oto kilka moich wizji w tym temacie
1. arena najlepiej plotek dookolo i to wszystko, ograniczy to wpelzanie, wnoszenie rzeczy, tudziez kilowanie td
2.kategorie: 1 vs 1, 2 vs 2, guildia vs gildia (ilosc do dogadania sie miedzy guildiami) oraz last men standing (wladowac all na jakas wyspe i kto przetrwa to wygra)
pierwsze 3 w wersji for mag, for woj, mix, open (jakby byli chetni proponuje takze pojedynki na gole klaty, lucznikow, tamerow[roztawic zwierzatka z kazdej strony po 1 z kazdego rodzaju, kazdy tamuje co chce, ile chce albo ile zdarzy i kiluje] i najlepsze pokemony[magowie przyzywaja zwierzatka czarem summon po jednym, co wyjdzie to wyjdzie i walka 1 vs 1, i tak 3 albo 5 rund-chyba kazdy widzial pokemony])(duzo tego ale mozna turniej rozgrywac caly dzien, finaly wieczorem)
3. eqipunek: mozliwosci sa 2
I)kazdy ma do wyboru standardowe komplety (chain, plate, studet lether) expowe z jednego metalu (iron lub medieva) to samo z bronia
II)standard to komplety z medievy(jak wyzej) z ta roznica ze kazdy kto chce moze wziasc swoj eqip jednak jesli przegra traci go na rzecz zwyciezcy
4. leczenie itd.:jesli bandaze to i potionki ale takze czary wspomagajace (bless, cure, heal, g. heal, protect, reactive armore) bez zadnych ofensywnych
5. organizacja: zamisy u gm, a jeszcze lepiej formularz na stronce albo forum do dnia poprzedzajacego turniej (to ograniczy burdel jaki sie wytworzyl)-kazdy okresli czym chce walczyc itd
propozycje ambitne jednak przy podejsciu graczy jakie dzis widzialem to chyba tylko last men standing jest do zrobienia
_________________ THC RULES
|