mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2013, 21:35 
Cytuj  
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/load ... own-Posted

18 grudnia serwery "Warhammera" zostaną wyłączone.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2013, 21:54 
Cytuj  
I dobrze. Tutaj nawet F2P relaunch by nie pomogl. Chyba najbardziej zjebane AAA MMO w jakie gralem. Zjebane na doslownie kazdej plaszczyznie, poczawszy od totalnie niespojnego conceptu (open world PvP + scenarios) na PvP, tragicznie chujowego PvE, malej ilosci kontentu (ktos jeszcze pamieta chwalenie sie przed premiera capital city dla kazdej rasy?), slabym designie swiata, a skonczywszy na slabej/szaroburej grafice i topornej animacji i responsywnosci movementu i kombatu.

Z perspektywy czasu jedyna fajna rzecza bylo Tome Of Knowledge.

RIP i szkoda ze nie wczesniej.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2013, 22:00 
Cytuj  
Paul Barnett przejdzie do historii gier jako sprzedawca najwiekszego hypa:
http://www.youtube.com/watch?v=fWvAznIRVLA

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2013, 22:08 
Cytuj  
To chyba on pierwszy uzyl publicznie slow 'WoW-killer'. huehue...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 10:13 
Cytuj  
pajace w AoC tez tego używali,
wiecie może co z licencja na grę w świecie warhammera ?
Może jest szansa na kolejne podejście do tematu gry mmo warhammer ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 13:10 
Cytuj  
Open RvR było bardzo dobre, nie ma mmo z lepszym. Cała reszta była sukcesywnie psuta, pośrednio niszczono też w ten sposób oRvR.
embe napisał(a):
pajace w AoC tez tego używali,
wiecie może co z licencja na grę w świecie warhammera ?
Może jest szansa na kolejne podejście do tematu gry mmo warhammer ?

Raczej z fantasy to nic nie będzie, z 40k bardzo ładnie się zapowiada Eternal Crusade.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 15:19 
Cytuj  
Chodzi o to do kiedy ma licencje zjebane mythic.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 15:22 
Cytuj  
embe napisał(a):
Chodzi o to do kiedy ma licencje zjebane mythic.


Do końca roku.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 16:01 
Cytuj  
Czyli mój skok z mostu nie poszedłna marne :)


_________________



****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 wrz 2013, 17:07 
Cytuj  
Nie wiem czy potwierdzony news, ale:
http://apocalypse40k.blogspot.com/2013/ ... -sold.html

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2013, 11:13 
Cytuj  
Bardzo miło wspominam swoje chwile w WAR, levelowanie przez PvP i public questy bardzo fajne + wszystko zawarte w zajebistym uniwersum.

Niestety im dalej w las w tej grze, tym gorzej. Problemy techniczne, wszechobecne AOE rozpierdalające RvR, coraz większe pustki na serwerach.

Pomysł był przedni. Niestety wybrali chujowy silnik to raz a dwa = nie mieli za bardzo konceptu na samą grę. Mimo wszystko sporo czasu spędziłem w grze i mam z niej zajebiste wspomnienia.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2013, 20:24 
Cytuj  
Ja niestety z tej gry najlepiej pamietam, jak koszmarnie była ona napisana. Jakie smieszne ilosci FPS ta gra miala, kiedy na monitorze bylo wiecej niz 3 postacie, i to wszystko przy grafice, ktorej nawet Quake 1 by sie wstydzil...

Pomysl to moze i oni mieli, gdzies tam na samym poczatku. Potem ktos przyszedl o powiedzial "panowie, kurwa, co wy do chuja robicie ? Trzeba zrobic wow-klona i zrobimy kurwa wow-killera, a nie jakiegos jebanego nastepcie DAoC, zaczynamy kurwo od zera!". No i wyszlo jak zwykle.

W zasadzie to marzy mi sie taki Planetside w swiecie Warhammera, z jeszcze bardziej rozbudowana czescia logistyczna (zasoby nie pojawia sie magicznie i graczy tylko trzeba je transportowac z koplanii, tak jak w C&C: Renegade byly harverstery zbierajce tyberium, klawy pomysl, nie rozumiem dlaczego nikt nie klonowal...), do teg zbudowanie linii zaopatrzenia (transporty amunicji, z fabryk ktore ja produkuja), eh, to by byla gra.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2013, 21:05 
Cytuj  
Dokładnie. Warhammer to powinna być rozpierducha z backgroundem ekonomicznym.
Lałaby się krew i byłoby w co pograć :/

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2013, 23:34 
Cytuj  
iniside napisał(a):
bardziej rozbudowana czescia logistyczna (zasoby nie pojawia sie magicznie i graczy tylko trzeba je transportowac z koplanii, tak jak w C&C: Renegade byly harverstery zbierajce tyberium, klawy pomysl, nie rozumiem dlaczego nikt nie klonowal...), do teg zbudowanie linii zaopatrzenia (transporty amunicji, z fabryk ktore ja produkuja), eh, to by byla gra.

W którymś patchu to wprowadzili (uproszczone, z bp szła karawana do zamku, jak dojechała upgrade'y można było robić). Dali też naloty, trzecią rasę z klasami pod siege...
Tylko jak był zerg to nie miało to znaczenia, bo ten wycinał wszystko, czy było zaopatrzenie, czy nie.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 06:09 
Cytuj  
Mnie sie tam WAR podobal, choc fakt faktem z FPSami byl problem zawszy. Bardzo mi sie podobaly public questy w otwartym swiecie gdzie frakcje sie mieszaly juz i mozna bylo sobie juz walczyc, jednak wszystko to stalo puste, kiedy wiekszosc stala w warcampach czekajac na invite do scenario.
RvR zonki kojarza mi sie z zergiem, ale tez przyjemnie bylo

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 07:57 
Cytuj  
W sumie to taki system public questów jest w Rifcie

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 10:36 
Cytuj  
http://youtu.be/qiZk2lnkJgY rvr w różnych zonach, sporo nicków wywołujących wspomnienia :D

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 13:00 
Cytuj  
Jakby to była porządna firma to by utrzymali chociaż jeden serwer charytatywnie.
Co za szambo.


_________________
PSN_id: Adhoc8810

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 13:02 
Cytuj  
no niestety collision detection strzelili sobie w stope ;/
bez tego pewnie daloby sie w miare komfortowo grac.
klimat byl, rvr nie bylo zle (chociaz zdobywanie zamkow to byl fail).
no i jak artur napisal, scenariusze z dupy rozwalily gre.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2013, 13:39 
Cytuj  
Po zamknięciu WoH chciałem sobie trochę popykać (w sumie 1,5 miesiąca free, więc...) i nie udało mi się przejść przez acc mng. Jakieś duplikaty, konta nie znalezione, lag jak cholera, normalnie jak w jakiejś garażowej produkcji.

WARa pogrzebał wszechobecny zerg który faworyzował 3 klasy, głupi system gearu w endgame( pierdyliard tokenów i PvE insty na miastach - bo jak inaczej kupić głupiego warlorda) i kompletne olewactwo resztek devsów.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.