mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 41  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 00:21 
Cytuj  
@Altatha
Jeśli lubisz masywne, epickie RPGi i dobrą fabułę to jak najbardziej. Jeśli chcesz sobie ponapierdalać to lepiej jakiegoś slashera kupić :D

@Zaboleq
Możesz podróżować między obozowiskami które stworzyłeś i punktami szybkiej podróży. Musisz na mapie kliknąć na obozwisko/punkt szybkiej podróży i na dole masz przycisk przejdź.
Ilość potków można zwiększyć u aptekarza w twierdzy.
A jeśli chodzi o:
Spoiler:


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 00:28 
Cytuj  
W DAI jest dobra fabuła? Nocny żartowniś.


_________________
Χ Ξ Σ

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 00:59 
Cytuj  
Co do Skyrima ostatnio odkryłem trzy mody które wprowadzają:

- ciepło ciała
- głód/pragnienie
- duży ciężar/zmęczenie = spanie.

Teraz w to można grać :)

(no dobra wcześniej też można było ale teraz bardziej! :wink: )


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 02:36 
Cytuj  
Taktyczna kamera - hahahahahahahahaha. Kurwa, dobry zarcik z ta "taktyczna" :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 08:30 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
W DAI jest dobra fabuła? Nocny żartowniś.


Pierwsza czesc (do zamkniecia riftu), jest taka sobie. Pozniej jest duzo lepiej.

Natomiast sam swiat jest bardzo szczegołowy i jest duzo informacji na jego temat. O ile sie nie napierdala jak z karabinu ale za to wszedzie wlazi i wszystko czyta.

Natomiast co do poziomu trudnosci. Bede szczery. Zwieksze poziomy trudnosci zwieksza tylko HP przciwnukow. Moze troche wiecej dmg robia, ale nie zauwazylem. Jak tak maja wygldac wyzsze poziomy trudnosci to lepiej sobie odpuscic ich robienie całkowicie ;/

Mechanika potionow tez mi sie srednio podoba. Daliby magowi hela i byłby spokoj.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 08:40 
Cytuj  
W poprzednich DA też to wyglądało w ten sposób o ile dobrze pamiętam. Friendly fire sporo utrudniało ale nawet z włączonym friend fire po paczu dla noobów w DA:0 było nawet za łatwo na hardzie.

Jedyne co mnie wkurwia to brak auto-lootu albo czegoś co by ułatwiło zbieranie wszystkich itemów do craftu albo lootowanie zwłok. Serio, chyba oleję przez to częściowo craft z tego powodu :F.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 10:35 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Natomiast co do poziomu trudnosci. Bede szczery. Zwieksze poziomy trudnosci zwieksza tylko HP przciwnukow. Moze troche wiecej dmg robia, ale nie zauwazylem. Jak tak maja wygldac wyzsze poziomy trudnosci to lepiej sobie odpuscic ich robienie całkowicie ;/

Wyzsze poziomy trudności powinny się wiązać w pierwszym rzędzie z bardziej rozbudowanymi/lepszymi skryptami odpowiadajacymi za AI komputerowych przeciwników, tyle, że coś takiego jest wielką rzadkością, a w rpg-ach to nie pamiętam czy kiedyklwiek się z tym spotkałem.

Dopiero w na drugim miejscu, pomocniczno mogą być np. zmiany w mechanice, a na samym końcu w ostateczności zmiany w hp&dmg, używane głównie w przypadku jeżeli na "normalu" zostały one celowo zaniżone aby gracz się czuł niczym pół-bóg.

Zmiany hp czy dmg to ścierwo i rzeczywiście jak na tym ma polegać zwiększanie "trudności" to może tych innych poziomow w ogóle nie być.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 12:11 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
W poprzednich DA też to wyglądało w ten sposób o ile dobrze pamiętam. Friendly fire sporo utrudniało ale nawet z włączonym friend fire po paczu dla noobów w DA:0 było nawet za łatwo na hardzie.

Jedyne co mnie wkurwia to brak auto-lootu albo czegoś co by ułatwiło zbieranie wszystkich itemów do craftu albo lootowanie zwłok. Serio, chyba oleję przez to częściowo craft z tego powodu :F.

Uzywaj F jesli jestes blisko czegos do zlootowania (;.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 13:05 
Cytuj  
Eee inside gram na padzie od xboxa i mam to na padzie pod "A" - wtedy podnosi mi item i potem moge sobie wybrać żeby wziął wszystko. Nie da się chyba jednak podnosić z automatu wszystkiego tzn bez tego ekranu z lootem.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 13:30 
Cytuj  
No z samego menu lootu to chyba nie. A przynajmniej ja nie znalazlem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 14:24 
Cytuj  
Ja tam jestem zachwycony, prawdziwy stary RPG z hypem. Grafika jest przepiękna, chociaż widać dziwne zacinanie się gry, prawdopodobnie tak jak pisaliście przez to gówno które zabezpiecza grę.

Mam 2h za sobą dopiero, ale wrażenia są ok, z tym sterowaniem kamery mogli zrobić bardziej dynamicznie to, jest za wolno i za konsolowato. Zajebiste są kostiumy bohaterów, szczegółów bardzo dużo mają i wyglądają zajebiście.

Mam wszystko na Ultra, za wyjątkiem 2 opcji bodajże i wygładzanie mam na minimum. Myślę że około 30-40 fpsów wyciągam. i7920@ 3.8ghz i 770GTX.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 14:57 
Cytuj  
Nie no ja ogólnie też jestem zachwycony. Dzisiaj znowu będę cisnął tylko już legalnie bez vpna :D. Na SSD sobie tez przeinstaluje chyba.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 15:37 
Cytuj  
To nie ma i nie będzie wersji demo?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 15:53 
Cytuj  
Nie po to inwestowali w taki a nie inny system zabezpieczeń, żeby teraz dawać demo. :D
Chcesz sprawdzić to kup, jak się spodoba to ok jak nie to pech. :D


_________________
@polygamia

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 15:53 
Cytuj  
Demko predzej czy pozniej sie pojawi w tym ich trialu co dawali m.in. do Titanfalla.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 17:18 
Cytuj  
Stobek napisał(a):
To nie ma i nie będzie wersji demo?


Wydaje mi się, że DA:I w Origin jest objęte 30 dniową gwarancją, ale mogę się mylić, więc się upewnij :D


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 17:42 
Cytuj  
Ok ktoś pamięta co za myk trzeba było zrobić aby w originie przenieść gre na inny dysk i żeby origin to lyknął?

Zrobiłem tak: z HDD skopiowałem na SSD, zmieniłem folder gdzie są instalowany gry tam gdzie skopiowałem grę na SSD po czym dałem "napraw". Przy odpaleniu jednak nadal ssał z HDD. Usunałęm wiec z HDD i teraz origin każe mi instalować na nowo gierke :). Zrobiłem więc sobie backup i zastanawiam się, czy jak zacznę pobierać i przerwę pobieranie po czym skopiuje reszte plików to to przejdzie czy jakoś inaczej trzeba kombinować??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 18:04 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Ok ktoś pamięta co za myk trzeba było zrobić aby w originie przenieść gre na inny dysk i żeby origin to lyknął?

Zrobiłem tak: z HDD skopiowałem na SSD, zmieniłem folder gdzie są instalowany gry tam gdzie skopiowałem grę na SSD po czym dałem "napraw". Przy odpaleniu jednak nadal ssał z HDD. Usunałęm wiec z HDD i teraz origin każe mi instalować na nowo gierke :). Zrobiłem więc sobie backup i zastanawiam się, czy jak zacznę pobierać i przerwę pobieranie po czym skopiuje reszte plików to to przejdzie czy jakoś inaczej trzeba kombinować??


A nie da się uruchomić gry .exe'kiem bezpośrednio z foldera gry?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 19:05 
Cytuj  
Nie, nie da sie.

Okazało się jednak, że po kliknięciu "pobieraj" zamiast pobierać grę od nowa po kilku sekundach dostałem info, że jest gotowe. Uff.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 20 lis 2014, 20:31 
Cytuj  
Denuvo DRM zabija dyski SSD? Niepokojące opinie użytkowników

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 819 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 41  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.