mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 314  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2013, 14:42 
Cytuj  
Quetzacotl napisał(a):
https://dotabuff.com/players/86736893 wtf

586 gier wispem - maja jakis premade sensownie zlozony w kazdej grze i jada randomow,nuda ;]


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 25 sty 2013, 14:45 
Cytuj  
1594 (Platinum)


_________________
Nie mam pomyslu na signature

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 sty 2013, 14:55 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
https://dotabuff.com/players/86736893 wtf

586 gier wispem - maja jakis premade sensownie zlozony w kazdej grze i jada randomow,nuda ;]


wisp to jeden z moich ulubionych supportow do grania, oczywiscie do niego trzeba miec kogos do party, ale jakbym mial nim grac 99% czasu to bym sie chyba zajebal :<

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2013, 16:36 
Cytuj  
Grałem z tym typem kiedyś. Pamiętam że exploitowal buga zdejmujacego backdoor protection i razem z leshrackiem pushowal towery. Chyba najszybszy win w moim zyciu


_________________
cypis#2942
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 sty 2013, 17:04 
Cytuj  
ta, to podobno fixniete juz jest.

tether na creepa i teleport do jungli przeciwnikow zdejmowal backdoor protection

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2013, 18:22 
Cytuj  
1797 Platinium.

Ale to chyba dziwnie zbiera, bo stare gry sie posypaly, wiem ze mam dziwne staty w niektorych (albo nie zbiera tych dawnych).

Edit: Albo sa akcje typu 600gpm w 8minutowej grze w ktorej mialem buty tylko.

Najbardziej sie usmialem z Most Kills - 18 - Lich.
"jak to lich?"
I sprawdzam, lost game, wtf jak mozna przegrac gre w ktorej lich mial 18 killi?


Odpowiedz: Higlander na drow ranger, roball na spectre |RORORORORROR...


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Ostatnio edytowano 25 sty 2013, 18:26 przez tomugeen, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2013, 18:23 
Cytuj  
Przegrałem 2 gry i mi spadło z 1637 do 1627.

**

Posty: 263
Dołączył(a): 21.01.2007
Offline
PostNapisane: 25 sty 2013, 18:33 
Cytuj  
Po dzisiejszym updejcie cos niechce mi gra startowac, jestem w queue, daje accept, gra sie laduje i po ~10 sekundach wychodzi do desktopa bez zadnego errora.

Jeszcze maly szczegol: jak klikam w store to po lewej stronie nic mi sie nie pokazuje.

Zupdetowalem sterowniki karty graf, uruchomilem gre z -nod3d9ex i dalej to samo.

Mial ktos z was podobny problem? Jakies rozwiazania?


_________________
flidais#2625

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2013, 18:55 
Cytuj  
Verify integrity of kaszę.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 sty 2013, 00:33 
Cytuj  
Valve shuts down Dotabuff
https://dotabuff.com/pages/2013-01-25-shutdown


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2013, 09:47 
Cytuj  
http://puu.sh/1SIL1

Dalej dziala jak ktos sie bawi w api. No ale dotabuff najwyrazniej woli zeby ludzie zaspamowali icefroga, niz sie zmusic do odrobiny wysilku


_________________
cypis#2942
Obrazek

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2013, 14:46 
Cytuj  
cypis napisał(a):
http://puu.sh/1SIL1

Dalej dziala jak ktos sie bawi w api. No ale dotabuff najwyrazniej woli zeby ludzie zaspamowali icefroga, niz sie zmusic do odrobiny wysilku

DBR nie ma prawa działać, wystarczy, że jedna osoba w meczu jest private i obliczanie statystyk nie ma sensu. Na dotabuff oni mieli napisanego własnego klienta udającego dote i ściągali informacje o meczach tak jakby siedzieli w grze i filtrowali mecze. Działało to dużo szybciej, bo to TCP czyste, bez overhead HTTP i zawierało więcej informacji. Teraz Valve to zablokowało.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2013, 19:02 
Cytuj  
http://dev.dota2.com/showthread.php?t=71057 teraz pytanie czy ten random number jest stały dla gracza czy w każdym meczu inny. Jakby był stały to można dalej DBR prowadzić, ale wtedy całe privacy settings traci sens bo łatwo dojść kto sie kryje za jakim numerem. Więc prawie na pewno w każdym meczu mamy inny numer co zabija DBR skutecznie.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 sty 2013, 23:34 
Cytuj  
Calkiem niezly poziom tych gier AR. Jeszcze mi sie nie zdazyl zaden stomp w jedna czy druga strone, same fajne meczyki :)

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 29 sty 2013, 23:48 
Cytuj  
niby tak a jak ktoś dostanie chena albo meepo? :lol: Chociaż niby można rollnąć jeszcze raz i jest niby switch. Jak ktoś nie zna wszystkich hero to chyba lepiej po 3 brać. Przynajmniej ja się w all random nie widzę póki co.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 30 sty 2013, 14:43 
Cytuj  
Ja to tam sie dawno temu uczylem grac w dote to wlasnie AR tylko + przykladowe item buildy zapisane na karteczce ;).


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 sty 2013, 14:49 
Cytuj  
A obok wydrukowane jeszcze Coś takiego ;]]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 30 sty 2013, 15:04 
Cytuj  
Co to to nie. Itemow to sie uczylem jak do egzaminu - codzienne utrwalanie ;D.
Ale i tak najlepsze byly takie zupelne poczatki - str = S&Y, agi = s&y, int = dagon, badz ewentualnie eul's. No i oczywiscie najwiekszy cwaniak mode - nie kupowanie nic na lane i zbieranie na ring of health w sideshopie xD.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 31 sty 2013, 01:44 
Cytuj  
Cytuj:
NOTE: This update has reorganized the file layout of Dota 2 to speed up loading and for future localization support. This will result in a large update and may take a while to download.

GAMEPLAY
- Fixed how magic damage is amplified when there are multiple sources of bonuses.
- Death Prophet: Fixed Exorcism healing never resetting.
- Enigma: Tightened selection area of Eidolons to make picking individual units easier when they clump
- Gyrocopter: Fixed Call Down not slowing magic immune units.
- Spectre: Spectral Dagger now properly trails invisible units.
- Spectre: Fixed various properties of Haunt illusions being incorrect.
- Tiny: Fixed Craggy Exterior working on illusions of Tiny.
- Visage: Fixed Roshan decreasing Gravekeeper's Cloak charges.
- Visage: Fixed Gravekeeper's Cloak not restoring its layers independently of one another.
- Warlock: Fixed Flaming Fist damage not leveling properly, damaging magic immune units, and having incorrect chance to proc.
- Fixed a bug with Radiance kill credit and illusions.
- Fixed Roshan no longer casting Slam to slow and damage nearby units.

UI
- The Smooth Drag option now works for anyone that's spectating (whether through DotaTV or as a broadcaster).
- Reduced waiting time in hero picker during All Random to 10 seconds.
- Reworked how your personal hero performance is done on your profile page (provide feedback here http://dev.dota2.com/forumdisplay.php?f=431).
- Added preview for summoned items like the panda and watcher golem to store and backpack.
- Added the ability to filter out empty teams from the team list.

BOTS
- Fixed some incorrect timing calculations that were causing bots to miss some last hits.
- Fixed Practice vs Bots not properly selecting the nearest server.
- Fixed Death Prophet bot to know about the true range of Crypt Swarm.
- Fixed bots thrashing selling a situational item (dust, wards, TP scroll) to purchase another situational item.

WEBAPI
- Added Captain's Mode Picks and Bans.
- Added ability upgrade order and times to each player.
- Added inventory for additional units (Lone Druid's Spirit Bear).
- Added an API for getting match details in the order they were recorded.


http://dev.dota2.com/showthread.php?t=71652

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 31 sty 2013, 12:32 
Cytuj  
- Enigma: Tightened selection area of Eidolons to make picking individual units easier when they clump

Fajnie by bylo jakby w ogole naprawili boxing unitow bo teraz dziala z wybitnie z dupy


_________________
cypis#2942
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6263 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 188, 189, 190, 191, 192, 193, 194 ... 314  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.