mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 77  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 29 lis 2009, 15:42 
Cytuj  
Trigger napisał(a):
Aeiva napisał(a):
Wyzwanie to jest zabić przyboczną loghaina walcząc w tej komnacie gdzie ją spotykamy, a nie taki mobek


aeiva ale nie odpowiedziales czy polozyles ja warriorem. takie bylo oryginalne pytanie.

UWAGA MALY SPOILER

przyboczna za ktorym razem eksortujac krolowa czy przed narada ? bo chyba spotykamy ja dwa razy.

koza ozywiency nie sa tacy straszni kiedy czlowiek sie z nimi "oswoi" jest ich w grze conajmniej 4-5 :)


Mozliwe, po prostu bylem nieprzygotowany, skoro wczesniej przez wszystko przechodzilem bez problemu ;) Caly ten smieszny turniej jest o wiele prostszy od tego potworka, magiem nie stracilem ani 1 hp, jedynie finalowa walka prezentuje jakis poziom.


_________________
Obrazek

**

Posty: 372
Dołączył(a): 30.04.2003
Offline
PostNapisane: 29 lis 2009, 21:48 
Cytuj  
kozas15 napisał(a):
Mozliwe, po prostu bylem nieprzygotowany, skoro wczesniej przez wszystko przechodzilem bez problemu ;) Caly ten smieszny turniej jest o wiele prostszy od tego potworka, magiem nie stracilem ani 1 hp, jedynie finalowa walka prezentuje jakis poziom.

Niestety, magia w DA jest zdeczko przesadzona (jak sie zrobi odpowiednio postac). Ciekawie sie robi jak jej zabraknie.
2h robilem podejscia do smoczka w puszczy gdyz moja nieprzepadajaca za Kregiem postac zarabala w wiezy jedynego maga ktory mogl mi w tej walce pomoc :)
ale w koncu sie udalo
paf


_________________
Nie ma rzeczy niemozliwych, sa tylko nieoplacalne.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 1 gru 2009, 02:26 
Cytuj  
Jak to jest z wojskiem w ostatniej ( chyba? ) lokacji? Jak narazie czyszcze otoczenie bez jego pomocy, ale czy sie oplaca? Mam nadzieje zostawic je na ostateczna walke, da sie go uzyc potem czy tylko zmarnuje mozliwosc jego uzycia?


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 gru 2009, 15:53 
Cytuj  
roball napisał(a):
Da sie puknac morrigan grajac female elfem? Mam juz chyba +80 a ona dalej nie chce robe'a sciagnac.

Femalem tylko Leli, Alistair i Zevran. Ale jest gdzieś mod, że postrzegają cię towarzysze jako płeć przeciwną.


EDIT: O tu:
http://www.dragonagenexus.com/downloads/file.php?id=127

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 gru 2009, 20:17 
Cytuj  
Sou napisał(a):
Jak to jest z wojskiem w ostatniej ( chyba? ) lokacji? Jak narazie czyszcze otoczenie bez jego pomocy, ale czy sie oplaca? Mam nadzieje zostawic je na ostateczna walke, da sie go uzyc potem czy tylko zmarnuje mozliwosc jego uzycia?


W walce z ost bossem "wojska" beda niedostepne, takze mozesz uzyc wczesniej albo nie, w sumie jak sie ich uzyje po drodze to troche szybciej idzie zabijanie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 gru 2009, 20:24 
Cytuj  
u mnie byly niedostpene, te z ktorymi szedlem po drodze zniknely gdy doeszedlem do smoka, a "okienko" wyboru wyparowalo

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 gru 2009, 21:45 
Cytuj  
Ja miałem dostępne, magami addy zergowałem :P


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

**

Posty: 224
Dołączył(a): 12.05.2009
Offline
PostNapisane: 1 gru 2009, 22:20 
Cytuj  
Może to zależy od poziomu trudności. Ja jak grałem na "Normalnym" to wojo było dostępne przy Arcydemonie.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 2 gru 2009, 19:52 
Cytuj  
Przeszedlem jakis czas temu Dragon Age, ogolnie wrazenia jak najbardziej pozytywne. Z tym, ze jakos nie ciagnie mnie zeby przechodzic te gre jeszcze raz. Niby zrobilem sobie maga i doszedlem do zamku Redcliff ale jakos calkowicie mi sie nie chce zeby w to zagrac jeszcze raz.

Ogolnie gra za caloksztalt dostaje mocne 8/10. No, to teraz uninstall.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 3 gru 2009, 01:17 
Cytuj  
No pewnie zalezy od poziomu trudnosci.

W ogole musialem archdemona 2x zabijac, moze zabilem go "zla" postacia? Chyba nie bardzo bo moj gray warden wskoczyl mu na lba i wlaczyl sie slow motion i nagle "loading" i znow od poczatku :D


No ale gre skonczylem. Nie wiem jakie byly mozliwosci zakonczen ale to co tam wyczytalem wydawalo sie ok ;] Ogolnie Happy End i nic zlego sie nie stalo juz potem w swiecie poza tym ze jakis jeden golem w ozamarze zabil kilku krasiow i male grupki darkspawnu robily dym troche w krolestwie;)

Jeszcze dodam ze moja postac byla magiem ( bez cc ;p ) ktory na koncu skonczyl jako arcane warrior i raczej nie czarowal tylko wysysal zycie z cial i nawalal z mieczyka;] Do tego Alistar mi ladnie tankowal. Sten jakos mi nie wyszedl bo strasznei szybko padal a DMG tez nie robil jakiegos super:/ Wynne czy jak jej tam buffowala i leczyla mi ladnie team. Zamiast stena mialem Morrigan przez po tym jak Wynne dolaczylem ale na sam koniec sobie poszla:p


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1032
Dołączył(a): 10.06.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2009, 16:49 
Cytuj  
Czy ktoś miał problem z dziwnymi opóźnieniami w walkach na końcu gry? No kurwa, mam delay'e około 5 sekundowe, tzn wale np potiona a warek używa go dopiero po paru sekundach. tak samo skille.
Nie da rady tak grać, kiedy staram się qrwa leczyć a ten kutas stoi w miejscu.
Wyłączałem wszystkie aplikacje obciążające kompa, gierke resetowałem i próbowałem zmniejszyć detale.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2009, 17:40 
Cytuj  
Kaban napisał(a):
Czy ktoś miał problem z dziwnymi opóźnieniami w walkach na końcu gry? No kurwa, mam delay'e około 5 sekundowe, tzn wale np potiona a warek używa go dopiero po paru sekundach. tak samo skille.
Nie da rady tak grać, kiedy staram się qrwa leczyć a ten kutas stoi w miejscu.
Wyłączałem wszystkie aplikacje obciążające kompa, gierke resetowałem i próbowałem zmniejszyć detale.

Kabel od inernetu za długo
oh, wait


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 gru 2009, 18:19 
Cytuj  
Kaban napisał(a):
Czy ktoś miał problem z dziwnymi opóźnieniami w walkach na końcu gry? No kurwa, mam delay'e około 5 sekundowe, tzn wale np potiona a warek używa go dopiero po paru sekundach. tak samo skille.
Nie da rady tak grać, kiedy staram się qrwa leczyć a ten kutas stoi w miejscu.
Wyłączałem wszystkie aplikacje obciążające kompa, gierke resetowałem i próbowałem zmniejszyć detale.

Też tak miałem, tyle że nie aż 5 sek a tak ze 2-3. W pewnym momencie przeszło. (w pałacu chyba)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 4 gru 2009, 18:22 
Cytuj  
pirat, mysle ze to wina twojej pirackiej wersji gry


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2009, 17:54 
Cytuj  
Nowy patch.
Changelog:
Cytuj:
Patch details:

Many of the fixes affecting balance, gameplay, or plot scripting are already included in the Xbox 360 and PlayStation®3 versions of Dragon Age: Origins.

You do not need to download patches prior to Patch 1.02. Downloading Patch 1.02 contains all previous patches. Downloading Patch 1.02 will provide you with all patch data available.
Balance

* Daggers now apply 0.5 points of damage per additional point in dexterity and 0.5 points of damage per additional point in strength, as originally intended. This increases dagger damage for high-dexterity characters.
* During combat, mana or stamina reserves now correctly regenerate more quickly when reserves are low. This allows players to occasionally use an talent or spell in the later stages of lengthy fights.
* When exploring, mana and stamina now regenerate more quickly at higher character levels. This reduces downtime between fights.
* The spells Force Field, Crushing Prison, Cone of Cold, and Blizzard now have shorter durations and/or longer cooldowns. This ensures that combatants can no longer stun-lock each other by repeatedly casting the same spell.
* The cooldowns for several low-level sustained abilities are now shorter. This ensures that players are not penalized for accidentally deactivating them.
* Certain battles were not scaling properly, resulting in excessively difficult fights. They now scale as intended.
* Enemy corpses now drop health poultices and money more appropriately, resulting in less clutter in the player's inventory.

Gameplay

* In rare cases, enemy corpses were selectable when they contained no loot. This no longer occurs.
* Party members whose combat tactics were set to defensive behavior no longer stop attacking after using a spell or talent.
* In rare cases, combat tactics conditions could fail to determine whether a character had enough mana or stamina to use an ability. This no longer occurs.
* The Rally talent no longer repeats its audio effect if it is active during certain conversations.
* The Rally talent no longer deactivates upon area transitions or conversations.
* The Shimmering Shield spell now deactivates when the character is out of mana.

Plot *Spoiler Warning*

* Promotional downloadable content items now remain in the player's inventory when standard items are removed at the end of the dwarf noble origin.
* Repeatedly talking to Duncan after gathering the vials in the Korcari Wilds but not the treaties no longer provides duplicate experience.
* Leliana's personal plot can now be completed if the player substantially increased her approval (through gifts) before talking to her.
* During the siege of Redcliffe, enemies are no longer able to spawn in locations that would break the plot.
* Bann Teagan no longer disappears when he is supposed to be accessible during Urn of Sacred Ashes.

PC Specific

* Controlling a summoned creature (like a ranger's pets) during certain special area transitions no longer results in odd behavior.
* Creating a character in a custom module did not create a folder for saves. This could result in corruption of main campaign saves. This no longer occurs.
* In some cases, the class icon was set incorrectly for characters imported from the downloadable Character Creator. This no longer occurs.
* The options menu now includes a setting to automatically download previously purchased content that is not currently installed.
* After installing new downloadable content, the game now always reminds the user to restart the game.
* The icons for some promotional downloadable content items were missing. They now appear correctly.
* The screenshot upload GUI would stop working from time to time on the client. There was a memory override that was fixed. It is a client fix. It doesn't affect the other problems we have seen on the server.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 04:26 
Cytuj  
przez 3/4 gry nic się nie działo, a nagle w 1/4 został pokonany Loghain i cały Locust :-?

nie wspominając że gra się urywa i nie ma możliwości kontynuacji po przejściu głównego wątku (vide oblivion) a z 60h rozrywki 15h to loadingi

przed walką ze smokiem 10 minut ładowania, 40 sec filmiku i kolejne 10 minut ładowania - epic fail


a do tego przy słabym procesorze gra tworzy lag w zadawaniu obrażeń i używaniu mikstur (przypomniała mi się ultima na modemie :wink: )


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 09:39 
Cytuj  
Ciesze sie ze mam podobne odczucia co do gry. Bo jednak hype na nia byl niesamowity... to i myslalem, ze ja jakis dziwny jestem, ze nie az tak bardzo mi sie podoba :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 10:24 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
przez 3/4 gry nic się nie działo, a nagle w 1/4 został pokonany Loghain i cały Locust :-?

nie wspominając że gra się urywa i nie ma możliwości kontynuacji po przejściu głównego wątku (vide oblivion) a z 60h rozrywki 15h to loadingi

przed walką ze smokiem 10 minut ładowania, 40 sec filmiku i kolejne 10 minut ładowania - epic fail


a do tego przy słabym procesorze gra tworzy lag w zadawaniu obrażeń i używaniu mikstur (przypomniała mi się ultima na modemie :wink: )

Ja nawet nie doszedlem do konca. Niechcialo mi sie grac, potem przypadkiem wywalilem img z dysku no i coz.. I chuj. Gra ma spory problem z wyciekami pamieci -;-. Szczegolnie jak zobaczylem, ze po wczytaniu gry.. pozamienialy mi sie role (Loghaina zabilem, a jednak byl w mojej druzynie WTF ?).

Tak czy inaczej. ME byl prosty w cholere i krotki, ale pzynajmniej doszedlem do konca.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 10:47 
Cytuj  
Muchozolem ich!


_________________
Χ Ξ Σ

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2009, 11:05 
Cytuj  
Mów ta co chce ta ale zdania naprawdę są różne na temat tej gierki. :)


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1536 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 77  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.