mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 342  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2016, 12:17 
Cytuj  
no już jest od wczoraj 4.05


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 paź 2016, 12:42 
Cytuj  
eh mnie wkurza coraz bardziej podejscie devsow.
pes2017 ma zajebisty gameplay, za to online lezy i kwiczy.
fifa dopracowana, licencje, web apka, dzialajacy online - za to gameplay masakrycznie mnie meczy.
czy oni nie moga sie dogadac? :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2016, 17:42 
Cytuj  
"Final Fantasy XV will look better on the PlayStation 4 Pro, director Hajime Tabata revealed. Speaking with French website Gameblog (translated by Nicolas), fans were given a small idea of what to expect at launch – including better visuals.

According to Tabata, it wasn’t long ago they came to know the PS4 Pro. As a result they really haven’t had time to take full advantage of the new hardware. At the moment they haven’t been able to show something satisfying.

Continuing, Tabata says they still have time to work on it and can assure fans a Pro patch will be available when Final Fantasy XV launches on November 29. He says the game will be optimized for the console and will be even more beautiful.

But what about the version we saw at TGS? That footage was from a demo made specifically for that event that focused only on graphical improvements. The game itself was not really improved, only the cosmetics. In the final Pro version, Tabata says there’s even more changes to come and clearly the PS4 Pro version of the game will be better visually.

So basically the team did what they could with the time they had, but the final version will be even better."


To w końcu będzie lepiej wyglądało na PRO czy nie? Coś się zdecydować nie mogą.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2016, 18:18 
Cytuj  
Kaban napisał(a):
To w końcu będzie lepiej wyglądało na PRO czy nie? Coś się zdecydować nie mogą.[/b]

Gdzie się zdecydować nie mogą? W tym cytacie co wrzuciłeś jest kilka razy powtórzone ze będzie wyglądać lepiej

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2016, 18:26 
Cytuj  
Goatus napisał(a):
Kaban napisał(a):
To w końcu będzie lepiej wyglądało na PRO czy nie? Coś się zdecydować nie mogą.[/b]

Gdzie się zdecydować nie mogą? W tym cytacie co wrzuciłeś jest kilka razy powtórzone ze będzie wyglądać lepiej


Bo wcześniej było mówione, że wersja na PRO nie będzie się niczym różniła od tej na zwykłym PS4.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 paź 2016, 19:56 
Cytuj  
Sony ujawniło nowe modele padów DualShock 4 - od firm Razer i Nacon

http://www.eurogamer.pl/articles/2016-1 ... er-i-nacon


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 paź 2016, 21:24 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Nie wiem dlaczego niektórzy mysla ze na PS4 Pro bedzie wiecej klatek :)


wszystko zalezy od devsow, a ci pojda za glosami graczy (oby ;). Podejrzewam ze patche w przewazajacej wiekszosci beda poprawiac chujowy framerate - bo to jest zrobic najprosciej po prostu odblokowujac moc PRO dla starych tytulow.
Bez patcha stare gry pod PRO beda dzialac identycznie jak na zwyklej PS4. Po prosto PS4 PRO bedzie wtedy dzialala w trybie starego PS4. Troche szkoda, no ale to pewnie wymog zapewnienia 100% hardwarowej kompatybilnosci.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 27 paź 2016, 16:00 
Cytuj  
FFXV Omen Trailer:

https://www.youtube.com/watch?v=SZymd6r4wGg

Multiplayer DLC

Cytuj:
Final Fantasy 15 will have online multiplayer, implemented as part of the game's DLC offerings.

We don't know too much about the mode, dubbed Comrades, just yet, except that it will be the last part of the £19.99 Season Pass (it'll also be sold separately), following three episodes that let you control Gladio, Ignis and Prompto respectively.

Multiplayer is still a ways off by the sounds of it though, as work on the DLC only kicked off in the summer of this year when the release of the main game was delayed.



A i SE wyda KH1.5+2.5 na PS4

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2016, 19:17 
Cytuj  
a nie 2.8?


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2016, 21:19 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Huragan napisał(a):
Nie wiem dlaczego niektórzy mysla ze na PS4 Pro bedzie wiecej klatek :)


wszystko zalezy od devsow, a ci pojda za glosami graczy (oby ;). Podejrzewam ze patche w przewazajacej wiekszosci beda poprawiac chujowy framerate - bo to jest zrobic najprosciej po prostu odblokowujac moc PRO dla starych tytulow.


nie....to nie daje widocznego efektu....devsi raczej pojda na łatwizne i poprawia grafike....bedzie wiecej chmurek na niebie i promyczków słońca :) a FPSy takie same


_________________



**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 27 paź 2016, 21:45 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
a nie 2.8?


2.8 to co innego.

1.5, a potem 2.5 wyszły na PS3. Teraz S-E wydaje wszystko na jednej plycie na PS4. Całość zawiera następujące gry:

Kingdom Hearts Final Mix
Kingdom Hearts Re:Chain of Memories
Kingdom Hearts 358/2 Days (HD remastered cinematics)
Kingdom Hearts II Final Mix
Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix
Kingdom Hearts Re:coded

2.8 składa się z:

Kingdom Hearts HD: Dream Drop Distance (remake gierki z 3DS)
Kingdom Hearts 0.2: Birth by Sleep–A Fragmentary Passage (krótki epizod po Birth by Sleep prowadzący do KHIII, na silniku KHIII)
Kingdom Hearts χ Back Cover (godzinny film 'revealing new parts of the series' history')

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 28 paź 2016, 08:51 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
Mark24 napisał(a):
Huragan napisał(a):
Nie wiem dlaczego niektórzy mysla ze na PS4 Pro bedzie wiecej klatek :)


wszystko zalezy od devsow, a ci pojda za glosami graczy (oby ;). Podejrzewam ze patche w przewazajacej wiekszosci beda poprawiac chujowy framerate - bo to jest zrobic najprosciej po prostu odblokowujac moc PRO dla starych tytulow.


nie....to nie daje widocznego efektu....devsi raczej pojda na łatwizne i poprawia grafike....bedzie wiecej chmurek na niebie i promyczków słońca :) a FPSy takie same



ale najłatwiejsza droga to wypuszczenie patcha który dla starych gier z PS4 odblokuje moc PS4 PRO tym samym poprawiając performance. Nie trzeba dodawać żadnych chmurek czy promyczków.
Szczególnie, że Sony zabroniło zdzierać kasę za patch PS4 -> PS4 PRO, więc nie sądzę że każde studio rzuci się na poprawę oprawy audiowizualnej za free.


Ostatnio edytowano 28 paź 2016, 08:54 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 28 paź 2016, 08:53 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Huragan napisał(a):
Nie wiem dlaczego niektórzy mysla ze na PS4 Pro bedzie wiecej klatek :)


wszystko zalezy od devsow, a ci pojda za glosami graczy (oby ;). Podejrzewam ze patche w przewazajacej wiekszosci beda poprawiac chujowy framerate - bo to jest zrobic najprosciej po prostu odblokowujac moc PRO dla starych tytulow.
Bez patcha stare gry pod PRO beda dzialac identycznie jak na zwyklej PS4. Po prosto PS4 PRO bedzie wtedy dzialala w trybie starego PS4. Troche szkoda, no ale to pewnie wymog zapewnienia 100% hardwarowej kompatybilnosci.


zebys sie nie zdziwil :)

Cytuj:

Double the compute units, laid out like a mirror of the original PS4's GPU. Half the CUs deactivate when running in base PS4 mode
2.13GHz CPU and 911MHz GPU in Pro mode, running at 1.6GHz and 800MHz respectively in base PS4 mode in order to lock back-compat with the standard model


stare gry beda chodzic i wygladac tak samo chujowo a moc PRO bedzie przycieta :)

gry od listopada/pazdziernika maja miec juz opcje pro


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 28 paź 2016, 08:55 
Cytuj  
dokładnie o tym pisałem aldatha. Moc PS4 PRO w starych tytułach można odblokować patchem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 28 paź 2016, 18:03 
Cytuj  
Szkoda, że Bloodborne nie można odblokować 60 fps bo brałbym. :(


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 29 paź 2016, 09:32 
Cytuj  
Kod:

    Final Fantasy 15 will receive an online, co-op multiplayer mode, Square Enix announced Thursday morning as part of its Paris Games Week press conference. Called Comrades, the paid add-on feature will give up to four players the chance to take on enemies as lead hero Prince Noctis and his three best friends.
     
    Comrades will be available as part of the $24.99 season pass, but Square Enix will also sell the expansion pack separately; pricing has not been announced for the individual purchase.
     
    The rest of the season pass takes the time to get players better acquainted with Gladiolus, Ignis and Prompto, with whom Noctics pals around the world of Eos. Each one stars in his own episode filled with new enemies and areas to explore. Square Enix also mentions “unique play styles” for each of the three additional characters.
     
    There’s no release schedule yet for the content, although there are Final Fantasy 15 bundles that include the DLC set at launch. The game’s due on Nov. 29 after nearly 10 years in development, and we’ve already gotten to try — and enjoyed — its first five hours. Watch some of our highlights below.



hehe, square i nowy wymiar dymania :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 paź 2016, 09:51 
Cytuj  
a to square zmusza do zakupu?

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 29 paź 2016, 16:43 
Cytuj  
znak czasow - nawet Final Fantasy z trybem online. Ciekawe co to bedzie.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2016, 17:32 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
znak czasow - nawet Final Fantasy z trybem online. Ciekawe co to bedzie.


Myślę, że coś takiego jak było w White Knight Chronicles.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 1 lis 2016, 19:44 
Cytuj  
poza fajnymi grami z Plusa (gra robiona na film z lat 60 tych o bohaterze walczącym z potworami na obcej planecie) jest najnowszy free to play Tommorow Children. Wygląda jak ZSRR w Matrixie :)
Pograłem parę minut ale szczęka trochę opada taki klimat. Polecam to tylko kilka GB.

http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=24474


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 234, 235, 236, 237, 238, 239, 240 ... 342  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.