mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 120
Dołączył(a): 26.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:04 
Cytuj  
Jesli sie armageddon szykuje to moze by tak w nowym swiecie usunac wszystkich vendorkow(juz gdzies padl ten pomysl)? To by bylo COS :smile: Mag bawil by sei w uprawianie regow. Wojownik by robil sobie miecz, ktos by robil ciuszki dla ludzi. Niech przedmioty owiele szybciej sie niszcza - bronie, zbroje. Poprawic jedzenie - trzeba by czesto jesc, by nie umrzec. Swiat bylby ciekawszy, ludzie by nie biegali z GM, tylko bylby pelen takich zwyklych, przecietnych ludkow robiacych co do nich nalezy.

*

Posty: 94
Dołączył(a): 6.08.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:11 
Cytuj  
I tak bedzie!
Zostanie 1 vendorek - Zaopatrzeniowiec.
Bedzie on mial najpotrzebniejsze narzedzia do wytwarzania rezsty przedmiotow...
Do tego zostana oczywiscie zamiast healerow life gate albo ankhi.
Zastanawiamy sie jednak jak to bedzie z nauka skilli :grin: moze chcecia aby gracz byl w stanie nauczac drugiego gracza skilli na te 33% jesli ma wystarczajaco duzy skill?
To by owocowalo dodatkowym zarobkiem :grin:


_________________
"We work in the dark
We do what we can
We give what we have
Our doubt is our passion, and our passion is our task
The rest is the madness of art."

Henry James


Posty: 29
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:16 
Cytuj  
Tak napewno dolozyc magowi Farmerstwo regi co pol godziny w ilosciach godnych politowania takie cos bez sztucznej ingerencji npc wywindowaly by ceny chociazby zywnosci do astronomicznych cen
potem skad ludzie mieli by sie uczyc skila do 33%??? za 330 gp od graczy ktorzy maja GM??!! LOL LOL LOL takie zmiany sa zbyt nierealne zeby je wprowadzic . Od kogo kupowac narzedzia od kogo material??!!. Wyobrazasz sobie zeby ktos idacy na jakas wyrpwawe akurat nieposzedl bo ci mosi material zrobic , albo pancerz . Farmerstwo to tylko kolejny skill jaki mag musialby cwiczyc byla nekromancja teraz farmerstwo . Ciekawe jakby wprowadzili podzial na bronie skilli na kazda inny skill ciekawe czy wojacy by byli zachwyceni takim pomyslem.
Kasacja vendorow nie ma sensu szczegolnie podczas roku szkolnego gdzie niemozna kazac komus siedziec sztucznie na serwie i nierobic niczego innego bo poprostu niema takiej 2 profesji na serwie. Dla mnie pomysl z kasacja vendorow to nieporozumienie

*

Posty: 94
Dołączył(a): 6.08.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:20 
Cytuj  
Ogolne zalozenie jest juz ustalone od dluzszego czasu i raczej nie ulegnie zmianie, a to JAK to bedzie wygladac jest jeszcze doszlifowywane. Wszystko co robi ekipa ma na celu uatrakcyjnienie gry (nie koniecznie ulatwienie!) i nadanie naszemu swiatowi oryginalnego powiewu :grin:


_________________
"We work in the dark
We do what we can
We give what we have
Our doubt is our passion, and our passion is our task
The rest is the madness of art."

Henry James


Posty: 29
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:27 
Cytuj  
Uatrakcyjnienie moze spowodowac pomor jednej z profesji na tym shardzie jakim sa magowie bo przy tej ilosci 2 czy 3 farmerow bedacych na serwie skonczy sie pomorem tych postaci i bedzie to typowo wojacki serw. regi rosna dosyc dlugo i to w nie oszalamiajacych ilosciach trzeba spojrzec jak jest ze 1 farmer 1 mag a tak napewno niebedzie. Czary sa slabe wiec zeby cos zrobic czeba zuzyc duzo regow, duzo regow = wielu famerow , po za tym farmerstwo niejest dopracowane do konca wiec nienakladal bym nowego niedoszlifowanego do perfekcji systemu bez polepszenie farmerstwa nie jestem przeciw pomyslowi ale narazie niema to zbyt wielkich szans przezycia chyba ze kazdy mag bedzie mial postac farmera ale watpie czy to mieliscie na mysli


Posty: 3
Dołączył(a): 8.09.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:33 
Cytuj  
Kri wasz pomysl jest naprawde swietny i bardzo mi sie podoba, ale jest nie do zrealizowania na serverze na ktorym gra tak malo osob. Taki pomysl wypalil by na servie gdzie gra conajmnije 1000 osob a nie na servie gdzie w porywach jest 80, a SoA nie jest w stanie umozliwic gre wiekszej ilosci osob bo lacze jest za slabe i komp tego nie wytrzyma. Mojim zdaniem usowanie vendorow i zmuszanie graczy do produkcji wszystkiego samemu nie ma sensu na servie na ktorym gra tak malo osob.

*

Posty: 120
Dołączył(a): 26.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:33 
Cytuj  
Poprostu wszystko sie zmieni i gracze juz nie beda grac dla GMa skilla gdyz bedzie nieosiagalny. Bedzie sie grac dla samego grania a zakladki Zdolnosci juz sie nawet nei bedzie sprawdzac. Przyjdzie czas kiedy na trolle bedzie sie chodzic cala wyprawa :smile: Aha tak jeczycie ze magowi zle - mozecie wprowadzic ze bron wojowi sie niszczy po 200 udezeniach i wiecej typow skilli wojennych - bo co wsumie ma wspolnego halabarda z katana lub wlucznia ze sztyletem. Niech bedzie hardcore :smile:


Posty: 29
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:36 
Cytuj  
jezu niewiem jak mozna powiedziec ze na trola beda wyprawy. Somki sa niedowyjebania i demony .. z tego co wiem na to beda zawsze wyprawy a nie na byle trola to co jak beda w 3 w 1 miejscu to trzeba bedzie w 10 osob uciekac ... po 3 natura ludzka jest polepszanie sie wiec niewiem jak mozna niepatrzec na zakladke skill. ulair ma racje przy tak duzym swiecie na tylu graczy w roku skolnym ten system niewypali ... pomysl jest genijalny wrecz jak poprzednie innowacje ale poprostu sie niesprawdzi wiec lepiej obgadac system na sucho niz potem ma byc 10 topicow z niezadowolonymi ludzmi

*

Posty: 94
Dołączył(a): 6.08.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:39 
Cytuj  
Cytuj:
2002-09-08 21:33, Ulair napisał:
Taki pomysl wypalil by na servie gdzie gra conajmnije 1000 osob

taki mamyplan :grin:
WE SHALL CONQUER ALL THE FUCKIN WORLD ;P

a tak na powaznie.. w zwiazku ze magowie, jak to mowia na tym forum co raz czesciej, 'dostana po dupie' w zamian wzmocni sie troche czary... Co za tym idzie magow bedzie malo (ci wytrzymali) ale za to beda potezni...
Czyz nie tak wyglada praktycznie kazda idea swiata fantasy?


_________________
"We work in the dark
We do what we can
We give what we have
Our doubt is our passion, and our passion is our task
The rest is the madness of art."

Henry James

*

Posty: 120
Dołączył(a): 26.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:39 
Cytuj  
Niech sprzedawane przedmioty u vendorka maja cene 1gp :grin: a skille mozna by sie uczyc od drugiego gracza na zasadzie - gracz moze przekazac 2/5 wiedzy jaka posiada czyli GM przekarze max do 40%.


Posty: 29
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:45 
Cytuj  
Kri to jak niezwiekszycie magow o 100% sily razenia to moze zostac taki system Kri mile sie ciesze ze planujecie 1000 osob ale lacze chyba wam niepozwoli ... znof ta upierdliwosc przedmiotow martwych. Magowie beda i to duzo napewno bo watpie zeby ktos majacy gm magi gm evala zrezygnowal poprostu nowi magowie maja odciety sposob treningu skila. Zostana tylko ci starzy magowie ktorzy mieli ta szanse ale z obecna moca sa o dupe rozbic magia jak mowisz zawsze byla czynnikiem najpoterzniejszym w krainach fanrasy skoro tak chcecie to niech i tu tak bedzie

*

Posty: 120
Dołączył(a): 26.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:48 
Cytuj  
Nie podoba ci sie idea takieog swiata gdzie sa wyprawy na trolla? W innym rpg cos tam Camelot na smoka leci ekipa 200 osob i n ich zmiata w pare sekund niedrasniety. :smile: Troll tez ma prawo byc silny a ja wresce trafie do swiata w ktorym bede robil sobie luki, strzaly i bedzie przyjemnie. A jak ktos lubi szybki rozwoj postaci, PKillowanie, tylko walke to polecam diablo 2 tam to znajdzie, bo tutaj to mamy symulacje zycia w swiecie fantasty, nie pola bitwy.

Nie zostana starzy magowie - armageddon to takze kasacja postaci :grin:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Garf dnia 2002-09-08 21:49 ]</font>

*

Posty: 94
Dołączył(a): 6.08.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:51 
Cytuj  
Cytuj:

Nie zostana starzy magowie - armageddon to takze kasacja postaci :grin:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Garf dnia 2002-09-08 21:49 ]</font>

I tym sie martwie... nie do konca przeglosowana jest sprawa kasacji postaci w zwiazku z armageddonem...
Ja jestem za kasacja... bo to tak troche dziwnie bedzie wygladac, to jak wchodzenie ze starymi bytami do nowego domu :/


_________________
"We work in the dark
We do what we can
We give what we have
Our doubt is our passion, and our passion is our task
The rest is the madness of art."

Henry James

***

Posty: 640
Dołączył(a): 18.04.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:52 
Cytuj  
a ja proponuje zrobic taka rzecz ZE Zdolnosci ROSNA TYLKO!!! GDY walczymy z lepszym przeciwnikiem np!
mam adept sword chce pojsc na master to aby to zrobic musze pokonac NPC ktory jest uznany na swiecie jako MASTER sword albo gracza ktory zabil NPC ktory jest uznany za MASTER sword to by zajebiscie urozmaicilo gre niektorych ludzi np pewien gracz nie ma spokoju bo ciagle nowi ochotnicy chca sie z nim zmiezyc i pokonac go w walce na Arenie dzieki czemu uzyskaja status Mistrza walki mieczami i to samo by bylo z innymi skilami (bojowymi! bo bezsens jest zabijac goscia co ma np GM anatomy albo Parrying :razz: )
tylko nie wiem czy to jest mozliwe


_________________
I serve my master THE LORD OF SOSARIA!


Posty: 29
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:52 
Cytuj  
SOA jest w trakcie rozwoju na osi sobie mozna odgrywac postac ktora robi strzaly tam gra odrom ludzi. Wiec jest to mozliwe , jakby to byloby to tu bezbolesne to bym przeciez nienarzekal jak opetany . Mowie jak bedzie w 90% to nie jest pewne system jak kri powiedzial i tak wejdzie wiec nieunikne tego ale chce poprostu przed tym odrazu zwrocic uwage gmow na to zeby dokladnie sie przygladaji czy to ma sens bo dostawienie vendorow pewnie zajmnie gora 3h jak swiat bedzie bardzo zaawansowany ...
Przy obecnych warunkach na ktore niemamy wplywu jest to niemozliwe ...
Ahreon niemozliwe to jest twoj system bylby zbugowany bo jakby tak mial skakac skill to ludzie by gm'a mogli w 1h zrobic ... qmple maja qmpli itd tak to by sie napedzalo

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tomhas dnia 2002-09-08 21:55 ]</font>


Posty: 3
Dołączył(a): 8.09.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:53 
Cytuj  
Garf no tak ale zasymuluj zycie i caly swiat nim tetniacy przy pomocy 60 osob czy tam czasem 80 ;] pomysl to nie ma jak wyjsc bo w takim swicie musi byc podzial na role jeden robi to drugi tamto to sie skonczy tak ze zostanie jeden mag i jeden wojownik a reszta bedzie zasowac robolami zeby oni mogli jakos funkcionowac :smile:

*

Posty: 94
Dołączył(a): 6.08.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:55 
Cytuj  
Co do terminu armageddonu chcielibysmy go jaknajbardziej zsynchronizowac z dokonczeniem pewnych skryptow i ze zmiana lacza i sprzetu (a przedewszystkim systemu operacyjnego na windows). Niestety jak narazie nie mamy 'pewniaka' tylko z 3 oferty ktore moga aczkolwiek nie musza sie udac :/


_________________
"We work in the dark
We do what we can
We give what we have
Our doubt is our passion, and our passion is our task
The rest is the madness of art."

Henry James

*

Posty: 120
Dołączył(a): 26.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:57 
Cytuj  
Napewo na poczatku beda zadymy ale co tam :razz:. Po drugie jestem za Aheronem bo ianczej znowoz dojdziemy od sytuacji gdzie dwoch wojow posparuje jedna nocke i ma te 85% sworda/fenca. A ja chce chodzic ekipa na trolle :razz:

A kasacja postaci obowiazkowa.


Posty: 29
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 20:59 
Cytuj  
Ze zmiana lacza , hardu , softu moze sie udac przyciagnac wieksza rzesze ludzi ale jak wy chcecie zasymulowac RPG jak wy niepotraficie sobie sami narzucic klimatu RPG swiat opiera sie na klimacie a mimo staran gmow wiekszosc ludzi nadal wjezdza na koniu do banq domu itd . Uzywanie :razz: jest jeszcze dopuszczlene ale od czego jest Emotion w takim razie??!!. Zacznijcie od siebie gracze a nie od zmiany zasady zrobmy co mozemy z naszej strony a potem mozemy zadac wprowadzenia tego wszystkiego .. Jak mnie nowi od huja wyzywaja to ja przepraszam dosyc dziwne a co najlepsze on czuje sie bezkarny z tym systememe

*

Posty: 120
Dołączył(a): 26.07.2002
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2002, 21:00 
Cytuj  
Cytuj:
2002-09-08 21:53, Ulair napisał:
Garf no tak ale zasymuluj zycie i caly swiat nim tetniacy przy pomocy 60 osob czy tam czasem 80 ;] pomysl to nie ma jak wyjsc bo w takim swicie musi byc podzial na role jeden robi to drugi tamto to sie skonczy tak ze zostanie jeden mag i jeden wojownik a reszta bedzie zasowac robolami zeby oni mogli jakos funkcionowac :smile:


Juz teraz mamy pelno graczy, ktozy nwogle nie walcza a bawia sie w alchemie, carpentera, kowala, farmera, tailora...

To sie na nowym gruncie takze sprawdzi a jak lacze poprawia to cala polska scena UO przeniesie sie na soa. Pozatym kto ci kaze miec 1 postac. Ja w ramach relaksu czsami sobie porobie miksturki a kiedys nawet robilem luki i to recznie, nie tak jak teraz full automat i potrafilem robic to calymi godzniami.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 193 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.