg grozi śmiercią w męczarniach fame'u ze strony wyznawców tego innego tytułu.

wod du u think ?

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 16:09 
Cytuj  
make bounty points i itemki za nie i po sprawie, w daoc'u to się sprawdziło uratowało grę przed ostatecznym upadkiem... jakby tego nie wprowadzili to by już daoc'a nie było ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 16:15 
Cytuj  
No właśnie to jest jedna z moich propozycji.

**

Posty: 241
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 17:15 
Cytuj  
Cytuj:
No właśnie. Jak ktoś miał pecha do bagów to dlaczego nie ma mieć pecha do tokenów. Mimo że uważam system tokenów za dobry pomysł, jednak osobiście bym go trochę zmodyfikował.


jak nie wygrywa sie baga w keepie to dostaje sie tokena. tak samo zdobywa sie tokeny po zlockowaniu zone'a.
ja dzisiaj zdobylem 8 tokenow w ten sposob, nastepnie dostalem DC i stracilem 7 z nich i w pizdu inf :/

btw slyszalem, ze za zdobycie keep'a, guild leader dostaje na maila gold baga, ktorego pozniej moze wyslac do kogos z gildii. czy to prawda??

*

Posty: 145
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 18:32 
Cytuj  
Serhaud napisał(a):
btw slyszalem, ze za zdobycie keep'a, guild leader dostaje na maila gold baga, ktorego pozniej moze wyslac do kogos z gildii. czy to prawda??


To chyba przy locknieciu zone'y jak keep w niej jest claimniety to guild leader dostaje tego baga...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 21:19 
Cytuj  
Cytuj:
Ladies and Gentleman,

First off thanks for your feedback... Second off let me repeat a few points I've said in other threads

-Quartermasters are not intended to replace PQ drops in keeps, forts, etc. They are supposed to supplement. The system is designed in such a way that most players will earn their full sets in about 50% - 75%of the time they used to, and to completely eliminate the whole I'm on my last piece and can't get lucky issue.

-Medallions are not intended to be primarily earned through player kills. Just like RvR armor is not primarily earned through player kills. Players who participate in oRvR will have higher medallion counts in general then those just grinding Players.

-We are looking at some of the concerns over "loot spam" with player dropped tokens and fairer ways to distribute or auto loot them.

-Cost on disposable potions is much too high, this will be remedied shortly

-Additional ways to earn various medallions / tokens will be put into the world with many of the upcoming patches.

-We are actively working on Alternative ways to earn Wards for higher level encounters in addition we are working on a fix so that the wards are stored on the character and do not need a particular piece of armor equipped to be active.

While I know the initial reaction to Quartermasters is "WTH Prices too high" please remember that this is the initial launch of the system. We have target goals for both drop rates and items entering the world and we need the system to be live for a few weeks before we have a clear picture if those goals are being hit and in what particular areas we are falling short (or are way over). Testing the system on PTS has many benefits but it doesn't recreate the rates we see on an active live server.

You will find just like anything else people will have bad and good days. Some days you'll walk away with a few medallions and others you'll get a ton + some crests, but over a longer period of time (week or two) you'll find it will average out to a reasonable rate.

This is something we take very seriously and will watch closely. If further adjustments are necessary we will make them. However the system needs time to do its thing and get currency into the world.

Thanks
-Adam

Adam Gershowitz
Producer - Character Systems
Warhammer Online : Age of Reckoning

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 21:42 
Cytuj  
Spoko, niech się wyrobią zanim dingnę 40. Co oznacza, że mają w ch. czasu bo mi wcale się nie śpieszy. ;)

Tak czy siak, jeśli wprowadzenie gloves i shoulders tylko za tokeny to dla nich sposób na skrócenie czasu zebrania setu do 50-75% to gg.

Skrócona wersja:

Ladies and Gentleman,

We have no idea how to develop this game correctly, just wait some time and maybe we will figure out wtf we should do.

Thanks
-Adam


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*

Posty: 145
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 22:01 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
We have no idea how to develop this game correctly, just wait some time and maybe we will figure out wtf we should do.


Ale przynajmniej nudno nie jest.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 22:23 
Cytuj  
No, nudno to napewno nie jest. Gra jest zajebista i w sumie wali mnie to czy będę miał lśniący armorek czy nie. Problem w tym że większość graczy, wychowanych na WoW'ie musi mieć teh best gear evar, i jeśli można go zdobyć przez RvE to będą napierdalać RvE zamiast bić się nawzajem.

Już teraz słyszę co chwila "omg dont leave keep/bo, you will get more influ". Pierdolę influ, wolę się ponaparzać z destro, stanie i patrzenie się jak co pare minut wskakuje mi pare cyferek do renown/influ pool mało mnie podnieca.

Niestety Mythic sprawiając że gear jest ważnym czynnikiem w PvP, sam doprowadził do takiej sytuacji i do wyhodowania się rzeszy debili których jedynym celem jest zdobywanie nowego sprzętu.

Na szczęście są również normalni ludzie, ale widzę, że z każdym dniem jest ich coraz mniej.

Ps. Sorry za nieco niecenzuralne słownictwo,


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2009, 22:36 
Cytuj  
to co dostajesz za killa w WaR jest mikroskopijne , w odniesieniu do przykladowo gry z full loot jak darkfall , 3/4 funu z pvp to za ile cyferek wlozysz oponentowi :) i w jakim stylu to zrobisz bo gra jest dosc fast paced , i walki moze nie sa az tak widowiskowe animacyjnie jak w WoW ale na tyle zeby przykuc oko

pozatym wyglad setow i nie setow nie ma takiej duzej dysproporcji jak przykladowo w WoW , jak dochodzisz do T4 to wlasciwie wygladasz jak odpowiednich z tabletop z niewielkimi roznicami


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2009, 07:15 
Cytuj  
razoth ma racje. mialo byc pieknie i fajnie a wyszlo jak w wow'ie.
chcesz sie ubrac tak zeby miec szanse? musisz jebac heady na sile czy to w rvr czy pve. tokeny sreny, bagi z dupy powoduja, ze mythic nawet z pomyslu na fajne pvp zrobil jebana farme.

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2009, 08:54 
Cytuj  
Wszystko to i tak bzdura. Moga dodac i wardy za achievement ( great idea, tylko czemu tak pozno? Przeciez na forach ludzie to juz proponowali miesiace temu), i inne usprawnienia, instance, land of deady i inne bzdety. Tylko co z tego skoro to jest content dla jednej strony.

Sa 2 frakcje, na serverze jedna uzyskuje przewage i wyglada to tak ze albo wszystko ma order albo destro. Kwestia farta kto dolaczyl do winning side.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2009, 09:04 
Cytuj  
mnie ciagle meczy pytanie, czemu majac juz zrobiona gre z fajnym rvr (daoc - z wieloma dodatkowymi rzeczami, ktorych nie ma w war - guild keepy, statki, dowolnosc stawiania maszyn oblezniczych, mozliwosc niszczenia kawalkow muru, wspinanie sie po murach!) w warhammerze dostalismy jakis okrojony, uproszczony shit ;/
i tylko wiecej i wiecej secikow ;/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2009, 14:12 
Cytuj  
Cytuj:
As I've mentioned before we are dead serious about watching these drop rates like a hawk. Before we make any major steps to cost adjustments we want to make sure that Medallions and Crests are entering the world properly and at the right pace.

Experiences like yours Teddymonster, indicate we may have a few delivery bugs in the system that could be causing players NOT to get the medallions and crests they've earned. As such it would be extremely helpful to us if you could supply additional information on this for us so we can check it against the drops you should be getting. While everything checked out ok on Public Test that doesn't mean we've missed some odd cases.

Finally, once again I reiterate, we are being careful with the initial release of the system and the drop rates and costs of items associated. Our goal was to get the system out there into the real world as quickly as possible and watch it careful and be aggressive with adjustments. However being aggressive doesn't mean changing the system within less then a week of its release.

In addition the items that were taken off the gold merchant should have been replaced in the game with Tradeable, bind on equip, player dropped versions of the equipment. This change didn't make it into the notes so I am following up on if it went live or not. If it is not live rest assured it will be fixed before the week is out.

As always thanks for your feedback and if you find bugs with the system where you are not getting the drops you should PLEASE report them to us

Thanks
-Adam

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2009, 09:06 
Cytuj  
haha ale się uśmiałem od patcha najpierw znikneły mi 2 conqueror cresty z inventory a potem 2 razy nie dostałem invadera za obrone Altdorfu i co ... nic :we are sorry but cant confirm this...


_________________
Obrazek

*

Posty: 167
Dołączył(a): 2.10.2008
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2009, 09:33 
Cytuj  
mi nagrody, które znikły po patchu za zlockownaie zony dwie minuty wcześnij oddali po apelacji do CSRa


_________________
Suffer not the witch to live!!!

***

Posty: 703
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2009, 08:30 
Cytuj  
Wiem, że to może nie ten temat, ale nie chciałem zakładać nowego. Słyszałem wczoraj od gracza na K8P, że z Burloka przenosi się się jakiś duży orderowy alliance na K8P właśnie. Ktoś się orientuje czy to prawda?


_________________
WoW: Shadowsong Boomkin - active
WAR: RP@K8P, WE@Azgal - retired
WoW: Sporeggar RP-PvP shamzor - retired
EvE Online, AoC - retired

**

Posty: 241
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2009, 09:36 
Cytuj  
podobno prawda. order ma isc na k8p a okolo 100+ destruchow ma wejsc na elthariona :/
co jeszcze bardziej zwiekszy ich liczbe. pewnie jak dojda to mythic nadal nie sciagnie bonusu do expa i renowna dla nich :/

ps. ale zajebiscie mi sie podobala wczoraj zgrana akcja orderu :) dawno nie mialem takiego funu. destruchy nie wiedzieli co sie dzieje sie i mimo liczebnej przewagi, byl najazd na 3 fortece, prawie rownoczesnie a pozniej IC :)
jak widac zerg to nie wszysto ;)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.